Heb nooit echt gesnapt waarom hij zo lang bleef zitten daar. Reed altijd zo ver achter de rest van de Andretti's aan.quote:Op donderdag 24 september 2020 19:04 schreef Starflyer het volgende:
Zack Veach vertrekt per direct bij Andretti. Aangezien hij volgend jaar niet mwer terug komt geeft hij het team hiermee kans om andere coureurs te testen en kan hij zelf op zoek naar een ander stoeltje.
https://racer.com/2020/09(...)ahead-of-harvest-gp/
Geld. Hij bracht sponsor Gainbridge mee. Maar het gebrek aan resultaten breekt hem nu op.quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:06 schreef Funzel het volgende:
[..]
Heb nooit echt gesnapt waarom hij zo lang bleef zitten daar. Reed altijd zo ver achter de rest van de Andretti's aan.
Ik lees dat ze die sponsor nu alsnog wel binnen boord houden. Zij het op de huidige wagen (met Hinchcliffe evt) of op de wagen van Herta.quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:17 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Geld. Hij bracht sponsor Gainbridge mee. Maar het gebrek aan resultaten breekt hem nu op.
Belangrijkste reden om vroegtijdig afscheid te nemen van Veach is het Leader Circle geld. De top 22 in het kampioenschap krijgt ca $ 1 miljoen en Veach staat nu 20ste. Voor Andretti in de #98 en de #14 Foyt waarvoor Bourdais nu gaat rijden (ook om binnen de top 22 te blijven). De #20 Van Carpenter staat 23ste en laatste van de fulltime inschrijvingen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:54 schreef Funzel het volgende:
[..]
Ik lees dat ze die sponsor nu alsnog wel binnen boord houden. Zij het op de huidige wagen (met Hinchcliffe evt) of op de wagen van Herta.
En zelf mede-eigenaar van de #98. Hij heeft geļnvesteerd in het team dat tegenwoordig Andretti Herta Autosport with Marco Andretti & Curb-Agajanian heet.quote:Op zondag 27 september 2020 09:04 schreef Funzel het volgende:
Kunnen ze Andretti beter ook vervangen. Maarja zoontje van de baas he.
Bedankt voor de heads upquote:Op woensdag 30 september 2020 14:24 schreef Earl_J_Hickey het volgende:
Was even aan het kijken op de site van Indycar naar de starttijd voor de races dit weekend. Maar toen zag ik dat de eerste van 2 races al op vrijdag avond wordt verreden.
Dus voor de volledigheid:
Vrijdag 2 oktober Race 1 - 21.45uur op ZS Racing
Zaterdag 3 oktober Race 2 - 20.15 uur op ZS Racing
quote:Op woensdag 30 september 2020 15:29 schreef Starflyer het volgende:
Ik had de starttijden van de laatste 5 races al in het vorige topic gepost, naar die zijn blijkbaar niet in de OP opgenomen. Misschien kan dat alsnog, @:heywoodu?
Zie SPT / [IndyCar] #51 ONZE Rinus vliegt op Gateway
Schitterende prestatie!quote:
Ja die tijdweergave is compleet chaos..quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:32 schreef Coelho het volgende:
[..]
Schitterende prestatie!
Ik wist inmiddels dat de live timing bij Indycar van een dramatisch niveau is (denk aan pitstops waarna het 3 rondes duurt voordat je eindelijk weet waar iemand rondrijdt en met welke verschillen), maar die van de kwalificatie gisteren sloeg alles. Tot diep in z'n pole ronde reed Veekay een rode tijd, wat zou betekenen dat hij langzamer was dan de nummer 1 die op dat moment ergens in de 1:10 zat. Op de streep bleek hij er ineens een seconde onder te zitten.
Ik weet dat ze daar over de plas alles beter denken te kunnen, maar laat ze alsjeblieft een voorbeeld nemen aan de tijdsweergave van de F1. Door het op de huidige wijze te doen, verkloot je gewoon een retespannende wedstrijd omdat er geen hout van te volgen is.
Bij de F1 mis je wel eens een coureur met een goede sector doordat die niet meer onderin beeld past, maar verder gaat dat prima ja. Ook met de kleuren erbij enzo. Ik volg niet vaak de kwalificatie in de IndyCar op road courses, dus weet niet of het altijd zo gaat, maar in dit geval was het niet te volgen inderdaad..quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 10:32 schreef Coelho het volgende:
[..]
Schitterende prestatie!
Ik wist inmiddels dat de live timing bij Indycar van een dramatisch niveau is (denk aan pitstops waarna het 3 rondes duurt voordat je eindelijk weet waar iemand rondrijdt en met welke verschillen), maar die van de kwalificatie gisteren sloeg alles. Tot diep in z'n pole ronde reed Veekay een rode tijd, wat zou betekenen dat hij langzamer was dan de nummer 1 die op dat moment ergens in de 1:10 zat. Op de streep bleek hij er ineens een seconde onder te zitten.
Ik weet dat ze daar over de plas alles beter denken te kunnen, maar laat ze alsjeblieft een voorbeeld nemen aan de tijdsweergave van de F1. Door het op de huidige wijze te doen, verkloot je gewoon een retespannende wedstrijd omdat er geen hout van te volgen is.
Kwalificatie in de MotoGP en World Superbikes is wat dat betreft nog een stuk duidelijker, maar F1-systeem zou sowieso beter zijn dan het huidige dramaquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Bij de F1 mis je wel eens een coureur met een goede sector doordat die niet meer onderin beeld past, maar verder gaat dat prima ja. Ook met de kleuren erbij enzo. Ik volg niet vaak de kwalificatie in de IndyCar op road courses, dus weet niet of het altijd zo gaat, maar in dit geval was het niet te volgen inderdaad..
ik denk meer dat hij eindelijk eens een goede kwalificatie op een 'normaal' circuit neer heeft gezet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 18:06 schreef VacaLoca het volgende:
Haha waar heeft die Rinus het over met z'n Finally! pole position alsof ie er al drie jaar naar smakt
Idd.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:39 schreef heywoodu het volgende:
Ziggo verzaakt, we hadden al live moeten zijn
Staat op 21:50 bij Ziggmansquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:39 schreef heywoodu het volgende:
Ziggo verzaakt, we hadden al live moeten zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |