Wat die detectoren betreft, geen idee. Maar blijkbaar is er een reden dat jullie dit nodig hebben. Ik heb er geen een, geen reden toe.quote:
Flitsmeister doet meer dan alleen flitspalen melden. Die app waarschuwt voor files, slecht wegdek, stilstaande voertuigen, afgesloten rijbanen en pijlwagens. Ik vind het fijn om te hebben draaien op de achtergrond, en rij eigenlijk nooit te hard.quote:Op woensdag 9 september 2020 19:16 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
Wat die detectoren betreft, geen idee. Maar blijkbaar is er een reden dat jullie dit nodig hebben. Ik heb er geen een, geen reden toe.
Hebben is een groot woord.quote:Op woensdag 9 september 2020 20:20 schreef Ridocar het volgende:
Jawel. Maar waarom zou je 'm moeten hebben?
De mijne is geupdate met de laatste versiequote:Op woensdag 9 september 2020 20:33 schreef Sometimes het volgende:
Deze optie in je navigatie is behoorlijk zinloos. Als je het actief zou krijgen dan piept deze daar waar flitspalen stonden toen het kaartmateriaal gemaakt werd (vermoedelijk een jaar geleden).
Ja de laatste versie.quote:Op woensdag 9 september 2020 20:44 schreef hartloper het volgende:
[..]
De mijne is geupdate met de laatste versie
Dank voor het nakijken.quote:Op woensdag 9 september 2020 20:50 schreef Sometimes het volgende:
Heb even gezocht, de laatste versie van Hyundai heet juli 2020 en bevat kaartmateriaal - volgens opgave - van april. Best netjes nog maar dus ook alweer een half jaar oud.
En dan hebben we het nog steeds uitsluitend over vaste camera’s.
En wat is er mis met gewoon zelf uit je doppen kijken?quote:Op woensdag 9 september 2020 19:24 schreef wcborstel het volgende:
[..]
Flitsmeister doet meer dan alleen flitspalen melden. Die app waarschuwt voor files, slecht wegdek, stilstaande voertuigen, afgesloten rijbanen en pijlwagens. Ik vind het fijn om te hebben draaien op de achtergrond, en rij eigenlijk nooit te hard.
Hier is alleen een radardetector verboden voor zover ik weet.quote:Op woensdag 9 september 2020 20:54 schreef hartloper het volgende:
[..]
Dank voor het nakijken.
Maar zou je die flitspalen en er dan via een extern bestand oid in moeten zetten?
Want hier doet hij niks.
Het kan ook zijn dat het in Nederland verboden is en hij het daarom misschien niet doet?
Helemaal niets, en wat is er mis met een extra hulpmiddel?quote:Op woensdag 9 september 2020 20:55 schreef Psychopaatje het volgende:
[..]
En wat is er mis met gewoon zelf uit je doppen kijken?
Het is hier niet verboden.quote:Op woensdag 9 september 2020 20:54 schreef hartloper het volgende:
[..]
Dank voor het nakijken.
Maar zou je die flitspalen en er dan via een extern bestand oid in moeten zetten?
Want hier doet hij niks.
Het kan ook zijn dat het in Nederland verboden is en hij het daarom misschien niet doet?
Het maakt je minder alert.quote:Op woensdag 9 september 2020 20:57 schreef wcborstel het volgende:
[..]
Helemaal niets, en wat is er mis met een extra hulpmiddel?
Dat heb ik gedaan.quote:Op woensdag 9 september 2020 20:58 schreef Sometimes het volgende:
Ik weet het antwoord op je vraag niet. In het verlengde van wat ik eerder schreef zou je het uit moeten testen bij een flitspaal waarvan je zeker weet dat deze er al langer staat.
Juist niet vind ik.quote:
Hoor je alle andere aanwijzingen van mevrouw Navi wel?quote:Op woensdag 9 september 2020 21:03 schreef hartloper het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan.
Meerdere hier in de stad die er al jaren staan, sommige al net zolang als ik mijn rijbewijs heb (20 jaar) haha
haha, ja dat komt omdat iedereen apps gebruiktquote:Op woensdag 9 september 2020 21:03 schreef hartloper het volgende:
Anno 2020 moet je al zo goed op je medeweggebruikers letten
Ja luid en duidelijkquote:Op woensdag 9 september 2020 21:03 schreef Psychopaatje het volgende:
Hoor je alle andere aanwijzingen van mevrouw Navi wel?
Onzin... Even iemand die zegt dat je over zoveel honderd meter een obstakel kan verwachten voordat je die zelf kan zien is gewoon handig. Maar natuurlijk moet je zelf uit je doppen kijken.quote:
Misschien een hele domme vraag, maar moet je niet gewoon harder rijden? Harder als in te hard? Dus dat ie pas waarschuwt als je daadwerkelijk te hard langs een flitser dreigt te rijden?quote:
Ik weet niet of het een andere kaart is?quote:Op woensdag 9 september 2020 21:09 schreef Fer het volgende:
Misschien omdat de de gratis update is die je bij je achterlijke dure onderhoudsbeurt krijgt en de kaart met flitsers extra kost?
Heb ik ook al geprobeerd, maar durfde niet te lang door te rijden hahahaquote:Op woensdag 9 september 2020 21:11 schreef vosss het volgende:
Misschien een hele domme vraag, maar moet je niet gewoon harder rijden? Harder als in te hard? Dus dat ie pas waarschuwt als je daadwerkelijk te hard langs een flitser dreigt te rijden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |