Alleen omdat je een tv-programma voor seniele semi-boomers niet kent?quote:
Mijn ene opa haatte Duitsland en de andere was er ook niet kapot van, maar ging wel gewoon daar op vakantie.quote:Op maandag 14 september 2020 22:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik dus niet. Mijn opa heeft notabene in een werkkamp in Berlijn gezeten en zelfs hij toog in de jaren 70 al vrolijk naar Duitsland in zijn kevertje.
quote:Op maandag 14 september 2020 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen omdat je een tv-programma voor seniele semi-boomers niet kent?
jaquote:Op maandag 14 september 2020 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar zou je je juist blij om moeten zijn, dat betekent dat je nog een jong bloempje bentquote:
modus spamde het al via dmquote:Op maandag 14 september 2020 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb je het al op YouTube opgezocht?
High fivequote:Op maandag 14 september 2020 22:17 schreef bitterbal het volgende:
kreeg gisteren ook al te horen da ik uit de generatie patat kom
Ik ken het ook niet.quote:Op maandag 14 september 2020 22:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mensen roepen zoveel.quote:Op maandag 14 september 2020 22:17 schreef bitterbal het volgende:
Dat heb ik met Frankrijkquote:Op maandag 14 september 2020 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Duitsland staat bij mij niet echt hoog op de lijst van bestemmingen waar ik graag heen wil. Heb er niks op tegen maar denk er gewoon niet aan
Mja Frankrijk gingen we vroeger altijd naartoe op vakantie dus daar ben ik mee opgegroeid, en Frans was ook wel mijn beste vreemde taal op schoolquote:Op maandag 14 september 2020 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik met Frankrijk
Hoewel de taal me wel tegenstaat.
Bij Frankrijk denk ik toch vaak aan cremeren aan de zee of op de camping in de regen.quote:Op maandag 14 september 2020 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik met Frankrijk
Hoewel de taal me wel tegenstaat.
Ik heb al jong goede vakantieherinneringen aan Duitsland en intussen zoveel met Duitsers gewerkt dat ik weet dat er van heel veel vooroordelen weinig klopt. Er zijn zelfs Duitsers met humorquote:Op maandag 14 september 2020 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mijn ene opa haatte Duitsland en de andere was er ook niet kapot van, maar ging wel gewoon daar op vakantie.
Ik snap het gewoon niet. Maar dan wel eens in de zoveel tijd in Kleve drank inslaan.
Welke kleur heeft Pino?quote:
quote:Op maandag 14 september 2020 22:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Welke kleur heeft Pino?
(Zo pesten we vroeger altijd een jongen uit een arm gezin met een zwart-wit tv)
Jij bent gewoon generatie Y hoorquote:Op maandag 14 september 2020 22:17 schreef bitterbal het volgende:
Dat was voor mij Duitslandquote:Op maandag 14 september 2020 22:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja Frankrijk gingen we vroeger altijd naartoe op vakantie dus daar ben ik mee opgegroeid, en Frans was ook wel mijn beste vreemde taal op school
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |