een week? een fucking hele WEEK?quote:You have been successfully unsubscribed from LEGO® Shop Emails. Please allow up to a week for this change to take effect.
ah is het weer geluktquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:10 schreef DaMart het volgende:
Toch fijn die updates van Windows waardoor je laptop niet meer opstart.
Opstartherstel is nu de updates aan het verwijderen. Dan toch eens kijken of ik die automatische update kan uitzetten.quote:
Klinkt als een echte tienerquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:11 schreef Koen66 het volgende:
zucht moest zoonlief weer eens z'n bed uitgooien, moet om 8:30 beginnen met school
W10?quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Opstartherstel is nu de updates aan het verwijderen. Dan toch eens kijken of ik die automatische update kan uitzetten.
nog een half jaar dan is ie "volwassen"quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt als een echte tiener
Komt wel goed johquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog een half jaar dan is ie "volwassen"
uitstellen ja, uitzetten niet echt (ik doe het wel, maar is vrij rigoureus met aanpassen van rechten van het systeem account)quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Opstartherstel is nu de updates aan het verwijderen. Dan toch eens kijken of ik die automatische update kan uitzetten.
is die nu niet wat laatquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:11 schreef Koen66 het volgende:
zucht moest zoonlief weer eens z'n bed uitgooien, moet om 8:30 beginnen met school
Rotte kipfilet in zijn bed leggen, dat helpt.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:11 schreef Koen66 het volgende:
ze hebben onderzoek gedaan en daar uit bleek dat de schooltijden zoals die nu is voor tieners niet de juiste zijn. Onze slaaptijden veranderen blijkbaar door ons leven en de hudiige tijden zijn te vroeg.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog een half jaar dan is ie "volwassen"
Ja, ik las al dat het erg bewerkelijk is en dat het met mijn versie waarschijnlijk helemaal niet gaat lukken. Vroeger was dat beter geregeld. Dan kon je gewoon updaten wanneer het jou uitkwam, en er een update voor de updates met bugs was uitgebracht.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:14 schreef mschol het volgende:
[..]
uitstellen ja, uitzetten niet echt (ik doe het wel, maar is vrij rigoureus met aanpassen van rechten van het systeem account)
dan mogen ze ook de werktijden wel eens aanpakken als dat zo isquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hebben onderzoek gedaan en daar uit bleek dat de schooltijden zoals die nu is voor tieners niet de juiste zijn. Onze slaaptijden veranderen blijkbaar door ons leven en de hudiige tijden zijn te vroeg.
:p
tsja, Microsoft wil gewoon dat iedereen draait wat zij willenquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik las al dat het erg bewerkelijk is en dat het met mijn versie waarschijnlijk helemaal niet gaat lukken. Vroeger was dat beter geregeld. Dan kon je gewoon updaten wanneer het jou uitkwam, en er een update voor de updates met bugs was uitgebracht.
Nou nee want heeft puur te maken met de leeftijdquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan mogen ze ook de werktijden wel eens aanpakken als dat zo is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |