Ja daar gooit hij het ook op, 'ik bedoelde het niet echt zo', maar dan kun je beter zeggen 'joh, ik heb me in het moment een beetje ongelukkig uitgedrukt, zo zou ik het nooit bedoeld hebben'. Maar nu begint hij met z'n sneeuwvlokje-Facebook-retoriek dat hij erop wordt aangesproken en zegt 'ja maar hullie hebben me verkeerd begrepen!' Nee knurft, je moet gewoon uitkijken met wat je zegt en anders gewoon een vent zijn en toegeven dat de woorden ongelukkig gekozen waren.quote:Op maandag 7 september 2020 23:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ik gok het er op dat hij het op beeldspraak gaat gooien omdat zwarte piet een fictief figuur is. EN ik heb echt een stervenstyfushekel aan zwarte piet dus maar verder vind ik het allemaal niet zo boeiend
Oh ja sta er dan idd gewoon achterquote:Op maandag 7 september 2020 23:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daar gooit hij het ook op, 'ik bedoelde het niet echt zo', maar dan kun je beter zeggen 'joh, ik heb me in het moment een beetje ongelukkig uitgedrukt, zo zou ik het nooit bedoeld hebben'. Maar nu begint hij met z'n sneeuwvlokje-Facebook-retoriek dat hij erop wordt aangesproken en zegt 'ja maar hullie hebben me verkeerd begrepen!' Nee knurft, je moet gewoon uitkijken met wat je zegt en anders gewoon een vent zijn en toegeven dat de woorden ongelukkig gekozen waren.
Het is gewoon een aanstellerige paardenlul waar veel te veel aandacht voor is.quote:Op maandag 7 september 2020 23:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja daar gooit hij het ook op, 'ik bedoelde het niet echt zo', maar dan kun je beter zeggen 'joh, ik heb me in het moment een beetje ongelukkig uitgedrukt, zo zou ik het nooit bedoeld hebben'. Maar nu begint hij met z'n sneeuwvlokje-Facebook-retoriek dat hij erop wordt aangesproken en zegt 'ja maar hullie hebben me verkeerd begrepen!' Nee knurft, je moet gewoon uitkijken met wat je zegt en anders gewoon een vent zijn en toegeven dat de woorden ongelukkig gekozen waren.
Weet je waar veel meer aandacht voor moet zijn?quote:Op maandag 7 september 2020 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is gewoon een aanstellerige paardenlul waar veel te veel aandacht voor is.
Ik zou haar doen #BLMquote:Op maandag 7 september 2020 23:18 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ter compensatie een mevrouw in bruine bikini in de OP.
Vrouwen in bikini?quote:Op maandag 7 september 2020 23:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Weet je waar veel meer aandacht voor moet zijn?
quote:Op maandag 7 september 2020 23:19 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
De mooie zijn uitverkocht in deze tijd van het jaar.
Voor goed leren rekenen op school.quote:Op maandag 7 september 2020 23:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niet mijn type, je ziet dat ze saai is.quote:Op maandag 7 september 2020 23:18 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik vind het op zich wel een knappe kerel, en hij is natuurlijk veel in het nieuws met z'n uitspraken, hoge bomen vangen veel wind etc etc dus alles wat hij zegt wordt tegen hem gebruiktquote:Op maandag 7 september 2020 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is gewoon een aanstellerige paardenlul waar veel te veel aandacht voor is.
Chocola.quote:Op maandag 7 september 2020 23:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En taal. En geschiedenis.quote:Op maandag 7 september 2020 23:19 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Voor goed leren rekenen op school.
Ook een beetje aanstellerige jankmuziek hoor.quote:
Moet het geen bruine mevrouw zijnquote:Op maandag 7 september 2020 23:18 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |