abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 23 september 2020 @ 12:22:49 #181
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_195214847
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 10:46 schreef KNAK het volgende:
Mijn vriendinnetje en ik (beide 30+) willen op momenten beetje samen wat spelletjes spelen op momenten dat we even niets te doen hebben en geen zin in films/series hebben. We zijn dus op zoek naar een geschikte console.

Mijn laatste console was een N64 dus het is alweer even geleden, al had ik destijds nog die kleine 8bit classic aangeschaft (welke nu op zolder ligt wegens het gebrek aan interesse)

WIj (vooral zij) zijn op zoek naar wat leuke familie-achtige spelletjes, zo nu en dan competitief. Naast Playstation en Xbox heb je dus ook Nintendo en ik vermoed dat Nintendo dan ook meer iets voor ons is. (ik denk dan aan vroeger; Mario Party, Cart, andere twee-persoons- vecht/racespelletjes)

Zal Nintendo het meest in de buurt komen van wat wij willen? Zo ja, is dan de Switch de juiste keuze (ondanks we het alleen maar op de TV thuis gebruiken, en niet buiten)?

:) danki
Denk het wel, ik ben zelf niet zo bekend met goede party games op andere consoles moet ik toegeven. Maar voor wat je omschrijft kom je wel snel bij Nintendo uit.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 23 september 2020 @ 12:44:32 #182
24329 KNAK
ff w88,......
pi_195215254
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 12:22 schreef Perrin het volgende:

[..]

Denk het wel, ik ben zelf niet zo bekend met goede party games op andere consoles moet ik toegeven. Maar voor wat je omschrijft kom je wel snel bij Nintendo uit.
Het is wel apart dat Nintendo geen console heeft zoals vroeger; NES, SNES, 64 of Wii. Ik zie alleen maar de Switch en deze is toch gedeeltelijk in het leven geroepen om ermee op pad te gaan, iets wat ik niet zal doen.

Nieuwe/extra controllers moeten dan ook aangeschaft worden voor speel-gemak, want die kleine dingen die er nu bij zitten zien er uit alsof ik daar na een uur genoeg van heb. Ik vraag me dan ook af of er niet veel ingeleverd wordt aan kwaliteit en plezier aangezien ik er niet mee op stap ga, vergeleken met een console die dus alléén voor TV/thuis-gebruik gebruikt wordt (zoals een PS of Xbox)
Mai pben rai~!
  Redactie Games woensdag 23 september 2020 @ 12:48:45 #183
181272 crew  Noppie2000
pi_195215339
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 12:44 schreef KNAK het volgende:

[..]

Het is wel apart dat Nintendo geen console heeft zoals vroeger; NES, SNES, 64 of Wii. Ik zie alleen maar de Switch en deze is toch gedeeltelijk in het leven geroepen om ermee op pad te gaan, iets wat ik niet zal doen.

Nieuwe/extra controllers moeten dan ook aangeschaft worden voor speel-gemak, want die kleine dingen die er nu bij zitten zien er uit alsof ik daar na een uur genoeg van heb. Ik vraag me dan ook af of er niet veel ingeleverd wordt aan kwaliteit en plezier aangezien ik er niet mee op stap ga, vergeleken met een console die dus alléén voor TV/thuis-gebruik gebruikt wordt (zoals een PS of Xbox)
Switch is een hybrid, maar dat maakt hem als thuisconsole niet minder. Genoeg mensen die hem nooit op pad meenemen. De games zijn hetzelfde en draaien zelfs beter thuis (in handheld-modus worden games teruggeschroefd om o.a. batterij te besparen).

Extra controllers zijn niet per se nodig, maar dat ligt er inderdaad aan of je de Joy-Con prettig vindt of niet. In het slechtste geval neem je er twee controllers bij, valt nog wel mee denk ik :P

Qua familie/party-games vind je wel het beste bij Nintendo, omdat die daar ook zelf een nadruk opleggen. Dan heb je dus inderdaad Mario Party, Mario Kart, Smash Bros., Yoshi, Kirby, Snipperclips en ga maar door én third-party titels. Sony en Microsoft plaatsen er zelf een mindere nadruk op, waardoor je bent toegewezen aan enkel de third-party titels.
  woensdag 23 september 2020 @ 13:08:35 #184
24329 KNAK
ff w88,......
pi_195215710
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 12:48 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Switch is een hybrid, maar dat maakt hem als thuisconsole niet minder. Genoeg mensen die hem nooit op pad meenemen. De games zijn hetzelfde en draaien zelfs beter thuis (in handheld-modus worden games teruggeschroefd om o.a. batterij te besparen).

Extra controllers zijn niet per se nodig, maar dat ligt er inderdaad aan of je de Joy-Con prettig vindt of niet. In het slechtste geval neem je er twee controllers bij, valt nog wel mee denk ik :P

Qua familie/party-games vind je wel het beste bij Nintendo, omdat die daar ook zelf een nadruk opleggen. Dan heb je dus inderdaad Mario Party, Mario Kart, Smash Bros., Yoshi, Kirby, Snipperclips en ga maar door én third-party titels. Sony en Microsoft plaatsen er zelf een mindere nadruk op, waardoor je bent toegewezen aan enkel de third-party titels.
Da's duidelijke uitleg :)
Dat een Mario Party dan niet met een aparte controller die dan ook nog 70/stuk kost werkt (volgens reviews) is beetje jammer.
Het is wel duidelijk dat ik de PS en Xbox maar links moet laten liggen. Ik zie mijzelf niet een zware shootergame op de PS spelen met tegelijkertijd een geinteresseerde blije vriendin ernaast. Nintendo is wat dat betreft wat 'vriendelijker' voor haar.

Al met al is de Switch dan de (enige) juiste keuze. Spellen kosten ook 60/stuk zag ik. Hoe doet men dat tegenwoordig? Gewoon nieuw kopen? Of haalt iedereen de spellen 2e hands als het om spellen gaat die al een tijdje circuleren?
Mai pben rai~!
pi_195215722
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 13:08 schreef KNAK het volgende:

[..]

Da's duidelijke uitleg :)
Dat een Mario Party dan niet met een aparte controller die dan ook nog 70/stuk kost werkt (volgens reviews) is beetje jammer.
Het is wel duidelijk dat ik de PS en Xbox maar links moet laten liggen. Ik zie mijzelf niet een zware shootergame op de PS spelen met tegelijkertijd een geinteresseerde blije vriendin ernaast. Nintendo is wat dat betreft wat 'vriendelijker' voor haar.

Al met al is de Switch dan de (enige) juiste keuze. Spellen kosten ook 60/stuk zag ik. Hoe doet men dat tegenwoordig? Gewoon nieuw kopen? Of haalt iedereen de spellen 2e hands als het om spellen gaat die al een tijdje circuleren?
Playstation heeft wel Fall Guys.
Laat maar, die heeft geen splitscreen.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  woensdag 23 september 2020 @ 13:10:20 #186
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_195215740
Soms zijn er aanbiedingen maar zeker voor de grote titels betaal ik wel de volle mep idd.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  woensdag 23 september 2020 @ 14:07:33 #187
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_195216617
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 13:08 schreef KNAK het volgende:

[..]

Da's duidelijke uitleg :)
Dat een Mario Party dan niet met een aparte controller die dan ook nog 70/stuk kost werkt (volgens reviews) is beetje jammer.
Het is wel duidelijk dat ik de PS en Xbox maar links moet laten liggen. Ik zie mijzelf niet een zware shootergame op de PS spelen met tegelijkertijd een geinteresseerde blije vriendin ernaast. Nintendo is wat dat betreft wat 'vriendelijker' voor haar.

Al met al is de Switch dan de (enige) juiste keuze. Spellen kosten ook 60/stuk zag ik. Hoe doet men dat tegenwoordig? Gewoon nieuw kopen? Of haalt iedereen de spellen 2e hands als het om spellen gaat die al een tijdje circuleren?
Ik tik gewoon die 60 euro af op releasedag van veel Nintendo games. Ze zijn het meer dan waard. Ter vergelijking, voor PS5 betaal je straks 80 euro. Je kunt uiteraard ook games in de sale halen, zo heeft Bol.com nu volgens mij veel Switch games voor 46, en Amazon heeft ze vaak voor 40.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_195216708
Disgaea 5 Complete is gratis te downloaden in de store. (gaat om een trail voor een aantal weken, dus niet de demo)
  woensdag 23 september 2020 @ 14:29:51 #189
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_195216959
quote:
14s.gif Op woensdag 23 september 2020 14:13 schreef Qunix het volgende:
Disgaea 5 Complete is gratis te downloaden in de store. (gaat om een trail voor een aantal weken, dus niet de demo)
Alleen voor NSO leden overigens.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_195217435
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 13:08 schreef KNAK het volgende:

[..]

Da's duidelijke uitleg :)
Dat een Mario Party dan niet met een aparte controller die dan ook nog 70/stuk kost werkt (volgens reviews) is beetje jammer.
Het is wel duidelijk dat ik de PS en Xbox maar links moet laten liggen. Ik zie mijzelf niet een zware shootergame op de PS spelen met tegelijkertijd een geinteresseerde blije vriendin ernaast. Nintendo is wat dat betreft wat 'vriendelijker' voor haar.

Al met al is de Switch dan de (enige) juiste keuze. Spellen kosten ook 60/stuk zag ik. Hoe doet men dat tegenwoordig? Gewoon nieuw kopen? Of haalt iedereen de spellen 2e hands als het om spellen gaat die al een tijdje circuleren?
Je hebt ook gewoon een tussenweg tussen hardcore shooters en party-games. PlayStation heeft ook heel veel verhalende games die je evt prima mee kunt kijken (spider-man, Beyond two souls etc.). Ratchet & clank is qua multiplayer platform-game veel geschikter dan new super Mario bros, en Mario Odyssey is ook meer een mee kijk game dan een samen speel-spel. Mario Party en Kart zijn spellen die we even kort samen spelen, maar dat speel je geen volle avond samen (tenminste, wij niet. Met partner is anders dan met meerdere vrienden). We spelen liever iets met voortgang er in.

Kortom, kijk welke spellen je (vriendin) wilt spelen, daarna pas welke console daarbij hoort. Het spelaanbod op Playstation is ook veel groter en goedkoper (ook multiplatform games zijn daarop goedkoper), en omdat de 5 in november komt zul je hem vanaf die tijd, zeker 2e hands, goedkoop kunnen vinden. Daarentegen zullen er vanaf die tijd ook niet zoveel AAA-titels meer voor verschijnen omdat de 5 er dan is. Met de Switch blijf je langer aanbod van nieuwe games krijgen dus die veroudert minder snel, maar de hardware, games en controllers zijn een stuk duurder.

Games kun je bij bepaalde webshops wel iets goedkoper krijgen, ik betaal max ¤50 per Nintendo spel, meestal zo’n ¤47. Die spellen komen ook amper in de aanbieding, dus wachten op een prijsverlaging is daar de moeite niet waard. Playstation-spellen koop ik voor max ¤20, maar wel minimaal een half jaar na de release. Switch spellen van Nintendo zelf zijn meer waardevast, die kun je 2e hands soms ook nog voor rond de 35~40 euro verkopen.

Een voordeel dat voor ons de reden is om sommige spellen juist voor de switch te kopen is overigens juist wel dat je hem zo verandert in een handheld. Kan m’n man een serie kijken op de tv, en ik gamen of vice versa. We gebruiken hem ook weinig op de grote tv.
¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸><(((º>
pi_195217583
quote:
"These games are so good, even the water levels are good"

Als de camera meewerkt wel. Vooral als je bijna geen lucht meer hebt en de camera vervelend doet bij een luchtbel.
pi_195217593
Ik weet eerlijk gezegd niet of ik Galaxy nog steeds zo'n goede game vind...
pi_195217625
quote:
Galaxy 2 is nog beter als deel 1. Beste mario spel ooit imo
pi_195217722
Ik wil de 3d Mario's altijd leuk vinden, zeker in theorie. Maar om te spelen vind ik het eigenlijk niet echt leuk meer. :') 3D World had in ieder geval nog multiplayer.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  woensdag 23 september 2020 @ 15:23:12 #195
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_195217816
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 15:13 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Galaxy 2 is nog beter als deel 1. Beste mario spel ooit imo
Ik vind Galaxy 2 ook beter dan 1. In de complete lijn is Mario 64 voor mij de beste titel, dat was gewoon zo'n overgang van manier van spelen dat wordt nooit meer gehaald. Uniek.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_195218092
quote:
14s.gif Op woensdag 23 september 2020 15:23 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ik vind Galaxy 2 ook beter dan 1. In de complete lijn is Mario 64 voor mij de beste titel, dat was gewoon zo'n overgang van manier van spelen dat wordt nooit meer gehaald. Uniek.
64 was ook heel goed inderdaad. Al vind ik de DS versie leuker.
  woensdag 23 september 2020 @ 18:24:17 #197
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_195221168
Niemand die hier aan gedacht heeft stelt me wel teleur.


twitter
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_195221363
Ik dacht dat vandaag de Untitled Goose Game update uit zou komen?

Rocket League is vanaf nu wel gratis.
pi_195221389
Disgaea 5 vind ik maar niks. Niet mijn game. Niet mijn stijl (grafisch), niet mijn gameplay, etc.
pi_195222017
quote:
14s.gif Op woensdag 23 september 2020 14:13 schreef Qunix het volgende:
Disgaea 5 Complete is gratis te downloaden in de store. (gaat om een trail voor een aantal weken, dus niet de demo)
Klopt, staat de downloaxen.

Donkey Kong Country 2 staat ook op de SNES app.
  woensdag 23 september 2020 @ 20:50:21 #201
350577 YourCaptor
A billion dollar
pi_195224030
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 15:13 schreef Redbullkid het volgende:

[..]

Galaxy 2 is nog beter als deel 1. Beste mario spel ooit imo
Absoluut.
Ik heb eerst 2 gespeeld en toen 1. Dat had ik beter niet kunnen doen. 2 is wat 1 had moeten zijn. Waanzinnige ervaring.
We know this. The Chinese know that we know. But we make-believe that we don't know and the Chinese make-believe that they believe that we don't know, but know that we know. Everybody knows.
pi_195224548
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 19:17 schreef Drankster het volgende:

[..]

Klopt, staat de downloaxen.

Donkey Kong Country 2 staat ook op de SNES app.
Vergeet ook niet
quote:
14s.gif Op woensdag 23 september 2020 18:34 schreef Qunix het volgende:
Rocket League is vanaf nu wel gratis.
pi_195224679
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 20:50 schreef YourCaptor het volgende:

[..]

Absoluut.
Ik heb eerst 2 gespeeld en toen 1. Dat had ik beter niet kunnen doen. 2 is wat 1 had moeten zijn. Waanzinnige ervaring.
Dat had andersom natuurlijk ook kunnen zijn, als je eerst 2 speelt is het niet gek dat 1 daarna geen wow factor meer heeft.
  woensdag 23 september 2020 @ 22:27:47 #205
24329 KNAK
ff w88,......
pi_195225926
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 15:01 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Je hebt ook gewoon een tussenweg tussen hardcore shooters en party-games. PlayStation heeft ook heel veel verhalende games die je evt prima mee kunt kijken (spider-man, Beyond two souls etc.). Ratchet & clank is qua multiplayer platform-game veel geschikter dan new super Mario bros, en Mario Odyssey is ook meer een mee kijk game dan een samen speel-spel. Mario Party en Kart zijn spellen die we even kort samen spelen, maar dat speel je geen volle avond samen (tenminste, wij niet. Met partner is anders dan met meerdere vrienden). We spelen liever iets met voortgang er in.

Kortom, kijk welke spellen je (vriendin) wilt spelen, daarna pas welke console daarbij hoort. Het spelaanbod op Playstation is ook veel groter en goedkoper (ook multiplatform games zijn daarop goedkoper), en omdat de 5 in november komt zul je hem vanaf die tijd, zeker 2e hands, goedkoop kunnen vinden. Daarentegen zullen er vanaf die tijd ook niet zoveel AAA-titels meer voor verschijnen omdat de 5 er dan is. Met de Switch blijf je langer aanbod van nieuwe games krijgen dus die veroudert minder snel, maar de hardware, games en controllers zijn een stuk duurder.

Games kun je bij bepaalde webshops wel iets goedkoper krijgen, ik betaal max ¤50 per Nintendo spel, meestal zo’n ¤47. Die spellen komen ook amper in de aanbieding, dus wachten op een prijsverlaging is daar de moeite niet waard. Playstation-spellen koop ik voor max ¤20, maar wel minimaal een half jaar na de release. Switch spellen van Nintendo zelf zijn meer waardevast, die kun je 2e hands soms ook nog voor rond de 35~40 euro verkopen.

Een voordeel dat voor ons de reden is om sommige spellen juist voor de switch te kopen is overigens juist wel dat je hem zo verandert in een handheld. Kan m’n man een serie kijken op de tv, en ik gamen of vice versa. We gebruiken hem ook weinig op de grote tv.
dank voor je bericht.. hoop helderheid op deze wijze al zorgt het wel voor de nodige twijfel; wachten op de PS5 of toch de Switch vanwege MarioKart/Party/Brawl en nog wat andere 2 persoonspellen (en voor mijzelf Zelda. De laatste was die ene op de SNES en dat was smullen)... Wat het verdere aanbod is, is voor mij nu totaal onduidelijk dus zal ik daar eerst me over moeten buigen en zo kiezen tussen deze 2 consoles. Niet makkelijk.
Mai pben rai~!
pi_195226013
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 22:27 schreef KNAK het volgende:

[..]

dank voor je bericht.. hoop helderheid op deze wijze al zorgt het wel voor de nodige twijfel; wachten op de PS5 of toch de Switch vanwege MarioKart/Party/Brawl en nog wat andere 2 persoonspellen (en voor mijzelf Zelda. De laatste was die ene op de SNES en dat was smullen)... Wat het verdere aanbod is, is voor mij nu totaal onduidelijk dus zal ik daar eerst me over moeten buigen en zo kiezen tussen deze 2 consoles. Niet makkelijk.
Alleen voor "The legend of Zelda: Breath of the wild" is het de aanschaf al waard.

En als je meer van de topdown Zelda houd, Link's Awakening.
  woensdag 23 september 2020 @ 23:27:41 #207
24329 KNAK
ff w88,......
pi_195226837
quote:
1s.gif Op woensdag 23 september 2020 22:32 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Alleen voor "The legend of Zelda: Breath of the wild" is het de aanschaf al waard.

En als je meer van de topdown Zelda houd, Link's Awakening.
Ik had destijds ook een Wii waar Zelda ook op aanwezig was.. Mega leuk.

Ik heb al de nodige reviews en info (youtube e.d.) bekeken en ga morgen op coolblue de Switch bestellen (icm Mario kart)
Mn vriendin zit wegens medische redenen de eerst komende 3 maanden aan huis gekluisterd en wil haar hiermee ook wat afleiding bezorgen... denk dat de Switch iets leuks kan toevoegen. :)
Mai pben rai~!
  donderdag 24 september 2020 @ 07:34:52 #208
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_195228341
quote:
0s.gif Op woensdag 23 september 2020 22:27 schreef KNAK het volgende:

[..]

dank voor je bericht.. hoop helderheid op deze wijze al zorgt het wel voor de nodige twijfel; wachten op de PS5 of toch de Switch vanwege MarioKart/Party/Brawl en nog wat andere 2 persoonspellen (en voor mijzelf Zelda. De laatste was die ene op de SNES en dat was smullen)... Wat het verdere aanbod is, is voor mij nu totaal onduidelijk dus zal ik daar eerst me over moeten buigen en zo kiezen tussen deze 2 consoles. Niet makkelijk.
Denk er ook aan dat tenzij je een pre-order hebt of straks heel veel mazzel met de release het wel even kan duren voordat je überhaupt een Ps5 kan bemachtigen. Ik denk dat de tekorten nog groter gaan zijn dan met de launch van de Ps4 en toen hebben sommige mensen ook maaaaaanden moeten wachten.
  donderdag 24 september 2020 @ 10:35:05 #209
24329 KNAK
ff w88,......
pi_195230341
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 07:34 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Denk er ook aan dat tenzij je een pre-order hebt of straks heel veel mazzel met de release het wel even kan duren voordat je überhaupt een Ps5 kan bemachtigen. Ik denk dat de tekorten nog groter gaan zijn dan met de launch van de Ps4 en toen hebben sommige mensen ook maaaaaanden moeten wachten.
Daar zat ik ook al te denken. Dat apparaat zal ongetwijfeld tot aan het eerste schroefje in China volledig ge-pre-ordered zijn.
Mede daarom, én de uitleg hier, én wat ik heb gezien op youtube e.d. zal ik vandaag de Switch gaan bestellen :) Het blijkt toch de enige juiste keuze voor ons.

Ik heb ook gezien dat je voor een paar knaken per jaar daarbij ook toegang heb tot online content / oude spellen wat ook leuk is en spellen als MarioKart, Smash online schijnt ook te kunnen dus hoeft niet alleen maar vriendin en/of A.I. als tegenstander te hebben.

Heb alleen nog een vraag over de aanschaf. Daarbij wil ik;
-om mee te beginnen 1 'normale' controller erbij
-MarioKart (daar zal snel Zelda, Smash bij gaan komen... (nieuw kopen? 2e hands? Het zijn geen nieuwe spellen)
-Geheugenkaart (is dit noodzakelijk?)
-Van die extensies op de joy-con om ze iets groter te maken(?)
-iets vergeten?

Makkelijkste is alles in een winkelwagen van Coolblue knallen, maar aangezien jullie hier véél meer vanaf weten ben ik benieuwd of dit de enige weg is.. wellicht bestaat er een iets voordelige optie?
Mai pben rai~!
  donderdag 24 september 2020 @ 10:41:09 #210
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_195230430
quote:
0s.gif Op donderdag 24 september 2020 10:35 schreef KNAK het volgende:
Het blijkt toch de enige juiste keuze voor ons.
Goeie keus. *O* Gaat geheid veel plezier opleveren!
quote:
Ik heb ook gezien dat je voor een paar knaken per jaar daarbij ook toegang heb tot online content / oude spellen wat ook leuk is en spellen als MarioKart, Smash online schijnt ook te kunnen dus hoeft niet alleen maar vriendin en/of A.I. als tegenstander te hebben.
Online heeft wat meer dan alleen de mogelijkheid tot online racen. Je krijgt ook SNES-games bijvoorbeeld. Maar ik denk dat het voor jullie inderdaad niet nodig is.
quote:
Heb alleen nog een vraag over de aanschaf. Daarbij wil ik;
-om mee te beginnen 1 'normale' controller erbij
-MarioKart (daar zal snel Zelda, Smash bij gaan komen... (nieuw kopen? 2e hands? Het zijn geen nieuwe spellen)
-Geheugenkaart (is dit noodzakelijk?)
-Van die extensies op de joy-con om ze iets groter te maken(?)
-iets vergeten?
Koop wel een officiële Pro Controller van Nintendo. Die is het beste mijns inziens.
Nieuw of tweedehands maakt niet zoveel uit, maar ik prefereer nieuw.
Geheugenkaart alleen nodig als je digitaal je games gaat kopen.
Ik heb de battery pack voor de Joycon, daarmee kun je ze langer gebruiken én liggen ze beter in de hand. Die kan ik wel aanraden.
https://www.bol.com/nl/p/(...)ch/9200000077391074/
quote:
Makkelijkste is alles in een winkelwagen van Coolblue knallen, maar aangezien jullie hier véél meer vanaf weten ben ik benieuwd of dit de enige weg is.. wellicht bestaat er een iets voordelige optie?
Alles bij één winkel kopen is het gemakkelijkste. Voor Switch en de games zijn de prijzen echt niet heel veel goedkoper bij de een of ander. Check Bol dus, of loop de lokale MediaMarkt/Intertoys naar binnen en koop je dingen :)
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')