abonnement Unibet Coolblue
pi_195068488
Goedendag,

Ik heb een appartement met een soort van terras. Nu lijkt het mij leuk om samen met mijn dochtertje eetbare bloemen en kruiden te zaaien in zo'n bak. Welke zou dan geschikt zijn? Ik heb 1m² bakken bij de hornbach gevonden die 20 cm hoog zijn, is dat hoog genoeg of moet ik zoeken naar wat anders?

Ik wil de bloemen en kruiden dus in de bak zaaien en daarin laten, dus niet verpotten, oid.
  dinsdag 15 september 2020 @ 11:07:41 #2
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_195068551
Plantenbak met radijsjes, groeien binnen een paar weken.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_195068795
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 11:07 schreef Id_do_her het volgende:
Plantenbak met radijsjes, groeien binnen een paar weken.
Dat klopt!
Maar heb ik dan aan 20 cm hoogte genoeg? Ik wil bijvoorbeeld ook madeliefjes, goudsbloem, borage, kamille en maggiekruid planten. Hier is een zadenbedrijf genaamd woudhof in klarenbeek welke zakken gemixte eetbare bloemen en kruiden verkopen.

Zelf zo'n bak maken is ook geen punt, maar wat voor een hout gebruik ik dan als bodem, want die bodem moet wel een behoorlijk gewicht dragen.
pi_195068907
Ja 20 cm is hoog genoeg. Is heel veel in mogelijk, kijk maar: https://makkelijkemoestuin.nl/
  dinsdag 15 september 2020 @ 20:08:35 #5
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_195077520
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 11:21 schreef blessed19 het volgende:

[..]

Dat klopt!
Maar heb ik dan aan 20 cm hoogte genoeg? Ik wil bijvoorbeeld ook madeliefjes, goudsbloem, borage, kamille en maggiekruid planten. Hier is een zadenbedrijf genaamd woudhof in klarenbeek welke zakken gemixte eetbare bloemen en kruiden verkopen.

Zelf zo'n bak maken is ook geen punt, maar wat voor een hout gebruik ik dan als bodem, want die bodem moet wel een behoorlijk gewicht dragen.
Lijkt me wel, je kan het ook in zo'n bloembak aan het balkon doen als ik me niet vergis.
With my pack on my back, down the road I will stray.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')