Zat even te slapen.quote:Op zondag 13 september 2020 17:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Zat in de relaxmodus. Geeft even wat gas en is weg.
Voor meer moet je Crashen in de keuken kijkenquote:Op zondag 13 september 2020 17:26 schreef opgebaarde het volgende:
Dit wordt op Ziggo een nabeschouwing van 8 minuten
Kloptquote:Op zondag 13 september 2020 17:27 schreef potjecreme het volgende:
Toch weer een rare lekke band deze race. Ik heb over die van Stroll. Deed mij denken aan die van Kvyat.
Debris. Lag genoeg rotzooi op de baan van de eerdere crashesquote:Op zondag 13 september 2020 17:27 schreef potjecreme het volgende:
Toch weer een rare lekke band deze race. Ik heb over die van Stroll. Deed mij denken aan die van Kvyat.
Klopt, maar doet denken aan de crash van Kvyat.quote:Op zondag 13 september 2020 17:28 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Debris. Lag genoeg rotzooi op de baan van de eerdere crashes
Hij mag wel eens wat eerder beginnen. Altijd achteraan beginnen om het dan pas goed te maken. Heb je als max nog niks aan je teammaatquote:Op zondag 13 september 2020 17:27 schreef TjjWester het volgende:
Dit laat wel zien dat albon echt wel kan racen. Het team houd hem klein.
Eerder de instabiele RBR waar deze race minder problemen mee zijnquote:Op zondag 13 september 2020 17:27 schreef TjjWester het volgende:
Moet hij wel doorrijden met zijn 5s strafquote:Op zondag 13 september 2020 17:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Räikkönen anders ook zijn eerste punt (van het seizoen)
Dankzij de rode vlag hè.quote:Op zondag 13 september 2020 17:27 schreef TjjWester het volgende:
En er moeten 8 andere coureurs uitvallen.quote:Op zondag 13 september 2020 17:27 schreef TjjWester het volgende:
Hij stond er bij de start toch ook al goed bij.quote:Op zondag 13 september 2020 17:32 schreef beantherio het volgende:
[..]
En er moeten 8 andere coureurs uitvallen.
Als dat nou ook een punt zou opleveren.quote:Op zondag 13 september 2020 17:32 schreef H0D3NPYL het volgende:
Echt totaal niet interessant wie DOTD isJe hebt er niets aan
Daarom is het juist eervolquote:Op zondag 13 september 2020 17:32 schreef H0D3NPYL het volgende:
Echt totaal niet interessant wie DOTD isJe hebt er niets aan
Nee, dat is onzin. Dit laat zien dat Albon wel kan racen, maar niet constant is.quote:Op zondag 13 september 2020 17:27 schreef TjjWester het volgende:
Toen ze nog stonden ja. Toen ze begonnen te bewegen niet meer.quote:Op zondag 13 september 2020 17:33 schreef Martinello het volgende:
[..]
Hij stond er bij de start toch ook al goed bij.
Zodra het Ineos wordt stort het team in elkaar.quote:
Twee auto's in de punten! Reden tot feest.quote:Op zondag 13 september 2020 17:33 schreef Zorro het volgende:
Niet gekeken, maar zo te zien rijden er twaalf auto's, Grosjean kan er niks van en Russell rijdt in een Wiliams dus die tellen niet echt.
Dan rijdt Ferrari dus gewoon helemaal achteraan. Het komt er nooit zo uit bij een jubileum he?
Straatfeestquote:Op zondag 13 september 2020 17:34 schreef AMDB het volgende:
[..]
Twee auto's in de punten! Reden tot feest.
Dit.quote:Op zondag 13 september 2020 17:34 schreef Martinello het volgende:
[..]
Zodra het Ineos wordt stort het team in elkaar.
Daar doelde ik niet op. De reacties van sommige users hierquote:Op zondag 13 september 2020 17:34 schreef Martinello het volgende:
[..]
Zodra het Ineos wordt stort het team in elkaar.
Zijn tijd komt nog wel.quote:
Het is een beginquote:Op zondag 13 september 2020 17:35 schreef potjecreme het volgende:
[..]
1 zwaluw maakt nog geen zomer.
Onzin. Moeten eerst een hoop uitvallen en de Red Bull was in handen van Max denk ik een winnende wagen gebleken qua pace. Maja, Red Bull😂quote:
Nou....anderhalf seizoen Red Bull en 1 podium. Laten we hem voorlopig nog niet uitroepen tot de volgende wereldkampioen.quote:
Ja, erg jammer.quote:
1 heel seizoen. Spa vorig jaar namelijk debuut.quote:Op zondag 13 september 2020 17:36 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nou....anderhalf seizoen Red Bull en 1 podium. Laten we hem voorlopig nog niet uitroepen tot de volgende wereldkampioen.
Twee keer uitgeschakeld door Hamiltonquote:Op zondag 13 september 2020 17:36 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nou....anderhalf seizoen Red Bull en 1 podium. Laten we hem voorlopig nog niet uitroepen tot de volgende wereldkampioen.
Dat zou ook heel gek zijn, gezien zijn achterstand op onder meer Hamilton in het WK.quote:Op zondag 13 september 2020 17:36 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Hadden er meer kunnen zijn als ene L Hamilton zich er niet mee bemoeid had op een verkeerde manier.quote:Op zondag 13 september 2020 17:36 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ik kijk voor de Albon actquote:Op zondag 13 september 2020 17:39 schreef Peterselieman het volgende:
Waarom doet iedereen zich het zichzelf aan om naar de lewisact te kijken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |