abonnement Unibet Coolblue
pi_194979989
Niks tegen autisten persè. Er loopt een gast op mijn werk van om en nabij de 35, een gozer die nergens tegen kan. Net een klein kind. Als er ook maar iets van verandering wordt aangekondigt vanuit de organisatie wordt die gast helemaal gek. Schelden, mopperen als een klein kind en domme, argumentloze opmerkingen en verwijten. Nu is er weer een verandering aangekondigt vanuit HR en meneer ging helemaal uit zijn plaat: ‘godverdomme die achterlijke tyfusmongolen daar op dat hoofdkantoor’ Ik heb hem uitgelegd dat als hij er niet tegen kan, hij misschien werk moet gaan doen wat hij wel aankan. Meneer denkt ook altijd een grote bek te hebben tegenover het management als hij weer terecht op zijn plek gezet wordt. Meneer verdraagt geen kritiek. Ik heb hem al 100x uitgelegd dat hij met zijn agressieve houding niet ver komt. Je komt verder als je je punten met goede argumenten op een respectvolle manier overbrengt. Meneer werkt ook totaal niet efficiënt terwijl hij al meerdere malen aan zijn handje vastgehouden is en uitgelegd hoe hij dat kan doen. Als ik iets nodigt heb voor bijvoorbeeld een klant moet ik eerst door een oerwoud van pallets en rolcontainters. In plaats van dat je logisch nadenkt en de hardlopende producten gewoon neerzet op een manier dat ze altijd bereikbaar zijn. Ook negeert meneer alle administratieve procedures die er zijn opgesteld en al sinds de fucking oertijd gebruikt worden. Als ik iets in een map zoek zit het er niet in, want meneer ‘nee daar doe ik niet aan ik heb mn eigen manier’ hij snapt ook totaal dat het niet zo werkt. Je kan niet, omdat jij geen zin hebt om iets te doen, het gewoon vertikken. Ook hoe meneer soms tegen klanten doet kan echt niet door de beugel. Als hij geen zin heeft om een klant te helpen, zegt hij dat gewoon of hij stuurt ze naar een andere collega. Hoe hij zich gedraagt kan gewoon niet. Ik stoor mij er mateloos aan. Doen en laten wat hij wil en hij krijgt vaak genoeg op zijn flikker van het management maar dat haalt niks uit. Want in zijn ogen zijn wij dan de boeman en hij het slachtoffer. Dit moet op een sociale werkplaats lopen. Niet tussen klanten.

Hij stond bij het oude management al in de planning om eruit getyft te worden maar met het nieuwe management is er een soort linkse handje boven het hoofd cultuur gecreërd.

Klacht: Collega met autisme die alles en iedereen bloed onder de nagels vandaan haalt en doet waar hij zin in heeft. Persoonlijke hygiëne laat ook te wensen over.

Dat hij geestelijk beperkt is en moeilijker tegen prikkels kan oké, maar accepteer dan ook hulp van je collega’s en ga niet dwars zitten doet als een kind van 5.
pi_194980028
Autisten die over autisten klagen. Het moet niet gekker worden
pi_194980029
Wat een lap tekst.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_194980059
Palletssorteren ?
Ik zwaai naar dieren.
pi_194980069
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 23:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wat een lap tekst.
Je moest eens weten hoe vaak, collega’s en ik ons beklag hebben gedaan. Maarja, meneer is financieël voordelig omdat de organisatie hem maar een deel van zijn loon hoeft te geven. Zo zie je maar hoe zoiets mensen kan irriteren. Ik schrik inderdaad van de hoeveelheid tekst van mijn eigen OP. Het loopt de spuigaten uit man.
pi_194980070
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2020 23:29 schreef Geerd het volgende:
Palletssorteren ?
Dat is onder andere zijn taak ja, waar hij redelijk in faalt want het staat altijd in de weg.
pi_194980086
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 23:31 schreef Pendule het volgende:

[..]

Dat is onder andere zijn taak ja, waar hij redelijk in faalt want het staat altijd in de weg.
Heet hij Kees?
Ik zwaai naar dieren.
pi_194980096
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2020 23:32 schreef Geerd het volgende:

[..]

Heet hij Kees?
Sjon.
pi_194980116
Gewoon een paar goede klappen geven op niet gelezen trouwens
I will do what i must !!
pi_194980128
quote:
3s.gif Op woensdag 9 september 2020 23:35 schreef BoonDockSaint het volgende:
Gewoon een paar goede klappen geven op niet gelezen trouwens
Daar krijg je soms wel zin in ja.
pi_194980141
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2020 23:24 schreef Pendule het volgende:
Niks tegen autisten persè.
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2020 23:24 schreef Pendule het volgende:
Collega met autisme
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2020 23:24 schreef Pendule het volgende:
Dat hij geestelijk beperkt is en moeilijker tegen prikkels kan oké,
Zeg gewoon dat je wat tegen mensen met autisme hebt. Of laat het autisme er buiten en spreek over datgeen wat hij fout doet.
pi_194980148
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 23:37 schreef Pendule het volgende:

[..]

Daar krijg je soms wel zin in ja.
ja gewoon een kamertje intrekken en met vlakke hand bitch slaps geven tot die in de foutus houding op de grond ligt te janken !!!
I will do what i must !!
pi_194980155
Misschien vind hij jou wel even lastig? :9
Hello!
  woensdag 9 september 2020 @ 23:45:22 #14
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_194980184
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2020 23:30 schreef Pendule het volgende:

[..]

Je moest eens weten hoe vaak, collega’s en ik ons beklag hebben gedaan. Maarja, meneer is financieël voordelig omdat de organisatie hem maar een deel van zijn loon hoeft te geven. Zo zie je maar hoe zoiets mensen kan irriteren. Ik schrik inderdaad van de hoeveelheid tekst van mijn eigen OP. Het loopt de spuigaten uit man.
hahaha ik had ook zo'n collega. deed zijn werk verschrikkelijk, maar ondertussen werkte hij er al wel jaren. volgens mij kreeg het bedrijf geld toe om hem in dienst te houden.
pi_194980206
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 23:40 schreef jameshond7 het volgende:

[..]


[..]


[..]

Zeg gewoon dat je wat tegen mensen met autisme hebt. Of laat het autisme er buiten en spreek over datgeen wat hij fout doet.
Wat is dit een kansloze opmerking. Het is volgensmij vrij duidelijk dat zijn gedrag gelieërd is aan zijn geestelijke beperktheid en zijn autisme. Die man is rond de 35. Hij kan niet tegen veranderingen, communiceren zonder dreigen en schreeuwen is ook heel moeilijk voor hem, inzicht in hoe hij het moet aanpakken ook. Hij loopt gewoon verschrikkelijk achter. En totaal geen zelfreflectie, het management is de duivel en hij de gebeten hond.
pi_194980211
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 23:49 schreef Pendule het volgende:

[..]

Wat is dit een kansloze opmerking. Het is volgensmij vrij duidelijk dat zijn gedrag gelieërd is aan zijn geestelijke beperktheid en zijn autisme. Die man is rond de 35. Hij kan niet tegen veranderingen, communiceren zonder dreigen en schreeuwen is ook heel moeilijk voor hem, inzicht in hoe hij het moet aanpakken ook. Hij loopt gewoon verschrikkelijk achter. En totaal geen zelfreflectie, het management is de duivel en hij de gebeten hond.
Heb je nou wat tegen autisten of tegen deze man die toevallig ook autisme heeft?
pi_194980214
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 23:45 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

hahaha ik had ook zo'n collega. deed zijn werk verschrikkelijk, maar ondertussen werkte hij er al wel jaren. volgens mij kreeg het bedrijf geld toe om hem in dienst te houden.
zelfde verhaal. Het verschil hier is, is dat hij goedkoop is vanwege zijn beperking. Ze kunnen hem eruit gooien en een nieuw iemand in dienst nemen, maar die is onderaan de streep duurder dan hij is. Dat is wat het management tegenhoudt.
pi_194980228
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 23:50 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Heb je nou wat tegen autisten of tegen deze man die toevallig ook autisme heeft?
Ik heb wat tegen zijn gedrag wat veroorzaakt wordt door zijn autisme. Hij weet dat hij eraan kan werken maar vertikt het gewoon. Doe gewoon je werk man, hoe moeilijk kan het zijn.
pi_194980237
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 23:41 schreef Nemmarith het volgende:
Misschien vind hij jou wel even lastig? :9
Dat mag die vinden. Ik doe mijn werk tenminste goed. Hem erop wijzen wat hij fout doet is trouwens een van mijn taken.
pi_194980279
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 23:40 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

ja gewoon een kamertje intrekken en met vlakke hand bitch slaps geven tot die in de foutus houding op de grond ligt te janken !!!
Klinkt heel aantrekkelijk trouwens. Of een apparaat dat elektrische schokjes geeft anaal inbrengen en het management de afstandsbediening geven. Iedere keer als die stinkende tyfusaap wat fout doet komt de afstandsbediening tevoorschijn.
pi_194980288
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 23:59 schreef Pendule het volgende:

[..]

Klinkt heel aantrekkelijk trouwens.
Je moet gewoon juist optreden tegen zulke mensen ~O>
I will do what i must !!
pi_194980299
Het Autisme eruit slaan !!!!
I will do what i must !!
pi_194980316
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 00:00 schreef BoonDockSaint het volgende:

[..]

Je moet gewoon juist optreden tegen zulke mensen ~O>
Heeft geen zin bij hem. Iedere keer krijg je een grote bek. Of hij gaat opeens dwars zitten doen. Het management moet kappen met waarschuwen en hem een keer echt straffen. Waarschuwen helpt niet meer. Ik ben semi-management dus kan niet zoveel veranderen aan de situatie.
  Tettenkoning donderdag 10 september 2020 @ 00:03:35 #24
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_194980319
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2020 23:27 schreef Fugue het volgende:
Autisten die over autisten klagen. Het moet niet gekker worden
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_194980329
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 00:03 schreef Pendule het volgende:

[..]

Heeft geen zin bij hem. Iedere keer krijg je een grote bek. Of hij gaat opeens dwars zitten doen. Het management moet kappen met waarschuwen en hem een keer echt straffen. Waarschuwen helpt niet meer. Ik ben semi-management dus kan niet zoveel veranderen aan de situatie.
Jawel
I will do what i must !!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')