Maar dan krijg je nog wat vitamines binnen. In een zuurbal zit niet veelquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:58 schreef chufi het volgende:
Ja vroeger was het Snoep gezond eet een appel, maar daar zitten ook allerlei zuren in die het gebit aan kunnen tasten ..
Een hoop suikersquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar dan krijg je nog wat vitamines binnen. In een zuurbal zit niet veel
En hyperactieve kindertjesquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
En een mond vol rotte melktandjes
quote:
En die rotten door op nog komende tandenquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
En een mond vol rotte melktandjes
quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:35 schreef Deisyy het volgende:
Bij onze tandarts staat zo'n draaiautomaat, 1 voor jongens en 1 voormeisjes. Na hun bezoekje aan de tandarts krijgen de kinderen van de tandarts een muntje, waarmee ze een klein cadeautje uit de automaat kunnen draaien. Leuk idee!
Maar ook daar zag ik laatst en jankerd die niet blij was met het cadeautje wat ze krijg
Het leek mij echt een uitstekend idee. /Sarcasmequote:Op vrijdag 11 september 2020 10:42 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nouuuuuuuuuu dat weet ik zo net nog niet
Dat hebben we in Nederland ook gehad.. Maar dat is niet zolang geweest.. Mijn zus en dr man zaten er ooit in.. Ik heb dat zelf niet gezienquote:Op vrijdag 11 september 2020 15:16 schreef mario390 het volgende:
en we hadden en echte taxi-wg
ook met kameras
en daar is vanavond om dat het
in sept.2000 begunn de jubiläum
talk over
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |