abonnement Unibet Coolblue
pi_194985149
Hoi allemaal,

Ik werk als parttimer (2 dagen in de week naast mijn studie) in een kleine winkel als verkoper.

Werkgever heeft onlangs lucht gekregen welke studie ik precies doe (Marketing & Communicatie) en wil nu dat ik, onder werktijd, een marketingplan voor hem maak en de social media-kanalen en website ga bijhouden. Ook vroeg hij mij visitekaartjes en flyers te ontwerpen. Mijn functie zal ondanks deze extra werkzaamheden niet veranderen en mijn salaris ook niet (heb ik uiteraard gevraagd).

Nu weet ik dat het weigeren van een door werkgever gegeven opdracht gezien kan worden als werkweigering. Is dat in dit geval ook zo? Ik ben daar komen werken als verkoper en ik voel er eerlijk gezegd niet veel voor om voor het minimumloon dergelijke (kostbare) werkzaamheden uit te voeren.

Hoor graag jullie mening!
pi_194985197
Je studeert nog en loopt nu al langs je schoenen _O-

Waarom zie je dit niet als mooie oefening? staat ook nog eens leuk op je cv
pi_194985247
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 12:55 schreef Dries4Ever het volgende:
Je studeert nog en loopt nu al langs je schoenen _O-

Waarom zie je dit niet als mooie oefening? staat ook nog eens leuk op je cv
Ik ben bijna afgestudeerd en loop stage voor de "oefening". Persoonlijk zie ik het niet als naast mijn schoenen lopen, mede door mijn stage zie ik in dat dergelijke werkzaamheden een behoorlijke waarde vertegenwoordigen die niet in verhouding staat met een minimumloon.

Daar komt bij dat mijn werkgever een behoorlijke micromanager is, ik wil voorkomen dat ik een volledige maand bezig ben met het ontwerpen van 1 flyer omdat hij steeds weer zaken gewijzigd wil zien, dat zal alleen maar tot irritatie leiden.
pi_194985261
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 12:59 schreef dressoirkastje het volgende:

[..]