I knew itquote:Op donderdag 10 september 2020 08:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijkt naar beneden en tja exact dezelfde broek vandaag toevallig
Hi jerneyberneyquote:
Toen was ik nog bij mijn jeugdvriendinnetje.quote:Op donderdag 10 september 2020 23:57 schreef Stray_cat het volgende:
Moest ineens hieraan denken......
Had zo'n impact op me, 19 jaar geleden alweer.
Liev, ik zit nog steeds bij mijn jeugdvriendjequote:Op vrijdag 11 september 2020 00:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen was ik nog bij mijn jeugdvriendinnetje.
Die van mij was wel op, kwam haar laatst tegen na 17 jaar in een supermarkt, herkende haar aan de hand van de inhoud van haar winkelwagentje, toen ik er ineens naast stond heeft ze eerst een kwartier staan hijgpiepen naast dat wagentjequote:Op vrijdag 11 september 2020 00:28 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Liev, ik zit nog steeds bij mijn jeugdvriendjeKlungel dat ie is
quote:Op vrijdag 11 september 2020 00:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die van mij was wel op, kwam haar laatst tegen na 17 jaar in een supermarkt, herkende haar aan de hand van de inhoud van haar winkelwagentje, toen ik er ineens naast stond heeft ze eerst een kwartier staan hijgpiepen naast dat wagentje![]()
En ik geloof niet dat ze doorhad dat ik vijftien leverworsten in haar wagentje had gelegd
Jij bent echt ergquote:Op vrijdag 11 september 2020 00:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die van mij was wel op, kwam haar laatst tegen na 17 jaar in een supermarkt, herkende haar aan de hand van de inhoud van haar winkelwagentje, toen ik er ineens naast stond heeft ze eerst een kwartier staan hijgpiepen naast dat wagentje![]()
En ik geloof niet dat ze doorhad dat ik vijftien leverworsten in haar wagentje had gelegd
Ohhhhh sweeeeet!!!quote:Op vrijdag 11 september 2020 00:28 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Liev, ik zit nog steeds bij mijn jeugdvriendjeKlungel dat ie is
quote:Op vrijdag 11 september 2020 00:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hahahahaha rare kwastquote:Op vrijdag 11 september 2020 00:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een van de weinge dingen die ze niet lustte.
Hoof, het oog in de storm.quote:
Het is zo erg dat ik hem al kan meezingenquote:
Geen duimpje?quote:Op vrijdag 11 september 2020 00:53 schreef jerney het volgende:
[..]
Het is zo erg dat ik hem al kan meezingen
Ohhhhhhhhhh doen we! Kan die helemaal meezingenquote:
Ok ik ga ook meezingen, mag ik er ook een dansje bij doen?quote:
Ja als ik mag meekijkenquote:Op vrijdag 11 september 2020 01:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok ik ga ook meezingen, mag ik er ook een dansje bij doen?
Heb je je hippe broek nog aan?quote:
quote:
Vervangen door een rood ruitjequote:
Die ban op de stofzuigert?quote:Op vrijdag 11 september 2020 01:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vervangen door een rood ruitje![]()
Ik maakte vanmiddag ineens een spastische beweging dus koffiemok zeven van de dag ging op drie centimeter naast mijn ballen over mijn broek![]()
Ben verliefd op die stofzuigert, het viel erg mee toen ik eenmaal bezig wasquote:Op vrijdag 11 september 2020 01:34 schreef jerney het volgende:
[..]
Die ban op de stofzuigert?
Overkomt je wel vaak he, duracelkonijntje! D
quote:Op vrijdag 11 september 2020 01:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben verliefd op die stofzuigert, het viel erg mee toen ik eenmaal bezig was![]()
Denk dat ik er nog wel een keer mee ga dansen in 2020![]()
quote:
Ahhhhhhquote:Op vrijdag 11 september 2020 01:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben verliefd op die stofzuigert, het viel erg mee toen ik eenmaal bezig was![]()
Denk dat ik er nog wel een keer mee ga dansen in 2020![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op vrijdag 11 september 2020 01:41 schreef jerney het volgende:
[..]
Ahhhhhh!!!
Vliegt op een stofzuigert! Het moet niet gekker wordenEn dan te bedenken dat je hem 3 maanden in de doos had zitten
Jaaaa danskes! Op baby got back! 🥳
Vertelquote:
quote:
quote:
Goedemorgenquote:
Ik zat net te kijken naar haar lippenquote:Op vrijdag 11 september 2020 08:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij is Anna Wise 13 keer gekomen tijdens de opnames of niet?
Nu zie ik het ook, FAS denk ik.quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zat net te kijken naar haar lippen
Daar klopt iets niet
quote:Op vrijdag 11 september 2020 08:55 schreef UitStraling het volgende:
Blijft wel een drupje op liggen op zo'n onderlip
@:jerney jarig vandaag? wooohooooooooo ouwequote:Op vrijdag 11 september 2020 09:25 schreef puzziepie het volgende:
Hier ook maar even![]()
Van Harte Gefeliciteerd @:jerney berney![]()
![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2020 10:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
@:jerney jarig vandaag? wooohooooooooo ouwe![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ link | afbeelding ]
Ik kom er later op terug Puzziequote:
quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kom er later op terug Puzzie
Sowieso NINquote:
Jongennnquote:
quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:18 schreef jerney het volgende:
[..]
Jongennn
Mijn date valt zo weer met z’n neus in de boter
Blijf nog maar even 🥳quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"If they don't play this song at my funeral. I'm not going..."
Zorg dat je nakend bentquote:Op vrijdag 11 september 2020 13:22 schreef jerney het volgende:
[..]
Hij wil nu al mijn kleren kapotmaken
quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:22 schreef jerney het volgende:
[..]
Hij wil nu al mijn kleren kapotmaken
Van het een kan het ander komenquote:
quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Van het een kan het ander komen![]()
quote:
power of the university of lovequote:
Fijn weekend !quote:Op vrijdag 11 september 2020 18:13 schreef Karzai het volgende:
ik sluit de computer af, laatste muziekje![]()
Ben zo weer weg hoorquote:Op vrijdag 11 september 2020 20:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goffer.. was het ff rustig.. komen ze weer aan hoor![]()
Beetje lief doenquote:Op vrijdag 11 september 2020 20:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Goffer.. was het ff rustig.. komen ze weer aan hoor![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2020 20:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Beetje lief doen![]()
Ons jerney is jarig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |