abonnement Unibet Coolblue
pi_194957778
We zijn van plan om halverwege oktober met de auto (ivm. corona) nog ergens een weekje vakantie te pakken. Heeft iemand nog een leuke bestemming waar het toch nog enigszins zonnig zou zijn maar wat toch ook op een redelijke rij-afstand van Nederland ligt.
pi_194957856
Een week voordat je weg wel de kaart van europa er bij pakken en random wat plaatsen in buienradar gooien, dat is je beste kans

vermoedelijk zuid frankrijk, italie of spanje
pi_194957919
Wat vind jij een redelijke rijafstand?
pi_194958269
Zuid-Europa kan je binnen een dag op bestemming zijn en anders overnachting ergens in Oostenrijk ofzo
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_194958438
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2020 19:03 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
Wat vind jij een redelijke rijafstand?
Een uurtje of 10 -11 lijkt mij wel redelijk. Iets verder zou ook nog kunnen met inderdaad een overnachting ergens.
pi_195068906
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 19:34 schreef buldozer het volgende:

[..]

Een uurtje of 10 -11 lijkt mij wel redelijk. Iets verder zou ook nog kunnen met inderdaad een overnachting ergens.
Tja, Frankrijk en Spanje. Flink doorkarren en dan ben je met 18 uur aan de Costa.

Vanaf Tarragona is de boel ook nog eens geheel vrij van tol en diesel kost nog maar ¤0.95 de liter.
pi_195085469
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 19:34 schreef buldozer het volgende:

[..]

Een uurtje of 10 -11 lijkt mij wel redelijk. Iets verder zou ook nog kunnen met inderdaad een overnachting ergens.
Vanuit Groningen? Maastricht? Maakt toch wel uit in je reistijd.

Er is zo’n pagina waarop je je woonplaats en maximale reistijd kunt invullen. En dan krijg je een mooie cirkel met bestemmingen. Even kijken of ik die nog kan vinden.

Edit: https://www.oalley.net/app/map/dtt
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_195094217
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 11:30 schreef illusions het volgende:

[..]

Tja, Frankrijk en Spanje. Flink doorkarren en dan ben je met 18 uur aan de Costa.

Vanaf Tarragona is de boel ook nog eens geheel vrij van tol en diesel kost nog maar ¤0.95 de liter.
Lekker chillen in oranje gebied
pi_195094480
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2020 18:24 schreef MCH het volgende:

[..]

Lekker chillen in oranje gebied
^O^ ^O^

(dat zal je dan echt moeten opzoeken als dat is wat je wilt)
pi_195094663
Een Nissan Sunny.
pi_195164670
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2020 11:09 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Vanuit Groningen? Maastricht? Maakt toch wel uit in je reistijd.

Er is zo’n pagina waarop je je woonplaats en maximale reistijd kunt invullen. En dan krijg je een mooie cirkel met bestemmingen. Even kijken of ik die nog kan vinden.

Edit: https://www.oalley.net/app/map/dtt
Wij wonen mooi centraal in het land, dus in ons geval maakt dat niet uit. Thanks voor de site daar kan ik wel iets mee. We wachten nog 2 weken en dan gaan we eens kijken hoe de situatie overal is ivm. corona. Ook kunnen we dan wat plaatsen door een weersite heen gooien om te checken hoe het weer ongeveer zal zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')