Omdat ik graag skiquote:Op zondag 13 september 2020 19:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Voor werk? Of liefde? Of gewoon omdat je er zin in had?
Sorry, had eerst niet in de gaten dat ik de lapo hadquote:Op zondag 13 september 2020 19:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Had er dan op zn minst "Nog een zonnige dag" van gemaakt![]()
Briequote:Op zondag 13 september 2020 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
anyway, oastjes met brie op het balkonnetje. Vakantie is nog niet over
Wat is een lapo ook alweer?quote:Op zondag 13 september 2020 19:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sorry, had eerst niet in de gaten dat ik de lapo had
Jawel, was echt ijskoud. Kon er ook maar max een minuutje in zwemmen per keer. Brr.quote:Op zondag 13 september 2020 19:54 schreef liesje1979 het volgende:
Mooie foto Kwiwi, was het water niet koud?
Haha wel moedig!quote:Op zondag 13 september 2020 19:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jawel, was echt ijskoud. Kon er ook maar max een minuutje in zwemmen per keer. Brr.
Maar kan die omgeving echt aanraden![]()
quote:Op zondag 13 september 2020 19:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee, maar hij ging wel zo ver de diepte in dat ik 'm niet eens meer zag. En toch wel vlak langs de dammuurVond het zelf best eng eigenlijk.
Het valt me overigens op dat je in die gletsjermeren en rivieren altijd de dames ziet zwemmen terwijl de mannen een beetje vertwijfeld pootje staan te badenquote:
Alles voor faam op Instagramquote:Op zondag 13 september 2020 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het valt me overigens op dat je in die gletsjermeren en rivieren altijd de dames ziet zwemmen terwijl de mannen een beetje vertwijfeld pootje staan te badenVrouwen zijn toch wel het moedigere geslacht
Maar mannen doen dan weer bungeejumpen.quote:Op zondag 13 september 2020 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het valt me overigens op dat je in die gletsjermeren en rivieren altijd de dames ziet zwemmen terwijl de mannen een beetje vertwijfeld pootje staan te badenVrouwen zijn toch wel het moedigere geslacht
Komt omdat het kille wezens zijnquote:Op zondag 13 september 2020 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Eehm, ok ...quote:Op zondag 13 september 2020 20:01 schreef Budapestenaar het volgende:
De muilezel van het kasteel staat een partij te balken
*kuch* meer vet *kuch*quote:Op zondag 13 september 2020 19:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh tofquote:Op zondag 13 september 2020 19:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat ik graag skiEn kwam hier als kind al heel graag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |