Laatstgenoemde is niet per se sterk en onafhankelijk in de verhalen van Donzige Duck.quote:Op woensdag 16 september 2020 14:37 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Oma Duck
Zwarte Magica
Dumbella (de moeder van de neefjes)
Nee daarvoor moeten we bij staatsautist Socios zijn met zijn `woordgrapjes'quote:Op woensdag 16 september 2020 13:00 schreef Socios het volgende:
[..]
Juist niet; geforceerd, niets zeggend en al helemaal niet grappig.
Oma Duck mag al het werk op de boerderij doen terwijl die vent de hele dag een dutje doetquote:Op woensdag 16 september 2020 14:37 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Oma Duck
Zwarte Magica
Dumbella (de moeder van de neefjes)
quote:Op woensdag 16 september 2020 14:38 schreef SonicVolcano het volgende:
Ik moet altijd denken aan de brief van ene Kay Anker.
Zij heeft haar bloedeigen kinderen bij Donald Duck gedumpt om iets van veertig jaar van de radar te verdwijnen zelfs.quote:Op woensdag 16 september 2020 14:39 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Laatstgenoemde is niet per se sterk en onafhankelijk in de verhalen van Donzige Duck.
Maar dat zegt toch niet dat ze geen sterk karakter hebben?quote:Op woensdag 16 september 2020 14:40 schreef Fugue het volgende:
[..]
Oma Duck mag al het werk op de boerderij doen terwijl die vent de hele dag een dutje doet
Zwarte Magica zit alleen maar achter het dubbeltje aan van Dagobert
Dumbella heeft jaren geleden haar 3 kinderen ergens gedumpt en heeft nooit meer iets laten horen
Exact, ze kiest voor zichzelf, lijkt me sterk zat.quote:Op woensdag 16 september 2020 14:40 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Zij heeft haar bloedeigen kinderen bij Donald Duck gedumpt om iets van veertig jaar van de radar te verdwijnen zelfs.
Hm, sterk staaltje omdenken, ik ben overtuigd. Toen ze die kinderen dumpte werd ze pas echt een sterke onafhankelijke vrouw (of eend)quote:Op woensdag 16 september 2020 14:42 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Exact, ze kiest voor zichzelf, lijkt me sterk zat.
@Schenkstroop lijkt me wel een goede kansmaker.quote:Op woensdag 16 september 2020 14:43 schreef Fok-it het volgende:
Misschien kan FOK! zijn eigen persiflage op Donald Duck creëren. @:Wollah kan wel door als Dagobert met al zijn vermogen. Het casten van incel Donald zal alleen tijden gaan duren met zoveel gegadigden ben ik bang.
Iedereen weet dat @Schenkstroop het als enige echt verdiend.quote:Op woensdag 16 september 2020 14:43 schreef Fok-it het volgende:
Misschien kan FOK! zijn eigen persiflage op Donald Duck creëren. @:Wollah kan wel door als Dagobert met al zijn vermogen. Het casten van incel Donald zal alleen tijden gaan duren met zoveel gegadigden ben ik bang.
Zou me niks verbazen als ze met die kinderbijslag op de bahama's zitquote:Op woensdag 16 september 2020 14:44 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Hm, sterk staaltje omdenken, ik ben overtuigd. Toen ze die kinderen dumpte werd ze pas echt een sterke onafhankelijke vrouw (of eend)
Misschien was ze dat daarvoor ook al, dat weet ik niet.quote:Op woensdag 16 september 2020 14:44 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Hm, sterk staaltje omdenken, ik ben overtuigd. Toen ze die kinderen dumpte werd ze pas echt een sterke onafhankelijke vrouw (of eend)
Goldie Glittergoud niet te vergeten, wat een dominante feeks was dat zegquote:Op woensdag 16 september 2020 14:52 schreef Fugue het volgende:
[..]
Waarom heeft deze vrouwgeen eigen weekblad en Katrien wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ook die probeerde Dagobert te beduvelenquote:Op woensdag 16 september 2020 14:54 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Goldie Glittergoud niet te vergeten, wat een dominante feeks was dat zeg
Brigitta was in elk geval wel oprecht.quote:Op woensdag 16 september 2020 14:59 schreef Fugue het volgende:
[..]
En ook die probeerde Dagobert te beduvelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |