abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 20 november 2020 @ 23:35:37 #154
116562 boertie
Zonder hoofdletter dus.
pi_196343527
quote:
0s.gif Op maandag 16 november 2020 12:41 schreef YoshiBignose het volgende:

Mij is altijd geleerd dat als je auto niet snel gaat, je ervoor moet zorgen dat je gewoon de vaart erin houdt en zo weinig mogelijk remt.
Ik heb dan wel een redelijk vlotte auto maar ik heb ook een hekel aan chauffeurs die voor elk wissewasje op de rem gaan staan. Oeh de weg is niet meer recht ,,, remmuh.... ik rij 40 op een 60kmh weg en er is een drempel in zicht...remmuh |:(

[ Bericht 0% gewijzigd door boertie op 20-11-2020 23:36:57 (typo' s) ]
R.I.P. kat. Ik was er toch best gek mee. ;(
  vrijdag 20 november 2020 @ 23:37:18 #155
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_196343547
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 21:53 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:

[..]

Belgen en rotondes zijn helaas geen goede combi nee 😬
En zeker niet de turbo rotondes. Vandaag weer meerdere keren prijs bij de woonboulevard in Heerlen.
Horrible Cunt!
pi_196343599
vanmiddag kwam er een panda aangereden met een gek geluid en ik zie dat 1 achterwiel geblokkeerd is sleept er achter aan. vrouw stopt dus ik maar gauw naar haar toe dat het wiel helemaal vast zit en ik er niet meer mee zou rijden.

waar ik mee bemoeide en ze reed zo verder. echt domme mensen in een auto dat irriteert me.
pi_196343976
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 20:05 schreef Mobster273 het volgende:
Rotondes... het blijft een probleem. Maar het kan ook andersom fout gaan.

Vanochtend een halfgare Belg met knipperlicht naar rechts aan, dus ik rij op. Slaat hij niet af, om vervolgens kwaad te zijn op mij :')
Tijdens je rijlessen niet geleerd dat je altijd moet blijven kijken en niet alleen van de richtingaanwijzer uit moet gaan?
pi_196344156
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2020 23:37 schreef tong_poh het volgende:

[..]

En zeker niet de turbo rotondes. Vandaag weer meerdere keren prijs bij de woonboulevard in Heerlen.
Ja zij hebben volgens mij niet de regel dat je voor de rotonde al een rijstrook kiest (als dat mogelijk is uiteraard). Zoals de linker strook als je rechtdoor of links gaat, of de rechter strook als je rechts of rechtdoor gaat. Had dat ook een keer met m’n werkbus. Ik netjes links staan omdat ik de rotonde 3 kwart nam, bleef iemand, die ook 3 kwart moest, rechts van me en liet me er niet voor.
pi_196345293
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 00:24 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Tijdens je rijlessen niet geleerd dat je altijd moet blijven kijken en niet alleen van de richtingaanwijzer uit moet gaan?
Kijken moet altijd, maar als iemand rechts aangeeft zou ik m er ook voor zetten hoor. Rotondes zijn al irritant zat als t druk is, als je dan ook nog gaat wachten op iemand die aangeeft af te slaan sta je heel lang stil.
  zaterdag 21 november 2020 @ 10:37:27 #160
23283 Mobster273
BEEEEEEER.......GOOOOOOOD!!!
pi_196346446
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 00:24 schreef Accordtje het volgende:

[..]

Tijdens je rijlessen niet geleerd dat je altijd moet blijven kijken en niet alleen van de richtingaanwijzer uit moet gaan?
:')

Jawel hoor. Ik heb hem ook niet in de weg gezeten, maar hij vond van wel.
...houdt toch vooral van bier
Realiteit is een illusie die ontstaat bij een gebrek aan alcohol
Sober: a disturbing period of time between drinking sessions
  zaterdag 21 november 2020 @ 10:41:22 #161
76108 bluuf
Powershell fan
pi_196346483
Grote irritatie: Zaandam de Provinciale Weg (zo heet de weg), je mag er 70 rijden en je hebt 2 banen per richting.
Regelmatig gaan mensen al 2km vantevoren met 60km/u links rijden omdat ze verderop linksaf moeten.
Ook irritant zijn mensen met langzame auto's (vaak A segmenters) die bij het aanrijden naar de stoplichten ineens hun auto naar links gooien om links te gaan staan bij het stoplicht. Buiten het feit dat ik vol in de ankers moet voor zo iemand sta ik daarna ook te wachten tot zij een beetje op snelheid komen, zeer irritant als je erachter rijdt met je auto die binnen een seconde of 5 al op de maximum snelheid kan zitten en zij na 15 seconden nog steeds niet eens 60 rijden.

Ook mensen die hun auto gewoon een rotonde op knallen terwijl jij op de rotonde aan het rijden bent (iets met snelheid niet in kunnen schatten) zijn zeer irritant, ik heb menigmaal een noodstop moeten maken op een rotonde door zo'n idoot.

Gisteren had ik ook zo'n kansenpareltje achter mij rijden, ik rij in de Coentunnel op de linkerbaan, ik heb een busje voor mij en een zooi auto's op de baan naast mij. Komt er een mocro in een oude golf aanrijden die meteen met zijn grootlicht begint te seinen en op mijn bumper gaat zitten: alsof ik dwars door het busje voor mij kan rijden (nadat het busje aan de kant ging heb ik even een seconde mijn "gas" (ik rij in een BEV) ingetrapt zodat hij binnen een paar seconde in een stipje in mijn binnenspiegel veranderde.
pi_196349412
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 10:41 schreef bluuf het volgende:
Grote irritatie: Zaandam de Provinciale Weg (zo heet de weg), je mag er 70 rijden en je hebt 2 banen per richting.
Regelmatig gaan mensen al 2km vantevoren met 60km/u links rijden omdat ze verderop linksaf moeten.
Ook irritant zijn mensen met langzame auto's (vaak A segmenters) die bij het aanrijden naar de stoplichten ineens hun auto naar links gooien om links te gaan staan bij het stoplicht. Buiten het feit dat ik vol in de ankers moet voor zo iemand sta ik daarna ook te wachten tot zij een beetje op snelheid komen, zeer irritant als je erachter rijdt met je auto die binnen een seconde of 5 al op de maximum snelheid kan zitten en zij na 15 seconden nog steeds niet eens 60 rijden.
Yep. Rij daar ook bijna dagelijks. Het is wel minder erg als je zelf een trage auto hebt (zoals ik nu) maar goed ik heb ook geen moeite met rechts inhalen. Meestal gaat dat alleen niet.
Facts don't care about your feelings
  zaterdag 21 november 2020 @ 17:30:25 #163
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_196350665
Wat mijn grootste irritatiepunt daar is, is de afslag de prunuslaan in. Daar rijden mensen inderdaad 50 op de linkerbaan om zowel uit te voegen als in te voegen (als je vanuit Wormerveer richting Zaandam rijd).

Al een paar keer een close call gehad daar.

De museumlaan is ook zo'n lekker punt. Dat is vlak voor station zaanse schans.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_196352961
Mensen die vergeten bij het van rijstrook wisselen om in de dode hoek te kijken en zich vervolgens een hoedje schrikken. :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_196353080
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2020 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die vergeten bij het van rijstrook wisselen om in de dode hoek te kijken en zich vervolgens een hoedje schrikken. :')
Blackie O+ :W

Oh, dat zie ik ook zo vaak gebeuren :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_196356583
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 20:29 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Blackie O+ :W

Oh, dat zie ik ook zo vaak gebeuren :')
Thijs :W

Gevolgd door een of andere vage schijnbeweging weer terug naar de eigen rijstrook.. je ziet ze haast: “oh, oeps” denken :|W
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_196357350
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2020 23:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Thijs :W

Gevolgd door een of andere vage schijnbeweging weer terug naar de eigen rijstrook.. je ziet ze haast: “oh, oeps” denken :|W
Of snel hun ogen van de navigatie afhalen en weer op de weg richten...
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 22 november 2020 @ 07:20:51 #168
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_196358467
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2020 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die vergeten bij het van rijstrook wisselen om in de dode hoek te kijken en zich vervolgens een hoedje schrikken. :')
Ik dacht altijd dat als je je knipperlicht aanzet je niet hoeft te kijken. Ook als je dat halverwege het wisselen doet! :o :o
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_196365980
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 17:30 schreef kanovinnie het volgende:
Wat mijn grootste irritatiepunt daar is, is de afslag de prunuslaan in. Daar rijden mensen inderdaad 50 op de linkerbaan om zowel uit te voegen als in te voegen (als je vanuit Wormerveer richting Zaandam rijd).

Al een paar keer een close call gehad daar.

Ja, op zich niet zo'n probleem, ik ram hem meestal wel ff naar rechts dan kunnen ze mooi invoegen. Maar had ook een keer een mongool die dan wel gaat invoegen maar dan niet op de linkerbaan blijft maar meteen door gaat naar rechts... zucht.

Ik rij daar altijd wel harder trouwens, mooi de ruimte voor. Maar wel ogen open voor politie want die rijdt er veel (en ff gas los bij de flitspaal). Heb je me nou al eens gezien? Het is een knalgele Berlingo met een boekhouder erin.... daar bestaat echt geen tweede van :D
Facts don't care about your feelings
pi_196366220
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2020 20:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mensen die vergeten bij het van rijstrook wisselen om in de dode hoek te kijken en zich vervolgens een hoedje schrikken. :')
Niet iedere auto / vrachtwagen heeft overal doorzichtig glas.

Mensen die in een dode hoek hangen begrijpen het ook niet helemaal.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 22 november 2020 @ 18:28:47 #171
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_196366696
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 17:55 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Ja, op zich niet zo'n probleem, ik ram hem meestal wel ff naar rechts dan kunnen ze mooi invoegen. Maar had ook een keer een mongool die dan wel gaat invoegen maar dan niet op de linkerbaan blijft maar meteen door gaat naar rechts... zucht.

Ik rij daar altijd wel harder trouwens, mooi de ruimte voor. Maar wel ogen open voor politie want die rijdt er veel (en ff gas los bij de flitspaal). Heb je me nou al eens gezien? Het is een knalgele Berlingo met een boekhouder erin.... daar bestaat echt geen tweede van :D
Zo veel rij ik niet in de auto.... zal er op letten!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_196378192
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2020 08:08 schreef JF_ het volgende:

[..]

Kijken moet altijd, maar als iemand rechts aangeeft zou ik m er ook voor zetten hoor. Rotondes zijn al irritant zat als t druk is, als je dan ook nog gaat wachten op iemand die aangeeft af te slaan sta je heel lang stil.
Tja, puur technisch zit je fout.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  maandag 23 november 2020 @ 16:33:56 #173
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_196379197
quote:
7s.gif Op maandag 23 november 2020 15:27 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Tja, puur technisch zit je fout.
Klopt idd, maar mensen die hun richting aanzetten en dan niet afslaan mogen zich ook wel achter de oren krabben. In het verkeer is het enorm belangrijk dat je aangeeft wat je intenties zijn en verkeerde signalen afgeven is net zo slecht als geen signalen afgeven imo.

In Noord-Limburg stoppen ook mensen voor een rotonde waar he-le-maal niemand in de andere straten te zien is. Daar klap ik dus bijna achterop :')
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_196379214
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 16:33 schreef daNpy het volgende:

[..]

Klopt idd, maar mensen die hun richting aanzetten en dan niet afslaan mogen zich ook wel achter de oren krabben. In het verkeer is het enorm belangrijk dat je aangeeft wat je intenties zijn en verkeerde signalen afgeven is net zo slecht als geen signalen afgeven imo.

In Noord-Limburg stoppen ook mensen voor een rotonde waar he-le-maal niemand in de andere straten te zien is. Daar klap ik dus bijna achterop :')
Natuurlijk is dat ook waar. Net als iemand die al erg vroeg gaat remmen voor een stoplicht, om de laatste 20 meter kruipend af te leggen. Dat verwacht je ook niet. :P
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  Moderator maandag 23 november 2020 @ 17:15:25 #175
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_196379750
quote:
7s.gif Op maandag 23 november 2020 16:36 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat ook waar. Net als iemand die al erg vroeg gaat remmen voor een stoplicht, om de laatste 20 meter kruipend af te leggen. Dat verwacht je ook niet. :P
Als ik zie dat het rood is minder ik vaak al vaart door gas los te laten en rustig op het rode licht af te rollen. En best vaak lukt het dan ook om nog te rollen terwijl ie op groen springt, waardoor ik dus niet helemaal hoefde te stoppen en weer op te trekken. Bedoel, het is toch rood, dus afremmen / stoppen moet je dan sowieso, liever dan rustig erop af rollen zodat je nog een kans maakt je momentum te behouden.
Ik vind het tegenovergestelde (wat ik mensen vaak zie doen) juist onlogischer. Dat mensen dus met een rotvaart op een rood stoplicht af sjeezen, om dan op het laatste moment flink hard te moeten afremmen. Wat is daar het praktisch nut van, behalve je remblokken sneller op te maken? :P
pi_196379994
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 17:15 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Als ik zie dat het rood is minder ik vaak al vaart door gas los te laten en rustig op het rode licht af te rollen. En best vaak lukt het dan ook om nog te rollen terwijl ie op groen springt, waardoor ik dus niet helemaal hoefde te stoppen en weer op te trekken. Bedoel, het is toch rood, dus afremmen / stoppen moet je dan sowieso, liever dan rustig erop af rollen zodat je nog een kans maakt je momentum te behouden.
Ik vind het tegenovergestelde (wat ik mensen vaak zie doen) juist onlogischer. Dat mensen dus met een rotvaart op een rood stoplicht af sjeezen, om dan op het laatste moment flink hard te moeten afremmen. Wat is daar het praktisch nut van, behalve je remblokken sneller op te maken? :P
Ja en nee, als je daarmee voorsorteervakken blokkeert en het verkeer gaat vertragen is het gewoon irritant. ;)
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_196380000
Als het dan nét op tijd groen wordt, weet je dan wel hoeveel seconden die mensen dan eerder thuis zijn?
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_196380240
Niet zo zeer rijgedrag maaaaarrrrr;

Kunnen aannemers/wegwerkers eens een keer de juiste borden gebruiken?

En ook de borden weghalen als de klus af is???

Man man wat een hoop file's die verkeerde borden of niet op tijd weggehaalde borden veroorzaken is niet te tellen.

En dat geldt ook voor rode matrixkruizen die nergens meer op slaan..

Auot was stuk en is weggesleept waarom dan nog een half uur het kruis op rood laten staan?? -O-

Omdat je pauze net begon of zo ? :') :')
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  Moderator maandag 23 november 2020 @ 18:20:18 #179
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_196380674
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 17:31 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Ja en nee, als je daarmee voorsorteervakken blokkeert en het verkeer gaat vertragen is het gewoon irritant. ;)
Ja, uiteraard let ik daar wel op ja.
  maandag 23 november 2020 @ 19:58:45 #180
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_196382386
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 18:20 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Ja, uiteraard let ik daar wel op ja.
Ik wilde het ook posten, ik doe dat ook ja. Let wel altijd op dat als er iemand achter me zijn richting aan heeft, ik ook alvast wat naar de andere kant op de strook te bewegen.
Ik snap mensen ook niet die op een kaarsrechte weg het presteren te moeten remmen voor iemand die iets langzamer voor hun rijdt. Sowieso remmen mensen veel te veel voor helemaal niks :')
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  dinsdag 24 november 2020 @ 14:57:29 #181
344250 75020
ik weet niet beter
pi_196392377
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 17:49 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Niet zo zeer rijgedrag maaaaarrrrr;

Kunnen aannemers/wegwerkers eens een keer de juiste borden gebruiken?

En ook de borden weghalen als de klus af is???


Nee. Wij wegwerkers moeten ook met ons fikken van de afzetting afblijven. Meestal zijn het andere partijen die met afzettingen, omleidingen en bebording belast zijn.
pi_196392535
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 19:58 schreef daNpy het volgende:

[..]

Ik wilde het ook posten, ik doe dat ook ja. Let wel altijd op dat als er iemand achter me zijn richting aan heeft, ik ook alvast wat naar de andere kant op de strook te bewegen.
Ik snap mensen ook niet die op een kaarsrechte weg het presteren te moeten remmen voor iemand die iets langzamer voor hun rijdt. Sowieso remmen mensen veel te veel voor helemaal niks :')
Op een N weg im een treintje achter een vrachtwagen continu remlichten in je mik omdat iemand niet snapt dat je ook gewoon je gas los kan laten en ietsje meer afstand kunt houden :{
A mind with a heart of it's own
pi_196392563
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 17:49 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
Niet zo zeer rijgedrag maaaaarrrrr;

Kunnen aannemers/wegwerkers eens een keer de juiste borden gebruiken?

En ook de borden weghalen als de klus af is???

Man man wat een hoop file's die verkeerde borden of niet op tijd weggehaalde borden veroorzaken is niet te tellen.

En dat geldt ook voor rode matrixkruizen die nergens meer op slaan..

Auot was stuk en is weggesleept waarom dan nog een half uur het kruis op rood laten staan?? -O-

Omdat je pauze net begon of zo ? :') :')
Vooral de borden van einde snelheidsbeperkingen ontbreken vaak valt me op. Moet je ergens een stuk 30 of 50, ben je ogenschijnlijk de werkzaamheden voorbij, maar nergens een bord dat de snelheidsbeperking is opgeheven. Dus maar gokken of je weer door mag rijden of niet :{
A mind with a heart of it's own
  dinsdag 24 november 2020 @ 15:45:07 #184
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_196393097
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2020 15:08 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Op een N weg im een treintje achter een vrachtwagen continu remlichten in je mik omdat iemand niet snapt dat je ook gewoon je gas los kan laten en ietsje meer afstand kunt houden :{
Ja, dat schijnt heel moeilijk te zijn.

Ook rijden we het liefst zo dicht mogelijk achter het langzame voertuig zodat we totaal niet zien wanneer een inhaalmogelijkheid zich aanbiedt laat staan dat we vaart kunnen maken voor we dat gaan doen. Nee, remmen!!
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  dinsdag 24 november 2020 @ 17:28:47 #185
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_196394550
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2020 17:31 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Ja en nee, als je daarmee voorsorteervakken blokkeert en het verkeer gaat vertragen is het gewoon irritant. ;)
Dit, dus.
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_196397701
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 07:20 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Ik dacht altijd dat als je je knipperlicht aanzet je niet hoeft te kijken. Ook als je dat halverwege het wisselen doet! :o :o
_O-
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_196397773
quote:
0s.gif Op zondag 22 november 2020 18:07 schreef ludovico het volgende:

[..]

Niet iedere auto / vrachtwagen heeft overal doorzichtig glas.

Mensen die in een dode hoek hangen begrijpen het ook niet helemaal.
Nee, dit zijn flauwekul argumenten.
Het eerste wat je leert bij je rijlessen is, kijken kijken kijken en de dode hoek, daarna van rijstrook wisselen en niet knipperlicht aan en BOEM gaan.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_196397867
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 15:45 schreef daNpy het volgende:

[..]

Ja, dat schijnt heel moeilijk te zijn.

Ook rijden we het liefst zo dicht mogelijk achter het langzame voertuig zodat we totaal niet zien wanneer een inhaalmogelijkheid zich aanbiedt laat staan dat we vaart kunnen maken voor we dat gaan doen. Nee, remmen!!
Er dicht achter plakken en vervolgens helemaal links of helemaal rechts op de rijstrook gaan hangen om er een stukje langs te kunnen kijken. _O-
pi_196398002
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2020 21:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Nee, dit zijn flauwekul argumenten.
Het eerste wat je leert bij je rijlessen is, kijken kijken kijken en de dode hoek, daarna van rijstrook wisselen en niet knipperlicht aan en BOEM gaan.
Hoezo flauwekul argument? Niet iedere verkeersdeelnemer heeft zicht over zijn dode hoeken. Dat is een feit, geen mening.

[ Bericht 0% gewijzigd door ludovico op 24-11-2020 21:28:05 (Autoincorrect) ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 24 november 2020 @ 21:37:34 #190
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_196398159
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2020 21:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Nee, dit zijn flauwekul argumenten.
Het eerste wat je leert bij je rijlessen is, kijken kijken kijken en de dode hoek, daarna van rijstrook wisselen en niet knipperlicht aan en BOEM gaan.
Je leert inderdaad dat je aan je dode hoek moet kijken. Maar je leert ook om niet in de dode hoek van een ander te gaan zitten.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_196398609
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2020 21:27 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hoezo flauwekul argument? Niet iedere verkeersdeelnemer heeft zicht over zijn dode hoeken. Dat is een feit, geen mening.
Tell me about it. Ik ben vrij lang dus ik zit altijd met m'n gezicht naast de c-stijl. M'n dode hoek is daardoor al stukken vervelender. Nou kan je bij de meeste auto's de spiegels wel zo instellen dat je het meeste indekt maar bij lange auto's toch niet alles. Nu met m'n Berlingo heb ik zo'n dodehoek spiegeltje erboven, dat is wel een verademing hoor.
Facts don't care about your feelings
pi_196398912
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 22:09 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Tell me about it. Ik ben vrij lang dus ik zit altijd met m'n gezicht naast de c-stijl. M'n dode hoek is daardoor al stukken vervelender. Nou kan je bij de meeste auto's de spiegels wel zo instellen dat je het meeste indekt maar bij lange auto's toch niet alles. Nu met m'n Berlingo heb ik zo'n dodehoek spiegeltje erboven, dat is wel een verademing hoor.
C-Stijl?! Zit je op de achterbank? ;)
Maar lengte maakt niet veel uit, het zicht recht naar achteren langs de auto is meestal het probleem niet. Maar juist een stukje van de auto vandaan en dan net achter de bestuurder qua hoogte. En dat is met een bus zonder zijramen achter juist wat lastiger omdat je die kant moeilijk kan zien dan. Helemaal leuk is dat op een rotonde in Engeland 😬
pi_196402829
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 22:28 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:

[..]

C-Stijl?! Zit je op de achterbank? ;)
Maar lengte maakt niet veel uit, het zicht recht naar achteren langs de auto is meestal het probleem niet. Maar juist een stukje van de auto vandaan en dan net achter de bestuurder qua hoogte. En dat is met een bus zonder zijramen achter juist wat lastiger omdat je die kant moeilijk kan zien dan. Helemaal leuk is dat op een rotonde in Engeland 😬
Oeps b-stijl haha.
Facts don't care about your feelings
pi_196410956
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2020 15:10 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Vooral de borden van einde snelheidsbeperkingen ontbreken vaak valt me op. Moet je ergens een stuk 30 of 50, ben je ogenschijnlijk de werkzaamheden voorbij, maar nergens een bord dat de snelheidsbeperking is opgeheven. Dus maar gokken of je weer door mag rijden of niet :{
Als je een kruising of zijstraat bent gepasseerd en er staat geen bord qua beperkte maximumsnelheid kun je weer "normaal" gaan rijden.
Tenzij er bij het 1e bord "herhaling" bij staat. ;)
pi_196411703
Waarom wordt er de ene keer de snelheid verlaagd naar 70/90 en een baan afgesloten voor werkzaamheden in de berm, naast de vangrail. En de andere keer helemaal niks, terwijl er een pickup op de vluchtstrook staat en ze boel aan het snoeien zijn?
.
pi_196414210
5 uur gereden vandaag... rij je op zo'n lekker rustige snelweg waar je dan eindelijk weer eens 130 mag, zie je nog mensen 90 tuffen. En dan vrachtwagens inhalen met een slakkengang als je eraan komt :Z
Facts don't care about your feelings
pi_196416224
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2020 21:27 schreef ludovico het volgende:

[..]

Hoezo flauwekul argument? Niet iedere verkeersdeelnemer heeft zicht over zijn dode hoeken. Dat is een feit, geen mening.
Een dodehoeksspiegel bevestigen strekt dan tot de aanbeveling.
Het ging overigens om een doodnormale personenauto, met normaal zicht en een suffe bestuurder.
Dus wat jij aandraagt was niet aan de orde.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_196416267
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 21:37 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Je leert inderdaad dat je aan je dode hoek moet kijken. Maar je leert ook om niet in de dode hoek van een ander te gaan zitten.
Dat laatste lijkt me dan ook logisch.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_196635952
Alleen dagrijverlichting, mistachterlicht aan of mensen helemaal zonder licht :N
.
pi_196637837
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2020 22:28 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:

[..]

C-Stijl?! Zit je op de achterbank? ;)

http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_196638045
Vandaag weer zo'n dwaas bij twee rijstroken naar links en dan in de bocht naar buiten mijn strook op en mij de berm in duwen. Klapjosti's :X
Facts don't care about your feelings
  Moderator zaterdag 12 december 2020 @ 10:43:00 #202
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_196685762
Heb gister wel gelachen om twee EV bestuurders die duidelijk van elkaar verschilden in rijstijl.
Bij het stoplicht stond ik naast een Model S waar de technobassen tot in mijn auto goed te horen waren. Bij groen stoof de Tesla als een malle weg. Afijn het was gewoon een 50 weg dus na een paar seconden reed ik weer achter hem :')

Vervolgens komt er een Bmw i3 uit een zijstraat gereden en gooit hem voor de Tesla.
De Tesla begint uiteraard meteen enorm te kleven en de i3 bestuurder heeft zoiets van, nope... ik blijf gewoon 40 kachelen. :D

Vervolgens heb ik die Tesla nog meerdere keren paniekerig naar links zien uitwijken, proberend of ie er niet toch langs kon :') Lukte uiteraard niet.

Soms is het ook gewoon leuk om irritaties/stressrijders van een afstandje te observeren.
pi_196686097
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 december 2020 10:43 schreef dick_laurent het volgende:
Heb gister wel gelachen om twee EV bestuurders die duidelijk van elkaar verschilden in rijstijl.
Bij het stoplicht stond ik naast een Model S waar de technobassen tot in mijn auto goed te horen waren. Bij groen stoof de Tesla als een malle weg. Afijn het was gewoon een 50 weg dus na een paar seconden reed ik weer achter hem :')

Vervolgens komt er een Bmw i3 uit een zijstraat gereden en gooit hem voor de Tesla.
De Tesla begint uiteraard meteen enorm te kleven en de i3 bestuurder heeft zoiets van, nope... ik blijf gewoon 40 kachelen. :D

Vervolgens heb ik die Tesla nog meerdere keren paniekerig naar links zien uitwijken, proberend of ie er niet toch langs kon :') Lukte uiteraard niet.

Soms is het ook gewoon leuk om irritaties/stressrijders van een afstandje te observeren.
T is ook wel schijt irritant als iemand voor je 40 rijdt waar je 50 mag...net zoals 60 op een 80 weg.
pi_196687968
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 11:08 schreef DW457 het volgende:

[..]

T is ook wel schijt irritant als iemand voor je 40 rijdt waar je 50 mag...net zoals 60 op een 80 weg.
Ja, maar die i3 heeft weinig range en met alle kachels en ontwassemers aan blijft er helemaal weinig over.
.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')