quote:Op woensdag 16 september 2020 09:49 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dat zijn er best nog veel in dit topic.
Score > Registratiedatum.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:52 schreef Oversight het volgende:
[..]Houden we een score bij?
geregistreerd donderdag 2 januari 2014.
schattig,.. tip...lees je in voor je verder zeurt.
Dit smileygebruik trekt nou eenmaal dat soort volk aan.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:49 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dat zijn er best nog veel in dit topic.
FB / 'Score': 0 Punten? Op je muil! #5quote:Op woensdag 16 september 2020 09:53 schreef Oversight het volgende:
wat moet je doen voor punten, en wie houdt ze bij ?
@Oversight Heb je die 5 euro van @Burbo nog gehad?quote:Op woensdag 16 september 2020 08:24 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
LEF / Rijbewijs met hoed op en schmink
En hier komt naar boven waar je het allemaal voor doetquote:Op woensdag 16 september 2020 09:52 schreef Oversight het volgende:
[..]Houden we een score bij?
geregistreerd donderdag 2 januari 2014.
schattig,.. tip...lees je in voor je verder zeurt.
Elke keer als hij weer begint met posten is dit het riedeltje. Het is eigenlijk best een beetje sneu.quote:Op woensdag 16 september 2020 09:56 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En hier komt naar boven waar je het allemaal voor doet
quote:Op woensdag 16 september 2020 09:55 schreef Nine. het volgende:
[..]
Bovendien zijn veel olbies op #anoniem gegaan en met een nieuw account begonnen.
quote:Op woensdag 16 september 2020 09:58 schreef Nine. het volgende:
[..]
Voor een "olbie" heb je anders veel newbie vragen
quote:Op woensdag 16 september 2020 09:59 schreef Durmada het volgende:
[..]
Krijg eerst maar eens een fatsoenlijke userscore, dan praten we verder.
Iemand met een score lager dan 8.000 wil mij opvoeden?quote:Op woensdag 16 september 2020 10:01 schreef Oversight het volgende:
[..]![]()
denken dat ik op antwoord zit te wachten, ik kom hier om jullie op te voeden, niet om iets te leren of zo.
Want jij denkt zo belangrijk te zijn dat je denkt te menen dat te moeten doen, ofzo?quote:Op woensdag 16 september 2020 10:01 schreef Oversight het volgende:
[..]![]()
denken dat ik op antwoord zit te wachten, ik kom hier om jullie op te voeden, niet om iets te leren of zo.
quote:Op woensdag 16 september 2020 10:03 schreef Durmada het volgende:
[..]
Iemand met een score lager dan 8.000 wil mij opvoeden?![]()
Je bent helemaal van het padje af.
quote:Op woensdag 16 september 2020 10:03 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Want jij denkt zo belangrijk te zijn dat je denkt te menen dat te moeten doen, ofzo?_____!
Omdat?quote:Op woensdag 16 september 2020 10:05 schreef Oversight het volgende:
[..]Lees je in, ( gaat je ff tijd kosten )
quote:
ts is tegenwoordig een beetje een one trick pony, en zijn dingetje is 'omg ik moet newbies opvoeden'. Je zou verwachten dat je iets van karakterontwikkeling ziet, maar nee.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:03 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Want jij denkt zo belangrijk te zijn dat je denkt te menen dat te moeten doen, ofzo?_____!
Is je vrije uurtje van je GGZ-instelling nu nog niet voorbij, newbie?quote:Op woensdag 16 september 2020 10:05 schreef Oversight het volgende:
[..]Tuurlijk, anders kreeg ik er niet voor betaald om hier te posten.
Scheer je dan maar weer lekker weg.quote:Op woensdag 16 september 2020 10:07 schreef Oversight het volgende:
[..]omdat bijna alles al een keer gezegd is, maar ik ben een lui kreng met quoten, en sommige dingen zijn te leuk om niet nog een keer te zeggen.
quote:Op woensdag 16 september 2020 09:55 schreef Marsenal het volgende:
[..]
@:Oversight Heb je die 5 euro van @:burbo nog gehad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |