Is dat zo'n menstruatie cup ding?quote:Op maandag 7 september 2020 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Plaatje omdat waarom de fuck is daar een glittervariant van.
Jep.quote:Op maandag 7 september 2020 13:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Is dat zo'n menstruatie cup ding?
Omdat glitterquote:Op maandag 7 september 2020 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Plaatje omdat waarom de fuck is daar een glittervariant van.
En de volgende keer aan de penis van iemand blijven plakken en dat die dan vraagt of je een feestje gehad hebt.quote:Op maandag 7 september 2020 13:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat glitterMaar zou een beetje bang zijn dat de glitter afgeeft in m'n vagijn
quote:Op maandag 7 september 2020 13:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En de volgende keer aan de penis van iemand blijven plakken en dat die dan vraagt of je een feestje gehad hebt.
Dat ja.quote:Op maandag 7 september 2020 13:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Omdat glitterMaar zou een beetje bang zijn dat de glitter afgeeft in m'n vagijn
Het ding opzetten als een soort van hoedje.quote:Op maandag 7 september 2020 13:36 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En de volgende keer aan de penis van iemand blijven plakken en dat die dan vraagt of je een feestje gehad hebt.
Geen idee wat voor ding dit moet zijnquote:Op maandag 7 september 2020 13:35 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Is dat zo'n menstruatie cup ding?
Bloedopvangbak.quote:Op maandag 7 september 2020 13:38 schreef Justin_Case het volgende:
Wat is dat voor een ding in de OP?
Ik zag net een plaatje van toen m'n perkje net beplant was, de plantjes zijn echt flink gegroeid.quote:
Leuk! Ik heb dit weekend mijn framboos nogal hard gesnoeid maar die begon een beetje te overheersend te worden. Dus jammer de bammer van de frambozen die nog niet rijp waren. Verder maakt mijn Bruggie zich op voor een rijke tweede bloei en dan is het tuinseizoen wel weer een beetje afgelopen denk ik.quote:Op maandag 7 september 2020 13:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zag net een plaatje van toen m'n perkje net beplant was, de plantjes zijn echt flink gegroeid.
Morgen nog even bijwerken en misschien m'n braam snoeien. Volgens mij is 'ie wel al klaar met z'n vruchten.
Bloedopvangding, beter voor t milieu.quote:Op maandag 7 september 2020 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee wat voor ding dit moet zijn
Menstruatiecupquote:Op maandag 7 september 2020 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geen idee wat voor ding dit moet zijn
Nee, f@cken lukt niet met zo'n ding.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |