quote:hehe..inderdaad,was wel een grappig gezicht toen die met ze leuter in de rondte stond te zwaaien en dubieuze pijpgebaren stond te maken richting iemand in het publiek
Op dinsdag 25 februari 2003 11:40 schreef kamagurka het volgende:[..]
![]()
Hij wou ook weer zijn piemel in iemands aars rossen begreep ik
Het gerucht gaat trouwens dat ze op fields op rock spelen deze zomer, ben benieuwd hoe er daar op gereageerd gaat worden, is toch vooral een jeugdig 'slipknotpubliek' wat op de bands afkomt die er nu geprogrammeerd staan.
quote:Dat word weer veel onbegrip en desinteresse vrees ik..
Op dinsdag 25 februari 2003 11:48 schreef mr_cucumber het volgende:
Het gerucht gaat trouwens dat ze op fields op rock spelen deze zomer, ben benieuwd hoe er daar op gereageerd gaat worden, is toch vooral een jeugdig 'slipknotpubliek' wat op de bands afkomt die er nu geprogrammeerd staan.
Psalms 69 is een superplaat, met de rest ben ik helaas niet zo bekend.
quote:Met de gesteldheid van het volume ben ik het helemaal met je eens!
Op dinsdag 25 februari 2003 15:32 schreef Baton het volgende:
Als ze op fields of rock net zo spelen als gisteren dan is onbegrip en desinteresse geheel op zijn plaats. Wat een domper zeg. Het volume stond harder dan wat ik ooit meegemaakt heb (het piept nu nog steeds in mijn hoofd) en het was regelmatig een brei aan geluid waar echt niks meer van te maken viel.
Neem b.v. Jesus built my Hotrod; waar sloeg dat op !? Echt niet om aan te horen.
Misschien zou de zanger zich eens moeten focussen op de muziek i.p.v. een beetje de popie jopie uithangen, gewoon niet zeiken maar spelen. Jammer want ik heb er lange tijd naar uitgekeken en voor ¤25 had ik toch iets meer verwacht.
quote:Misschien lag dat ook aan de plek waar je stond, wij stonden achterin op een ophoging en het geluid was daar, hoewel ook belachelijk hard, nog best goed, ik vond het geen brei, met uitzondering van het door jou al genoemde jesus built my hotrod dan (volgens mijn wisten ze in dat nr ook niet helemaal waar ze mee bezig waren, Paul Barker stond wel erg vreemd naar Al en de rest van de band te kijken tijdens dat nummer) en bij de laatste twee nummers toen het geluid wel begon te vervormen omdat het zo hard was (of misschien waren me oren het gebeuk wel zo zat dat het voor mij zo klonk:) )
Op dinsdag 25 februari 2003 15:32 schreef Baton het volgende:
Als ze op fields of rock net zo spelen als gisteren dan is onbegrip en desinteresse geheel op zijn plaats. Wat een domper zeg. Het volume stond harder dan wat ik ooit meegemaakt heb (het piept nu nog steeds in mijn hoofd) en het was regelmatig een brei aan geluid waar echt niks meer van te maken viel.
Neem b.v. Jesus built my Hotrod; waar sloeg dat op !? Echt niet om aan te horen.
Misschien zou de zanger zich eens moeten focussen op de muziek i.p.v. een beetje de popie jopie uithangen, gewoon niet zeiken maar spelen. Jammer want ik heb er lange tijd naar uitgekeken en voor ¤25 had ik toch iets meer verwacht.
Ik vond het de 25 euro wel waard eerlijk gezegd
Maar goed, het was niet alleen maar kommer en kwel, ze hebben ook wel nummers goed gespeeld (Psalm 69 b.v.) maar zoals ik zei, ik had meer verwacht van een band met zo'n berg ervaring.
quote:Nouja, berg... Ze zijn pas met een voltallige band gaan spelen na filth pig en dan nog met een wisselende samenstelling.
Op dinsdag 25 februari 2003 17:23 schreef Baton het volgende:
Dat zou er idd mee te maken kunnen hebben. Ik stond net achter de pit dus misschien wel te dicht bij de bron. Aan de andere kant zou je kunnen zeggen dat dat niet veel uit mag maken. Dat er verschil in zit is logisch maar mensen die vooraan staan moeten toch ook wel een beetje fatsoenlijk geluid voorgeschoteld krijgen. Ik heb die gitarist rechts op het podium bijvoorbeeld niet eens gehoord, terwijl hij toch wel heeft staan spelen en soleren !Maar goed, het was niet alleen maar kommer en kwel, ze hebben ook wel nummers goed gespeeld (Psalm 69 b.v.) maar zoals ik zei, ik had meer verwacht van een band met zo'n berg ervaring.
quote:ik ga dit mooie topic niet vergallen met mijn opschepperijen
Op dinsdag 25 februari 2003 15:49 schreef ProgressiveHouseDude het volgende:
Ey, Toffe Ellende, hoe ging KvdW vandaag?? Ik vond het echt een eitje![]()
Psalms 69 is een superplaat, met de rest ben ik helaas niet zo bekend.
quote:Een Wereldband Toffe Ellende. En e.i.n.d.e.l.i.j.k. zit er dan weer eens nieuw werk aan te komen.
Op maandag 20 januari 2003 15:14 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Kent iemand deze band nog?--knip--
Wat vinden jullie van deze industrialmetal gigant?
quote:De nieuwe cd is al uit hoor.
Op zondag 9 maart 2003 20:35 schreef hoppe het volgende:[..]
Een Wereldband Toffe Ellende. En e.i.n.d.e.l.i.j.k. zit er dan weer eens nieuw werk aan te komen.
quote:In januari las ik dat er een verslaving overwonnen was en verder ben ik nauwelijks nog op de muziekwereld georiėnteerd geweest.
Op zondag 9 maart 2003 20:39 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
De nieuwe cd is al uit hoor.
Ik mag aannemen dat de nieuwe cd een meesterwerkje geworden is?
quote:heb hem zelf nog niet gehoord. Maar volgens Aardschok moet ie erg goed zijn (95 punten). Er verscheen zelfs een tweede interview met de band vorige maand.
Op zondag 9 maart 2003 20:46 schreef hoppe het volgende:[..]
In januari las ik dat er een verslaving overwonnen was en verder ben ik nauwelijks nog op de muziekwereld georiėnteerd geweest.
Ik mag aannemen dat de nieuwe cd een meesterwerkje geworden is?
quote:Ministry - animositisomina
Op maandag 17 maart 2003 19:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik heb de nieuwe schijf inmiddels gehoord. Goddomme wat een bak teringherrie weer!
Heb helaas het concert moeten missen
quote:Binnenkort weet ik het ook
Op maandag 17 maart 2003 19:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Ik heb de nieuwe schijf inmiddels gehoord. Goddomme wat een bak teringherrie weer!
Best jammer want de nummers zijn goed.
quote:Uhmm ... nee ...
Op dinsdag 6 mei 2003 21:55 schreef nipeng het volgende:
Klinkt die laatste cd nij jullie ook zo slecht?
Veel te veel hoge tonen, zo schel.Best jammer want de nummers zijn goed.
quote:nee, geen last van. Klinkt allemaal zeer goed.
Op dinsdag 6 mei 2003 21:55 schreef nipeng het volgende:
Klinkt die laatste cd nij jullie ook zo slecht?
Veel te veel hoge tonen, zo schel.Best jammer want de nummers zijn goed.
Ik hoorde trouwens (van iemand, niet door de mobiel) dat hij play-backte. Klopt dat?
Jaartje of 5 a 10 terug hun optreden in Amsterdam van een van de betere optredens die ik ooit gezien heb trouwens. Vreemd dat dit tegenviel wel
quote:Hmm vaag, ik heb het zowel thuis als in de auto.
Op woensdag 7 mei 2003 12:46 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
nee, geen last van. Klinkt allemaal zeer goed.
quote:hm.. zou ik dan toch maar eens mee teruggaan. Neem aan dat ie niet gebrand is..
Op woensdag 7 mei 2003 19:09 schreef nipeng het volgende:[..]
Hmm vaag, ik heb het zowel thuis als in de auto.
quote:
Op woensdag 7 mei 2003 19:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
hm.. zou ik dan toch maar eens mee teruggaan. Neem aan dat ie niet gebrand is..
Origineel, ziet er perfect uit. Geen afwijkingen o.i.d.
Echt jammer.
Ontopic: Jesus built my hotrod was voor mij het nummer om de muziek van the ministry te checken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |