Lijkt mij ook, maar misschien voor Sagan ook te zwaar. Ze hebben Schachmann nog, maar weet niet of die al genoeg is hersteld.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die hele finale is ook vrij zwaar toch, dat redden mannen als Bennett en Ewan niet denk ik
Zou dat echt een gevaar voor bijvoorbeeld LL Sanchez zijn?quote:Op donderdag 10 september 2020 12:58 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Die 4 vooraan hebben natuurlijk ook geen zin in Asgreen erbij.
Ze hebben ook niets aan wachtenquote:Op donderdag 10 september 2020 12:58 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Die 4 vooraan hebben natuurlijk ook geen zin in Asgreen erbij.
Sagan plagen? Of zichzelf voor de gek houden dat hij nog een kans heeft op de groene trui?quote:Op donderdag 10 september 2020 13:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat doet Trentin hier nou weer?
Met de vorm waarin Bora zit, zijn ze toch alsnog kansloos als ze tegen Jumbo of Quickstep uitkomen?quote:Op donderdag 10 september 2020 12:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die hele finale is ook vrij zwaar toch, dat redden mannen als Bennett en Ewan niet denk ik
Me dunkt dat laatste, maar hij eindigt steeds kort in de tussensprint om vervolgens 12e te worden op de streep. Dat schiet niet op. Ewan heeft zich bekommerd om geen enkele tussensprint en heeft meer punten, hoe pijnlijk is dat?quote:Op donderdag 10 september 2020 13:03 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sagan plagen? Of zichzelf voor de gek houden dat hij nog een kans heeft op de groene trui?
Normaal klimt LLS iets beter, maar Asgreen heeft al bijzondere staaltjes laten zien. Bijv. podium in de Tour of California. Als hij op de laatste top binnen de halve minuut zit is er veel mogelijk.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zou dat echt een gevaar voor bijvoorbeeld LL Sanchez zijn?
Tja. Ze zullen het nog 1 keer willen proberen. Dit is wel op het lijf geschreven van een Sagan in vormquote:Op donderdag 10 september 2020 13:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Met de vorm waarin Bora zit, zijn ze toch alsnog kansloos als ze tegen Jumbo of Quickstep uitkomen?
Ook natuurlijk nog de patbonus. Probleem is dat als je hem er niet bij laat komen, Quickstep eventueel in het peloton gaat rijden voor Alaphillipe.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:07 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Normaal klimt LLS iets beter, maar Asgreen heeft al bijzondere staaltjes laten zien. Bijv. podium in de Tour of California. Als hij op de laatste top binnen de halve minuut zit is er veel mogelijk.
Orders van de ploeg om nog wat geld te schrapen voor de boel is gezonken.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Me dunkt dat laatste, maar hij eindigt steeds kort in de tussensprint om vervolgens 12e te worden op de streep. Dat schiet niet op. Ewan heeft zich bekommerd om geen enkele tussensprint en heeft meer punten, hoe pijnlijk is dat?
Dit kan ook nog leuk worden op het eind met mannen als Alaphilippe en co., eventueel met een aantal klassementrijders.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Gelukkig hebben we de Tirreno nog.
De Riis tactiekquote:Op donderdag 10 september 2020 13:08 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ook natuurlijk nog de patbonus. Probleem is dat als je hem er niet bij laat komen, Quickstep eventueel in het peloton gaat rijden voor Alaphillipe.
Ik had een Player-bait verwacht.quote:Op donderdag 10 september 2020 13:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Gelukkig hebben we de Tirreno nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |