een week? een fucking hele WEEK?quote:You have been successfully unsubscribed from LEGOŽ Shop Emails. Please allow up to a week for this change to take effect.
ah is het weer geluktquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:10 schreef DaMart het volgende:
Toch fijn die updates van Windows waardoor je laptop niet meer opstart.
Opstartherstel is nu de updates aan het verwijderen. Dan toch eens kijken of ik die automatische update kan uitzetten.quote:
Klinkt als een echte tienerquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:11 schreef Koen66 het volgende:
zucht moest zoonlief weer eens z'n bed uitgooien, moet om 8:30 beginnen met school
W10?quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Opstartherstel is nu de updates aan het verwijderen. Dan toch eens kijken of ik die automatische update kan uitzetten.
nog een half jaar dan is ie "volwassen"quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klinkt als een echte tiener
Komt wel goed johquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog een half jaar dan is ie "volwassen"
uitstellen ja, uitzetten niet echt (ik doe het wel, maar is vrij rigoureus met aanpassen van rechten van het systeem account)quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Opstartherstel is nu de updates aan het verwijderen. Dan toch eens kijken of ik die automatische update kan uitzetten.
is die nu niet wat laatquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:11 schreef Koen66 het volgende:
zucht moest zoonlief weer eens z'n bed uitgooien, moet om 8:30 beginnen met school
Rotte kipfilet in zijn bed leggen, dat helpt.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:11 schreef Koen66 het volgende:
ze hebben onderzoek gedaan en daar uit bleek dat de schooltijden zoals die nu is voor tieners niet de juiste zijn. Onze slaaptijden veranderen blijkbaar door ons leven en de hudiige tijden zijn te vroeg.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nog een half jaar dan is ie "volwassen"
Ja, ik las al dat het erg bewerkelijk is en dat het met mijn versie waarschijnlijk helemaal niet gaat lukken. Vroeger was dat beter geregeld. Dan kon je gewoon updaten wanneer het jou uitkwam, en er een update voor de updates met bugs was uitgebracht.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:14 schreef mschol het volgende:
[..]
uitstellen ja, uitzetten niet echt (ik doe het wel, maar is vrij rigoureus met aanpassen van rechten van het systeem account)
dan mogen ze ook de werktijden wel eens aanpakken als dat zo isquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze hebben onderzoek gedaan en daar uit bleek dat de schooltijden zoals die nu is voor tieners niet de juiste zijn. Onze slaaptijden veranderen blijkbaar door ons leven en de hudiige tijden zijn te vroeg.
:p
tsja, Microsoft wil gewoon dat iedereen draait wat zij willenquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik las al dat het erg bewerkelijk is en dat het met mijn versie waarschijnlijk helemaal niet gaat lukken. Vroeger was dat beter geregeld. Dan kon je gewoon updaten wanneer het jou uitkwam, en er een update voor de updates met bugs was uitgebracht.
Nou nee want heeft puur te maken met de leeftijdquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan mogen ze ook de werktijden wel eens aanpakken als dat zo is
Oude mannen hebben weer een ander ritme.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dan mogen ze ook de werktijden wel eens aanpakken als dat zo is
dus als ze op hun 21e gaan werken dan weer niet, okquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou nee want heeft puur te maken met de leeftijd
Kijk maar naar hoe vroeg Buda postte.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oude mannen hebben weer een ander ritme.
yup, heel irritant.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik las al dat het erg bewerkelijk is en dat het met mijn versie waarschijnlijk helemaal niet gaat lukken. Vroeger was dat beter geregeld. Dan kon je gewoon updaten wanneer het jou uitkwam, en er een update voor de updates met bugs was uitgebracht.
Ja of dat je shit beschermd is tegen de toename aan ransomware en ander gezeik.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
tsja, Microsoft wil gewoon dat iedereen draait wat zij willen
De middelbareschool leeftijd is idd productiever later op de dag.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dus als ze op hun 21e gaan werken dan weer niet, ok
ik kan je vertellen dat normale werktijden ook gewoon kut zijnquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou nee want heeft puur te maken met de leeftijd
Ja maar het is werk dus echt genieten zal het niet worden.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan je vertellen dat normale werktijden ook gewoon kut zijn
mwha, ik kan best lol hebben in werk, mits de tijden voor mijn ritme goed zijnquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar het is werk dus echt genieten zal het niet worden.
ja natuurlijk maar het ging nu niet over de werkende maar over kinderen die met moeite sochtends naar school gaanquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan je vertellen dat normale werktijden ook gewoon kut zijn
Dacht dat iedere pubervader dit wel wist, scheelt een hoop onnozel gezeik als je snapt dat je zoon doodmoe is en dat dat niet voor niets is.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dus als ze op hun 21e gaan werken dan weer niet, ok
geloof niet dat dit onder de algemene kennis valtquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat iedere pubervader dit wel wist, scheelt een hoop onnozel gezeik als je snapt dat je zoon doodmoe is en dat dat niet voor niets is.
Jij weet het toch ookquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
geloof niet dat dit onder de algemene kennis valt
Je moet ook gewoon niet tot diep in de nacht zitten rukken.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat iedere pubervader dit wel wist, scheelt een hoop onnozel gezeik als je snapt dat je zoon doodmoe is en dat dat niet voor niets is.
nouuuu die leeftijd is dus beter gebaat bij het later gaan slapen :pquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon niet tot diep in de nacht zitten rukken.
Ja, dat is ook begrijpelijk, maar ik wil gewoon zelf kunnen bepalen wanneer Windows wordt geüpdatet. Al een paar keer gehad dat ik ergens mee bezig was, even wegging bij de computer om te eten en bij terugkomst weer opnieuw mocht inloggen en alles openen omdat Windows had besloten dat dat een goed moment was voor updates, ook al was dat het niet.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:31 schreef mschol het volgende:
[..]
yup, heel irritant.
ik snap aan de andere kant wel dat je apparaten zoveel mogelijk up-to-date wil hebben, dit komt de beveiliging ten goede. (en niet dat men 10 jaar na release nog op een inmiddels lekke XP draait terwijl ze al 2 versies verder waren)
Maar da's niet waar US het over had.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nouuuu die leeftijd is dus beter gebaat bij het later gaan slapen :p
Koen, lees je dit, blijf van je piel afquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon niet tot diep in de nacht zitten rukken.
Ik mis de "vraag voor het uitvoeren"-optie.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat is ook begrijpelijk, maar ik wil gewoon zelf kunnen bepalen wanneer Windows wordt geüpdatet. Al een paar keer gehad dat ik ergens mee bezig was, even wegging bij de computer om te eten en bij terugkomst weer opnieuw mocht inloggen en alles openen omdat Windows had besloten dat dat een goed moment was voor updates, ook al was dat het niet.
Ik heb nu in ieder geval de gebruikstijden van de laptop ingesteld op van 6.00 tot 0.00 uur. Gaan ze als de laptop aanstaat in ieder geval niet meer automatisch opnieuw opstarten voor updates.
quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koen, lees je dit, blijf van je piel af
nee ik snap het wel, het is dus kennelijk alleen een dingetje tijdens de pubertijdquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ahhhh achso, nu weet ik de oplossingquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koen, lees je dit, blijf van je piel af
Ik ook. Daarom werk ik van 7.00 uur tot 15.30, zodat ik thuis nog nuttige dingen kan doenquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De middelbareschool leeftijd is idd productiever later op de dag.
Slim.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook. Daarom werk ik van 7.00 uur tot 15.30, zodat ik thuis nog nuttige dingen kan doen.
Dinsdag de dag des doods dus.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:40 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie het weerbericht gelezen
https://nos.nl/weer/
watjequote:Op vrijdag 11 september 2020 08:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dinsdag de dag des doods dus.
kut weerquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:40 schreef bitterbal het volgende:
Ja, ik ook. Gewoon een pop-up met de mededeling dat er updates zijn en de vraag of je die nu of later wilt installeren. Desnoods stellen ze in dat na 10 keer uitstellen bij het afsluiten van de laptop/computer alsnog automatisch de updates worden geīnstalleerd.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik mis de "vraag voor het uitvoeren"-optie.
Neequote:Op vrijdag 11 september 2020 08:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gooit een ijsberg in haar shirt.
Ja hallo, het is september. Over 10 dagen begint de herfst en dan krijgen we nog even van die stomme hoge temperaturen... laat die lekker naar Spanje gaan of zoquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:40 schreef bitterbal het volgende:
nee zijn hier prima op hun plekquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hallo, het is september. Over 10 dagen begint de herfst en dan krijgen we nog even van die stomme hoge temperaturen... laat die lekker naar Spanje gaan of zo.
joh, laat de zomerliefhebbers nog ff genieten. De herfst en wintergekken hebben die ellende straks weer lang genoegquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hallo, het is september. Over 10 dagen begint de herfst en dan krijgen we nog even van die stomme hoge temperaturen... laat die lekker naar Spanje gaan of zo.
Ja, of minder waarschuwingen voor mijn part, maar geef me wel even de kans om het naar een beter moment te schuiven.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Gewoon een pop-up met de mededeling dat er updates zijn en de vraag of je die nu of later wilt installeren. Desnoods stellen ze in dat na 10 keer uitstellen bij het afsluiten van de laptop/computer alsnog automatisch de updates worden geīnstalleerd.
WInterquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
joh, laat de zomerliefhebbers nog ff genieten. De herfst en wintergekken hebben die ellende straks weer lang genoeg
iddquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
joh, laat de zomerliefhebbers nog ff genieten. De herfst en wintergekken hebben die ellende straks weer lang genoeg
Uhm, welke winter? Ik heb een hekel aan vrieskou, maar dat was ooit wel normaal voor Nederland. Net als sneeuw en ijs enzo.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zomer duurt al te langquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nah lentequote:Op vrijdag 11 september 2020 08:47 schreef IJsdraakje het volgende:
De zomer begon verdorie in maart ongeveer al.
da's het probleem, hooguit 2009-2013 hadden we een winterperiode, daarvoor en daarna voornamelijk een ERG lange herfstquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uhm, welke winter? Ik heb een hekel aan vrieskou, maar dat was ooit wel normaal voor Nederland. Net als sneeuw en ijs enzo.
Ja, en daarvoor gewoon normale winters? Als jong IJsje kan ik me echt genoeg winters herinneren dat het glibberen en glijden was om naar school te komen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
da's het probleem, hooguit 2009-2013 hadden we een winterperiode, daarvoor en daarna voornamelijk een ERG lange herfst
Ik ben toch meer voor een plan waarin jij verkast naar een warmer oord en we hier weer 4 seizoenen hebben in plaats van 2.quote:
mwah, ook in de 90's was het erg beperkt qua wintersquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, en daarvoor gewoon normale winters? Als jong IJsje kan ik me echt genoeg winters herinneren dat het glibberen en glijden was om naar school te komen.
ik zeg: Scandinaviequote:Op vrijdag 11 september 2020 08:48 schreef mschol het volgende:
[..]
jawel, mag gerust met de helft worden ingekort, meer winter, herfst en lente
Wil je mij weg hebben? Ik wil gewoon maar 1 seizoenquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben toch meer voor een plan waarin jij verkast naar een warmer oord en we hier weer 4 seizoenen hebben in plaats van 2.
een gofundme: "help bitterbal naar frituurland" opzetten?quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben toch meer voor een plan waarin jij verkast naar een warmer oord en we hier weer 4 seizoenen hebben in plaats van 2.
Eerste helft viel wel mee hoor.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mwah, ook in de 90's was het erg beperkt qua winters
quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:51 schreef mschol het volgende:
[..]
een gofundme: "help bitterbal naar frituurland" opzetten?
Het is meer dat ik niet weg wil en winterse temperaturen er hier bij zouden moeten horen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wil je mij weg hebben? Ik wil gewoon maar 1 seizoen
ik zeg: de Tropenquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wil je mij weg hebben? Ik wil gewoon maar 1 seizoen
nou ik wil ook geen echte winters hoor. Liever gewoon de herfst en winter overslaan en dan allene nog maar lente en zomerquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zeg: de Tropen
Nee, seizoenen zijn prima, maar dan wel echte seizoenen, die verlengde herfst van oktober tot april is echt te lang, donker, treurig en saai
dat ben ik dan spontaan vergeten, alzheimer lightquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eerste helft viel wel mee hoor.
paar weken echte winter, ijs kou, etc. Daarna 15 graden en lente.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ik wil ook geen echte winters hoor. Liever gewoon de herfst en winter overslaan en dan allene nog maar lente en zomer
zolang verkoudheid 100x zoveel voorkomt maak ik me daar weinig zorgen overquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:54 schreef bitterbal het volgende:
denken jullie nou niet bij elke kuch of snotter dat het corona is?
Heb je al iets van gesnotter gehad?quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zolang verkoudheid 100x zoveel voorkomt maak ik me daar weinig zorgen over
ik ga me dan ook echt niet direct laten testen bij 2x niezen
nope nog niet. Meestal wel een keer in deze persiodequote:Op vrijdag 11 september 2020 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je al iets van gesnotter gehad?
neequote:Op vrijdag 11 september 2020 08:54 schreef bitterbal het volgende:
Ik ben het tegenovergestelde van hypochondrisch, als mijn been eraf zou liggen zou ik nog wel een pleistertje en plakband gaan zoeken eerstquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:54 schreef bitterbal het volgende:
Nee want ik spreek niemand dus zou niet weten van wie ik het heb gehad. Of nou ja, week geleden die tegels uitgezocht in een klein kutkantoortje met vijf anderen dus moet nog vier dagen uitzingen en dan zitten die 10 dagen er ook weer op.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:54 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee want ik spreek niemand dus zou niet weten van wie ik het heb gehad. Of nou ja, week geleden die tegels uitgezocht in een klein kutkantoortje met vijf anderen dus moet nog vier dagen uitzingen en dan zitten die 10 dagen er ook weer op.
nou ja maar met je stomp ben je geen gevaar voor andere natuurlijkquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben het tegenovergestelde van hypochondrisch, als mijn been eraf zou liggen zou ik nog wel een pleistertje en plakband gaan zoeken eerst
Neequote:Op vrijdag 11 september 2020 08:54 schreef bitterbal het volgende:
We zitten in een hotel vol kuchende mensen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben het tegenovergestelde van hypochondrisch, als mijn been eraf zou liggen zou ik nog wel een pleistertje en plakband gaan zoeken eerst
Neuh. Enige waar ik wel alert op blijf is keelpijn en smaak-/reukverlies, want dat heb ik amper/nooit bij verkoudheid.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:54 schreef bitterbal het volgende:
keelpijn heb ik bij verkoudheid helaas ook altijd wel. Ruiken doe ik sowieso al beroerd.quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh. Enige waar ik wel alert op blijf is keelpijn en smaak-/reukverlies, want dat heb ik amper/nooit bij verkoudheid.
uit die antistoffentest bij sanquin bleek dat mensen nauwelijks juist konden inschatten of ze corona hadden gehad of nietquote:Op vrijdag 11 september 2020 09:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh. Enige waar ik wel alert op blijf is keelpijn en smaak-/reukverlies, want dat heb ik amper/nooit bij verkoudheid.
dus jij hebt je laten tetsen?quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
uit die antistoffentest bij sanquin bleek dat mensen nauwelijks juist konden inschatten of ze corona hadden gehad of niet
lekker knuffelen weer allemaalquote:Op vrijdag 11 september 2020 09:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Als we deze winter zorgen dat >50% besmet is geweest dan gaat het eindelijk de goede kant op.
Weg met de beperkingen.
Nu niet maar tijdje terug ben ik geweest toch?quote:
kan toch nietquote:Op vrijdag 11 september 2020 09:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Als we deze winter zorgen dat >50% besmet is geweest dan gaat het eindelijk de goede kant op.
Weg met de beperkingen.
Weet ik, maar met die beperkte testcapaciteit en mijn beperkte contacten, is het denk ik de betere keuze om me niet voor ieder kuchje te laten testen. Helemaal met mijn matige holtes, die zitten binnen no time vol als er bijvoorbeeld water in m'n oor is gekomen tijdens het douchen en da's instant-snotneus.quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
uit die antistoffentest bij sanquin bleek dat mensen nauwelijks juist konden inschatten of ze corona hadden gehad of niet
nee maar nu ben je verkouden en moet je volgens de redeneringen nog een keerquote:Op vrijdag 11 september 2020 09:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nu niet maar tijdje terug ben ik geweest toch?
Bedoel alleen te zeggen dat het dus blijkbaar niet goed in te schatten is voor mensen of ze wel of niet covid hebben gehad
ja nou ja zo blijf je dus bezigquote:Op vrijdag 11 september 2020 09:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee maar nu ben je verkouden en moet je volgens de redeneringen nog een keer
dat bedoel ik, in herfst/winter is half NL aan het rochelen. Dat houden die teststraatjes nooit volquote:Op vrijdag 11 september 2020 09:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja nou ja zo blijf je dus bezig
Nou, als er zoveel mensen zijn die het blijkbaar ongemerkt al gehad hebben, is semi-gecontroleerd besmetten een prima optie. Zolang de IC's en zorg maar niet weer compleet overbelast wordt.quote:
nee kloptquote:Op vrijdag 11 september 2020 09:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat bedoel ik, in herfst/winter is half NL aan het rochelen. Dat houden die teststraatjes nooit vol
Ze trekken het nu al niet nee.quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat bedoel ik, in herfst/winter is half NL aan het rochelen. Dat houden die teststraatjes nooit vol
Bejaardengebied?quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:02 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
We zitten in een hotel vol kuchende mensen.
Love it.
oh dat werd er niet gezegd maar dat mensen het gewoon niet juist konden inschattenquote:Op vrijdag 11 september 2020 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, als er zoveel mensen zijn die het blijkbaar ongemerkt al gehad hebben, is semi-gecontroleerd besmetten een prima optie. Zolang de IC's en zorg maar niet weer compleet overbelast wordt.
Da's wel een implicatie daarvan natuurlijk. Als je antistoffen hebt en dat komt als een verrassing, dan heb je het blijkbaar gehad zonder dat het indruk maakte. Anders hadden ze wel laten testen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat werd er niet gezegd maar dat mensen het gewoon niet juist konden inschatten![]()
We zitten toch nog lang niet bij de 10 procent ofzo?
Nee dat niet, wel veel 50gers maar vandaag zijn er veel jonge stellen in het hotel. Zal iets te steil zijn voor de kukadent generatie.quote:
nou ja waren ook mensen die overtuigd waren het wel te hebben gehad en die zaten er ook naastquote:Op vrijdag 11 september 2020 09:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's wel een implicatie daarvan natuurlijk. Als je antistoffen hebt en dat komt als een verrassing, dan heb je het blijkbaar gehad zonder dat het indruk maakte. Anders hadden ze wel laten testen.
Exact dat is m'n punt.quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja waren ook mensen die overtuigd waren het wel te hebben gehad en die zaten er ook naast![]()
Maar dit zijn natuurlijk niet de mensen geweest die erg ziek zijn geworden
ja maar voor veel werkenden schiet dit niet op. Las gisteren dacht ik al dat verschillende klassen in den haag al naar huis waren gestuurd.quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Exact dat is m'n punt.Als je zonder/met minimale klachten antistoffen kan opbouwen, laat het dan maar even doorrazen hoor. Dan komen we (hopelijk een beetje vlot) op eenzelfde punt als met influenza, waarbij de zwakkeren zich kunnen laten vaccineren en de rest "komt er wel door".
Er zijn geen cijfers alleen schattingen na de saquintesten op bloedplasma.quote:
Leuk leukquote:
Ja maar er liggen nu nauwelijks mensen op de ic?quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Er zijn geen cijfers alleen schattingen na de saquintesten op bloedplasma.
Maar ze denken dat nu al >12-15% besmet is geweest.
Zolang er weinig naar de IC gaan is er ook geen enkel probleem als dit boven de 50% komt en de verspreiding daarmee stopt.
wat voor snacks?quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Leuk leukIk ben m'n tas aan het pakken en snacks aan het maken voor de wandelingen dit weekend
Ja, daarom laat ik me dus niet bij ieder snottertje testen, dan kunnen bijvoorbeeld leerkrachten tenminste terecht, dat soort groepen moeten mi prioriteit krijgen, maar ja, da's rottig plannen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar voor veel werkenden schiet dit niet op. Las gisteren dacht ik al dat verschillende klassen in den haag al naar huis waren gestuurd.
nou ja het is allemaal wat raarHopelijk zijn die sneltesten snel beschikbaar
quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Leuk leukIk ben m'n tas aan het pakken en snacks aan het maken voor de wandelingen dit weekend
Leukquote:Op vrijdag 11 september 2020 09:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lucky gargamelquote:Op vrijdag 11 september 2020 09:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mini quiches en mueslirepen. De mini quiches doen het altijd goed als lunch
Ik heb heel vaak keelpijn, dus dat zegt ook niet zoveel.quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
misschien ben je allergisch voor je caafs?quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak keelpijn, dus dat zegt ook niet zoveel.
die doet het duidelijk beter.quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou he? Ik moet het doen zonder quiches
Jaquote:
quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
MINI QUICHES BUDA MINI QUICHES!!
Allergisch voor al die stront.quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien ben je allergisch voor je caafs?
Ja nauwlijks.quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar er liggen nu nauwelijks mensen op de ic?
quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
JaHij wil onderweg ook ergens gaan bungeejumpen waar james bond dat heeft gedaan
We gaan naar het Verzascatal morgen. Nog nooit geweest, maar de plaatjes op google zien er mooi uit
Die Angela die bij Op1 zat gisteren is een beetje zoals ik me CherryLips in het echt voorstelquote:Op vrijdag 11 september 2020 09:05 schreef bitterbal het volgende:
duimen voor die sneltesten. Zat gister bij op1 een man en die zegt dat ze de horrorwattenstaaf al langzaam vervangen voor iets anders
En wandelt.quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]Tinderprofiel: op zoek naar vrouw die graag kookt en bakt.
Ik vind die restschade niet zo'n succes. Dertigers die de trap niet op kunnen komen, chronische vermoeidheid hebben.quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja maar er liggen nu nauwelijks mensen op de ic?
SMEKSMEKquote:Op vrijdag 11 september 2020 09:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
MINI QUICHES BUDA MINI QUICHES!!
Ik zoek juist een vent die kan koken.quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]Tinderprofiel: op zoek naar vrouw die graag kookt en bakt.
Quiche is een schuilwoord denk ikquote:Op vrijdag 11 september 2020 09:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wie?quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die Angela die bij Op1 zat gisteren is een beetje zoals ik me CherryLips in het echt voorstel
Ja dat is ook lekker. Gargamel kan nauwelijks een ei bakkenquote:Op vrijdag 11 september 2020 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zoek juist een vent die kan koken.
Feeder zoeken.quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zoek juist een vent die kan koken.
Mooi Kwiwi! Die brug is heel tofquote:Op vrijdag 11 september 2020 09:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat is ook lekker. Gargamel kan nauwelijks een ei bakken
Das raar toch dat dat zo is gebleven?quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Allergisch voor al die stront.
Maar sinds ik een paar jaar geleden de griep heb gehad, heb ik bij het minste geringste keelpijn. Vorig jaar heb ik echt een paar keer gedacht keelontsteking te hebben.
Ja ben erg benieuwd of het echt zo mooi is als op de foto's.quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mooi Kwiwi! Die brug is heel tof
Ja maar je zou verwachten dat als er veel meer mensen besmet zijn geraakt dan gedacht dat het op de ic ook veel drukker geweest had moeten zijn. of tenminste langduriger drukquote:Op vrijdag 11 september 2020 09:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja nauwlijks.
Dus mooi zoals het gaat en de verspreiding moet juist doorgaan.
quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die Angela die bij Op1 zat gisteren is een beetje zoals ik me CherryLips in het echt voorstel
Ik heb een vriendin die graag naar het theezakjesmuseum e.d. gaat, is dat suf genoeg?quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat ook. En houdt van suffe dingen
Bungeejumpen leren Buda.quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat ook. En houdt van suffe dingen
Zal wel stom toeval zijn.quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Das raar toch dat dat zo is gebleven?
Angela de Jong, columnist of ietsquote:
Ja das eng he. Die daarvoor dus gewoon wel echt gezond waren en niet obees ofzoquote:Op vrijdag 11 september 2020 09:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vind die restschade niet zo'n succes. Dertigers die de trap niet op kunnen komen, chronische vermoeidheid hebben.
Tnx LTVDKquote:Op vrijdag 11 september 2020 09:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
echt?
K vind het een irritant figuur.
quote:
Tikje te wildquote:Op vrijdag 11 september 2020 09:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin die graag naar het theezakjesmuseum e.d. gaat, is dat suf genoeg?
Tnx LTVDKquote:Op vrijdag 11 september 2020 09:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die is net zo aantrekkelijk als een tweedehandsstofzuiger.
Ik heb dat een keer met een enorme bonzende kater gedaan, ik zat van top tot teen onder de kots, lachen manquote:
Berg ze!quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, op naar Sankt Andreasberg
quote:
Lekker beetje GTA spelen dusquote:Op vrijdag 11 september 2020 09:36 schreef Budapestenaar het volgende:
Oké, op naar Sankt Andreasberg
Meisjes plagen is kusjes vragenquote:Op vrijdag 11 september 2020 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom ben je zo onaardig tegen cherry?
Ja gister was er ook al zoiets raarsquote:Op vrijdag 11 september 2020 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben ik niet van hem gewend hoorquote:Op vrijdag 11 september 2020 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja gister was er ook al zoiets raars
Misschien heeft ie coronaquote:Op vrijdag 11 september 2020 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben ik niet van hem gewend hoor
Was wel iemand anders volgens mij, maar mannen haten me sowieso.quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ben ik niet van hem gewend hoor
Dat valt wel mee toch :pquote:Op vrijdag 11 september 2020 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was wel iemand anders volgens mij, maar mannen haten me sowieso.
Het was eigenlijk niet onaardig bedoeld.quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Was wel iemand anders volgens mij, maar mannen haten me sowieso.
Ja naar de fysio he.quote:
maar angela?quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het was eigenlijk niet onaardig bedoeld.
Was pas onaardig geweest als ik Merkel had gezegd.quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was pas onaardig geweest als ik Merkel had gezegd.
Ooohja dat was Flesje.quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja gister was er ook al zoiets raars
Daar heb ik nog wel respect voor.quote:Op vrijdag 11 september 2020 09:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Was pas onaardig geweest als ik Merkel had gezegd.
Druk extra woest op de "sluit tramdeur" knop!quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:07 schreef Fogel het volgende:
[..]
Druk extra woest op de "sluit tramdeur" knop!
nice!quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:09 schreef Samzz het volgende:
Ik dacht dat m'n thea niet meer groeide, maar er komen drie nieuwe stengels aan.
Hopelijk heeft ze geen grote last van t verpotten.
Is Thea de naam van je plant of is het een soort? Ik heb een plant die Robert heet.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:09 schreef Samzz het volgende:
Ik dacht dat m'n thea niet meer groeide, maar er komen drie nieuwe stengels aan.
Hopelijk heeft ze geen grote last van t verpotten.
Calathea, meestal thea's genoemd in de volksmondquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:11 schreef Fogel het volgende:
[..]
Is Thea de naam van je plant of is het een soort? Ik heb een plant die Robert heet.
#geengroenevingers
Beiden opgezocht en beiden eerder gezien maar niet in huis. Geen idee welk type plant Robert is, maar hij leeft al 20 jaar met bijzonder weinig zorg. Prima plant voor mij dusquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Calathea, meestal thea's genoemd in de volksmond. Of dramathea's.
Ik heb een plant dat Monster heet. Het is een monstera, dus niet bepaald origineel qua naam.
Goddomme wat is het toch ook een teringbende he. Dus er zijn geen 1000 besmettingen maar misschien 600? Nog steeds veel, maar toch.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:21 schreef bitterbal het volgende:
godsallemachtig
ÉÉN UUR GELEDEN
'Een zesde tot een derde van de mensen die positief worden getest heeft geen corona'
Een zesde tot een derde van de mensen die een positieve corona-uitslag krijgen, draagt het virus waarschijnlijk niet bij zich. Zij hebben vermoedelijk geen corona, maar zitten toch in thuisquarantaine. Het gaat mogelijk om honderden mensen per week. Dat schrijft NRC op basis van gegevens van het RIVM over de PCR-test.
Het aantal fout-positieve uitslagen in Nederland is momenteel relatief hoog. Dat komt doordat veel mensen die zich nu laten testen geen klachten hebben. Ook speelt mee dat het coronavirus momenteel weinig voorkomt. Dat levert "een bijzondere statistische situatie" op, schrijft de krant.
De coronatest is namelijk niet volledig specifiek: dat betekent dat hij soms ook een positieve uitslag laat zien terwijl er geen sprake is van besmetting. Volgens experts is zoiets onvermijdelijk. Maar dit betekent wel dat hoe meer er wordt getest, hoe vaker er een vals-positieve uitslag boven tafel komt.
De oplossing is volgens experts in de krant dan ook om je alleen te laten testen bij klachten en niet uit voorzorg naar de teststraat te gaan.
Dus datquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goddomme wat is het toch ook een teringbende he. Dus er zijn geen 1000 besmettingen maar misschien 600? Nog steeds veel, maar toch.
"Ook speelt mee dat het coronavirus momenteel weinig voorkomt." Oké vanmiddag naar de bios en de kapper.
Ik deed een tvp voor de rel inderdaad, maar die blijft uitquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:24 schreef CherryLips het volgende:
OUD / Spijt van kinderen
Tien jaar geleden was dit topic nu een dikke rel.
Ik doe m'n best.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik deed een tvp voor de rel inderdaad, maar die blijft uit
Ik heb betere jaren gekend ja.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:35 schreef UitStraling het volgende:
Het leven in 2020 is aardig kut als je extreem bang bent
daarom schiet bang zijn ook niet echt opquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:35 schreef UitStraling het volgende:
Het leven in 2020 is aardig kut als je extreem bang bent
TS doet ook z'n bestquote:
quote:Is het niet beter om schrale uitzichtloze sletjes te neuken in plaats van elke dag tegen dezelfde vrouw aan te kijken en dat kindergejengel te moeten aanhoren? Kun je niet beter lekker geld aan jezelf uitgeven dan aan die dure kinderen?
dat doe ik soms beter, gewoon het onderwerp BLM/Akwassie/ZP/Raziesme opstarten, succes verzekerdquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik deed een tvp voor de rel inderdaad, maar die blijft uit
Nee, dit is gewoon onzin. Het aantal mensen dat zich laat testen staat los van het percentage false positives. Het moet niet gekker worden zegquote:Op vrijdag 11 september 2020 10:21 schreef bitterbal het volgende:
Het aantal fout-positieve uitslagen in Nederland is momenteel relatief hoog. Dat komt doordat veel mensen die zich nu laten testen geen klachten hebben. Ook speelt mee dat het coronavirus momenteel weinig voorkomt. Dat levert "een bijzondere statistische situatie" op, schrijft de krant.
Zit toch al niet in me.quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
daarom schiet bang zijn ook niet echt op
En dan een spiegel aan het plafond en dan wippen onder de dekens zodat het lijkt alsof die grote gaat springenquote:
quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan een spiegel aan het plafond en dan wippen onder de dekens zodat het lijkt alsof die grote gaat springen
Missionarishouding zodat de vrouw het allemaal goed ziet in die spiegel, feestquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan een spiegel aan het plafond en dan wippen onder de dekens zodat het lijkt alsof die grote gaat springen
Gillend komen zal zequote:Op vrijdag 11 september 2020 11:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Missionarishouding zodat de vrouw het allemaal goed ziet in die spiegel, feest
Nee.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het zonnetje maar matig vandaag eigenlijk. Lijkt wel of er zo'n wolk saharastof voor zit of zo. Vinden jullie dat ook?![]()
't Is een beetje smoggig, ja.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik vind het zonnetje maar matig vandaag eigenlijk. Lijkt wel of er zo'n wolk saharastof voor zit of zo. Vinden jullie dat ook?![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2020 05:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik zit op een Nederlands koopvaardijschip.
weer helemaal up to date?quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:28 schreef Zilverberk het volgende:
Mogguh
Bijlezen duurde lang hier, allemaal huishoudelijke klusjes vandaag.
Auw... zulke oppervlakkige wondjes doen altijd het meeste pijnquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:19 schreef Samzz het volgende:
Stukje vel van m'n duim afgeschaafd met de kaasschaaf.
ieuwwwww ik voel het hierquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:38 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb gisteren m'n nagel compleet ingescheurd toen ik een sleutel aan m'n sleutelbos wilde doen
Even voor je beeldvorming: paper cut, tussen je vingers.quote:
quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Auw... zulke oppervlakkige wondjes doen altijd het meeste pijn
Ik heb gisteren m'n nagel compleet ingescheurd toen ik een sleutel aan m'n sleutelbos wilde doen
Die scčne van Jackass met de papercutsquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
Even voor je beeldvorming: paper cut, tussen je vingers.
quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
kutfiguurquote:Op vrijdag 11 september 2020 11:41 schreef Fogel het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:11 schreef kwiwi het volgende:
Waarom is lunchgenot nog niet geopend?
Ik vind eigenlijk dat er in Foqueville een broodjeszaak met die naam moet komen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:11 schreef kwiwi het volgende:
Ik bouw 'm van het weekend ffquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat er in Foqueville een broodjeszaak met die naam moet komen.
omdattie gesloten blijft vandaagquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:11 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat er in Foqueville een broodjeszaak met die naam moet komen.
Jezus, hoequote:Op vrijdag 11 september 2020 11:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik dit lees net ná ik m'n sleutels heb verwisseld.quote:Op vrijdag 11 september 2020 11:38 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Samzz wil ook een huisje denk ik, aan zee met een brocante winkeltje of een swingjurkenwinkel.quote:
Nee, aan t meer, met een stijgerquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Samzz wil ook een huisje denk ik, aan zee met een brocante winkeltje of een swingjurkenwinkel.
Ok een stijve steiger erbij danquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, aan t meer, met een stijger. De jurkenwinkel is een goed idee
.
Komt op de to do listquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Samzz wil ook een huisje denk ik, aan zee met een brocante winkeltje of een swingjurkenwinkel.
Goeiequote:Op vrijdag 11 september 2020 12:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok een stijve steiger erbij dan
Ja maar, ja maar, ja maar. Watquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sleutel aan zo'n te strak ringetje proberen te krijgen
Ja op zich een goed idee, want hij zit er nu nog steeds niet aanquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goeie.
[..]
Ja maar, ja maar, ja maar. Wat.
Ik doe dat altijd met een mes.
Ahja dat probeer ik ook wel eens rijdend ook zo'n succesquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Sleutel aan zo'n te strak ringetje proberen te krijgen
Achgos.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja op zich een goed idee, want hij zit er nu nog steeds niet aan
Omg, al die pijn en t is nog niet klaarquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja op zich een goed idee, want hij zit er nu nog steeds niet aan
De garage krijgt van mij altijd m'n reservesleutel.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:30 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb autosleutel aan bos zitten met huissleutel. Maar lever huissleutels liever niet in bij garage dus dan moet de boel steeds in en uit elkaar
Mja daar denk ik dan steeds niet aanquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De garage krijgt van mij altijd m'n reservesleutel.
Samequote:Op vrijdag 11 september 2020 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De garage krijgt van mij altijd m'n reservesleutel.
Ik wil vooral geen vieze sleutelhanger terugkrijgen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mja daar denk ik dan steeds niet aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |