abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Miss 200.000.000! woensdag 24 mei 2023 @ 14:03:39 #101
367000 roos94
pi_209263852
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 13:41 schreef ZanneG het volgende:
Maar kan er na 16 jaar echt nog iets over zijn van een peutertje?

Ik heb mij er altijd over verbaasd waarom juist Maddie zoveel aandacht kreeg, terwijl er wereldwijd elke dag kinderen verdwijnen waar niemand het wereldwijd over heeft.

Maar Maddies verdwijning werd en wordt als next level erg gezien.
Blond, blank, klein, kind van welvarende ouders die geld hebben om awareness te creeëren, waren die niet vrienden met Bush ofzo?
pi_209263886
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 13:54 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Omdat iedereen een moment heeft gehad dat die ouders de daders waren.
Kan en kon me daar juist niks bij voorstellen. Ook niet bij de hele volkstammen die blijven volhouden dat ze vermoord is door haar ouders.
Ik zou daar sowieso mn muil over houden als ik geen bewijs zou hebben

Dat zag je in de zaak van Gino ook. Hoe snel men die familie erbij sleepte als verdachten. Echt walgelijk.
Go hard or go home
pi_209263940
quote:
1s.gif Op woensdag 24 mei 2023 14:03 schreef roos94 het volgende:

[..]
Blond, blank, klein, kind van welvarende ouders die geld hebben om awareness te creeëren, waren die niet vrienden met Bush ofzo?
Ik denk dat dit zeker mee speelde

https://en.wikipedia.org/wiki/Missing_white_woman_syndrome

Ik denk dat het zoiets was, blank kindje van welvarende ouders dat spreekt meer tot de verbeelding voor velen?
pi_209264869
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 13:41 schreef ZanneG het volgende:
Maar kan er na 16 jaar echt nog iets over zijn van een peutertje?

Ik heb mij er altijd over verbaasd waarom juist Maddie zoveel aandacht kreeg, terwijl er wereldwijd elke dag kinderen verdwijnen waar niemand het wereldwijd over heeft.

Maar Maddies verdwijning werd en wordt als next level erg gezien.
Omdat de ouders zelf ook heel veel de media zijn blijven zoeken en ze er alles aan gedaan hebben om het aan de aandacht te houden. Ook een tijdje zelf als hoofdverdachten gezien, wat ik wel veel in het nieuws kwam. Plus het gegeven dat ze hun kinderen alleen hadden gelaten en waren gaan eten zelf. Daar had men het toen ook veel over toen het net was gebeurd. Maar als je die Netflix docu kijkt, dan zie je dat de eetgelegenheid (welke gewoon bij de accommodatie was aan de overkant van het zwembad) echt heel dicht bij de plek is waar de meisjes sliepen. En er om het kwartier(meen ik) iemand de kinderen ging checken.
Bastognekoeken koekoek jonguh!
pi_209265647
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 15:43 schreef StevenHyde het volgende:

[..]
Omdat de ouders zelf ook heel veel de media zijn blijven zoeken en ze er alles aan gedaan hebben om het aan de aandacht te houden. Ook een tijdje zelf als hoofdverdachten gezien, wat ik wel veel in het nieuws kwam. Plus het gegeven dat ze hun kinderen alleen hadden gelaten en waren gaan eten zelf. Daar had men het toen ook veel over toen het net was gebeurd. Maar als je die Netflix docu kijkt, dan zie je dat de eetgelegenheid (welke gewoon bij de accommodatie was aan de overkant van het zwembad) echt heel dicht bij de plek is waar de meisjes sliepen. En er om het kwartier(meen ik) iemand de kinderen ging checken.
Ja ik dacht ook altijd dat ze best ver weg zaten maar het was inderdaad heel dichtbij, tegenover hun appartement.

Ik denk dat het ook lang onder de aandacht blijft omdat het voor veel mensen toch worse case scenario is.
  woensdag 24 mei 2023 @ 17:51:51 #106
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_209266283
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 14:06 schreef Noek het volgende:

[..]
Kan en kon me daar juist niks bij voorstellen. Ook niet bij de hele volkstammen die blijven volhouden dat ze vermoord is door haar ouders.
Ik zou daar sowieso mn muil over houden als ik geen bewijs zou hebben

Dat zag je in de zaak van Gino ook. Hoe snel men die familie erbij sleepte als verdachten. Echt walgelijk.
De onderzoekers hebben voor 2007 daadwerkelijk rekening gehouden met het scenario dat de kinderen slaappillen kregen en Madeleine hierdoor zou zijn komen te overlijden. Dat de ouders haar lichaam hebben weggewerkt om hun banen in de zorg niet op het spel te zetten.

Dat kun je walgelijk vinden maar het staat letterlijk in het dossier.
pi_209266941
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 17:51 schreef ootjekatootje het volgende:

De onderzoekers hebben voor 2007 daadwerkelijk rekening gehouden met het scenario dat de kinderen slaappillen kregen en Madeleine hierdoor zou zijn komen te overlijden. Dat de ouders haar lichaam hebben weggewerkt om hun banen in de zorg niet op het spel te zetten.

Ik kwam dit online tegen:
quote:
Portuguese police and detective Goncalo Amaral - who was in charge of Madeleine’s case at the time - named Madeleine’s parents, Kate and Gerry, as the prime suspects in September 2007; four months after Madeleine disappeared.

In July 2008, Portugal’s attorney general archived the case for lack of evidence and Kate and Gerry’s status as official suspects was lifted. Plus, in the years since then, police have stressed that Kate and Gerry are not suspects.

However, Amaral - who was taken off Madeleine’s case in October 2007 and retired from police work in general in 2008 - still believes Kate and Gerry were involved. He released a book called The Truth of the Lie in 2008 and in it, alleged that Maddie died in an accident the day of her disappearance and her parents hid the body.

Kate and Gerry have always maintained their innocence and successfully sued Amaral in 2015; he was ordered to pay the McCann’s ¤500,000 (roughly AU$774,435) in libel damages and had to remove his book from publication. However, in 2017, this ruling was overturned by Portuguese judges.

The McCann’s then appealed to the European Court of Human Rights but ultimately, in 2022, judges rejected the appeal and ruled in favour of Amaral.
Onvoorstelbaar dat je in de nachtmerrie terecht komt van een verdwenen kind en dan de volgende nachtmerrie dat ze jou als daders gaan zien. Die detective had denk ik wat last van een kokervisie, zo hardnekkig vast houden aan zijn idee terwijl er helemaal geen bewijs voor was. Puur giswerk.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_209267039
Of het is een ordinair verdienmodel.
pi_209267231
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 18:56 schreef HiZ het volgende:
Of het is een ordinair verdienmodel.
Ja, hij heeft een boek geschreven, dus er viel fraai aan te verdienen :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_209268664
quote:
0s.gif Op woensdag 24 mei 2023 17:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Het gaat erom dat er nog volksstammen blijven volhouden dat die ouders de daders zijn.
Tot op de dag van vandaag staat dat onder elke social media bericht over haar.
Go hard or go home
pi_209301806
'The world believes I killed Maddie, I didn't'

Extraordinary letters written by Madeleine McCann prime suspect Christian Brueckner from his German prison cell are revealed for the first time - as he tries to convince world of his innocence.
https://www.dailymail.co.(...)eckner-revealed.html
pi_209311414
Did bizarre Madeleine McCann shrine – discovered by Brits months after she vanished – spark new reservoir search?

https://www.dailymail.co.(...)ered-shrine-her.html
pi_209313890

Honden die lijkengeur ruiken hebben het zelden verkeerd.
pi_209314041
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2023 14:06 schreef quirina het volgende:

Honden die lijkengeur ruiken hebben het zelden verkeerd.
Niet echt. Tevens duidt dat niet op Maddies lijk dat er geweest is of kan zijn.
pi_209314942

Hideho heeft meer video’s over keela en Eddie

En die moeder had meteen die knuffel gewassen hè? Ook zo raar... als je kind weg is en iets ruikt naar je kind dan ga je het toch niet wassen?
pi_209315420
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2023 15:13 schreef quirina het volgende:

Hideho heeft meer video’s over keela en Eddie

En die moeder had meteen die knuffel gewassen hè? Ook zo raar... als je kind weg is en iets ruikt naar je kind dan ga je het toch niet wassen?
Tsja. Ik heb er verder weinig over te zeggen behalve dat ik echt niet denk dat de ouders er iets mee te maken hebben. Er is totaal geen motief.
pi_209317990
Vind dit wel een interessant interview, met name vanaf ongeveer 30 minuten:

zondag 28 mei 2023 @ 19:08:12 #118
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_209319234
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2023 17:47 schreef littlemindy het volgende:

Dit is niet mijn ding. Zo kun je wel van alles vinden als je maar goed zoekt. De ene mens is de andere niet. Het bewijst dus helemaal niks dat : de * meeste * mensen zus of zo.....
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zondag 28 mei 2023 @ 19:50:17 #119
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_209319820
quote:
0s.gif Op zondag 28 mei 2023 17:47 schreef littlemindy het volgende:

Als zij het zelfmgedaannzoudennhebben, waarom zoeken ze dan zo de media op? En wordt die szaak om de haverklap opnieuw geopend🤔
With love :*
pi_209372837
https://www.telegraaf.nl/(...)-gelinkt-aan-kleuter

Ik kan mij dat toch echt niet voorstellen, ik ben altijd sceptisch met al die zogenaamde nieuwe ontwikkelingen rondom Maddie.

Na 15 jaar worden er opeens spullen gevonden, terwijl hoeveel zoektochten zijn er in de loop der jaren wel niet geweest?
pi_209372858
mogelijk gelinkt aan kleuter.. :O :z
pi_209372991
Schandalig dat ze er weer een nieuwsartikel van maken, zonder enige vorm van nieuws. Maargoed Telegraaf he..
pi_209373041
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 10:17 schreef StevenHyde het volgende:
Schandalig dat ze er weer een nieuwsartikel van maken, zonder enige vorm van nieuws. Maargoed Telegraaf he..
Het is echt niet alleen de Telegraaf. Vrijwel alle nieuwssites doen eraan mee.
  vrijdag 2 juni 2023 @ 10:54:40 #124
8252 mvdejong
Home is where the cat is.
pi_209373350
quote:
1s.gif Op zondag 28 mei 2023 19:50 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]
Als zij het zelfmgedaannzoudennhebben, waarom zoeken ze dan zo de media op? En wordt die szaak om de haverklap opnieuw geopend🤔
Druk vanuit de omgeving, omdat je moet tonen dat je alles gedaan hebt, en vervolgens niet meer durven stoppen omdat het dan verdacht lijkt.

Maar ja, ik denk nog steeds dat de moeder iets fout gedaan heeft (werd het kind zeurderig en wilde zij snel terug naar het feestje), en de vader haar onvoorwaardelijk heeft gesteund toen hij er achter kwam. En mogelijk was het media-circus al gestart voordat hij dat te horen kreeg.
Sam the American Eagle : You, sir, are a demented, sick, degenerate, barbaric, naughty freako!
Alice Cooper : Why, thank you!
Sam the American Eagle : Freakos: One. Civilization: Zero.
pi_209373498
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 juni 2023 10:54 schreef mvdejong het volgende:

[..]
Druk vanuit de omgeving, omdat je moet tonen dat je alles gedaan hebt, en vervolgens niet meer durven stoppen omdat het dan verdacht lijkt.

Maar ja, ik denk nog steeds dat de moeder iets fout gedaan heeft (werd het kind zeurderig en wilde zij snel terug naar het feestje), en de vader haar onvoorwaardelijk heeft gesteund toen hij er achter kwam. En mogelijk was het media-circus al gestart voordat hij dat te horen kreeg.
Dan raad ik je aan de netflix docu te kijken, want dit strookt totaal niet met de feiten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')