abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 8 september 2020 @ 20:23:15 #1
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_194959709
Juichen! *O*

Wat een vreselijk infantiel programma is dit, maar van RTL kun je niets anders verwachten dan oude concepten op te hoesten en vreselijke figuren als Ruben Nicolai met z'n vette nek of die fake Chantal Jansen naar voren te schuiven, meer smaken hebben ze niet bij RTL Unilever met hun uitgekauwde meuk.

En dan zijn ook nog eens 40 studenten 3 weken bezig met fucking steentjes achter elkaar zetten. Ga gvd iets nuttigs doen in de tijd zeg. Overal worden vrijwilligers gevraagd voor zaken die er echt toe doen, en jij gaat steentjes neerzetten voor RTL, dan ben je echt niet lekker.

Fijn dat het niet doorgaat en ik hoop dat het nooit meer doorgaat. En dat RTL failliet gaat en endemol en talpa en de hele flikkerse boel. :)
En dan ben ik nog niet eens begonnen over die mus. Nou het leven van die mus is meer waard dan de hele entertainmentwaarde van een rij stenen om laten vallen. En dan dat idiote hangertje dat rondtolt zodat er reclame tussendoor uitgezonden kan worden. De Aorta :')
Ja het zit heel diep, wat een kneuzenkermis is het zeg...

quote:
Ook Domino Day 2021 gaat niet door: project is te duur
Domino Day zou in maart volgend jaar voor het eerst sinds 2009 weer plaatsvinden, maar de dominowedstrijd gaat wederom niet door. Het programma zou eigenlijk al in november van dit jaar bij RTL 4 te zien zijn, maar wordt nu voor de tweede keer afgelast.
In coronatijd is het lastig om een kostbaar eenmalig project als Domino Day te maken. Het financieel risico was daarom te groot, lieten RTL en EndemolShine vandaag weten aan RTL Boulevard. Eerder dit jaar werd bekend dat er een nieuwe poging zou worden gedaan om het wereldrecord van het grootste aantal omvallende dominostenen te verbeteren. Het record staat op dit moment op 4.491.863 vallende blokjes.

Wie het zou gaan presenteren was nog niet bekend gemaakt. Wanneer het nu op de buis komt, is vooralsnog onduidelijk. Naar de wereldrecordpoging in 2009 keken destijds 2,9 miljoen mensen. Het evenement was toen te zien bij SBS6.
bron: https://www.gelderlander.(...)is-te-duur~aedf04ba/

En moeten we dan gaan juichen om 4,5 miljoen steentjes die omvallen? In de Eerste en Tweede Wereldoorlog zijn een veelvoud daarvan gesneuveld, maar toen ging het om mensen. Kun je nagaan hoe ridicuul domino day is. En dan hadden ze vroeger ook nog het gore lef het Domino D-Day te noemen, laat je nakijken zeg :')

:D
pi_194959745
Ik hoopte als kind altijd al dat ze (Nederland) het record niet gingen halen.
Was 1 keer mislukt toch?
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_194959828
Hoe moeilijk kan het zijn om zo'n dominosteenlegauto te maken die in 1x 20 rijen ofzo kan neerzetten en dat een sporthal lang, miljoen miljard steentjes en dat record verbreken ze nooit meer.

kunnen we die ellende ook achterwege laten
pi_194959838
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_194959894
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 20:29 schreef Dries4Ever het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn om zo'n dominosteenlegauto te maken die in 1x 20 rijen ofzo kan neerzetten en dat een sporthal lang, miljoen miljard steentjes en dat record verbreken ze nooit meer.

kunnen we die ellende ook achterwege laten
Dit dus. Zo deden de Chinezen dat, maar in Nederland moet het weer "mooi" :')
pi_194961415
Die engnek Hitler wat dat alles bedacht :') brrrr
U MAD?
  donderdag 10 september 2020 @ 15:07:20 #7
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_194986929
Jammer
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  User die overal opduikt 2022 donderdag 10 september 2020 @ 15:09:55 #8
186611 Haags
pi_194986969
Dit is best jammer :@
Zonder wrijving geen glans
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 10 september 2020 @ 15:26:06 #9
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_194987159
Juichen *O*
My age is very
Inappropriate
for my behavior
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')