Oh wat waardeloos. Ik zou er een mailtje aan wagen.quote:Op vrijdag 26 november 2021 12:03 schreef Donna het volgende:
Ik mag bij Reviewclub nooit meer iets testen. We hadden 1x een kettingzaag te testen en toen brak mijn vriend z'n arm, dus ik mocht 'm ongetest retourneren, maar sindsdien wordt ik altijd afgewezen.
Ja ik heb wel eens gevraagd of het daar aan lag, ze zeggen van niet, maar misschien hebben ze me toen juist op de zwarte lijst gezet haha!quote:Op maandag 13 december 2021 13:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh wat waardeloos. Ik zou er een mailtje aan wagen.
Ik mag de vierde tandpasta op rij testen
Ik heb door omstandigheden een keer ook iets ongetest teruggestuurd. Hier na vaak afgewezen, maar nu mag ik weer regelmatig wat testen. Laatst tandpasta ( wat schrijf je in hemelsnaam over tandpasta), een USB lader, kabel etc.quote:Op maandag 13 december 2021 13:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja ik heb wel eens gevraagd of het daar aan lag, ze zeggen van niet, maar misschien hebben ze me toen juist op de zwarte lijst gezet haha!
Wij hebben nu cruesli van Quaker te testen.
Ik blijf inschrijven, wie weet!quote:Op woensdag 22 december 2021 22:00 schreef Irri-tante het volgende:
Ik
[..]
Ik heb door omstandigheden een keer ook iets ongetest teruggestuurd. Hier na vaak afgewezen, maar nu mag ik weer regelmatig wat testen. Laatst tandpasta ( wat schrijf je in hemelsnaam over tandpasta), een USB lader, kabel etc.
Cosmetica mag ik altijd houden. Mijn kasten raken aardig gevuld zo (voornamelijk met tandpastaquote:Op donderdag 30 december 2021 11:34 schreef summer2bird het volgende:
Ik ga ook meedoen en heb me ingeschreven voor een shampoo bij de reviewclub.
Nu zijn er 3 pakketjes onderweg voor mij
Moet je shampoos enzo soms ook terug sturen of mag je dat meestal wel houden?
Voor zover ik weet en heb ervaren mag je zulke producten altijd houden.quote:Op donderdag 30 december 2021 11:34 schreef summer2bird het volgende:
Ik ga ook meedoen en heb me ingeschreven voor een shampoo bij de reviewclub.
Nu zijn er 3 pakketjes onderweg voor mij
Moet je shampoos enzo soms ook terug sturen of mag je dat meestal wel houden?
Hahahha hoeveel heb je al?quote:Op donderdag 30 december 2021 14:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh, dat zijn er 2, ik was ook nog voor een tweede tandpasta geselecteerd
Dit worden 5 en 6 en eentje ervan ga ik maar als schuurmiddel bij de schoonmaakspullen zetten, wat een waardeloze variant van Parodontax was dat zeg.quote:
Oei, nouja tandpasta is vaak ook wel prima voor de wc pot ja.quote:Op donderdag 30 december 2021 19:08 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dit worden 5 en 6 en eentje ervan ga ik maar als schuurmiddel bij de schoonmaakspullen zetten, wat een waardeloze variant van Parodontax was dat zeg.
Ja dat zag ik ookquote:Op vrijdag 31 december 2021 14:51 schreef summer2bird het volgende:
Er staat nu mooi KitchenAid spul en een mooie speaker op reviewclub trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |