abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_194969494
Ik ben nieuw hier en moet gelijk al een nieuwe post aanmaken... Bij deze. Ik hoop dat dit zo goed gaat.

Waarom denken mensen dat we in een plandemie zitten:

1. Ze vertrouwen de MSM niet meer

Hieronder 2 voorbeelden
We worden met zijn allen voor de gek gehouden:

Een demonstratie zou vroegtijdig zijn beeïndigd:
https://nos.nl/artikel/23(...)200-arrestaties.html

Terwijl de demo tot in de avond in volle toeren aan de gang was:

2. Mensen die kritische vragen stellen worden in een kwaad daglicht gezet
Viruswaanzin die opkomt voor onze vrijheden en die kritische vragen stellen worden weg gezet als gekkies. Terwijl een tegengeluid zo belangrijk is.

3. Mensen krijgen de indruk dat Bill Gates zijn Vaccin ons de strot in wilt duwen. Met zijn voortschrijdend inzicht heeft hij de pandemie voorspelt en heeft hij een voorsprong op een vaccin. Veel mensen vertrouwen dit niet helemaal aangezien er nogal wat geld in omloop gaat.
  woensdag 9 september 2020 @ 13:09:28 #2
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_194969612
https://www.statnews.com/(...)ticipant-in-the-u-k/

Haha de eerste proefpersoon is al ziek.
Hahaha.

Welke - neemt er dan ook vaccins.

Het is niet bedoelt voor je gezondheid!

[ Bericht 0% gewijzigd door SuperHartje op 09-09-2020 13:41:40 (Geen mongool gebruiken joh. Doe dan debiel of zo) ]
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_194969661
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 13:09 schreef Lambiekje het volgende:
https://www.statnews.com/(...)ticipant-in-the-u-k/

Haha de eerste proefpersoon is al ziek.
Hahaha.

Welke - neemt er dan ook vaccins.

Het is niet bedoelt voor je gezondheid!
Mja kan me voorstellen dat mensen die 4700E best aantrekkelijk vinden. Zullen ze nu wel anders over denken.

[ Bericht 0% gewijzigd door SuperHartje op 09-09-2020 13:44:55 ]
  woensdag 9 september 2020 @ 13:13:06 #4
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_194969677
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 13:09 schreef Lambiekje het volgende:
https://www.statnews.com/(...)ticipant-in-the-u-k/

Haha de eerste proefpersoon is al ziek.
Hahaha.

Welke - neemt er dan ook vaccins.

Het is niet bedoelt voor je gezondheid!
Het gebruikelijke cover up systeem faalde even of zo?

[ Bericht 0% gewijzigd door SuperHartje op 09-09-2020 13:46:20 ]
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 9 september 2020 @ 13:17:06 #5
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194969728
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 11:32 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Ik heb nu al een paar keer bij dingen waar ik aanwezig was gemerkt dat het in media echt totaal verkeerd gebracht werd. Dat is toch wel bijzonder. Zo werden eens exact het tegenovergestelde verteld van wat er gebeurd is. En ik was er zelf bij!
Oki, mooi ben benieuwd, heb je wat info..
En wat gebeurde vanuit jou standpunt? en wat zei het NOS?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_194969870
quote:
14s.gif Op woensdag 9 september 2020 13:17 schreef theguyver het volgende:

[..]

Oki, mooi ben benieuwd, heb je wat info..
En wat gebeurde vanuit jou standpunt? en wat zei het NOS?
Meerdere malen.

Klein voorbeeldje: jaren geleden reden m'n broer en ik met een enorme motorgroep het centrum door. Kwam 's Avonds het bericht dat de politie de snelwegafritten had afgesloten en daarmee had voorkomen dat een paar honderd motorrijders de stad door reden.
Ik was in die groep! _O-
Was gewoon exact het tegenovergestelde van wat er gebeurd was. En zo heb ik dat vaker meegemaakt.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_194970089
In een open brief aan Vlaams minister van Onderwijs Ben Weyts (N-VA) vragen zeventig artsen de mondmaskerplicht op school af te schaffen, zowel voor het lerarenkorps als voor de leerlingen. Ze vragen dat de minister zijn werkwijze onmiddellijk omkeert: geen mondmaskerplicht op school, bescherm enkel de risicogroep en geef enkel het advies dat mensen met een eventueel risicoprofiel in overleg gaan met hun arts.

De beslissing tot het invoeren van een mondmaskerplicht op school voor leerlingen vanaf 12 jaar baart de ondertekenaars, in hoofdzaak huisartsen, "grote zorgen", klinkt het.

Angst- en slaapproblemen
"De voorbije maanden kwam het algemene welzijn van kinderen en jongeren sterk onder druk te staan. We zien in onze praktijken een toenemend aantal kinderen en jongeren met klachten te wijten aan de gedragsregels die hen zijn opgedrongen. We diagnosticeren angst- en slaapproblemen, gedragsstoornissen en smetvrees. We zien een toename van huiselijk geweld, isolatie en deprivatie. Velen missen fysiek en emotioneel contact; hechtingsproblemen en verslaving liggen voor de hand."

"De mondmaskerplicht op de scholen vormt een ingrijpende bedreiging voor hun ontwikkeling. Ze gaat voorbij aan essentiële noden van het opgroeiende kind. Het welbevinden van kinderen en jongeren is in hoge mate afhankelijk van de emotionele verbondenheid met anderen. (...) Het doel van onderwijs is het creëren van een optimale context zodat een maximale ontplooiing van de jonge mens mogelijk is. De schoolomgeving moet een veilig oefenveld zijn. De mondmaskerplicht daarentegen maakt van de school een bedreigende en onveilige omgeving, waar emotionele verbondenheid moeilijk wordt."

Risico-inschatting
Bovendien ontbreekt volgens de ondertekenaars "elk grootschalig bewijs dat het dragen van mondmaskers in een niet-professionele omgeving enig positief effect heeft op de verspreiding van virussen, laat staan op de algemene gezondheid. Net zo min is er een rechtsgrond deze verplichting door te voeren. Ondertussen is wel duidelijk dat gezonde kinderen die Covid-19 doormaken standaard genezen zonder complicaties en dat ze nadien bijdragen tot de bescherming van hun medemensen door de groepsimmuniteit te vergroten."

https://www.hln.be/nieuws(...)FfkCiTojqKCv4Qmm7Iw4

Zulke basale logica allemaal dat het bizar is hoeveel mensen die shit gewoon pikken en zelfs verdedigen.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
  woensdag 9 september 2020 @ 13:40:46 #8
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_194970114
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 12:04 schreef Sponsje88 het volgende: [..] Sorry, maar ik kan me gewoon niet voorstellen dat mensen het niet zien. Zal wel aan mij liggen.
Het enige wat er uit onze discussie naar voren is gekomen, is dat het aantal mensen dat doorging met demonstreren misschien is onderschat door de NOS. En ik zeg misschien, omdat jij een getal van honderdduizenden demonstranten uit je duim hebt gezogen, en de enige manier om te acherhalen of de NOS zich vergist heeft, kennelijk het bekijken van vier uur beeldmateriaal is.
En waarom? Zelfs als er honderdduizend man stonden, deed het er niet toe: het gros van de Duitsers steunt het beleid van de federale overheid.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  woensdag 9 september 2020 @ 13:45:24 #9
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_194970185
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 13:25 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

Meerdere malen.

Klein voorbeeldje: jaren geleden reden m'n broer en ik met een enorme motorgroep het centrum door. Kwam 's Avonds het bericht dat de politie de snelwegafritten had afgesloten en daarmee had voorkomen dat een paar honderd motorrijders de stad door reden.
Ik was in die groep! _O-
Was gewoon exact het tegenovergestelde van wat er gebeurd was. En zo heb ik dat vaker meegemaakt.
ze waren te laat?
jullie waren al weg?

In dit geval komt de berichtgeving van lokale journalisten, en zo te horen, was de politie gewoon te laat en hadden ze niet veel zin aan gezichtsverlies..
dat wil niet zeggen dat dit de schuld is van de NOS, als dit door gegeven zou zijn aan RTL zouden ze waarschijnlijk exact het zelfde hebben uitgezonden.

mijn eigen ervaring was deze, de NOS zond beelden uit van een neer stortend vliegtuig in de Oekraïne vlak na de MH17 crash.
De NOS had schijnbaar een link van YouTube doorgekregen en klakkeloos in de uitzending gedaan terwijl dit om een totaal ander vliegtuig ging, het was ook geeneens een passagiers vliegtuig!
[vid] 'NOS prutst met vliegtuigrampbeelden'

maar meen dat je iets bedoelde in de trend van staken ivm COVID-19
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_194970261
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2020 13:40 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Het enige wat er uit onze discussie naar voren is gekomen, is dat het aantal mensen dat doorging met demonstreren misschien is onderschat door de NOS. En ik zeg misschien, omdat jij een getal van honderdduizenden demonstranten uit je duim hebt gezogen, en de enige manier om te acherhalen of de NOS zich vergist heeft, kennelijk het bekijken van vier uur beeldmateriaal is.
En waarom? Zelfs als er honderdduizend man stonden, deed het er niet toe: het gros van de Duitsers steunt het beleid van de federale overheid.
Mja beelden spreken voor zich. Heb verder niks meer erover te vermelden. En ik zei 'als het geen 100.000'den waren'. Als jij dat ziet alsof ik zeg dat het zo is, dan zie ik wel waarom het voor jou zo moelijk is om het probleem in te zien. Ik heb diverse sites bekeken en worden gesproken over 10.000'den, 100.000'den en zelfs miljoenen. Maar de NOS spreekt over 100'den.
Mij maakt het verder niet uit hoe jij het ziet. Ik zou zeggen bekijk de beelden nog is. Lees het bericht nog is. Als je het een goed bericht vind. ^O^
  woensdag 9 september 2020 @ 13:53:49 #11
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_194970317
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 13:50 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Mja beelden spreken voor zich. Heb verder niks meer erover te vermelden. En ik zei 'als het geen 100.000'den waren'. Als jij dat ziet alsof ik zeg dat het zo is, dan zie ik wel waarom het voor jou zo moelijk is om het probleem in te zien. Ik heb diverse sites bekeken en worden gesproken over 10.000'den, 100.000'den en zelfs miljoenen. Maar de NOS spreekt over 100'den.
Je zou dat niet vermeld hebben als je niet de schijn wilde wekken dat het relevant was, hé? Net als die sites.
Het is een vermakelijke broekdoenerij, daar niet van: maar het stinkt uren in de wind.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_194970378
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2020 13:53 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Je zou dat niet vermeld hebben als je niet de schijn wilde wekken dat het relevant was, hé? Net als die sites.
Het is een vermakelijke broekdoenerij, daar niet van: maar het stinkt uren in de wind.
De beelden spreken voor zich.
pi_194970439
Overigens staat het volgende in dezelfde NOS artikel:
Ook in Parijs en Londen is vandaag gedemonstreerd tegen de coronamaatregelen. Enkele honderden mensen gingen daar de straat op.

Hier de beelden van londen:
  woensdag 9 september 2020 @ 14:02:12 #14
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_194970465
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 13:57 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

De beelden spreken voor zich.
Behalve waar de Rijksdag bestormd lijkt: dan is opeens niets wat het lijkt.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  woensdag 9 september 2020 @ 14:03:48 #15
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_194970487

Europe was already planning for a Vaccine ID Passport from the 3rd quarter of 2019. The real question is what is a vaccine. Gates has been funding a vaccine that is totally different. Instead of introducing a sample of a disease, he has been funding a vaccine that is in part nanobots that target to change and alter your DNA to prevent disease. This is already being met with approval and is highly questionable as to what are the long-term effects of changing someone’s DNA.

https://www.armstrongecon(...)-italian-experiment/


https://debataafschecoura(...)ill-gates-in-italie/

Ah dna change vaccins.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_194970507
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 14:02 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

Behalve waar de Rijksdag bestormd lijkt: dan is opeens niets wat het lijkt.
Dat een klein groepje mensen onrust veroorzaken hou je natuurlijk niet tegen. Om de demo als rechtsextremistisch te doen lijken vind ik een beetje jammer, maar we vallen in herhaling.
  woensdag 9 september 2020 @ 14:11:29 #17
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_194970602
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 14:05 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Dat een klein groepje mensen onrust veroorzaken hou je natuurlijk niet tegen. Om de demo als rechtsextremistisch te doen lijken vind ik een beetje jammer, maar we vallen in herhaling.
We vallen inderdaad in herhaling: niemand doet namelijk of het een rechtsextremistische demonstratie was.

Snap je nu waarom ik die beelden die voor zichzelf spreken niet zo nodig hoef te zien? Je blijft maar kronkelen. Dat heeft niets met een heilig geloof in de NOS te maken.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  woensdag 9 september 2020 @ 14:15:59 #18
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_194970672

Look at how the perps are blaming a ‘fatal math mistake’ for the entire COVID-19 lockdown cataclysm?!


But where did this one percent figure come from? You may find this hard to believe, but this figure emerged by mistake. A pretty major thing to make a mistake about, but that’s what happened.

http://stateofthenation.co/?p=27843

Niks mistake. 30y in the make.

Als het om vaccins pushen gaat us het altijd structureel fout betekend
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  woensdag 9 september 2020 @ 14:22:30 #19
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_194970774
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2020 14:03 schreef Lambiekje het volgende:
[ afbeelding ]
Europe was already planning for a Vaccine ID Passport from the 3rd quarter of 2019. The real question is what is a vaccine. Gates has been funding a vaccine that is totally different. Instead of introducing a sample of a disease, he has been funding a vaccine that is in part nanobots that target to change and alter your DNA to prevent disease. This is already being met with approval and is highly questionable as to what are the long-term effects of changing someone’s DNA.

https://www.armstrongecon(...)-italian-experiment/

https://debataafschecoura(...)ill-gates-in-italie/

Ah dna change vaccins.
En jij ziet dat als geloofwaardig?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_194970830
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 14:11 schreef TitusPullo het volgende:

[..]

We vallen inderdaad in herhaling: niemand doet namelijk of het een rechtsextremistische demonstratie was.

Snap je nu waarom ik die beelden die voor zichzelf spreken niet zo nodig hoef te zien? Je blijft maar kronkelen. Dat heeft niets met een heilig geloof in de NOS te maken.
Ok, anders gezegt. De NOS probeert, IN MIJN OGEN, de demo te doen lijken alsof het een rechts extremistische beweging was en bagatelliseert de cijfers.

Hier spreekt men over mogelijk 100.000'den:
https://www.geenstijl.nl/(...)irusdemo-berlin2908/

Hier spreekt men over een miljoen:
https://www.interessantet(...)reren-voor-vrijheid/

En ik laat de directe beelden zien, zodat je met je eigen ogen kunt zien hoe het echt zit en je eigen mening kunt vormen. Zoals je ziet zijn het niet 100'den waarover de NOS spreekt en was het over het algemeen geen geweldadige demonstratie zoals de NOS, IN MIJN OGEN, doet voordoen en was de demo niet vroegtijdig beeïndigd.

Bekijk de beelden en vorm je mening op basis daarvan.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sponsje88 op 09-09-2020 14:36:28 ]
  woensdag 9 september 2020 @ 14:34:15 #21
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_194970983
Gaat het nog steeds over die demonstratie in Berlijn?

Lijkt wel alsof het voor een aantal mensen lastig te verkroppen is dat er best wat mensen de straat op zijn gegaan waarvan het gros doodnormale mensen die het allemaal zat zijn en helemaal niks met rechts extremisme van doen hebben. Die beelden van de bestorming komt de msm handig uit en legt daar vooral de focus op. Zet je wel weer aan het denken.. of niet kan ook natuurlijk.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 9 september 2020 @ 14:37:05 #22
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_194971047
quote:
1s.gif Op woensdag 9 september 2020 14:03 schreef Lambiekje het volgende:
[ afbeelding ]
Europe was already planning for a Vaccine ID Passport from the 3rd quarter of 2019. The real question is what is a vaccine. Gates has been funding a vaccine that is totally different. Instead of introducing a sample of a disease, he has been funding a vaccine that is in part nanobots that target to change and alter your DNA to prevent disease. This is already being met with approval and is highly questionable as to what are the long-term effects of changing someone’s DNA.

https://www.armstrongecon(...)-italian-experiment/

https://debataafschecoura(...)ill-gates-in-italie/

Ah dna change vaccins.
Lekker voor god spelen met de kudde , gratis experimenteren met miljoenen proefkonijnen 8)7
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 9 september 2020 @ 14:43:09 #23
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_194971164
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 14:37 schreef Summers het volgende:

[..]

Lekker voor god spelen met de kudde , gratis experimenteren met miljoenen proefkonijnen 8)7
Voor jou dezelfde vraag, zie je dit als geloofwaardig?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 9 september 2020 @ 14:43:30 #24
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_194971170
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 14:34 schreef controlaltdelete het volgende:
Gaat het nog steeds over die demonstratie in Berlijn?

Lijkt wel alsof het voor een aantal mensen lastig te verkroppen is dat er best wat mensen de straat op zijn gegaan waarvan het gros doodnormale mensen die het allemaal zat zijn en helemaal niks met rechts extremisme van doen hebben. Die beelden van de bestorming komt de msm handig uit en legt daar vooral de focus op. Zet je wel weer aan het denken.. of niet kan ook natuurlijk.
Bezorgde burgers kweekt sympathie DAT kan natuurlijk niet :N
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  woensdag 9 september 2020 @ 14:51:13 #25
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_194971290
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 14:26 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

Ok, anders gezegt. De NOS probeert, IN MIJN OGEN, de demo te doen lijken alsof het een rechts extremistische beweging was en bagatelliseert de cijfers.

Hier spreekt men over mogelijk 100.000'den:
https://www.geenstijl.nl/(...)irusdemo-berlin2908/

Hier spreekt men over een miljoen:
https://www.interessantet(...)reren-voor-vrijheid/

En ik laat de directe beelden zien, zodat je met je eigen ogen kunt zien hoe het echt zit en je eigen mening kunt vormen. Zoals je ziet zijn het niet 100'den waarover de NOS spreekt en was het over het algemeen geen geweldadige demonstratie zoals de NOS, IN MIJN OGEN, doet voordoen en was de demo niet vroegtijdig beeïndigd.

Bekijk de beelden en vorm je mening op basis daarvan.
Hartelijk dank. Dan zal ik ophouden de pietlut uit te hangen.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')