abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 16 september 2020 @ 10:55:56 #1
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_195085234
https://www.telegraaf.nl/(...)-afschieten-mag-toch

De jachtverenigingen mogen weer aan de slag in de OVP om herten te schieten
Er komt geen verbod op het afschieten
Omdat de herten schade veroorzaken aan de Heide en de wilde beplanting , dit heeft de provincie zo gevraagd en bepaald

Daarnaast is er dan te weinig voedsel en gaan de dieren dood en dat willen we niet in de wilde natuur he
quote:
DEN HAAG - De provincie Flevoland heeft volgens de Raad van State voldoende aangetoond dat het nodig is om het aantal edelherten in de Oostvaardersplassen terug te brengen naar maximaal 490 dieren.
Dat is noodzakelijk voor de bescherming van de flora en fauna in het natuurgebied.
De provincie mocht gebiedsbeheerder Staatsbosbeheer vorig jaar dus een ontheffing geven voor het afschieten van honderden dieren.
quote:
De hoogste bestuursrechter vindt dat verschillende ecologische onderzoeken bewijzen dat overbegrazing natuurschade veroorzaakt.

Op grond van een andere onderzoek kwam Flevoland terecht tot de conclusie dat er hooguit 490 herten in de Oostvaardersplassen kunnen leven, aldus de raad.


[ Bericht 11% gewijzigd door michaelmoore op 16-09-2020 17:24:49 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 16 september 2020 @ 10:58:59 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195085293
*O* *O* *O* *O* *O*
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_195085303
-O-

◢◤
  woensdag 16 september 2020 @ 11:12:41 #4
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_195085520
quote:
84s.gif Op woensdag 16 september 2020 10:58 schreef Nikonlover het volgende:
*O* *O* *O* *O* *O*
Ja dan maak je een terrein om wild te schieten en dan zou je er niet mogen gaan jagen , dat is volslagen idioot
Heeft genoeg geld gekost om het aan te leggen
https://www.ad.nl/binnenl(...)assen-mag~abec66298/
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  woensdag 16 september 2020 @ 11:17:12 #5
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_195085592
Mogen ze die dan ook opeten of zijn er regels die dat verbieden?
pi_195085605
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 11:17 schreef herverwijderd het volgende:
Mogen ze die dan ook opeten of zijn er regels die dat verbieden?
Kan je kopen zo nu en dan (online in een pakket). Best lekker :9
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 16 september 2020 @ 11:18:25 #7
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195085606
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 11:17 schreef herverwijderd het volgende:
Mogen ze die dan ook opeten of zijn er regels die dat verbieden?
Ik mag hopen van wel! Hertenvlees _O_ _O_ _O_ _O_
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_195085656
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 11:18 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Kan je kopen zo nu en dan (online in een pakket). Best lekker :9
Klopt hebben wij vorig jaar gehad, lekker biefstukje met een portsausje. Niks mis met een (h)eerlijk stukje vlees.
blablablabla
  woensdag 16 september 2020 @ 11:21:46 #9
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_195085664
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 11:18 schreef Tja..1986 het volgende:

[..]

Kan je kopen zo nu en dan (online in een pakket). Best lekker :9
Nice, anders is het ook zo zonde van zo'n heel beest.
  woensdag 16 september 2020 @ 11:22:24 #10
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_195085673
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 11:17 schreef herverwijderd het volgende:
Mogen ze die dan ook opeten of zijn er regels die dat verbieden?
Dat lijkt me wel

anders is er gene lol aan

Maar je moet wel lid van die schietclub zijn
die OVP krijgt ook haast geen subsidie meer he


quote:
Het flink terugschroeven van het aantal herten in het natuurgebied, om dat onnodig lijden te voorkomen, was een doorn in het oog van natuurverenigingen Dierbaar Flevoland en Fauna4life.
Zij spanden vorig jaar een kort geding aan om het doden van zoveel herten te voorkomen.
Een lagere rechtbank oordeelde eerder na bezwaar van die dierenorganisaties dat de afgegeven ontheffing aan Staatsbosbeheer om honderden dieren af te schieten niet voldoende onderbouwd was.

De opdracht van de provincie aan Staatsbosheer om te dieren af te schieten, gold tot 1 januari van dit jaar. Hoewel die periode al is verstreken, kan de uitspraak van vandaag wel gevolgen hebben voor toekomstige besluiten over het terugbrengen van het aantal edelherten in de Oostvaardersplassen, stelt de Raad van State. Staatsbosbeheer gaat het afschot na deze uitspraak niet meteen hervatten, want de herten worden in de bronsttijd met rust gelaten.
Eind oktober wordt geteld hoeveel herten afgeschoten moeten worden.
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_195085927
>:O :9~ :Y)
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  woensdag 16 september 2020 @ 16:18:36 #12
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_195091601
er zijn zat jagers die mee willen doen
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_195091850
Ah, weer eens een michaelmoore-oostvaardersplassentopic. Ik kreeg al afkickingsverschijselen, de michaelmoore-woningtopics en michaelmoore-stikstoftopics voelen toch nooit helemaal hetzelfde.
  woensdag 16 september 2020 @ 17:02:07 #14
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_195092559
quote:
14s.gif Op woensdag 16 september 2020 16:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ah, weer eens een michaelmoore-oostvaardersplassentopic. Ik kreeg al afkickingsverschijselen, de michaelmoore-woningtopics en michaelmoore-stikstoftopics voelen toch nooit helemaal hetzelfde.
Dat is toch mooi dat we weer echte wilde natuur in Nederland hebben , net als in Afrika in de serengettie van Nederland met herten en wolven en giraffen die samen vechten om hun territorium met de leeuwen

en de heren die het beheren kunnen lekker jagen net als een echte Prins Bernhard

De Grote Ecologische Hoofdstructuur , ook wel genaamd de GEHTSIE die dankzij miljoeneninvesteringen door de overheid tot stand mocht komen

[ Bericht 1% gewijzigd door michaelmoore op 16-09-2020 17:46:47 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  donderdag 17 september 2020 @ 09:11:31 #15
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_195104500
quote:
14s.gif Op woensdag 16 september 2020 16:32 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Ah, weer eens een michaelmoore-oostvaardersplassentopic. Ik kreeg al afkickingsverschijselen, de michaelmoore-woningtopics en michaelmoore-stikstoftopics voelen toch nooit helemaal hetzelfde.
Het is juist goed als mensen op de hoogte worden gehouden met de ontwikkelingen van de nieuwe wilde natuur , het heeft zat gekost inmiddels met grondaankopen en speciale snelwegtunnels

Nederland is blij met deze serengeti in de polder en de jagers nog wel meer , lekkere hertenbiefstukjes na een dagje schieten
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_195104743
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 17:02 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Dat is toch mooi dat we weer echte wilde natuur in Nederland hebben , net als in Afrika in de serengettie van Nederland met herten en wolven en giraffen die samen vechten om hun territorium met de leeuwen

en de heren die het beheren kunnen lekker jagen net als een echte Prins Bernhard

De Grote Ecologische Hoofdstructuur , ook wel genaamd de GEHTSIE die dankzij miljoeneninvesteringen door de overheid tot stand mocht komen
Echt wilde natuur is er vrijwel niet meer in Nederland. Het is hier geen Afrika. Probleem is dat er in veel gebieden herten geen natuurlijke vijand hebben waardoor de populatie uit de hand kan lopen. Menselijk ingrijpen is dan nodig.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidġ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_195106356
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 09:24 schreef Megumi het volgende:

[..]

Echt wilde natuur is er vrijwel niet meer in Nederland. Het is hier geen Afrika. Probleem is dat er in veel gebieden herten geen natuurlijke vijand hebben waardoor de populatie uit de hand kan lopen. Menselijk ingrijpen is dan nodig.
Zijn wij dan niet hun natuurlijke tegenstander?
  donderdag 17 september 2020 @ 11:37:06 #18
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_195106879
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 09:24 schreef Megumi het volgende:

[..]

Echt wilde natuur is er vrijwel niet meer in Nederland. Het is hier geen Afrika. Probleem is dat er in veel gebieden herten geen natuurlijke vijand hebben waardoor de populatie uit de hand kan lopen. Menselijk ingrijpen is dan nodig.
Je kan ook de wolven die nu de schapen slachten het gebied insturen, maar dat durft men niet , want dat wordt het een enorm bloedbad , dan worden ze allemaal tegen de hekken gedreven en volledig afgeslacht en zo wild willen we het nu ook weer niet
Dan blijft eer geen hertje mee rover , en vliegende stukken vlees in het rond
Want biologisch evenwicht is er niet en zal ook nooit komen,, of je moet er ook wat luipaarden insturen om de wolven aan te pakken

[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 17-09-2020 11:42:53 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_195106994
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 11:37 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Je kan ook die wolven die nu de schapen slachten het gebied insturen, maar dat durft men niet , want dat wordt het een enorm bloedbad , dan worden ze allemaal tegen de hekken gedreven en volledig afgeslacht en zo wild willen we het nu ook weer niet

Want biologisch evenwicht is er niet en zal ook nooit komen,, of je moet er ook wat luipaarden insturen om de wolven aan te pakken
De Oostvaardersplassen is een redelijk afgesloten gebied wolven daar uitzetten die vervolgens daar niet weg kunnen gaat er dan denk ik niet werken. Zelf denk ik achteraf daarom dat de Oostvaardersplassen er eigenlijk helemaal niet hadden mogen komen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidġ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 17 september 2020 @ 11:43:57 #20
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_195107019
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 11:42 schreef Megumi het volgende:

[..]

De Oostvaardersplassen is een redelijk afgesloten gebied wolven daar uitzetten die vervolgens daar niet weg kunnen gaat er dan denk ik niet werken. Zelf denk ik achteraf daarom dat de Oostvaardersplassen er eigenlijk helemaal niet hadden mogen komen.
O als vogelgebied was het prachtig en is het nog, dat had de natuur zelf gedaan , zonder onze serengehti experts met de koninkpaarden en de edelherten

Als die wolven er in komen dan blijft er geen veulen en geen hertje over
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_195107117
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 11:43 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

O als vogelgebied was het prachtig en is het nog, dat had de natuur zelf gedaan , zonder onze serengehti experts
Wat zijn dat Serengeti experts? Die zijn in Nederland nergens goed voor. Op zich zou je de herten daar gewoon kunnen laten voor wat het is. En de boel aan de natuur overlaten. Maar dat gaan de mensen ook weer klagen als die dieren vervolgens dood gaan aan voedsel gebrek. Op dat gebied is het natuurlijk nooit goed. En is afschieten dan de beste optie. Plus dat het een lekker stukje vlees oplevert. :9
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidġ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 17 september 2020 @ 11:52:56 #22
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_195107203
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 11:49 schreef Megumi het volgende:

[..]

Wat zijn dat Serengeti experts? Die zijn in Nederland nergens goed voor. Op zich zou je de herten daar gewoon kunnen laten voor wat het is. En de boel aan de natuur overlaten. Maar dat gaan de mensen ook weer klagen als die dieren vervolgens dood gaan aan voedsel gebrek. Op dat gebied is het natuurlijk nooit goed. En is afschieten dan de beste optie. Plus dat het een lekker stukje vlees oplevert. :9
Die expert die wilden met heel veel subsidie van Half Nederland een wilde natuur maken , daarvoor moest dan vele 100 den boerenland opgekocht worden
Is niet doorgegaan omdat het ministerie van Landbouw dat net een brug te ver vond
Dezelfde natuurfreaks die klagen nu als er een aantal hectare land voor woningbouw gebruikt wordt
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_195107408
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 11:52 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Die expert die wilden met heel veel subsidie van Half Nederland een wilde natuur maken , daarvoor moest dan vele 100 den boerenland opgekocht worden
Is niet doorgegaan omdat het ministerie van Landbouw dat net een brug te ver vond
Dezelfde natuurfreaks die klagen nu als er een aantal hectare land voor woningbouw gebruikt wordt
Minder landbouw productie en meer bossen zou denk ik veel oplossen. Zeker wat CO2 en bodem verontreiniging aangaat. Maar dat is binnen dit topic off topic.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidġ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 17 september 2020 @ 12:09:45 #24
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_195107464
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 12:06 schreef Megumi het volgende:

[..]

Minder landbouw productie en meer bossen zou denk ik veel oplossen. Zeker wat CO2 en bodem verontreiniging aangaat. Maar dat is binnen dit topic off topic.
Dat denk ik ook , en minder gehobbie met bakken subsidie voor een fantasie van een paar hoge ambtenaren wat resulteert in het afschieten van beesten

De Oostvaardersplassen was een mooi gebied dat vanzelf ontstaan was om dat op die strook geen landbouw kon, was te nat daar en teveel riet
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_195107501
Boeiend, beesten hebben een beter level gehad dan de meeste bio industrie dieren. Ik neem aan dat ze het vlees verkopen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_195107515
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 12:09 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Dat denk ik ook , en minder gehobbie met bakken subsidie voor een fantasie van een paar hoge ambtenaren wat resulteert in het afschieten van beesten

De Oostvaardersplassen was een mooi gebied dat vanzelf ontstaan was om dat op die strook geen landbouw kon, was te nat daar en teveel riet
Helaas zal het afschieten van dieren noodzakelijk blijven. Is mijn mening. Overlast van herten denk aan de bijvoorbeeld ook de duinen rond Zandvoort zal een probleem blijven. En hoezo zijn de Oostvaardersplassen vanzelf ontstaan?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidġ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 17 september 2020 @ 12:17:49 #27
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_195107565
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 12:14 schreef Megumi het volgende:

[..]

. En hoezo zijn de Oostvaardersplassen vanzelf ontstaan?
Bij het droogleggen van de Flevo waren dat restgebieden die niet zijn toegewezen aan pachters wegens te nat

https://nl.wikipedia.org/(...)as_1968%E2%80%931975
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_195107641
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 12:17 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Bij het droogleggen van de Flevo waren dat restgebieden die niet zijn toegewezen aan pachters wegens te nat

https://nl.wikipedia.org/(...)as_1968%E2%80%931975
Zonder menselijk ingrijpen het droogleggen dus waren de Oostvaardersplassen dus nooit ontstaan. Toegeven een detail.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidġ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 17 september 2020 @ 12:21:29 #29
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_195107645
quote:
0s.gif Op donderdag 17 september 2020 12:21 schreef Megumi het volgende:

[..]

Zonder menselijk ingrijpen het droogleggen dus waren de Oostvaardersplassen dus nooit ontstaan. Toegeven een detail.
klopt
Het was waardeloze grond ( de bodem van de Zuiderzee, net als de Haarlemmermeer waar nu Schiphol is) ) waar ook niet aan bodemverbetering ie gedaan met lupine en zo
Maar veel watervogels vonden het prima daar en het was prachtig en toen kwamen de ambtenaren met hun subsidie plannen


even is er sprake geweest van een spoor naar Lelystad op die strook , maar om reden mij onbekend is dat nooit doorgegaan

[ Bericht 5% gewijzigd door michaelmoore op 17-09-2020 20:02:40 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  vrijdag 23 april 2021 @ 10:03:12 #30
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199121222
https://www.telegraaf.nl/(...)unning-doodgeschoten

Tot zover de plannen met de Serengeti in Nederland
Eerst heel trots Herten en Konikpaarden aanschaffen met heel veel belastinggeld en dan weer lekker op gaan jagen als echte Prins Bernhard mensen
Zo gaat Nederland nooit op de Serengetti lijken -O- -O- o|O

Misschien moeten we zebra's en giraffen gaan kopen ,


Afschieten en het vlees van de kostbare Heckrunderen is voor de familie en vrienden *O* *O*
quote:
Grote grazers Oostvaardersplassen zonder vergunning doodgeschoten
Updated 4 min geleden
5 min geleden in BINNENLAND
LELYSTAD - Konikpaarden en heckrunderen uit de Oostvaardersplassen zijn doodgeschoten zonder dat daarvoor de vereiste papieren waren verstrekt.


quote:
Dat meldt Omroep Flevoland op basis van stukken van de Omgevingsdienst OFGV.
De provincie had voor het afschieten een aparte opdracht moeten verlenen aan Staatsbosbeheer, maar dat is nooit gebeurd.
Staatsbosbeheer was daardoor in overtreding toen het de dieren afmaakte.


[ Bericht 7% gewijzigd door michaelmoore op 23-04-2021 10:20:11 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  vrijdag 23 april 2021 @ 10:59:09 #31
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_199121898
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 10:03 schreef michaelmoore het volgende:
LELYSTAD - Konikpaarden en heckrunderen uit de Oostvaardersplassen zijn doodgeschoten zonder dat daarvoor de vereiste papieren waren verstrekt.
Als dier ben je niet veilig in de Oostvaarderplassen... Je kan zomaar ineens *PATS* de kogel krijgen! :Y
pi_199124200
ik vind dat er nog wel meer afgeschoten mag worden maar als ik dat bij naam noem krijg ik een eeuwige ban vrees ik :Y
pi_199124417
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 10:03 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)unning-doodgeschoten

Tot zover de plannen met de Serengeti in Nederland
Eerst heel trots Herten en Konikpaarden aanschaffen met heel veel belastinggeld en dan weer lekker op gaan jagen als echte Prins Bernhard mensen
Zo gaat Nederland nooit op de Serengetti lijken -O- -O- o|O

Misschien moeten we zebra's en giraffen gaan kopen ,


Afschieten en het vlees van de kostbare Heckrunderen is voor de familie en vrienden *O* *O*
[..]

[ afbeelding ]
[..]

[ afbeelding ]

Boeie
  vrijdag 23 april 2021 @ 18:34:23 #34
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199127179
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 13:57 schreef Cupfighter het volgende:
ik vind dat er nog wel meer afgeschoten mag worden maar als ik dat bij naam noem krijg ik een eeuwige ban vrees ik :Y
Dat denk ik ook
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  vrijdag 23 april 2021 @ 18:46:47 #35
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199127364
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 14:15 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Boeie
nuttige post
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  vrijdag 23 april 2021 @ 18:49:19 #36
13456 AchJa
Shut up!!!
  zaterdag 24 april 2021 @ 00:00:16 #37
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199132017
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 april 2021 18:49 schreef AchJa het volgende:

[..]

hiermee is dus bewezen dat we niet de natuur kunnen maken, de natuur maakt zichzelf, en zonder subsidie

De mens kan alleen doden en vervuilen, met subsidie
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_199132149
Nieuwe Fok!meet?
  woensdag 28 april 2021 @ 16:25:39 #39
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_199194056
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 10:59 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Als dier ben je niet veilig in de Oostvaarderplassen... Je kan zomaar ineens *PATS* de kogel krijgen! :Y
Dat is de wet van de Jungle
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_199194315
Beetje jammere situatie. Aan de ene kant gun ik die beestjes een beter leven dan verhongeren op een kaalgevreten woestenij en aan de andere kant vind ik jagers die voor de lol dieren afschieten een stel psychopaten.

Waarom laten ze eigenlijk niet wat wolfjes los daar? Op "natuurlijke" wijze langzaam stikken terwijl een wolf aan je keel hangt is tenslotte veel liever dan een jager met zijn laffe geweer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')