Vind het super dat je hier nu mod bentquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:09 schreef Ali_boo het volgende:
Of als je het over koetjes en kalfjes wil hebben, mag ook ^^
Mooi, thxquote:Op donderdag 31 maart 2022 20:09 schreef Ali_boo het volgende:
Of als je het over koetjes en kalfjes wil hebben, mag ook ^^
quote:Op vrijdag 1 april 2022 00:45 schreef koosbasterd het volgende:
[ link | afbeelding ]
Deze is leuk, en misschien wel waar
quote:Op vrijdag 1 april 2022 22:59 schreef greysbones het volgende:
[ twitter ]
en we jassen er maar weer een wet door
quote:1 De burgemeester van een geheel of ten dele te ontruimen gemeente kan voor elk transport van af te voeren bevolking een of meer transportleiders aanwijzen. Gelijke bevoegdheid komt toe aan de door Onze Ministers aangewezen autoriteiten, indien bij de afvoer de grenzen van de gemeente van ontruiming worden overschreden.
2 De transportleiders staan onder de bevelen van de burgemeester, indien bij de afvoer de grenzen van de gemeente van ontruiming niet worden overschreden. In het andere geval staan zij, indien daartoe aanleiding bestaat, onder de bevelen van de door Onze Ministers aangewezen autoriteiten.
3 De transportleiders zijn belast met het handhaven van de orde in het transport en kunnen met het oog daarop bevelen geven.
In België was het nog een graadje erger, een violiste speelde het Oekraïens volkslied, alle politici stonden op met hun hand op het hart.quote:Op zondag 3 april 2022 18:35 schreef Ali_boo het volgende:
Het is hier nog niet aan bod geweest maar wat een trieste vertoningen van dit zeg
[ twitter ]
Geloof je op je woord ik hoef het verder echt niet te zien, overal waar die zijn zegje doet, is het dezelfde cringefest. De hele wereld buigt voor deze valse Joodse Messiahquote:Op maandag 4 april 2022 16:20 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
In België was het nog een graadje erger, een violiste speelde het Oekraïens volkslied, alle politici stonden op met hun hand op het hart.
Vlees boederijen ook gesubsideerd zijn? Dacht ik wel, daarom dat vlees wel goedkoop is?quote:Op maandag 4 april 2022 18:38 schreef ludovico het volgende:
[ twitter ]
Dit is stap 1 voor CO2 heffing in je product, en meer dan dat ook, vlees is natuurlijk ook dierenleed dus moet je ook voor betalenEn na X jaar verbannen ze het helemaal volledig.
Zonder verkiezingsfraude zou het niet mogelijk moeten zijn zou je denken maar ze hypnotiseren mensen al van jong af aan met propaganda....
Goodbye budget vliegtickets.....tis allang ook gesubsideeerd.quote:Op maandag 4 april 2022 18:45 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
Als je een vliegticket boekt staat er bij sommige maatschappijen bij hoeveel CO2 het kost, zal ook niet voor niks zijn.
Ik woon in drenthe en ben lichtelijk geobsedeerd door vliegtuigen zodat ik vanaf eind jaren 70, begin 80 heel wat uren op mn rug naar de lucht heb gekeken en in die tijd bleven de strepen nooit zo lang hangen als nu.quote:Op dinsdag 19 april 2022 10:40 schreef controlaltdelete het volgende:
[ afbeelding ]
Afgelopen dagen is het weer raak inderdaad.
quote:Op donderdag 21 april 2022 19:08 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Ik woon in drenthe en ben lichtelijk geobsedeerd door vliegtuigen zodat ik vanaf eind jaren 70, begin 80 heel wat uren op mn rug naar de lucht heb gekeken en in die tijd bleven de strepen nooit zo lang hangen als nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |