Een virus is wel overdraagbaar via speeksel.quote:Op vrijdag 18 september 2020 09:17 schreef Izzy73 het volgende:
Een virus is niet overdraagbaar via speeksel, dus ontsmetten van piemel, handjes en mondkapjes is allemaal BS.
Het zijn achterlijke vragen die een kind van 4 nog kan beantwoorden.quote:Op vrijdag 18 september 2020 09:19 schreef Izzy73 het volgende:
Ik stel vragen en jullie draaien het om, alsof ik denk dat het zo werkt.
WATquote:Op vrijdag 18 september 2020 09:17 schreef Izzy73 het volgende:
Een virus is niet overdraagbaar via speeksel, dus ontsmetten van piemel, handjes en mondkapjes is allemaal BS.
Daarom hebben jullie er dus zo'n moeite mee.quote:Op vrijdag 18 september 2020 09:20 schreef illusions het volgende:
[..]
Het zijn achterlijke vragen die een kind van 4 nog kan beantwoorden.
Durf jij een HIV-patiënt te neuken dan?quote:Op vrijdag 18 september 2020 09:20 schreef Izzy73 het volgende:
Allemaal onbewezen onzin op basis van de onbewezen germ theorie.
Wat maakt het uit? Een virus is volgens jou toch niet besmettelijk. Dus zou je die prik nemen om je punt te maken?quote:Op vrijdag 18 september 2020 07:20 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Waarom dragen mensen die het HIV virus hebben eigenlijk niet een mondkapje?
Netjes pikkie ontsmetten voor en na de seks, probleem opgelost.
Ik heb geen behoefte aan seks met mannen en ook niet aan bloed van iemand anders.quote:Op vrijdag 18 september 2020 09:22 schreef illusions het volgende:
[..]
Durf jij een HIV-patiënt te neuken dan?
Denk je overigens dat virussen helemaal niet bestaan, of enkel injecteerbaar zijn? Indien het eerste, zou je een injectie HIV-geïnfecteerd bloed durven nemen om je punt te bewijzen?
Want alleen mannen hebben HIV?quote:Op vrijdag 18 september 2020 09:24 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte aan seks met mannen en ook niet aan bloed van iemand anders.
Andersom geldt waarschijnlijk precies hetzelfde.quote:Op vrijdag 18 september 2020 09:24 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte aan seks met mannen en ook niet aan bloed van iemand anders.
Hij heeft geen behoefte aan andermans bloed.quote:Op vrijdag 18 september 2020 09:24 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Wat maakt het uit? Een virus is volgens jou toch niet besmettelijk. Dus zou je die prik nemen om je punt te maken?
Wat lul je nou slap? Het is een hele valide vraag, en jij ketst 'm af door te zeggen dat je niet met mannen wilt neuken.quote:Op vrijdag 18 september 2020 09:25 schreef Izzy73 het volgende:
Wat een onzin vragen weer, allemaal afleiding.
Ga je maar eens beseffen dat je een debiel bent die denkt dat HIV alleen bij mannen voorkomt.quote:Op vrijdag 18 september 2020 09:27 schreef Izzy73 het volgende:
Ga je maar eens verdiepen in de terrain theorie van Beauchamp.
Gaat ie weer lopen schelden zielig mannetje.quote:Op vrijdag 18 september 2020 09:28 schreef illusions het volgende:
[..]
Ga je maar eens beseffen dat je een debiel bent die denkt dat HIV alleen bij mannen voorkomt.
Jij wel?quote:Op vrijdag 18 september 2020 09:14 schreef Izzy73 het volgende:
Yep, jullie snappen er geen reet van.
Lijkt me behoorlijk relevant als je stelt dat een virus niet besmettelijk is...quote:Op vrijdag 18 september 2020 09:25 schreef Izzy73 het volgende:
Wat een onzin vragen weer, allemaal afleiding.
Door dat virologen een nepvirus verzinnen maakt nog niet dat iemand niet ziek kan worden. Net als met een hoax of staged-event, daar kunnen ook gewoon (gepland) slachtoffers vallen.quote:Op vrijdag 18 september 2020 08:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
... Farrokh Bulsara leeft dus nog
Daar is dan een beflap voorquote:Op vrijdag 18 september 2020 09:19 schreef illusions het volgende:
[..]
Een virus is wel overdraagbaar via speeksel.
HIV niet, dat wordt vaak overgedragen door onbeschermde seks. Een mondkapje bij de seks gaat je dan niet helpen nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |