Mijn hotel zit stampvol met ouwe vellenquote:Op maandag 7 september 2020 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat kan straks ook nauwelijks als alles qua reizen failliet is
Ja en er wordt veel meer getest. En wellicht hebben de mensen die nu positief testen er minder last van.quote:Op maandag 7 september 2020 21:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja toen was het angst en voornamelijk de groep mensen die op de ic zouden komen raakte besmet. Nu is de groep veel jonger
Hoe laat ga je ontbijten morgen?quote:Op maandag 7 september 2020 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn hotel zit stampvol met ouwe vellen
Ik zal wel naīef zijn, maar als dat weer op gang komt, zal het weer groeien. Maar dat zal wel een tijd duren en misschien niet meteen op het niveau van 2019 zijn. Denk dat er ook wel dingen zullen veranderen qua vliegverkeer. Of niet, want mens.quote:Op maandag 7 september 2020 21:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat kan straks ook nauwelijks als alles qua reizen failliet is
Een goede reset kan misschien geen kwaad.quote:Op maandag 7 september 2020 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en dan is de Aarde weer binnen een paar jaar gezond
Gewoon de minst verlepte en die er het rijkst uitziet het graf in beffen.quote:Op maandag 7 september 2020 21:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn hotel zit stampvol met ouwe vellen
Heeft ie wel halfpension?quote:Op maandag 7 september 2020 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hoe laat ga je ontbijten morgen?
quote:Op maandag 7 september 2020 21:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zal wel naīef zijn, maar als dat weer op gang komt, zal het weer groeien. Maar dat zal wel een tijd duren en misschien niet meteen op het niveau van 2019 zijn. Denk dat er ook wel dingen zullen veranderen qua vliegverkeer. Of niet, want mens.
quote:Op maandag 7 september 2020 21:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Een goede reset kan misschien geen kwaad.
Maar corona of niet, en zelfs al wordt er 10 jaar nauwelijks gereisd, de klimaatdrammers houden niet op
Als de reisbranche uitgeschakeld is gaan ze over op de veehouderij denk ik.quote:Op maandag 7 september 2020 21:39 schreef Koen66 het volgende:
zelfs al wordt er 10 jaar nauwelijks gereisd, de klimaatdrammers houden niet op
quote:Op maandag 7 september 2020 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon de minst verlepte en die er het rijkst uitziet het graf in beffen.
quote:Op maandag 7 september 2020 21:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon de minst verlepte en die er het rijkst uitziet het graf in beffen.
Nou, daar zijn ze dankzij de stikstofcrisis al druk mee bezigquote:Op maandag 7 september 2020 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als de reisbranche uitgeschakeld is gaan ze over op de veehouderij denk ik.
Meestal te herkennen aan een panterlegging.quote:Op maandag 7 september 2020 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Morgen even uitkijken naar een exemplaar met een parelketting en een privé-chauffeur.
Flipper?quote:Op maandag 7 september 2020 21:42 schreef bitterbal het volgende:
kennen jullie dit dier?
https://nos.nl/video/2347(...)en-in-nederland.html
Ja dat is mn vriend Willy, als kind heb ik hem nog helpen ontsnappen uit het dolfinarium in Harderwijk waar verzorgers hem aftrokken/seksueel misbruikten.quote:Op maandag 7 september 2020 21:42 schreef bitterbal het volgende:
kennen jullie dit dier?
Nee, nog nooit van gehoord.quote:Op maandag 7 september 2020 21:42 schreef bitterbal het volgende:
kennen jullie dit dier?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |