Ik duim voor je. Ik heb me voor het mes en de bewaarbakjes opgegeven.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:09 schreef Donna het volgende:
Ik heb me ook ingeschreven voor de nieuwe Tefal pannen ronde!
Ik ook de deo!quote:Op dinsdag 15 juni 2021 14:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik duim voor je. Ik heb me voor het mes en de bewaarbakjes opgegeven.
Via reviewclub mag ik weer een deo testen
Oh bah, die wolk herken ik van een bus Borotalco, dat ding is na twee dagen in de kliko belandquote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:08 schreef soapie het volgende:
Hier de deospray van hidrofugal, komt een wolk wit poeder uit, ben er niet kapot van. Zwart shirt aan, allemaal witte vlekken. Ik gebruik normaal de classic spray, komt een waterig goedje uit, die werkt perfect, blijf je ook lang fris,. Dit spul vind ik niks!
Borotalco vond ik idd ook niet zo'n succes... Hidro gaat ook de kliko in.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh bah, die wolk herken ik van een bus Borotalco, dat ding is na twee dagen in de kliko beland
Welke producten krijg je?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 16:30 schreef Myraela het volgende:
Heel lang niet meegedaan, maar bij de mail van Tefal ingeschreven en die mag ik gaan testen. Vind ik wel leuk.
Ik heb gisteren de Tefal XL force hapjespan en wokpan op mogen halen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 12:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Welke producten krijg je?
Er is alweer een pakketje van Reviewclub onderweg met shampoo, conditioner en haarmasker, echt zo leuk. Zo blij dat ik hier over Reviewclub las, ik ben dol op testen van cosmetica en wat niet bevalt geef ik door aan mensen die er misschien wel blij van worden.
Dat is met speelgoed ook zo (iets met hygiëne en teleurgestelde kinderen). Ze zetten dat met opzet niet op de website omdat anders mensen zich gaan inschrijven voor gratis producten (cadeaus) ipv echt om te testen.quote:Op vrijdag 25 juni 2021 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Cosmetica mag je bij Reviewclub altijd houden. Een tijdje na afloop van de testperiode krijg je een mailtje met ‘verrassing...de producent is blij met je reviews en wij ook en daarom mag je het product houden’
De meeste producten zijn net een tikkie te duur in verhouding tot de extra functies die ze bieden t.o.v. het huismerk/basisvariant..quote:Op maandag 6 september 2021 15:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe vergaat het de testers?
De shampoo, conditioner en het haarmasker zijn uitgebreid getest en bevallen op zich prima, maar ik zou ze zelf niet nog een keer kopen, want ze zorgen helaas niet dat mijn haarkleur minder snel vervaagt. Hetzelfde geldt voor de bodylotion, smeert prima, maar ga ik zelf niet kooen en daar ligt het echt aan de hoge prijs. Maar goed, voorlopig heb ik nog genoeg bodylotion voor maanden, het is een grote fles. Binnenkort komt er nog een tandpasta mijn kant op.
En ik mag deze houden! Superblij mee, kan ik goed gebruiken op het werk!quote:Op zaterdag 14 augustus 2021 12:55 schreef soapie het volgende:
Ik mag een grote doos lego vidiyo testen!![]()
![]()
En, hoe bevalt het?quote:Op dinsdag 7 september 2021 14:25 schreef Curiosity het volgende:
Ik mag L'Oréal Professionnel Serie Expert Absolut Repair Gold Shampoo en haarmasker testen.
Via reviewclub, gisteren aangemeld en opgegeven.
Heerlijke shampoo en masker.quote:Op maandag 27 september 2021 20:56 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En, hoe bevalt het?
Ik mag weer een serum testen, van Biodermal deze keer, wordt deze week geleverd
Ik heb een wasmachine gehouden en volgens mij ook een strijkijzer.quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:03 schreef Lingue het volgende:
Heeft iemand trouwens ervaring bij The Insiders met het mogen houden van een product waar je een waarborgsom voor betaald hebt?
Krijg je die optie bij The Insiders?
Ik heb in het verleden de Philips producten ook mogen testen maar die mocht je gratis houden. Nu met waarborgsom vraag ik het mij af. Heb nog niks gehoord van ze namelijk.
Ah dat zou mooi zijn! Hoorde je dat pas na campagne of je het mocht houden?quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:26 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb een wasmachine gehouden en volgens mij ook een strijkijzer.
Nee in principe weet je vooraf al dat je het product mag houden, als je de waarborg hebt betaald. Je bepaalt na de proefperiode zelf of je dat ook echt wilt.quote:Op zondag 3 oktober 2021 11:27 schreef Lingue het volgende:
[..]
Ah dat zou mooi zijn! Hoorde je dat pas na campagne of je het mocht houden?
Ah dat is dan helemaal mooi! Ben ik extra blij!quote:Op zondag 3 oktober 2021 12:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee in principe weet je vooraf al dat je het product mag houden, als je de waarborg hebt betaald. Je bepaalt na de proefperiode zelf of je dat ook echt wilt.
Ik mag hem ook houden idd. Scheelt 50% op de aanschafprijs.quote:Op zondag 3 oktober 2021 12:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee in principe weet je vooraf al dat je het product mag houden, als je de waarborg hebt betaald. Je bepaalt na de proefperiode zelf of je dat ook echt wilt.
Ik mag de Luchtreiniger van AEG testen namens de revieuwclub, maar vond wel gelijk een retoursticker in de doos. Het apparaat lijkt wel echt een positief effect te hebben. (Tegen pollen en huisstofmijt) Vandaag de eerste review schrijven na een week testen. Iets te snel naar mijn idee. Had mijn eerste revieuw graag na 2 weken geschreven.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 07:32 schreef Irri-tante het volgende:
Ik mag een AEG stofzuiger testen via de Reviewclub.
Ik ben heel benieuwd. Ik ben ook benieuwd of je deze weer terug moet sturen. Laatste keer moest ik een speaker wel terugsturen.
Er zit altijd een retoursticker bij, soms mag je het product niet eens kopen. Soms voor een nette prijs. Soms voor een "dit slaat nergens op"-prijs.quote:Op zondag 17 oktober 2021 10:46 schreef Halveprijs het volgende:
[..]
Ik mag de Luchtreiniger van AEG testen namens de revieuwclub, maar vond wel gelijk een retoursticker in de doos. Het apparaat lijkt wel echt een positief effect te hebben. (Tegen pollen en huisstofmijt) Vandaag de eerste review schrijven na een week testen. Iets te snel naar mijn idee. Had mijn eerste revieuw graag na 2 weken geschreven.
Ik had de stofzuiger 2 dagen in huis en toen kreeg ik al een berichtje met betrekking tot plaatsen van de review. Ik was namelijk al zo lekker lang aan het testen...quote:Op zondag 17 oktober 2021 10:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er zit altijd een retoursticker bij, soms mag je het product niet eens kopen. Soms voor een nette prijs. Soms voor een "dit slaat nergens op"-prijs.
Reviews moet je altijd heel snel plaatsen, doe je dat niet gaan ze je mailen, bellen etc.
Je moet ook echt veel reviews plaatsen, vaak een stuk of 6.
Dat moet dan vast wel een foutje geweest zijn. Pakketten gaan uiteraard ook niet allemaal op één dag naar mensen toe.quote:Op zondag 17 oktober 2021 11:15 schreef Irri-tante het volgende:
[..]
Ik had de stofzuiger 2 dagen in huis en toen kreeg ik al een berichtje met betrekking tot plaatsen van de review. Ik was namelijk al zo lekker lang aan het testen...
Ja wij ook jaquote:Op vrijdag 5 november 2021 09:05 schreef Donna het volgende:
Ja ik. We worden doodgegooid met potjes fruit/groente en luiers voor baby's voor Normec Sensory. Ik klaag niet, hoef bijna nooit meer potjes voeding te kopen haha!
Ik kreeg net een bericht dat ik de stofzuiger met 50% korting kan kopen (¤225) Wel een heel fijne stofzuiger. Hij is luidruchtig, maar ook erg krachtig en snoerloos. Dat ik zeker erg fijn.quote:Op zaterdag 9 oktober 2021 07:32 schreef Irri-tante het volgende:
Ik mag een AEG stofzuiger testen via de Reviewclub.
Ik ben heel benieuwd. Ik ben ook benieuwd of je deze weer terug moet sturen. Laatste keer moest ik een speaker wel terugsturen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |