Zit in de tuin te lunchen nu, geen zin meer om naar binnen te gaanquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is wel lekker vrolijk weer ja.
Grappig genoeg heb ik dáár nooit last van. Ik ben vaak wat kwijt, maar nooit m'n sleutels, telefoon of portemonnee.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:38 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een grote (10 cm doorsnede) fluffy blauw/grijze bol aan m'n sleutelbos, en zelfs dan ben ik m'n sleutels soms nog kwijt.
Voornamelijk kwijt in m'n tas. Thuis vind ik m altijd, haha.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Grappig genoeg heb ik dáár nooit last van. Ik ben vaak wat kwijt, maar nooit m'n sleutels, telefoon of portemonnee.
D'n kerel daarentegen...
Nog nooit definief kwijt geraakt, behalve portemonnee met inbraak in huis hier jaren geleden.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Grappig genoeg heb ik dáár nooit last van. Ik ben vaak wat kwijt, maar nooit m'n sleutels, telefoon of portemonnee.
D'n kerel daarentegen...
Ja, ik heb een vakje in m'n tas toegewezen als sleutelvakje. Anders is het inderdaad reddeloos verloren.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voornamelijk kwijt in m'n tas. Thuis vind ik m altijd, haha.
Ik heb er een mini koe bel aanhangen, dan hoor ik m’n sleutels in ieder geval als ik ze zoek in m’n bodemloze tasquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:38 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een grote (10 cm doorsnede) fluffy blauw/grijze bol aan m'n sleutelbos, en zelfs dan ben ik m'n sleutels soms nog kwijt.
Klinkt heel erg onpraktisch, maar ik heb mijn sleutels gewoon altijd in mijn broekzakquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:38 schreef Samzz het volgende:
We hebben een vaste lijn, de enige die daar op bellen zijn MicrosoftIndiërs en m'n schoonvader. Het enige andere gebruik is Joop die z'n mobiel belt om 'm terug te vinden.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog nooit definief kwijt geraakt, behalve portemonnee met inbraak in huis hier jaren geleden.
Foon moet ik wel eens opzoeken via Google
Vrouwenkleding en zakken.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt heel erg onpraktisch, maar ik heb mijn sleutels gewoon altijd in mijn broekzak
Gargamel is continu z’n portemonnee kwijt ben ik inmiddels achterquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
D'n kerel daarentegen...
Die vakjes zijn te klein/smalquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ik heb een vakje in m'n tas toegewezen als sleutelvakje. Anders is het inderdaad reddeloos verloren.
Handigquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb er een mini koe bel aanhangen, dan hoor ik m’n sleutels in ieder geval als ik ze zoek in m’n bodemloze tas
De meeste jurken hebben dan weer geen broekzakken...quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt heel erg onpraktisch, maar ik heb mijn sleutels gewoon altijd in mijn broekzak
Heb vrijwel altijd m'n geluid uit staan dus dat werkt niet..quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We hebben een vaste lijn, de enige die daar op bellen zijn MicrosoftIndiërs en m'n schoonvader. Het enige andere gebruik is Joop die z'n mobiel belt om 'm terug te vinden.
quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We hebben een vaste lijn, de enige die daar op bellen zijn MicrosoftIndiërs en m'n schoonvader. Het enige andere gebruik is Joop die z'n mobiel belt om 'm terug te vinden.
Oh is dat zo? Ik heb namelijk ook altijd het geluid uit, maar is idd kut als ik ‘m probeer te bellen om terug te vinden.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb vrijwel altijd m'n geluid uit staan dus dat werkt niet..
Find my phone kan hem dan wel herrie laten maken
Ja snap nog steeds niet zo goed waarom al die vrouwenkleding altijd zo onpraktisch moet zijnquote:
Pehehehe. Het is hier ondertussen zo dat ik onbewust de locatie van Joop z'n zooi opsla als ik het op een aparte plaats zie liggen. Zie ik 'm wat zoekend rondkijken en kan ik meteen zeggen dat z'n portemonnee op de zoldertrap ligt. Ofzo.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gargamel is continu z’n portemonnee kwijt ben ik inmiddels achter
Omdat mooie silhouetten, I guess.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja snap nog steeds niet zo goed waarom al die vrouwenkleding altijd zo onpraktisch moet zijn
Omdat vrouwen extreem vatbaar zijn voor uiterlijk verschijn, zijn net siervogels.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja snap nog steeds niet zo goed waarom al die vrouwenkleding altijd zo onpraktisch moet zijn
Gewoon op Google ' find my phone' zoeken (Android). Apple geen ideequote:Op vrijdag 11 september 2020 12:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh is dat zo? Ik heb namelijk ook altijd het geluid uit, maar is idd kut als ik ‘m probeer te bellen om terug te vinden.
In m'n kleine tassen wel ja, maar als ik met de auto wegga, heb ik toch over het algemeen m'n grotere "doordeweeks" tas mee. Die heeft allemaal vakjes met ritsen en genoeg ruimte voor m'n lunchtrommel.quote:
Kleren ontworpen door kerels en als je wat anders wilt, moet je goed zoeken.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat vrouwen extreem vatbaar zijn voor uiterlijk verschijn, zijn net siervogels.
Ja die zijn wat voortvarender.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kleren ontworpen door kerels en als je wat anders wilt, moet je goed zoeken.
Plus dat vrouwen meestal zoveel zooi bij zich hebben in die tasjes, dat past nooit in broekzakkenquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Omdat vrouwen extreem vatbaar zijn voor uiterlijk verschijn, zijn net siervogels.
"kerels" meestalquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kleren ontworpen door kerels en als je wat anders wilt, moet je goed zoeken.
Ja, zo'n tas heb ik ook. Helaas kapotquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In m'n kleine tassen wel ja, maar als ik met de auto wegga, heb ik toch over het algemeen m'n grotere "doordeweeks" tas mee. Die heeft allemaal vakjes met ritsen en genoeg ruimte voor m'n lunchtrommel.
Ik ook, lekker met m'n handen in die zakken hangenquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:48 schreef Samzz het volgende:
Ik heb toch altijd een tas mee als ik ergens naartoe ga. Dus geen zakken nodig.
Hoewel ik wel jurken heb met zakken en dat is echt baas.
Nah, da's ook veel "omdat het kan". Ik heb de ruimte toch, dus <insert zooi> kan er ook wel in.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Plus dat vrouwen meestal zoveel zooi bij zich hebben in die tasjes, dat past nooit in broekzakken
Het reservenagelschaartje voor het reservenagelschaartje.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Plus dat vrouwen meestal zoveel zooi bij zich hebben in die tasjes, dat past nooit in broekzakken
Heerlijkquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, lekker met m'n handen in die zakken hangen
Altijd. Echt ALTIJDquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
EN DAN ALTIJD KERELS DIE VRAGEN OF IETS IN JE TAS KAN.
Ja als je hem godverdomme toch bij hebtquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:51 schreef IJsdraakje het volgende:
EN DAN ALTIJD KERELS DIE VRAGEN OF IETS IN JE TAS KAN.
En als ze die tas na een jaartje een keertje opruimen komt er voedselvoorraad voor een klein Afrikaans land, genoeg sanitaire zaken om een muur mee te isoleren en bonnetjes waarmee je een encyclopedie kunt maken uit.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het reservenagelschaartje voor het reservenagelschaartje.
Net goed.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:52 schreef UitStraling het volgende:
Keer ruzie om gehad, had ik eerst de slappe lach gekregen van wat mijn vrouw allemaal mee aan het slepen was op een fucking vakantie naar Frankrijk, tik ik mijn knie open aan een rots wilde ze me niet een van haar 250 pleisters geven
Eigen zooi eerst.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja als je hem godverdomme toch bij hebt
M'n pa was daar blij mee, ik had nog brilpoetsdoekjes in m'n tas zitten en hij had matglas en geen doekjes meer.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als ze die tas na een jaartje een keertje opruimen komt er voedselvoorraad voor een klein Afrikaans land, genoeg sanitaire zaken om een muur mee te isoleren en bonnetjes waarmee je een encyclopedie kunt maken uit.
Ben jij getrouwd?quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:52 schreef UitStraling het volgende:
Keer ruzie om gehad, had ik eerst de slappe lach gekregen van wat mijn vrouw allemaal mee aan het slepen was op een fucking vakantie naar Frankrijk, tik ik mijn knie open aan een rots wilde ze me niet een van haar 250 pleisters geven
Bonnetjes van 5 jaar oud jaquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En als ze die tas na een jaartje een keertje opruimen komt er voedselvoorraad voor een klein Afrikaans land, genoeg sanitaire zaken om een muur mee te isoleren en bonnetjes waarmee je een encyclopedie kunt maken uit.
En dat kost 50 euro per maand of zo?quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Het enige andere gebruik is Joop die z'n mobiel belt om 'm terug te vinden.
Wanneer het voor het verhaal zo uitkomtquote:
Makes sensequote:Op vrijdag 11 september 2020 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wanneer het voor het verhaal zo uitkomt
De meeste mensen gebruiken dan ex-vrouw. Maar, jouw feestje.quote:
Tweedledum.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wanneer het voor het verhaal zo uitkomt
En als je dan twee keer getrouwd bent geweest?quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
De meeste mensen gebruiken dan ex-vrouw. Maar, jouw feestje.
Dan gaat t toch nog steeds om een ex-vrouw.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En als je dan twee keer getrouwd bent geweest?
Oh, neuh.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dat kost 50 euro per maand of zo?![]()
Inmiddels is de helft omgevallen van de honger hierquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:00 schreef Justin_Case het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
Ja, nu ben je te laat hoor.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:00 schreef Justin_Case het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer de rest komt.quote:
Beetje laat he Kees.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:00 schreef Justin_Case het volgende:
Ik denk niet dat t lang duurt... Of dat hoop ik dan.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer de rest komt.
ja laat nou maar zittenquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:00 schreef Justin_Case het volgende:
Was wel korter dan ik dacht, maar 8 afleveringen. Al zijn ze volgens mij wel twee keer zo lang als dat toen het nog geen Netflix-serie was.quote:
Dit is de eerste helft, er komt nog een tweede.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was wel korter dan ik dacht, maar 8 afleveringen. Al zijn ze volgens mij wel twee keer zo lang als dat toen het nog geen Netflix-serie was.
Niks mee te maken, we hebben er RECHT opquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:03 schreef Justin_Case het volgende:
Ja sorry jongens. Vanmorgen liep anders dan gepland.
Jaquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:03 schreef IJsdraakje het volgende:
En een zesde seizoen ook geloof ik.
Ja mee eensquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niks mee te maken, we hebben er RECHT op![]()
Da's niet erg, beter sterk stoppen dan eindeloos doorsleuren.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Wel meteen ook het laatste seizoen.
Aww.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:03 schreef Justin_Case het volgende:
Met andere woorden; WAT EEN KUTDAG
Absoluutquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's niet erg, beter sterk stoppen dan eindeloos doorsleuren.
Alweer opquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:00 schreef Justin_Case het volgende:
Oh zijn ze dit ook al zo irritant aan het opknippen net als Casa de Papelquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is de eerste helft, er komt nog een tweede.
Nou, ze moesten een deel nog filmen en toen covid.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh zijn ze dit ook al zo irritant aan het opknippen net als Casa de Papel
Ja, schijtirritant. Vikings ook, trouwens.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh zijn ze dit ook al zo irritant aan het opknippen net als Casa de Papel
Rawrquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet laatste aflevering nog kijken.
[ afbeelding ]
Eigenlijk was de serie al klaar maar heeft Netflix het overgekocht van Fox om er nog een paar seizoenen bij te maken vanwege de populariteit.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Wel meteen ook het laatste seizoen.
quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk was de serie al klaar maar heeft Netflix het overgekocht van Fox om er nog een paar seizoenen bij te maken vanwege de populariteit.
Pehehehe.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:09 schreef Samzz het volgende:
Over kippen gesproken. Ik heb de onze net stukjes kip gevoerd. Het ging erin als zoete koek.
Weet ik. Helemaal prima, want het is een goede serie. Maar dat t na seizoen 6 klaar is, is goed.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Eigenlijk was de serie al klaar maar heeft Netflix het overgekocht van Fox om er nog een paar seizoenen bij te maken vanwege de populariteit.
Het was nog niet klaar joh. Fox had er gewoon geen zin meer in.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:09 schreef Samzz het volgende:
Over kippen gesproken. Ik heb de onze net stukjes kip gevoerd. Het ging erin als zoete koek.
Kip kannibalismequote:Op vrijdag 11 september 2020 13:09 schreef Samzz het volgende:
Ik klaag niet.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die beesten vreten allesquote:
Welke stekjesquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik klaag niet.
Fu. Nu zit ik weer stekjes te kijken.
Interessant, stekjes kijkenquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik klaag niet.
Fu. Nu zit ik weer stekjes te kijken.
Is denk ik wel leuk bij m'n andere thea, een kleintje erbij.quote:
jezusquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:12 schreef Justin_Case het volgende:
Jongens mijn chick zit serieus met een probleem. Aantal van haar collega's zijn ziek, moeten getest worden maar kunnen pas na dinsdag terecht
Sinds wanneer zeg jij mijn chick?quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:12 schreef Justin_Case het volgende:
Jongens mijn chick zit serieus met een probleem. Aantal van haar collega's zijn ziek, moeten getest worden maar kunnen pas na dinsdag terecht
quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Sinds wanneer zeg jij mijn chick?
Wat is het probleem? Dat zij ook getest moet worden?quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:12 schreef Justin_Case het volgende:
Jaa, cutequote:Op vrijdag 11 september 2020 13:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is denk ik wel leuk bij m'n andere thea, een kleintje erbij.
Ja deels wel natuurlijk. Maar Fox is ook een ster in om hun beste series vroegtijdig af te kappenquote:
Volgens mij was het met Lucifer ook zo dat de kijkcijfers ook niet zo hoog waren als dat Fox het wou zien.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja deels wel natuurlijk. Maar Fox is ook een ster in om hun beste series vroegtijdig af te kappenFirefly, Terminator SCC, Dollhouse, Futurama etc.
Ik moet echt even geduld hebben van mezelf, thea gaat goed, maar ik heb 'm net twee maanden.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jaa, cute. Ik neem geen thea's meer.
De betreffende collega's zijn vanochtend naar huis gestuurd en mogen pas weer werken na de testuitslag. Het is een vitale sector en iedereen is zeg maar hard nodig.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Dat zij ook getest moet worden?
Ja, maar ze doen er geen reet aan.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:14 schreef Amarantha het volgende:
Maar dat de teststraten vol zijn is toch allang bekend?
Dus eigenlijk moet zij (en jij) dus ook getest worden?quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:15 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
De betreffende collega's zijn vanochtend naar huis gestuurd en mogen pas weer werken na de testuitslag. Het is een vitale sector en iedereen is zeg maar hard nodig.
Ja wat moeten ze doen dan?quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:15 schreef Justin_Case het volgende:
Ja
[..]
Ja, maar ze doen er geen reet aan.
Bij Fox moet een serie bij het eerste seizoen gelijk torenhoge kijkcijfers laten zien en is er geen kans om het rustig op te bouwen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Volgens mij was het met Lucifer ook zo dat de kijkcijfers ook niet zo hoog waren als dat Fox het wou zien.
Nee. Nog niet...quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:16 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moet zij (en jij) dus ook getest worden?
Ja, zo lang gaat t bij mij ook goed en dan komen de issuesquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet echt even geduld hebben van mezelf, thea gaat goed, maar ik heb 'm net twee maanden.
Oh zo. Maar ja, als je ziek bent kun je niet werken.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:15 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
De betreffende collega's zijn vanochtend naar huis gestuurd en mogen pas weer werken na de testuitslag. Het is een vitale sector en iedereen is zeg maar hard nodig.
Er zijn veel scholen die het testen privé regelen momenteel. Niet te doen anders.quote:
Daarom ook het opgelegde geduld.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zo lang gaat t bij mij ook goed en dan komen de issues.
Hopelijk bij jou niet.
[..]
Oh zo. Maar ja, als je ziek bent kun je niet werken.
Wel mooi dat binnen een dag de #saveLucifer al 1 miljoen keer was gedeeld.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bij Fox moet een serie bij het eerste seizoen gelijk torenhoge kijkcijfers laten zien en is er geen kans om het rustig op te bouwen.
Dan moet de leidinggevende maar ingeroosterd worden, ter vervanging.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:15 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hmm geen last van.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:19 schreef Zilverberk het volgende:
Man man man, wat is fok retetraag zeg.
Buiten is makkelijker idd.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom ook het opgelegde geduld.M'n enige uitzondering was de vleeseter.
Ja, en spul voor buiten, maar da's buiten.
Het zijn echt momenten, dan blijft 'ie net even hangen met posts inladen ofzo.quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:20 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ach, k#t, dan is het mijn foon weer.
quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het zijn echt momenten, dan blijft 'ie net even hangen met posts inladen ofzo.
Jammer dat ten tijde van Firefly de macht van social media er nog niet wasquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wel mooi dat binnen een dag de #saveLucifer al 1 miljoen keer was gedeeld.Fuck you Fox.
Dit ja. Semi-eeuwig wachten op de volgende pagina.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het zijn echt momenten, dan blijft 'ie net even hangen met posts inladen ofzo.
Ja, zonde.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jammer dat ten tijde van Firefly de macht van social media er nog niet was
Ik ken dat niet maar misschien was het in tijden van social media idd wel gelukt om het bij een andere zender onder te brengen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jammer dat ten tijde van Firefly de macht van social media er nog niet was
Sowieso een aanrader.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ken dat niet maar misschien was het in tijden van social media idd wel gelukt om het bij een andere zender onder te brengen.
Ja goed idee.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:18 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dan moet de leidinggevende maar ingeroosterd worden, ter vervanging.
Ze hebben het toen nog wel voor elkaar gekregen er nog een afsluitende film bij te maken door steun van het publiek. Sowieso een aanrader die seriequote:Op vrijdag 11 september 2020 13:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ken dat niet maar misschien was het in tijden van social media idd wel gelukt om het bij een andere zender onder te brengen.
Waar gaat het over?quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben het toen nog wel voor elkaar gekregen er nog een afsluitende film bij te maken door steun van het publiek. Sowieso een aanrader die serieWeet alleen niet of die op een streamingdienst staan ergens.
Serenity staat op Prime, Firefly dan weer niet.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze hebben het toen nog wel voor elkaar gekregen er nog een afsluitende film bij te maken door steun van het publiek. Sowieso een aanrader die serieWeet alleen niet of die op een streamingdienst staan ergens.
Fireflyquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja deels wel natuurlijk. Maar Fox is ook een ster in om hun beste series vroegtijdig af te kappenFirefly, Terminator SCC, Dollhouse, Futurama etc.
Ja beetje lastig om dat goed te omschrijven, echt heel heel bot gezegd is het cowboys in de ruimtequote:
Heb ze gelukkig allebei op blu-ray staanquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Serenity staat op Prime, Firefly dan weer niet.
Dat ja.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja beetje lastig om dat goed te omschrijven, echt heel heel bot gezegd is het cowboys in de ruimte
Leuke humor en stuk voor stuk de rollen van hun leven die acteursquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja beetje lastig om dat goed te omschrijven, echt heel heel bot gezegd is het cowboys in de ruimte
Ja daar zitten wel meer mensen mee. Mijn buurman, zijn ouders en zijn vriendin zijn ook positief. Ik kan niet getest worden.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:12 schreef Justin_Case het volgende:
Dankzij Firefly ontdekte ik hoe fucking veel voice acting Nathan Fillion gedaan heeft.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuke humor en stuk voor stuk de rollen van hun leven die acteurs
Heb jij zo'n goede relatie met je buurman dat je vreest besmet te zijn?quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja daar zitten wel meer mensen mee. Mijn buurman, zijn ouders en zijn vriendin zijn ook positief. Ik kan niet getest worden.
Die ziet er nu ook als als een hagedis langs een hete snelweg.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:27 schreef LTVDK het volgende:
En met Summer Glaudie zat ook in Terminator SCC, ook een geweldige serie
Dit klinkt niet leuk.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Verrek ja.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dankzij Firefly ontdekte ik hoe fucking veel voice acting Nathan Fillion gedaan heeft.
Valt wel mee toch, voor een bijna veertiger?quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die ziet er nu ook als als een hagedis langs een hete snelweg.
Het is echt leuk.quote:
Zeg maar Star Wars alleen dan wel leukquote:
Geen idee hoe die er nu uitziet, zal ook al wel tegen de 40 aanzitten inmiddels denk ik. Maar zeker in Terminator was ze echtquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die ziet er nu ook als als een hagedis langs een hete snelweg.
Dat is juist het leuke aan Firefly, daar speelt heel het space gebeuren maar een bijrolletje eigenlijkquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb verder weinig met space dingen tbh.
Ruimte is de achtergrond, het verhaal is van de personages. En da's tof en met een goeie dosis humor.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb verder weinig met space dingen tbh.
Ja is er al een tijdje, geloof iets van 9 euro p/m hier ofzo. Geen idee of het de moeite waard is, ligt er aan hoe graag je Disney dingen kijkt denk ik.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:38 schreef Fogel het volgende:
Is Disney+ al actief in Nederland? Zo ja, iemand die het al heeft? Is het de moeite waard?
Hier beginnen ze volgende week ofzo, eerste hele jaar voor ca 60 euro, vrij goedkoop eigenlijk.
Die Jaynequote:Op vrijdag 11 september 2020 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ruimte is de achtergrond, het verhaal is van de personages. En da's tof en met een goeie dosis humor.
Ja, al een jaartje bijna. Ik kijk er eigenlijk te weinig naar om het aan te houden, maar het aanbod is prima als je van Marvel en Disney houdt.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:38 schreef Fogel het volgende:
Is Disney+ al actief in Nederland? Zo ja, iemand die het al heeft? Is het de moeite waard?
Hier beginnen ze volgende week ofzo, eerste hele jaar voor ca 60 euro, vrij goedkoop eigenlijk.
Ik heb het gehad, alleen die Star Wars serie gekeken, de rest is bagger.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:38 schreef Fogel het volgende:
Onze wederzijdse balkons zitten op minder dan anderhalve meter afstandquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:29 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Heb jij zo'n goede relatie met je buurman dat je vreest besmet te zijn?
Ik heb t nu bijna een jaar. Zeker de moeite, vind ik.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:38 schreef Fogel het volgende:
Ja al een tijdje. Ik zou er zelf niet snel voor betalen maar ik kan meekijken gelukkig met iemand maar ik gebruik het heel weinig eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:38 schreef Fogel het volgende:
Ik was Nat. Geo. alweer vergeten eigenlijk.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb t nu bijna een jaar. Zeker de moeite, vind ik.
Alles van Disney en Marvel, maar ook veel van Fox en Nat Geo. Ik gebruik de stream bijna dagelijks.
Met al die standbeeldenquote:
Ik kijk nu Dr. Polquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was Nat. Geo. alweer vergeten eigenlijk.![]()
Maar in de praktijk streamen we vooral in het weekend, dus keuzes maken enzo.
Dat laatste is wel serieus matig.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:50 schreef CherryLips het volgende:
O ja Fox en Nat Geo is ook DisneyDus wel X-Men maar geen Deadpool.
Met kinderen zou ik het overwegen, anders alleen als je een hele grote Disney/Marvel fan bent.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:52 schreef Fogel het volgende:
Mhhh, genoeg voors en tegens voor Disney dus![]()
Fijn.
Is dat omdat Deadpool voor de grote mensjes is?quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat laatste is wel serieus matig.
Ja dit. Voor Star Wars is het ook wel geinig maar kun je ook maandje voor kopen en dan alles kijken.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met kinderen zou ik het overwegen, anders alleen als je een hele grote Disney/Marvel fan bent.
Jep.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Is dat omdat Deadpool voor de grote mensjes is?
Huh, twee dagen?quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:58 schreef Amarantha het volgende:
Straks wel weer 2 dagen gebruiken voor The Mandalorian seizoen 2.
Vond het eigenlijk wel meevallen hoe 'grof' dat die was eigenlijk. Speelde trouwens ook Morena Baccarin in mee die ook in Firefly zat, daarin was ze wel echtquote:
Oh joh.quote:Op vrijdag 11 september 2020 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond het eigenlijk wel meevallen hoe 'grof' dat die was eigenlijk. Speelde trouwens ook Morena Baccarin in mee die ook in Firefly zat, daarin was ze wel echt
Als 'ie er helemaal op staat zeker?quote:
In de vuurvlieg of het dooie zwembad?quote:
Dat het dezelfde is.quote:Op vrijdag 11 september 2020 14:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In de vuurvlieg of het dooie zwembad?
Graag gedaan I guess.quote:Op vrijdag 11 september 2020 14:17 schreef Amarantha het volgende:
Kut vergeet steeds dat 1 per week is.
Ik heb nul geduld, dus liever een seizoen per dagquote:Op vrijdag 11 september 2020 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind het wel wat hebben, rustig opbouwen in plaats van binnen no time een serie erdoor rammen.
Zie nu ook dat ze in de eerste 3 seizoenen van Homeland zat, ook nooit bij stilgestaan, maar daar speelde ze geloof ik ook de degelijke brave huisvrouwquote:Op vrijdag 11 september 2020 14:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat het dezelfde is.Gewoon de link nooit gelegd.
Ik wil gewoon een serie in 1 keer zien, hoeft niet allemaal op een dag, maar heb geen zin om telkens een week op een aflevering te moeten wachten.quote:Op vrijdag 11 september 2020 14:18 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind het wel wat hebben, rustig opbouwen in plaats van binnen no time een serie erdoor rammen.
pics?quote:Op vrijdag 11 september 2020 14:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond het eigenlijk wel meevallen hoe 'grof' dat die was eigenlijk. Speelde trouwens ook Morena Baccarin in mee die ook in Firefly zat, daarin was ze wel echt
quote:Op vrijdag 11 september 2020 14:50 schreef Karzai het volgende:
maar je moet wel wat aan je groffe taalgebruik doen fles anders wordt het nooit wat, tipje
maar je moet wel wat aan je groffe taalgebruik doen fles anders wordt het nooit wat, tipje
Maar als de testcapaciteit op orde geweest was hadden het er ook zomaar over 9000 kunnen zijn.quote:Op vrijdag 11 september 2020 14:53 schreef bitterbal het volgende:
14:41
Het RIVM meldt vandaag 1.270 nieuwe besmettingen. Alleen op 10 en 11 april waren er meer besmettingen op één dag. Gisteren nam het aantal nog met 823 toe. De afgelopen week steeg het aantal met 6.573, waar dat een week eerder nog 4.077 gevallen waren. Door de beperkte testcapaciteit zal het werkelijke aantal besmettingen vermoedelijk nog veel hoger liggen.
Maar door de foutmarge kan het ook allemaal meevallen
maar het natgeo aanbod vind ik serieus treurig :/quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:50 schreef CherryLips het volgende:
O ja Fox en Nat Geo is ook DisneyDus wel X-Men maar geen Deadpool.
Welke?quote:Op vrijdag 11 september 2020 14:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
best wel. mooi weer. smurfbroek
Als Nederland zo doorgaat mag ik straks in quarantaine bij terugkomstquote:Op vrijdag 11 september 2020 14:53 schreef bitterbal het volgende:
Het RIVM meldt vandaag 1.270 nieuwe besmettingen. Alleen op 10 en 11 april waren er meer besmettingen op één dag. Gisteren nam het aantal nog met 823 toe. De afgelopen week steeg het aantal met 6.573, waar dat een week eerder nog 4.077 gevallen waren. Door de beperkte testcapaciteit zal het werkelijke aantal besmettingen vermoedelijk nog veel hoger liggen.
Dit. Had het eerst willen afsluiten voor natgeo, maar dat aanbod is echt bizar karig.quote:Op vrijdag 11 september 2020 14:55 schreef mschol het volgende:
[..]
maar het natgeo aanbod vind ik serieus treurig :/
Hier in Ede wilde iemand blijkbaar een afspraak maken om te testen, kon ze pas halverwege volgende week in Tiel terecht.quote:Op vrijdag 11 september 2020 14:53 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier in Ede wilde iemand blijkbaar een afspraak maken om te testen, kon ze pas halverwege volgende week in Tiel terecht.
quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als Nederland zo doorgaat mag ik straks in quarantaine bij terugkomst
Hij heeft vast later een keer een gaatje vrij.quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet grappig, ik heb nog een tandartsafspraak in NL staan in Oktober
Ik ken een tandarts met Corona die gewoon stiekem doorgewerkt heeft want hij wilde snel zijn derde Maserati kopen, geen geintje.quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Niet grappig, ik heb nog een tandartsafspraak in NL staan in Oktober
quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:10 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Hij heeft vast later een keer een gaatje vrij.
Hou eens op.quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een tandarts met Corona die gewoon stiekem doorgewerkt heeft want hij wilde snel zijn derde Maserati kopen, geen geintje.
Nu komt het hoorquote:Op vrijdag 11 september 2020 15:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]Maar mijn gaatje moet gevuld worden.
quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:11 schreef kwiwi het volgende:
quote:
Het was toch ook niet verboden om open te blijven? Dat zei Rutte in één van de persco's.quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een tandarts met Corona die gewoon stiekem doorgewerkt heeft want hij wilde snel zijn derde Maserati kopen, geen geintje.
Als je corona hebt is het misschien een idee om even binnen te blijven.quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het was toch ook niet verboden om open te blijven? Dat zei Rutte in één van de persco's.
quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben niet zo ordinair en platvloers
Oh ik las verkeerd, las dat de tandarts gewoon open was gebleven. Had over het woord corona heengelezenquote:Op vrijdag 11 september 2020 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je corona hebt is het misschien een idee om even binnen te blijven.
Toch raar, iemand die de hele dag bij tientallen mensen in de mond zit te friemelen, lekkere ethiek ook voor iemand in de gezondheidszorgquote:Op vrijdag 11 september 2020 15:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het was toch ook niet verboden om open te blijven? Dat zei Rutte in één van de persco's.
quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben niet zo ordinair en platvloers
DAAR MOET EEN PIEMOL INquote:Op vrijdag 11 september 2020 15:11 schreef kwiwi het volgende:
Die vraag stel ik mijzelf elke dag.quote:
Jaquote:Op vrijdag 11 september 2020 15:23 schreef bitterbal het volgende:
kijk docu van die turk die die huizen schoonmaakt waar bv mensen al een maand dood liggen ofzo.
Held.![]()
https://www.npo3.nl/niet-(...)-tugrul/BV_101401124
Hij verteld dat hij heeft gestudeerd, nergens op gesprek mocht komen. Dacht fuck jullie begin voor mezelf en nu hij zijn eigen bedrijf heeft en geld maakt hebben mensen wel ineens respect voor hem
Ja bij mij kan ik nog denken dat het door blowen komt (wat een vrij plausibele verklaring is).quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die vraag stel ik mijzelf elke dag.
Waarom ik altijd honger heb dan he, niet waarom jij het hebt.
Ah okay. Ik blow niet. Geen idee waarom ik altijd honger heb.quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja bij mij kan ik nog denken dat het door blowen komt (wat een vrij plausibele verklaring is).
knap hoor als je dit doetquote:Op vrijdag 11 september 2020 15:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jaik volg zijn YouTube kanaal al een tijdje. Respect
Ik zou het niet kunnenquote:
Ga je dat ook doen, binnenkort gaan er toch een hele hoop extra mensen dood aan de tweede golf.quote:
denk niet dat ik het kanquote:Op vrijdag 11 september 2020 15:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je dat ook doen, binnenkort gaan er toch een hele hoop extra mensen dood aan de tweede golf.
@:CherryLips
Ik ben < 50 en ik zit binnenquote:Op vrijdag 11 september 2020 15:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je dat ook doen, binnenkort gaan er toch een hele hoop extra mensen dood aan de tweede golf.
@:CherryLips
Dat je nog van die stukjes schedel met hersens en een plukje haar tegenkomt in een voeg.quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:29 schreef Amarantha het volgende:
En zag keertje filmpje dat hij een badkamer moest schoonmaken waar iemand zelfmoord had proberen te plegen met een mes dus hele badkamer (incl. douche) was bijna rood gekleurd en hij moest dat even opruimen.
Echt ik hoorde het op de radio, iemand die 150 kilo in zijn huis had gepoept en daarna op de gang was begonnenquote:Op vrijdag 11 september 2020 15:23 schreef bitterbal het volgende:
kijk docu van die turk die die huizen schoonmaakt waar bv mensen al een maand dood liggen ofzo.
Held.![]()
https://www.npo3.nl/niet-(...)-tugrul/BV_101401124
Hij verteld dat hij heeft gestudeerd, nergens op gesprek mocht komen. Dacht fuck jullie begin voor mezelf en nu hij zijn eigen bedrijf heeft en geld maakt hebben mensen wel ineens respect voor hem
Keer riool laten opknappen, ook door een vriendelijke hardwerkende Turk maar die at dus echt zijn broodje op met mijn stront nog aan zijn vingers.quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:31 schreef bitterbal het volgende:
k vond meest absurde dat hij na zon smerige tyfus klus de auto instapte en uitgebreid ging eten in brussel
Geloof hier niks van zoals wel vaker.quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keer riool laten opknappen, ook door een vriendelijke hardwerkende Turk maar die at dus echt zijn broodje op met mijn stront nog aan zijn vingers.
Komt omdat je zelf zoveel meemaaktquote:Op vrijdag 11 september 2020 15:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geloof hier niks van zoals wel vaker.
ja die oogbal was blijkbaar nog in de studentenhuis tijdquote:Op vrijdag 11 september 2020 15:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
Echt ik hoorde het op de radio, iemand die 150 kilo in zijn huis had gepoept en daarna op de gang was begonnen
En dattie iemand tegenkwam met zijn oogbal eruit en zijn hele gezicht open
ik zou dat niet kunnen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |