Keihard rondrijden?quote:Op zaterdag 12 september 2020 08:41 schreef RockNijntje het volgende:
Nou, dat was wel weer even genoeg Denemarken voor een week.
[ afbeelding ]
Gatsie.quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mis alleen nog gemalen koeienuiers en neusslijm van een schaap.
Buiten is het heerlijk toch?quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm nee wacht op de hometrainert en heb geen indicatie hoe laat ze komen
Hoorde gisteren dat de zon een beetje verscholen gaat zitten achter een bruinerode stofwolk van de bosbranden in Californië.quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Buiten is het heerlijk toch?
Tenminste hier al 24C
ja maar moet toch wachten op het pakketquote:Op zaterdag 12 september 2020 09:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Buiten is het heerlijk toch?
Tenminste hier al 24C
Wat voor hometrainert heb je gekocht?quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm nee wacht op de hometrainert en heb geen indicatie hoe laat ze komen
quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar moet toch wachten op het pakket
Nee zon fietsquote:Op zaterdag 12 september 2020 09:18 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Wat voor hometrainert heb je gekocht?
Loopband? Spierbundelmaken toestel?
Die kan je ook bestellen via internet.quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:19 schreef bitterbal het volgende:
moet ook nog een nieuwe kraan halen
moet hem voor maandag want dan kan iemand hem komen plaatsenquote:Op zaterdag 12 september 2020 09:19 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Die kan je ook bestellen via internet.
Een Gamma of Praxis zit vast wel bij je in de buurt.quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet hem voor maandag want dan kan iemand hem komen plaatsen
Lek je?quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:19 schreef bitterbal het volgende:
moet ook nog een nieuwe kraan halen
Ja geen idee:pquote:Op zaterdag 12 september 2020 09:22 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Een Gamma of Praxis zit vast wel bij je in de buurt.
Maar wat nou als je hometrainert er om 16h nog niet is?
quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou tongetje onder houden om op te vangen.
Het BNMI.quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou tongetje onder houden om op te vangen.
Neequote:Op zaterdag 12 september 2020 09:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als het niet al te heet is dan ga ik zelfs smekken denk ik.
Wat mij betreft bekogelen ze elkaar met handgranatenquote:Op zaterdag 12 september 2020 09:32 schreef UitStraling het volgende:
Hoeveel bommen zullen er hier afgaan denken jullie?
https://www.nu.nl/buitenl(...)ering-van-start.html
Afghanen zijn toch wel het meest woeste en primitiefste wat we tot nu toe hebben voortgebracht als mensheid.quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat mij betreft bekogelen ze elkaar met handgranaten
Alles met baard gericht executeren.quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:32 schreef UitStraling het volgende:
Hoeveel bommen zullen er hier afgaan denken jullie?
https://www.nu.nl/buitenl(...)ering-van-start.html
*zoekt schaar en tondeuse.quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Alles met baard gericht executeren.
pakistanen kunnen er ook wat vanquote:Op zaterdag 12 september 2020 09:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Afghanen zijn toch wel het meest woeste en primitiefste wat we tot nu toe hebben voortgebracht als mensheid.
Ja die hele hoek kijkt niet op een prei, naargeestig stukje van de wereld.quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
pakistanen kunnen er ook wat van
quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uit gouden korenaeren schiep God de Bosschenaeren,
Uit het restant de overigen van 't land.
De Brabantse hoek.quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die hele hoek kijkt niet op een prei, naargeestig stukje van de wereld.
Hahaha wat?quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:49 schreef bitterbal het volgende:
uitstraling, das een beetje het zelfde dat men vroeger zei dat luizen alleen op heel schoon haar gingen zitten
Denk dat we de Zr.Ms. Karel Doorman moeten sturen om Lesbos-Moria te evacueren, even het goede voorbeeld geven, zeker in deze tijd.quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:50 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)-en-baudet~a6c07d09/
Saskia gaat los.
Ik snap haar wel.
Wat vinden jullie?
Ken je dat niet van vroeger? dat als je luizen had dat werd gezegd dat ze alleen op schoon haar kwamen zodat je je minder zou schamen?quote:Op zaterdag 12 september 2020 09:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hahaha wat?
Die ken ik helemaal niet.
Jawel ergens wel maar nooit beseft waarom ze dat zeiden.quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ken je dat niet van vroeger? dat als je luizen had dat werd gezegd dat ze alleen op schoon haar kwamen zodat je je minder zou schamen?
Dat meen je.quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Creditcard geblokkeerd. Ga ik bellen naar de ING, blijk ik slachtoffer van creditcardfraude
Gelukkig is mijn pas uit voorzorg geblokkeerd anders was ik voor 809 euro het schip in gegaan
😯quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Creditcard geblokkeerd. Ga ik bellen naar de ING, blijk ik slachtoffer van creditcardfraude
Gelukkig is mijn pas uit voorzorg geblokkeerd anders was ik voor 809 euro het schip in gegaan
k geloofde dta vroeger ook ;pquote:Op zaterdag 12 september 2020 10:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel ergens wel maar nooit beseft waarom ze dat zeiden.
Zo de oude snoepert van het hotel?quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Joh? Ben je nu al wat kwijt?quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Haha dit klopt wel, wordt nu nog steeds gezegd en geloofd door veel moeders.quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k geloofde dta vroeger ook ;p
' Ik heb tenminste schoon haar'
maakt het allemaal wat minder beschamend maar grote onzin natuurlijkquote:Op zaterdag 12 september 2020 10:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Haha dit klopt wel, wordt nu nog steeds gezegd en geloofd door veel moeders.
Ik had al jong belachelijk veel groene zeep in mijn gouden lokken, dat ik niet opgevreten ben door die beestjesquote:Op zaterdag 12 september 2020 10:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k geloofde dta vroeger ook ;p
' Ik heb tenminste schoon haar'
ik ben een keertje gebeld door ing fraudehelpdeskquote:Op zaterdag 12 september 2020 10:06 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja, ik ben ook wel blij dat ze daar niet zaten te slapenquote:Op zaterdag 12 september 2020 10:17 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben een keertje gebeld door ing fraudehelpdesk
of ik recentelijk een grote betaling had gedaan..
euh.. nee? (was op werk, niet recentelijk op vakantie geweest ofzo)
bleek dat ze hadden geprobeerd 50 dollar oid en daarna 2k af te schrijven van CC (ruim boven bestedingslimiet)
uit voorzorg hadden ze alles maar geblokkeerd*pfew*
dat zou bij mij minder opvallen.. dat soort betalingen deed ik al regelmatig..quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook wel blij dat ze daar niet zaten te slapen
De transactie viel op omdat ze probeerden mijn card te koppelen aan een paypal-account.
Dan kom je goed weg. Maar tegenwoordig zitten ze daar wel goed bovenop over het algemeen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik ben ook wel blij dat ze daar niet zaten te slapen
De transactie viel op omdat ze probeerden mijn card te koppelen aan een paypal-account.
Nope, is geen onzin.quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maakt het allemaal wat minder beschamend maar grote onzin natuurlijk
Maar goed, anders ben je toch verzekerd en kun je een betaling weer terugtrekken?quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan kom je goed weg. Maar tegenwoordig zitten ze daar wel goed bovenop over het algemeen.
Zeker bij afwijkende betalingen. Of een aantal triggers die frauduleus kunnen zijn.
Ik las schaamhaar en was al aan het krabben.quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat luizen alleen schoonhaar kiezen?
Dat staat nog steeds in alle voorlichtingsmaterialen van de GGD.quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat luizen alleen schoonhaar kiezen?
En dat geloof je?quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:41 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat staat nog steeds in alle voorlichtingsmaterialen van de GGD.
* Zilverberk is soms luizenmoeder op school.
Het schijnt dus dat de schaamluis vrijwel is uitgeroeid, wegens de trend om haar te verwijderen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las schaamhaar en was al aan het krabben.
en vooral geen 2FA optie verplichtenquote:Op zaterdag 12 september 2020 10:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar goed, anders ben je toch verzekerd en kun je een betaling weer terugtrekken?
CC fraude is ook wel erg makkelijk met al die plekken waar je de gegevens achter moet laten.
*zoekt schaar en tondeuse.quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:42 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Het schijnt dus dat de schaamluis vrijwel is uitgeroeid, wegens de trend om haar te verwijderen.
Nee raaaarrr toch?quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:43 schreef mschol het volgende:
[..]
en vooral geen 2FA optie verplichten
een wachtwoord/pin ingeven is nog steeds niet vereist
Die pagina is onbetrouwbaar, wat dit is toch echt een feit:quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En dat geloof je?
https://www.gezondheidsne(...)risgewassen%20koppie.
tering
Wat zij erover uitleggen is bullshit:quote:6. De meeste luizenshampoos werken niet.
Die shampoo's zijn écht achterhaald, resistentie is zo wijdverspreid dat de GGD dagelijks kammen met een luizenkam als enige werkzame manier promoot.quote:Fabel. Dat er na het wassen toch nog levende hoofdluizen gevonden worden, komt over het algemeen door onzorgvuldig gebruik van de producten, hoewel resistentie tegen malathion en permetrine wel voorkomt.
kennelijk is het te moeilijk/kost teveel om de pin of het WW (mastercard secure code bij ING) te verplichtenquote:Op zaterdag 12 september 2020 10:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee raaaarrr toch?
Alleen cc nummer en die domme beveiligingscode die gewoon op de creditcard staat.![]()
Ok er bestaan dus luizenvagina's.quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:46 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Als je geen seks hebt, loop je ook geen risico.
Dat klinkt wel netter dan kriebelkut.quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok er bestaan dus luizenvagina's.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klinkt wel netter dan kriebelkut.
maar je gelooft dat luizen een voorkeur hebben voor schoon haar?quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:45 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Die pagina is onbetrouwbaar, wat dit is toch echt een feit:
[..]
Wat zij erover uitleggen is bullshit:
[..]
Die shampoo's zijn écht achterhaald, resistentie is zo wijdverspreid dat de GGD dagelijks kammen met een luizenkam als enige werkzame manier promoot.
Lichtjes opgewonden nuquote:Op zaterdag 12 september 2020 10:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat klinkt wel netter dan kriebelkut.
Sowieso altijd irritant als je weer je CC moet gaan opzoeken om online iets te bestellen. Heb mijn CC gewoon aan Paypal gekoppeld, stuk makkelijker en ander maar gewoon via iDeal als de site dat niet accepteert.quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:46 schreef mschol het volgende:
[..]
kennelijk is het te moeilijk/kost teveel om de pin of het WW (mastercard secure code bij ING) te verplichten
hier ook; sinds dat telefoontje loopt waar mogelijk (99% v/d gevallen) de betaling via PayPal zodat ik CC gegevens niet achter hoef te latenquote:Op zaterdag 12 september 2020 10:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso altijd irritant als je weer je CC moet gaan opzoeken om online iets te bestellen. Heb mijn CC gewoon aan Paypal gekoppeld, stuk makkelijker en ander maar gewoon via iDeal als de site dat niet accepteert.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
En jij gelooft dat niet?quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar je gelooft dat luizen een voorkeur hebben voor schoon haar?
nee. een parasiet die gewoon voorkeur heeft voor haar en bloed. Het zeggen van alleen schoonhaar neemt de schaamte weg bij mensen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:55 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
En jij gelooft dat niet?
Lets agree to disagree.
Waarom heb je een voorkeur voor Paypal boven iDeal, eigenlijk?quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso altijd irritant als je weer je CC moet gaan opzoeken om online iets te bestellen. Heb mijn CC gewoon aan Paypal gekoppeld, stuk makkelijker en ander maar gewoon via iDeal als de site dat niet accepteert.
Heb je haar borsten gezien?quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:56 schreef UitStraling het volgende:
#teambal hier![]()
Maar dat komt omdat ze mooie borsten heeft, van luizen heb ik geen verstand.
Betere kopersbescherming, bijvoorbeeld bij verkopers die niet leveren kun je een claim indienen, plus de mogelijkheid om retourkosten terug te krijgen bij webshops die geen gratis service hebben. En het is gekoppeld aan mijn Amex, dus dubbele koperbescherming en ik spaar er ook nog Flying Blue miles meequote:Op zaterdag 12 september 2020 10:56 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Waarom heb je een voorkeur voor Paypal boven iDeal, eigenlijk?
Ah, dankjewel. Ik wist niet dat paypal dat óók bood.quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Betere kopersbescherming, bijvoorbeeld bij verkopers die niet leveren kun je een claim indienen, plus de mogelijkheid om retourkosten terug te krijgen bij webshops die geen gratis service hebben. En het is gekoppeld aan mijn Amex, dus dubbele koperbescherming en ik spaar er ook nog Flying Blue miles mee
Paypal heeft zeg maar de voordelen van een CC met het gemak van iDeal (of eigenlijk nog makkelijker).quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:00 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ah, dankjewel. Ik wist niet dat paypal dat óók bood.
De struggles van 50 plussers.quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:00 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ah, dankjewel. Ik wist niet dat paypal dat óók bood.
Wat kan je met die miles?quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Betere kopersbescherming, bijvoorbeeld bij verkopers die niet leveren kun je een claim indienen, plus de mogelijkheid om retourkosten terug te krijgen bij webshops die geen gratis service hebben. En het is gekoppeld aan mijn Amex, dus dubbele koperbescherming en ik spaar er ook nog Flying Blue miles mee
¤9,80 in de plus?quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
grgr vanaf het hol der kapitalismevoorlopig meer ver- dan gekocht
Vliegtickets en andere zooi kopen https://store.flyingblue.com/quote:
Waar zit je?quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
grgr vanaf het hol der kapitalismevoorlopig meer ver- dan gekocht
Nee sowieso alle SkyTeam maatschappijen en nog wat partners als Transavia en Qantas https://nl.wikipedia.org/wiki/Flying_Bluequote:
Maar heb je inmiddels al wat gespaard?quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee sowieso alle SkyTeam maatschappijen en nog wat partners als Transavia en Qantas https://nl.wikipedia.org/wiki/Flying_Blue
Zit op 64.000quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar heb je inmiddels al wat gespaard?
Dan ben je wel heel gek op een beetje geld.quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:17 schreef UitStraling het volgende:
![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)sgeld-op-te-strijken
20 jaar en jezelf zo verminken.quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:17 schreef UitStraling het volgende:
![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)sgeld-op-te-strijken
Heb je je handen niet voor nodig.quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:21 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
20 jaar en jezelf zo verminken.![]()
Dat heeft stemrecht en kan kinderen op de wereld zetten.
Dit jaar is geen goed jaar voor mijn punten.quote:Op zaterdag 12 september 2020 10:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wel voor je pandapunten (hoop ik voor jequote:Op zaterdag 12 september 2020 11:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit jaar is geen goed jaar voor mijn punten.
Kan je daar tegenwoordig nog wat fatsoenlijks voor?quote:
Volgens mij sta ik daar ook op 0. Hoe minder hoe beter daar.quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wel voor je pandapunten (hoop ik voor je)
Vorig jaar op en neer naar London gevlogen. Dat ging voor een vrij beperkt aantal punten.quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan je daar tegenwoordig nog wat fatsoenlijks voor?
Devaluaties van zulke programmas altijd
Zit even te kijken, directe vlucht AMS-SFO 26.000 miles + ¤84,-, zo gunstig heb ik het nog nooit gezienquote:Op zaterdag 12 september 2020 11:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan je daar tegenwoordig nog wat fatsoenlijks voor?
Devaluaties van zulke programmas altijd
Enkele reis en in economy?quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit even te kijken, directe vlucht AMS-SFO 26.000 miles + ¤84,-, zo gunstig heb ik het nog nooit gezien
Maar heb je inmiddels al wat gespaard?quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee sowieso alle SkyTeam maatschappijen en nog wat partners als Transavia en Qantas https://nl.wikipedia.org/wiki/Flying_Blue
Wat kan je daar nu al mee doen?quote:
Wat heb jij voor sneue auto dan.quote:
Retour in economy, nogal een verschil met de afgelopen jaren. Dan kreeg je voor het dubbele aantal punten een gebroken vlucht met 2 of 3 overstaps en nu voor de helft een directe vluchtquote:
Je hebt veel afgelegd, wat heeft dat met mijn auto te maken?quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat heb jij voor sneue auto dan.
quote:
quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vliegtickets en andere zooi kopen https://store.flyingblue.com/
AMS- SFO? Amsterdam naar?quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zit even te kijken, directe vlucht AMS-SFO 26.000 miles + ¤84,-, zo gunstig heb ik het nog nooit gezien
San Franciscoquote:
Dat jij een week keihard moet doorrijden om dit te halen terwijl wij gewoon lekker rustig aan door dorpjes en steden gelopen hebbenquote:Op zaterdag 12 september 2020 11:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je hebt veel afgelegd, wat heeft dat met mijn auto te maken?
Niet slecht!quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Retour in economy, nogal een verschil met de afgelopen jaren. Dan kreeg je voor het dubbele aantal punten een gebroken vlucht met 2 of 3 overstaps en nu voor de helft een directe vlucht
hij komt je kraan "doen"?quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:47 schreef bitterbal het volgende:
die jongen komt straks al mijn kraan doen
Beeldspraak. Vind je dat moeilijk te begrijpen?quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat jij een week keihard moet doorrijden om dit te halen terwijl wij gewoon lekker rustig aan door dorpjes en steden gelopen hebben.
Cool, neemt hij zelf een kraan mee?quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:47 schreef bitterbal het volgende:
Ja maar jij bent Los, dus dan moet het wel een kutopmerking zijn.quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beeldspraak. Vind je dat moeilijk te begrijpen?
Nee ik doe gewoon graag autistisch tegen jou.quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Beeldspraak. Vind je dat moeilijk te begrijpen?
Ze gaat zelf dadelijk een verkeerde kopen.quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Cool, neemt hij zelf een kraan mee?
Jij zit al klaar met popcorn zeker.quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze gaat zelf dadelijk een verkeerde kopen.
en een ponchoquote:Op zaterdag 12 september 2020 11:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij zit al klaar met popcorn zeker.
Jaquote:Op zaterdag 12 september 2020 11:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jij zit al klaar met popcorn zeker.
Nou ik ben juist erg lief van hart.quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent Los, dus dan moet het wel een kutopmerking zijn.
Is met een d Los.quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou ik ben juist erg lief van hard.
Terwijl je geen kraan hebt.quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:47 schreef bitterbal het volgende:
nee en er staat ook geen tijd bij dat ze komenquote:Op zaterdag 12 september 2020 12:19 schreef Gruj0 het volgende:
[..]Dat was snel. Is je hometrainert thuis?
Is het al winter?quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee en er staat ook geen tijd bij dat ze komen
heb jij de 10 km al gelopen?
Dit soort posts hebben foto's nodigquote:Op zaterdag 12 september 2020 12:20 schreef Samzz het volgende:
Wij zitten bij een superleuk tentje. Mooi zicht op eigen boot
.
Zal ik zo maken. Lunch komt er net aanquote:Op zaterdag 12 september 2020 12:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dit soort posts hebben foto's nodig
Wij staan al een uur stil bij Frankfurt in de buurt.quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Zo, halverwege mijn ritje. Even pauzeren met een banaan
Met of zonder banaan?quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wij staan al een uur stil bij Frankfurt in de buurt.
Ik heb ook even stilgestaan bij Kasselquote:Op zaterdag 12 september 2020 12:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wij staan al een uur stil bij Frankfurt in de buurt.
Klinkt vies.quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:28 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb ook nog Gurkenschurken
*kwispel*quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:22 schreef liesje1979 het volgende:
Bal, ik zie stukken blauwe lucht aankomen.
Heb je de reacties eronder ook gelezen? Ik ben geen uil expert dus geen idee of het klopt maar ze zeggen dat hij juist doodsbang is.quote:
oh heb ze niet gelezen. maar zou wel kunnen jaquote:Op zaterdag 12 september 2020 13:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je de reacties eronder ook gelezen? Ik ben geen uil expert dus geen idee of het klopt maar ze zeggen dat hij juist doodsbang is.
waar is die blauwe lucht dan? nu regenquote:Op zaterdag 12 september 2020 13:24 schreef liesje1979 het volgende:
Het is gewoon koud buiten. Zin om weer lekker mijn nest in te kruipen en te lezen.
Ja was loos alarm.quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waar is die blauwe lucht dan? nu regen
Komt door de bosbranden in Californië.quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waar is die blauwe lucht dan? nu regen
Niet?quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt door de bosbranden in Californië.
Nou die regen misschien niet, maar dat het minder warm is dan verwacht wel vanwege de stofdeeltjes in de atmosfeer.quote:
blijft da volgende week ook zo?quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou die regen misschien niet, maar dat het minder warm is dan verwacht wel vanwege de stofdeeltjes in de atmosfeer.
https://9gag.com/gag/aZyjeDzquote:Op zaterdag 12 september 2020 13:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou die regen misschien niet, maar dat het minder warm is dan verwacht wel vanwege de stofdeeltjes in de atmosfeer.
Geen idee, ben niet helderziend he.quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
blijft da volgende week ook zo?
Jammer dit.quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, ben niet helderziend he.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Geen idee, ben niet helderziend he.
Zou niet als een verrassing moeten komen tochquote:
En welke volwassene hebben jullie bij je dan?quote:Op zaterdag 12 september 2020 11:57 schreef RockNijntje het volgende:
Legoland is wel daadwerkelijk leuk trouwens. Ook voor volwassenen.
quote:Op zaterdag 12 september 2020 13:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En welke volwassene hebben jullie bij je dan?
quote:Op zaterdag 12 september 2020 12:20 schreef Samzz het volgende:
Wij zitten bij een superleuk tentje. Mooi zicht op eigen boot
.
Fuquote:Op zaterdag 12 september 2020 14:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]![]()
alweer thuis
![]()
![]()
Kreeg telefoontje "10 dagen thuis quarantaine"
omdat zoonlief positief getest is op corona
oh godver. Wat irritant. Hoe oud is je zoon?quote:Op zaterdag 12 september 2020 14:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]![]()
alweer thuis
![]()
![]()
Kreeg telefoontje "10 dagen thuis quarantaine"
omdat zoonlief positief getest is op corona
Ja.al is dit circuit dicht bij Florence...quote:
27quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh godver. Wat irritant. Hoe oud is je zoon?
quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Is die ziek? Hopen dat jij niet bent aangestoken
Klachten vallen mee, hij dacht zelf eerst dat hij last had van z'n hooikoortsquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:15 schreef Karzai het volgende:
ojee dat is lullig Friemelaar, ernstige klachten je zoon?
oh hij woont nog thuis?quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:18 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
Klachten vallen mee, hij dacht zelf eerst dat hij last had van z'n hooikoorts
We proberen wat afstand te houden en alles zo'n beetje gescheiden te doen zodat wij (mevr. friemelaar en ik) niet besmet worden
quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.muldi.nl/arbe(...)pazIpnhoCD58QAvD_BwE
Ja is goedquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:33 schreef Karzai het volgende:
om 6 uur, die blijft meteen eten natuurlijk
k wil eigenlijk alleen dat hij die kraan komt fixen :pquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:33 schreef Karzai het volgende:
daarna samen widm kijken, pilsje om elf uur de deur uit
ja zo voor eerste date wat ongemakkelijkquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:37 schreef Karzai het volgende:
tja anders even die rolstoel voortduwen
zit er een wijngaard bij?quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Slot Budastein jongens![]()
[ afbeelding ]
Al in getrokken? :pquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:44 schreef Budapestenaar het volgende:
Slot Budastein jongens![]()
[ afbeelding ]
Gaat daarna als vrouw door het leven??quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:34 schreef bitterbal het volgende:
vroeg net aan mijn match of die volgende week op date wilt.
hij gaat onder het mes
Nee het is gelukkig alleen iets met de knie :pquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat daarna als vrouw door het leven??
Dries? Of een nieuwe?quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee het is gelukkig alleen iets met de knie :p
Housewarming!!!quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wapen van het geslacht Buda prijkt al boven de poort
[ afbeelding ]
Hmmm deze leven nogquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kom maar, we eten gans
[ afbeelding ]
Weinig kans op lange wandelingen die nergens toe leiden.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee het is gelukkig alleen iets met de knie :p
Die voorste niet eten, die heeft ganzenkanker zo te zien.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kom maar, we eten gans
[ afbeelding ]
Zo kan je het idd ook bekijkenquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:54 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Weinig kans op lange wandelingen die nergens toe leiden.
Ook in een rolstoel kun je snel wegvluchtenquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:54 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Weinig kans op lange wandelingen die nergens toe leiden.
Mja, had ‘m net een mep verkocht. Maar niet hard genoegquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die voorste niet eten, die heeft ganzenkanker zo te zien.
Waar ben je eigenlijk?quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, had ‘m net een mep verkocht. Maar niet hard genoeg
Ja hoop dat het niet hoeft. Maar goed na Griekenland zal het dus worden.quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ook in een rolstoel kun je snel wegvluchten
Burg Schnellenberg, in het Sauerland. Hier slaap ik twee nachtjesquote:Op zaterdag 12 september 2020 15:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waar ben je eigenlijk?
Leuk optrekje
Hm k versier niemand hoor. Maar je mag mijn foto's anders wel gebruiken?quote:Op zaterdag 12 september 2020 15:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet me nog een stoomcursus versieren via Tinder geven
quote:Op zaterdag 12 september 2020 16:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hm k versier niemand hoor. Maar je mag mijn foto's anders wel gebruiken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |