quote:Op dinsdag 8 juni 2021 01:52 schreef DumpTruck het volgende:
[..]
Dit gaat weer dikke shit worden, wil nu al de volgende aflevering,
Al die namen onthouden.....en eerst zie je ze op en top gekleed en een aflevering later in casual kleding en ineens ook een bril ofzo......Inmiddels vier afleveringen gezien, zou Videoland dagelijks blijven leveren of moeten we nu weer tot maandag wachten?quote:Op woensdag 9 juni 2021 17:42 schreef mascara-klodder het volgende:
ook weer begonnen. Vind het alleen altijd zo lastig om erin te komen.
Ik pak weer even pen en papier erbij
Ja die twee zijn leuk! Lekker weer ongemakkelijke momenten weer deze reeksquote:Op woensdag 16 juni 2021 01:31 schreef Magica het volgende:
Eindelijk gekeken![]()
Booka en dingetje geef ik kans, de rest wordt helemaal niks
Wel allemaal minder fake mensen als seizoen 7, had verwacht dat het erger zou wordenquote:Op woensdag 16 juni 2021 07:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja die twee zijn leuk! Lekker weer ongemakkelijke momenten weer deze reeks
Dat koppel geef ik ook wel een kans inderdaad......maar dat koppel wat helemaal zonder gasten moest trouwen, wat is zij arrogant en hij zo'n goedzakquote:Op woensdag 16 juni 2021 08:07 schreef Magica het volgende:
[..]
Wel allemaal minder fake mensen als seizoen 7, had verwacht dat het erger zou worden![]()
Die 2 die nog nooit een relatie hebben gehad zou misschien nog kunnen. Als hij niet zo ongemakkelijk doet
Mwa ik zag dat niet zo. Ze voelde had veel te hoge verwachtingen denk ik. Ik zou ook teleurgesteld zijn als hij op me zou wachtenquote:Op woensdag 16 juni 2021 08:18 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat koppel geef ik ook wel een kans inderdaad......maar dat koppel wat helemaal zonder gasten moest trouwen, wat is zij arrogant en hij zo'n goedzak![]()
Niet echt een adonis inderdaadquote:Op woensdag 16 juni 2021 08:36 schreef Magica het volgende:
[..]
Mwa ik zag dat niet zo. Ze voelde had veel te hoge verwachtingen denk ik. Ik zou ook teleurgesteld zijn als hij op me zou wachten
Knap hoeft ie niet te zijn. Maar hij is zo ... seksloos ofzoquote:Op woensdag 16 juni 2021 11:21 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet echt een adonis inderdaad
Beetje lomp ook wel inderdaadquote:Op woensdag 16 juni 2021 18:20 schreef Magica het volgende:
[..]
Knap hoeft ie niet te zijn. Maar hij is zo ... seksloos ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag aflevering 8quote:Op maandag 21 juni 2021 21:08 schreef Magica het volgende:
Weer nieuwe afleveringen? Heb voorlopig geen tijd om te kijken
Geloof me...je wil echt elke aflevering zien nu.....quote:Op maandag 21 juni 2021 21:15 schreef Magica het volgende:
[..]
Kijk volgende week wel weer bij. Eigenlijk zijn de bruiloften het leukst. En de etentjes
Elke maandag, dinsdag en woensdag komt er een nieuwe aflevering onlinequote:Op zondag 27 juni 2021 10:58 schreef Fugue het volgende:
Ik heb dit vrijdag gebinged tot E10 en nu moet ik verder kijjken maar ik kan er geen touw aan vastknopen wanneer er een nieuwe aflevering online komt.
Thanks, dan hoef ik gelukkig niet zo lang te wachtenquote:Op zondag 27 juni 2021 11:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Elke maandag, dinsdag en woensdag komt er een nieuwe aflevering online
Dat 'probleem' heb ik ook. Probeer me goed in te lezen, hopelijk helpen jullie posts hierbij. Vast welquote:Op zondag 27 juni 2021 10:58 schreef Fugue het volgende:
Ik heb dit vrijdag gebinged tot E10 en nu moet ik verder kijjken maar ik kan er geen touw aan vastknopen wanneer er een nieuwe aflevering online komt.
Die eerste afleveringen zijn ook lastig hoor, je moet in korte tijd al die deelnemers in korte tijd leren kennen, maar als we bij de bankceremonies en etentjes zijn gaat dat makkelijkerquote:Op zondag 27 juni 2021 16:05 schreef Lavenderr het volgende:
Da
[..]
Dat 'probleem' heb ik ook. Probeer me goed in te lezen, hopelijk helpen jullie posts hierbij. Vast wel
Haha dat zag ik ook! Mick ofzo geloof ikquote:Op zondag 27 juni 2021 20:01 schreef nils7 het volgende:
Die ene gozer van de Nederlandse MAFS was net in het stadion in beeld.
Die Amsterdammer met dat vrouwtje waar ie niks goed bij kon doen afgelopen seizoen, geen idee meer hoe die heet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |