Mij.quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En welke volwassene hebben jullie bij je dan?![]()
Heeft Ballie al een datingbureau in het dorp in de OP?quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:03 schreef UitStraling het volgende:
"je mag mijn foto's anders wel gebruiken"
De sloer van Fok!
quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:03 schreef UitStraling het volgende:
"je mag mijn foto's anders wel gebruiken"
De sloer van Fok!
Wel bittere noodzaak, vrees dat ze anders alle kerels in Foqueville opjaagt en dan is het zo druk op mijn chaise longue.quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:04 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Heeft Ballie al een datingbureau in het dorp in de OP?
quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben vanmiddag van een hellinkje gestuiterd toen ik even pipi wilde doen op een P, recht in de brandnetels. Alsof mijn benen onder zwakstroom staan
O gezellig!quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Ik zit al in de bar van het kasteel
Heerlijke ambiance wel, dat telt ook zeker mee.quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O gezellig!
Ik ga er vanavond eten. Wel prijzig voor Duitse begrippen. 25 euro voor een cordon bleu. Tsk tsk.
Ja, daarom toch maar een tafeltje gereserveerd en mijn harnas gestreken.quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heerlijke ambiance wel, dat telt ook zeker mee.
Zag die ook al staan ja.quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, daarom toch maar een tafeltje gereserveerd en mijn harnas gestreken.
Aaah wat kut johquote:Op zaterdag 12 september 2020 14:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]![]()
alweer thuis
![]()
![]()
Kreeg telefoontje "10 dagen thuis quarantaine"
omdat zoonlief positief getest is op corona
Dat is dan gemaakt van zo'n gemasseerd beest en kaas van handgemolken koeien en ham uit de exclusiefste drogerij van Italië?quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O gezellig!
Ik ga er vanavond eten. Wel prijzig voor Duitse begrippen. 25 euro voor een cordon bleu. Tsk tsk.
Heel ver van het Hermannsdenkmal zit je daar niet trouwens, idee om daar morgen langs te piepen of heb je al plannen?quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, daarom toch maar een tafeltje gereserveerd en mijn harnas gestreken.
Waarschijnlijk gewoon van de Mora.quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:20 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat is dan gemaakt van zo'n gemasseerd beest en kaas van handgemolken koeien en ham uit de exclusiefste drogerij van Italië?
quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben vanmiddag van een hellinkje gestuiterd toen ik even pipi wilde doen op een P, recht in de brandnetels. Alsof mijn benen onder zwakstroom staan
Ik denk het nietquote:Op zaterdag 12 september 2020 16:20 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat is dan gemaakt van zo'n gemasseerd beest en kaas van handgemolken koeien en ham uit de exclusiefste drogerij van Italië?
Ik denk dat ik het morgen houd bij een beetje in de buurt rondhupsen. Was vandaag een lange rit met elke 10 km wegwerkzaamhedenquote:Op zaterdag 12 september 2020 16:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heel ver van het Hermannsdenkmal zit je daar niet trouwens, idee om daar morgen langs te piepen of heb je al plannen?
'lekker op de autobahn rijden want daar geldt geen snelheidslimiet'quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het morgen houd bij een beetje in de buurt rondhupsen. Was vandaag een lange rit met elke 10 km wegwerkzaamheden
De eerste 200 km kon ik lekker blazen, maar vanaf Dortmund was het kut.quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'lekker op de autobahn rijden want daar geldt geen snelheidslimiet'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |