SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FOK deelnemers TDF '18:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het blijft een merkwaardige sport, dat wielrennen.
Moeilijke zin.quote:Op woensdag 9 september 2020 14:00 schreef El-Stinho het volgende:
Wout sprint al dágen niet mee als het een pelotonsprint niet wordt en je stelt hem vandaag op.
Hier kan ik echt niet tegen.
Ja en misschien sprint hij vandaag wel mee, dus?quote:Op woensdag 9 september 2020 14:00 schreef El-Stinho het volgende:
Wout sprint al dágen niet mee als het een pelotonsprint niet wordt en je stelt hem vandaag op.
Kijk, @Mani89, hierom moeten we @El-Stinho vastleggen. Dit is goede feedback.quote:Op woensdag 9 september 2020 14:00 schreef El-Stinho het volgende:
Je kan het wel goed proberen te praten, maar @Slobeend doet maar wat. Er was voor vandaag geen enkele reden om Van Aert opeens wel op te stellen, nog voordat Sporza met een bericht kwam.quote:Op woensdag 9 september 2020 14:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja en misschien sprint hij vandaag wel mee, dus?
Ziedend.quote:Op woensdag 9 september 2020 14:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je kan het wel goed proberen te praten, maar @:Slobeend doet maar wat. Er was voor vandaag geen enkele reden om Van Aert opeens wel op te stellen, nog voordat Sporza met een bericht kwam.
Dit is gewoon in overleg gegaan, het is het gokje waard gezien zijn winnaarspotentiel. Met jouw gedachtengang snap ik gelijk waarom je subleague nooit wint.quote:Op woensdag 9 september 2020 14:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je kan het wel goed proberen te praten, maar @:Slobeend doet maar wat. Er was voor vandaag geen enkele reden om Van Aert opeens wel op te stellen, nog voordat Sporza met een bericht kwam.
Haha, wat een wartaal he.quote:Op woensdag 9 september 2020 14:06 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Kijk, @:Mani89, hierom moeten we @:El-Stinho vastleggen. Dit is goede feedback.
Ik weiger mezelf over te geven aan dit soort onzin.quote:Op woensdag 9 september 2020 14:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is gewoon in overleg gegaan, het is het gokje waard gezien zijn winnaarspotentiel. Met jouw gedachtengang snap ik gelijk waarom je subleague nooit wint.
Hij heeft overigens welgeteld één, ja één keer niet meegesprint sinds zijn overwinning, dat was gisteren. De andere twee dágen waren we in de bergen.quote:Op woensdag 9 september 2020 14:00 schreef El-Stinho het volgende:
Als het zo'n duidelijke keuze zou moeten zijn, hadden je teamgenoten hem ook wel meegenomen. Hoogst discutabele keuze, geluk is met de dommen.quote:Op woensdag 9 september 2020 14:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hij heeft overigens welgeteld één, ja één keer niet meegesprint sinds zijn overwinning, dat was gisteren. De andere twee dágen waren we in de bergen.
Bevestiging dat er 0 communicatie is bij VoorMani.quote:Op woensdag 9 september 2020 14:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als het zo'n duidelijke keuze zou moeten zijn, hadden je teamgenoten hem ook wel meegenomen. Hoogst discutabele keuze, geluk is met de dommen.
quote:Op woensdag 9 september 2020 14:28 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bevestiging dat er 0 communicatie is bij VoorMani.
quote:Op woensdag 9 september 2020 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
EBH en Kokkaart is allebei een beetje een gok, hopelijk zijn ze toch goed genoeg ondanks hun chutes
Ik zeg nergens dat het een duidelijke keuze was, het was juist een ingewikkelde keuze!quote:Op woensdag 9 september 2020 14:26 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als het zo'n duidelijke keuze zou moeten zijn, hadden je teamgenoten hem ook wel meegenomen. Hoogst discutabele keuze, geluk is met de dommen.
Anders had je misschien voor Debusschere moeten gaan!quote:Op woensdag 9 september 2020 14:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ twitter ]
Sprint ie wel of niet, spannend!
Achterhaf hadden we dat wel moeten doen, dan was Stijn ontploft.quote:Op woensdag 9 september 2020 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Anders had je misschien voor Debusschere moeten gaan!
Een ingewikkelde, volslagen imbeciele keuze zonder de berichtgeving van Sporza.quote:Op woensdag 9 september 2020 14:38 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat het een duidelijke keuze was, het was juist een ingewikkelde keuze!
Welke berichtgeving van Sporza mis ik?quote:Op woensdag 9 september 2020 14:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een ingewikkelde, volslagen imbeciele keuze zonder de berichtgeving van Sporza.
quote:Op woensdag 9 september 2020 14:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb hem ook opgesteld, maar gisteren niet. Redenatie: gisteren was een dag met veel wind en veel gevaar voor valpartijen dus een grote kans dat hij veel moet werken om Roglic uit de problemen te houden of terug te brengen. Vandaag is de etappe een stuk eenvoudiger. Als ze op 3km een beetje vooraan rijden is Roglic safe en dan komt dat stuk vals plat. Dan kan hij met redelijk frisse benen net zo goed mee gaan doen.quote:Op woensdag 9 september 2020 14:17 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is gewoon in overleg gegaan, het is het gokje waard gezien zijn winnaarspotentiel. Met jouw gedachtengang snap ik gelijk waarom je subleague nooit wint.
En dat het een biljartvlakke etappe was, vandaag met zo'n klimmetje aan het eind is het veel logischer dat hij meesprint.quote:Op woensdag 9 september 2020 15:24 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ik heb hem ook opgesteld, maar gisteren niet. Redenatie: gisteren was een dag met veel wind en veel gevaar voor valpartijen dus een grote kans dat hij veel moet werken om Roglic uit de problemen te houden of terug te brengen. Vandaag is de etappe een stuk eenvoudiger. Als ze op 3km een beetje vooraan rijden is Roglic safe en dan komt dat stuk vals plat. Dan kan hij met redelijk frisse benen net zo goed mee gaan doen.
Als hij meesprint kan hij ook zomaar winnen. Die kans is me dan meer waard dan een mogelijk grijs paard dat mogelijk 9e wordt.
Je hoeft de berichtgeving van Sporza niet af te wachten om te beslissen dat dit een geschikte etappe is voor WVA, als hij besluit niet mee te sprinten ja jammer, we hebben hem maar 1 keer. Jullie zouden Discord eens moeten proberen haha.quote:Op woensdag 9 september 2020 14:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zeer verstandige teksten van deze poster inderdaad. Wellicht kunnen we hem nemen in plaats van @El-Stinho, aangezien de kandidatuur van de laatste wel sterk afgebrokkeld is in het laatste uur.quote:Op woensdag 9 september 2020 15:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En dat het een biljartvlakke etappe was, vandaag met zo'n klimmetje aan het eind is het veel logischer dat hij meesprint.
Ik was ook nooit van plan om bij jullie zelfgeile idioten aan te schuiven.quote:Op woensdag 9 september 2020 15:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zeer verstandige teksten van deze poster inderdaad. Wellicht kunnen we hem nemen in plaats van @:El-Stinho, aangezien de kandidatuur van de laatste wel sterk afgebrokkeld is in het laatste uur.
Zelfs een blinde eekhoorn vindt wel eens een beukennootjequote:Op woensdag 9 september 2020 15:43 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zeer verstandige teksten van deze poster inderdaad. Wellicht kunnen we hem nemen in plaats van @:El-Stinho, aangezien de kandidatuur van de laatste wel sterk afgebrokkeld is in het laatste uur.
Nuchter ben je alvast niet als ik dit topic lees.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:01 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik was ook nooit van plan om bij jullie zelfgeile idioten aan te schuiven.
Liever blijf ik een nuchter redenerend mens.
Ik ben bezig met de kast uit te ruimen. Morgenochtend een pak boeken te koop zetten, jawel.quote:Op woensdag 9 september 2020 16:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Nuchter ben je alvast niet als ik dit topic lees.
Idem.quote:Op woensdag 9 september 2020 17:47 schreef El-Stinho het volgende:
1, 2, 3, 5, 6, 7, 8
@:Mani89 Wout verpest een prima straatje.
Lekker voor je.quote:Op woensdag 9 september 2020 17:47 schreef El-Stinho het volgende:
1, 2, 3, 5, 6, 7, 8
@:Mani89 Wout verpest een prima straatje.
Morgen begint de Tour.quote:Op woensdag 9 september 2020 17:57 schreef GotenSSJ het volgende:
Waardeloze daggeen top 5 meer na vandaag
Maar ik hou graag de schijn op dat ik een wielren kenner pur sang benquote:
Geen Viviani is nog erger.quote:Op woensdag 9 september 2020 18:38 schreef Koffieplanter het volgende:
De dagwinnaar zal van Aert wel hebben. Dat slaat toch nergens op?
Vanaf morgen gaat het om de knikkers.quote:
Van Aert ja of nee?quote:Op woensdag 9 september 2020 18:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vanaf morgen gaat het om de knikkers.
Wat ontzettend opportunistsch inderdaad van jou om Viviani opeens op te stellen, wie heeft jou daartoe gezet?quote:Op woensdag 9 september 2020 18:49 schreef El-Stinho het volgende:
https://cyclingmaster.nl/teamprofiel.php?tid=257
@:Mani89 Van Aert // Viviani was het subtiele verschil tussen dagzege en plek 121. Even kotsen.
Ik vul de droomnegen altijd 's ochtends in onder het genot van ontbijt en een kopje koffie.quote:Op woensdag 9 september 2020 18:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat ontzettend opportunistsch inderdaad van jou om Viviani opeens op te stellen, wie heeft jou daartoe gezet?
Paardjesgenotquote:Op woensdag 9 september 2020 18:57 schreef Pino112 het volgende:
Morgen negen willekeurige renners kiezen
Ik herken dit niet.quote:Op woensdag 9 september 2020 18:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Ah, jullie subleague communicatie verloopt via PM. Ik kan rooksignalen en postduiven aanbevelen.
quote:Op woensdag 9 september 2020 18:59 schreef Koffieplanter het volgende:
Ah, jullie subleague communicatie verloopt via PM. Ik kan rooksignalen en postduiven aanbevelen.
Boos over Van Aert en Gibbons.quote:Op woensdag 9 september 2020 18:34 schreef Marcoss het volgende:
Dit topic is wel leuk om terug te lezen als je de uitslag al weet
vermoed dat ie vanaf nu krachten moet sparenquote:
We wachten even het Sporza interview af voordat we zo’n ingrijpende beslissing nemen.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:09 schreef maxi-mus het volgende:
Zou Wout van Aert mogen?
@:slobeend @:mani89 @:koffieplanter
Misschien dat een aantal goed klimmende aanvallers hun pijlen op morgen gericht hebben, maar verder kan je vandaag echt het halve peloton invullen..quote:Op donderdag 10 september 2020 10:09 schreef GotenSSJ het volgende:
Paar van mijn picks staan in de OP van de rit van vandaag, misschien voor iets teveel ‘zekere’ namen gegaan
Die klim op het eind ziet er nog best pittig uit, maar ik denk dat een stuk of 40% van het peloton dat in een aanval wel moet kunnen.quote:Op donderdag 10 september 2020 10:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien dat een aantal goed klimmende aanvallers hun pijlen op morgen gericht hebben, maar verder kan je vandaag echt het halve peloton invullen..
Is wel gewoon favoriet voor de etappezege. Vind het ook een lastige - als hij er niet bij zit ben je wel genaaid.quote:Op donderdag 10 september 2020 09:24 schreef Fretwork het volgende:
Lollerflip de ja de nee. Verwacht hem ook wel, maar wel neteduur
Als je er vanuit gaat dat ze 10 à 15 minuten krijgen maakt het niet zoveel uit. Bovendien is er nog kans om terug te komen en is de aanloop vlak en dus niet ideaal voor klimmers.quote:Op donderdag 10 september 2020 10:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die klim op het eind ziet er nog best pittig uit, maar ik denk dat een stuk of 40% van het peloton dat in een aanval wel moet kunnen.
Ja, dagen als vandaag zijn echt kut. Zeker omdat je ook 100x wisselt, waarvan er dan altijd 2 of 3 in de kopgroep zittenquote:Op donderdag 10 september 2020 10:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Misschien dat een aantal goed klimmende aanvallers hun pijlen op morgen gericht hebben, maar verder kan je vandaag echt het halve peloton invullen..
Ik heb gehoord dat je dan voor Sicard moet gaan.quote:Op donderdag 10 september 2020 10:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben geneigd om wat mongolen van Total Direct Energie en B&B Hotels te nemen maar zou niet weten wie
Maar ik zou zeggen dat morgen geen zekerheidje is dat er een groep vooruit blijft en vandaag dan weer wel. Ik denk dat vandaag ook meer is voor de ERKENDE HARDRIJDERS die ook nog wel kunnen klimmen.quote:Op donderdag 10 september 2020 10:32 schreef Momo het volgende:
Vandaag is echt een loterij ja. De ontsnapping is waarschijnlijk, maar de goed klimmende gasten gaan waarschijnlijk even wachten tot morgen. Te veel kandidaten voor de cyclingmaster, misschien ook de dure namen vermijden.
Ik heb zelf wel een idee bij Total, maar heb hem er voorlopig niet inzitten. Denk dat die berg net teveel is, al is de aanvalslust er wel.quote:Op donderdag 10 september 2020 10:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben geneigd om wat mongolen van Total Direct Energie en B&B Hotels te nemen maar zou niet weten wie
Pacher is een verstandige jongen die deze etappe ver kan komen.quote:Op donderdag 10 september 2020 10:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik sta volledig achter Kwintèèn Pasjeequote:Op donderdag 10 september 2020 11:07 schreef Mani89 het volgende:
Maar Pacher is geen mongool maar een ernstig onderschatte renner.
Oh laat maar ik zie nu pas dat hij in de Hirschi etappe helemaal is weggewaaid, dat biedt kansen!quote:Op donderdag 10 september 2020 11:09 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou niet in Rolland trappen deze Tour, ik heb ernstig het idee dat hij opdracht heeft gekregen van zijn ploeg om voor een anoniem top 15 klassement aan te klampen.
Ik sta altijd achter mijn FPCL-goden.quote:Op donderdag 10 september 2020 11:08 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik sta volledig achter Kwintèèn Pasjee
Eens, die wil in de top 3 beste Fransen van de ronde komenquote:Op donderdag 10 september 2020 11:09 schreef Mani89 het volgende:
Ik zou niet in Rolland trappen deze Tour, ik heb ernstig het idee dat hij opdracht heeft gekregen van zijn ploeg om voor een anoniem top 15 klassement aan te klampen.
Rolland gaat morgen pas in de mongolenaanval.quote:Op donderdag 10 september 2020 11:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh laat maar ik zie nu pas dat hij in de Hirschi etappe helemaal is weggewaaid, dat biedt kansen!
Van Aert is een Belgquote:
Met een Nederlandse vader.quote:
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Dan moeten ze toch weer extra pagina's toevoegen.quote:Op donderdag 10 september 2020 11:12 schreef franklop het volgende:
Heeft CM trouwens al aangegeven of ze de Giro en Vuelta door elkaar heen kunnen/willen gaan doen?
Maar even op Twitter de vraag gesteld.quote:Op donderdag 10 september 2020 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar. Dan moeten ze toch weer extra pagina's toevoegen.
Dit feit doet nog steeds iets met mijn hersens.quote:Op donderdag 10 september 2020 11:12 schreef franklop het volgende:
Heeft CM trouwens al aangegeven of ze de Giro en Vuelta door elkaar heen kunnen/willen gaan doen?
Das ongeveer 8.500 teveel voor de winnende opstelling!quote:
dan heb ik er vertrouwen in.quote:Op donderdag 10 september 2020 11:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Das ongeveer 8.500 teveel voor de winnende opstelling!
Ik 1, misschien 2. Andere 7 denk ik niet, al heb ik er nog 1 die misschien net een grijs paardje is.quote:
Same. Boos als ie nu toch meezit.quote:Op donderdag 10 september 2020 11:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
Alaphilippe in het laatste wiel, er toch maar uitgehaald.
Zit die niet altijd aan het laatste wiel bij de start?quote:Op donderdag 10 september 2020 11:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
Idem.quote:Op donderdag 10 september 2020 11:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
Misschien gaat ie toch voor morgen.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zit die niet altijd aan het laatste wiel bij de start?
Ze moeten de markt eigenlijk wel sluiten voor de neutrale zone vind ik.quote:Op donderdag 10 september 2020 11:59 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mee eens ja. Half uur voor vertrek markt dicht.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:03 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ze moeten de markt eigenlijk wel sluiten voor de neutrale zone vind ik.
Gogl was een betere keus dan Valgren ja, ik heb nu al spijt.quote:
Gogl er gisteren al ingezet vanwege bij de aanval willen zittenquote:Op donderdag 10 september 2020 12:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gogl was een betere keus dan Valgren ja, ik heb nu al spijt.
Het zal sowieso 1 van die 2 worden bij NTT lijkt mij als ze in de aanval zitten.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:05 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Gogl er gisteren al ingezet vanwege bij de aanval willen zitten
Heb ik ook over getwijfeld (of Verona weer) omdat Movistar altijd voor ploegenklassement rijdt.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:05 schreef Koffieplanter het volgende:
Ruvu heeft Oliveira, gouden greep. @:Mani89
Eens.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:03 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ze moeten de markt eigenlijk wel sluiten voor de neutrale zone vind ik.
MELTDOWN INCOMINGquote:Op donderdag 10 september 2020 11:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Same. Boos als ie nu toch meezit.
Zeker. Zat nog te twijfelen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Citius, Altius, Fortius.
quote:Op donderdag 10 september 2020 12:17 schreef Aguero het volgende:
7 zwarte paarden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Same hoor, altijd dat mongoloide wisselen op het laatstquote:Op donderdag 10 september 2020 12:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zeker. Zat nog te twijfelen.
quote:Op donderdag 10 september 2020 12:17 schreef Aguero het volgende:
7 zwarte paarden.Dit is niet bestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Kan uiteindelijk zelfs alsnog een sprint worden. Maar wel met een select groepje sprintersquote:Op donderdag 10 september 2020 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach Aguero heeft net zoveel mannetjes mee als ik
Viviani komt dat klimmetje over, toch?quote:Op donderdag 10 september 2020 12:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kan uiteindelijk zelfs alsnog een sprint worden. Maar wel met een select groepje sprinters
Alleen een goede Sagan en Van Aert kunnen dit overleven denk ik. Die klim is wel echt smerig zwaar.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Kan uiteindelijk zelfs alsnog een sprint worden. Maar wel met een select groepje sprinters
Trentin, Van Avermaet, één van de Trek mannen. Het is ook nog 20 kilometer van de finish, dus geen garantie dat ze die plankgas oprijden.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen een goede Sagan en Van Aert kunnen dit overleven denk ik. Die klim is wel echt smerig zwaar.
Ik bedoelde meer van die 9 namen, maar Trentin, Van Avermaet en misschien zelfs Stuyven/Pedersen of Mezgec ja.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Trentin, Van Avermaet, één van de Trek mannen. Het is ook nog 20 kilometer van de finish, dus geen garantie dat ze die plankgas oprijden
Zucht. En jammer dat grijs paard Pelle en Jappe eraf wapperden. En flip met pech.quote:Op donderdag 10 september 2020 12:21 schreef maxi-mus het volgende:
(ik heb last minute de luts ook vervangen, voor Valentijn)
Dat soort onbenulligheid had nooit beloond mogen worden!!!!1!1!quote:Op donderdag 10 september 2020 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
1,6
Gelukkig Flip gewisseld.
Het had nog zoveel mooier kunnen zijn als een of andere nonvaleur niet had gezegd dat Pacher ab-so-luut niet nodig was.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:14 schreef Mani89 het volgende:
Ik zie het al, dit is een prachtige dag voor RockRacing.
Was het Arie?quote:Op donderdag 10 september 2020 17:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het had nog zoveel mooier kunnen zijn als een of andere nonvaleur niet had gezegd dat Pacher ab-so-luut niet nodig was.
Jij gaat zakken in het algemeen klassement oei oei.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:14 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het had nog zoveel mooier kunnen zijn als een of andere nonvaleur niet had gezegd dat Pacher ab-so-luut niet nodig was.
Er is geen ik of jij in ons team, alleen wij. Misschien moeten we jou maar vervangen, in plaats van @Slobeendquote:Op donderdag 10 september 2020 17:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij gaat zakken in het algemeen klassement oei oei.
Ik knal weer de top 10 in, heerlijk gevoel.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:15 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Er is geen ik of jij in ons team, alleen wij. Misschien moeten we jou maar vervangen, in plaats van @:Slobeend
Het zou @Mani89 sieren als hij een toontje lager zingt, dus.quote:
Ik kan me wel voorstellen dat je er zo over denkt bij een naarstig gebrek aan vlaggetjes.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik knal weer de top 10 in, heerlijk gevoel.
Of grijs paard Bilbao die in de remmen kneep?quote:Op donderdag 10 september 2020 17:17 schreef hhh38 het volgende:
1,6,11,14.
Ik kon maar half kijken tussen kilometer 20 en 2, waar was Lutsenko ineens?
quote:Op donderdag 10 september 2020 17:23 schreef Mani89 het volgende:
@:RemcoEvenepoelN1Fan staat inmiddels 200ste. @:Slobeend en ik (@:Mani89) gaan erg lekker.
Moet je nagaan hoe groot de voorsprong was geweest als we @johannes_vermeer in het team hadden.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:23 schreef Mani89 het volgende:
@:RemcoEvenepoelN1Fan staat inmiddels 200ste. @:Slobeend en ik (@:Mani89) gaan erg lekker.
@Mani89quote:Op donderdag 10 september 2020 17:23 schreef Mani89 het volgende:
De dagwinnaar dan. Elissondequote:Op donderdag 10 september 2020 17:18 schreef El-Stinho het volgende:
Er is iemand die SKA, Hirschi, Rolland heeft. Bewonderenswaardig.
Dan zou het een beetje zielig beginnen te worden voor de concurrentie.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe groot de voorsprong was geweest als we @:johannes_vermeer in het team hadden.
Sinds ik aan #volgjehart doe, stijg ik alleen maar.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan zou het een beetje zielig beginnen te worden voor de concurrentie.
Ik heb een gifje van hoe jij nu aan het lachen bent:quote:Op donderdag 10 september 2020 17:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerst nog uit de hoogte doen over de PM-box, ondertussen tot onder de maestro zakken hahahahahahahahaha owowowowowowoeowooewoweo.
Ik zag iemand die Ewan en Bennett enzo had opgesteld, hahaquote:Op donderdag 10 september 2020 17:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
We hebben mensen in onze FOK! subleague die vandaag niet eens een team hebben opgesteld, zo kunnen we Wielerflits nooit verslaan
Ja, dit is niet goed genoeg.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:24 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe groot de voorsprong was geweest als we @:johannes_vermeer in het team hadden.
Waar gaat dit over?quote:Op donderdag 10 september 2020 19:34 schreef El-Stinho het volgende:
Is @:Koffieplanter al afgekoeld?
mijn parachute is na de 1e etappe verrot gegaan... in vrije val bezig.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:35 schreef hhh38 het volgende:
Ik ben aan een langzame parachutedaling richting plek 100 bezig. Begon 6 dagen geleden nog op plek 14
Dat is spijtig ja.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:00 schreef Pino112 het volgende:
He jammer, CM doet Giro of Vuelta.
Met een beetje programmeerwerk had je imo prima twee omgevingen kunnen maken.
Je leest mijn tweetsquote:Op vrijdag 11 september 2020 12:00 schreef Pino112 het volgende:
Vast wel ruimte voor iets of iemand om bij de Vuelta in te springen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 12:00 schreef Pino112 het volgende:
Als ze allemaal vooruit blijven is dat wel cashen.quote:
Ik durf niet meer te kijken.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:33 schreef Mani89 het volgende:
We feliciteren @:showtimer alvast met de eindoverwinning
Dan moeten er 10 a 12 renners worden ingerekend. Terwijl die lui vooraan eigenlijk allemaal prima klimmers zijn.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
2 mee vind ik eigenlijk te weinig, als het er 3 waren geweest was ik tevreden geweest, maar helaas was mijn vijfde man net de verkeerde en is Chaves teruggepakt.
Dan hopen dat mijn 4 klassementsmannen nog wel voor de punten mogen.
Ja, ik ben er ook bang voor, dan moet het peloton echt wel een stuk dichter komen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 13:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dan moeten er 10 a 12 renners worden ingerekend. Terwijl die lui vooraan eigenlijk allemaal prima klimmers zijn.
Ik heb Madouas ingeruild voor Gaudu en Kämna voor een extra klassementsmanquote:Op vrijdag 11 september 2020 14:11 schreef Aguero het volgende:
Het laatste half uur lekker lopen wisselen, garantie op frustratie. Madouas, Carthy, D. Martin en Soler hebben de uiteindelijke selectie niet gehaald.
4 klassementsmannen was achteraf veel te veelquote:Op vrijdag 11 september 2020 14:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb Madouas ingeruild voor Gaudu en Kämna voor een extra klassementsman
Ik had eerst nog Kamna en Sicard. (wel voor Bargiel)quote:Op vrijdag 11 september 2020 14:48 schreef Slobeend het volgende:
Dit is de dag van een gigantische coupe van #VoorMani. Gefeliciteerd @:showtimer @:wimderon @:maxi-mus @:el-stinho
Nu zie ik Sicard hier niet direct top 5 worden, maar 10e is ook leuk.quote:Op vrijdag 11 september 2020 14:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had eerst nog Kamna en Sicard. (wel voor Bargiel)
Nu wel he.quote:Op vrijdag 11 september 2020 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu zie ik Sicard hier niet direct top 5 worden, maar 10e is ook leuk.
Ik wacht de uitslag van vandaag af.quote:Op vrijdag 11 september 2020 14:48 schreef Slobeend het volgende:
Dit is de dag van een gigantische coupe van #VoorMani. Gefeliciteerd @:showtimer @:wimderon @:maxi-mus @:el-stinho
Nee joh, wij hebben veel te veel dure klassementsmannen en geen Martinez of Alaphilippe. Jullie staan na vandaag 2 miljoen voor ofzo, dat ga je nergens meer goedmaken.quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:11 schreef El-Stinho het volgende:
Als Barguil een goede uitslag rijdt, valt jullie leed ontzettend mee.
Doe gewoon eens niet alsof je een arme ziel bent. De rekening zien we wel rond rond 18:00 a 18:30. Je dekt je in als een kleuter.quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:45 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee joh, wij hebben veel te veel dure klassementsmannen en geen Martinez of Alaphilippe. Jullie staan na vandaag 2 miljoen voor ofzo, dat ga je nergens meer goedmaken.
Jouw post dat het misschien nog spannend gaat worden is je indekken, accepteer nou dat je gaat winnen, deze valse bescheidenheid staat jullie als natuurlijke verliezers wel, maar het is onzinnig.quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Doe gewoon eens niet alsof je een arme ziel bent. De rekening zien we wel rond rond 18:00 a 18:30. Je dekt je in als een kleuter.
Dit is nog gezever in de ruimte. De feiten liggen om 18:30 op tafel. Als Barguil een verschroeiende demarrage eruit gooit, Pierke Flip en Pjer er geen kut van bakken hebben jullie alsnog een prima dag.quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jouw post dat het misschien nog spannend gaat worden is juist indekken, accepteer nou dat je gaat winnen, deze valse bescheidenheid staat jullie als natuurlijke verliezers wel, maar het is onzinnig.
Niet waar.quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit is nog gezever in de ruimte. De feiten liggen om 18:30 op tafel. Als Barguil een verschroeiende demarrage eruit gooit, Pierke Flip en Pjer er geen kut van bakken hebben jullie alsnog een prima dag.
Wel waar. Ik heb alleen Flip, Pjer en Dani voorin. Als die het af laten weten, zak ik ook als een baksteen. Doe niet alsof je leed exclusief is.quote:
Je weet dat je met nog 3 anderen in een subleague zit he?quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wel waar. Ik heb alleen Flip, Pjer en Dani voorin. Als die het af laten weten, zak ik ook als een baksteen. Doe niet alsof je leed exclusief is.
Dat weet ik, maar jij hangt de witte vlag al veel te prematuur. Zwakzinnig gedrag; over 3 uur mag je janken.quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je weet dat je met nog 3 anderen in een subleague zit he?
Ik feliciteer je alleen maar. Jeetje.quote:Op vrijdag 11 september 2020 15:57 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar jij hangt de witte vlag al veel te prematuur. Zwakzinnig gedrag; over 3 uur mag je janken.
Ik ook, dacht dat Boekmannetje het al ging proberen.quote:
Dat zou wel dagwinst kunnen worden, tenzij iemand Kamna én Schachmann heeft.quote:
Met 1 heb je niks te klagen. Zeker als 50% voor klassement is gegaanquote:
Mwah dat is eerder 30-40% als je ziet hoeveel mensen MAL hebben.quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Met 1 heb je niks te klagen. Zeker als 50% voor klassement is gegaan
Showtimerquote:Op vrijdag 11 september 2020 17:18 schreef Pino112 het volgende:
Wie is neofiet (Poging 28) hier?
2.7 mln, lekkere score.
Heb je wel je hart gevolgd?quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil er niet over praten vandaag.
Gefeliciteerd @:showtimer met de eindzege.
Net als @TheArt in de vueltaquote:Op vrijdag 11 september 2020 17:27 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je kan cruisend naar de eindoverwinning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |