Ja hier ook, dagkaart parkeren in het centrum is vier euro, maar mensen frotten hem liever bij mij op het parkeerterrein zodat drie mensen niet meer weg kunnen.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar moest ik bij Castricum echt hard om lachen, de hele dag parkeren kost ¤5 ofzo, maar echt een kilometer van het strand af al lui die in de berm parkeren, want gratis.
Wat heeft 'ie nou weer tegen roodhuiden.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Niet teveel in de zon zitten anders hoor je er niet meer bij
Echt hoor, mensen.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hier ook, dagkaart parkeren in het centrum is vier euro, maar mensen frotten hem liever bij mij op het parkeerterrein zodat drie mensen niet meer weg kunnen.
Weet niet of dat nog net zo is, rij echt nog maar een keer per maand ofzo.
Das ook in Duitsland in die kleine prut dierentuin hier over de grens. Zo’n blinde brombeer.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:07 schreef UitStraling het volgende: [..] Bestaat dat aquarium nog? Daar zat vroeger een blinde zeehond binnen in water met de kleur en geur van ontlasting.
Bij de Wassenaarse Slag sta je voor 5 euro ook zowat op het strandquote:
Ik ga meestal met de fiets, maar inderdaad, "we zien wel wat het kost".quote:Op woensdag 16 september 2020 12:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Vaak als je naar een onbekend strand stad rijdt weet je niet beter en parkeer je maar gewoon op P-Strand en betaal je de hoofdprijs toch?
Echt hoor, dan ga je met de auto zodat je makkelijk al je shit mee kan nemen (en je dus niet perse nog meer kosten maakt, op misschien een ijsje na ofzo) en dan ga je moeilijk doen voor een paar euro.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij de Wassenaarse Slag sta je voor 5 euro ook zowat op het strandEn zie je ook mensen in de berm staan
Ja, als ze tien euro rekenen, zou ik het ook betalenquote:Op woensdag 16 september 2020 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ga meestal met de fiets, maar inderdaad, "we zien wel wat het kost".
Al vind ik ¤5 dus reuze meevallen voor een hele dag.
Ik welquote:Op woensdag 16 september 2020 12:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Vaak als je naar een onbekend strand stad rijdt weet je niet beter en parkeer je maar gewoon op P-Strand en betaal je de hoofdprijs toch?
Morgen een dag ziekteverlof om te herstellen op het strand danquote:Op woensdag 16 september 2020 12:26 schreef CherryLips het volgende:
Crisis m'n arm wordt helemaal stijf.
quote:Op woensdag 16 september 2020 12:26 schreef CherryLips het volgende:
Dat is gek!quote:Op woensdag 16 september 2020 12:26 schreef CherryLips het volgende:
Pijnlijk plekje.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gestoten. Onderarm, net onder de elleboog.
quote:Op woensdag 16 september 2020 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat wordt afhakken.quote:Op woensdag 16 september 2020 12:26 schreef CherryLips het volgende:
Auww..quote:Op woensdag 16 september 2020 12:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 16 september 2020 13:10 schreef kwiwi het volgende:
Wat is het hier stil. Iedereen zowaar aan het werk (of op het strand?)
Werk @ Office @ Almerequote:Op woensdag 16 september 2020 13:10 schreef kwiwi het volgende:
Wat is het hier stil. Iedereen zowaar aan het werk (of op het strand?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |