abonnement Unibet Coolblue
pi_194933275
Laat ik voorop stellen, ik ben sceptisch qua geesten, demonen enzovoort. Toch vind ik het wel interessant.

Ik ben een groot fan van Ghost Adventures, helaas is die de laatste jaren veranderd in één grote Zak Bagans show. De eerste seizoenen vond ik tof en waren veel beter te pruimen. Ondertussen heb ik de meeste afleveringen al meerdere keren gezien.

Ghost Hunters kan mij dan weer minder bekoren en verder heb ik eigenlijk nooit iets anders geprobeerd.

Hebben jullie aanraders qua TV-shows of Youtube series die een beetje hetzelfde sfeertje hebben als de eerste seizoenen van Ghost Adventures?

Mijn dank is groot.
Uitvinder van de biersmiley.
  maandag 7 september 2020 @ 13:29:38 #2
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_194933382
Ghost Hunters _O_ Ghost Adventures is zo ontzettend overdreven Amerikaans. Het neppe straalt er van af.
pi_194933555
quote:
14s.gif Op maandag 7 september 2020 13:29 schreef NoXia het volgende:
Ghost Adventures is zo ontzettend overdreven Amerikaans. Het neppe straalt er van af.
Laatste seizoenen wel ja. Heel overdreven en veel speeltjes. Aan het begin gingen ze met een microfoon een vage kelder in en leek het nog wel authentiek.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_194933582
  maandag 7 september 2020 @ 15:42:15 #5
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_194934998
Als je googled op Ghost Hunters zie je een lijstje ‘mensen kijken ook naar’ of zoiets. Daar staan nog wat shows.
pi_194935286
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2020 15:42 schreef Boca_Raton het volgende:
Als je googled op Ghost Hunters zie je een lijstje ‘mensen kijken ook naar’ of zoiets. Daar staan nog wat shows.
9 van de 10 lijstjes zijn opgesteld door paranormaal geile Amerikanen die houden van show. Dus misschien dat er een nuchtere Nederlander mij een aanbeveling kan doen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_194936473
"paranormal caught on camera" Was/wordt uitgezonden door Spike als ik het me goed herinner.
"Help, my house is haunted" Volgens mij ook via Spike.

Wellicht kun je deze titels ook op Youtube vinden. ;)
pi_194947497
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 17:21 schreef vannelle het volgende:
"paranormal caught on camera" Was/wordt uitgezonden door Spike als ik het me goed herinner.
"Help, my house is haunted" Volgens mij ook via Spike.

Wellicht kun je deze titels ook op Youtube vinden. ;)
Die eerste is ook echt heel overdreven maar wel vermakelijk af en toe. Die zenden ze nog steeds uit op Fox in NL. DIe 2e is ook gemaakt door Zak Bagans dus voorspelt niet veel goed. Toch ga ik hem eens checken. Thanks.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_194956645
Oeh, dat wordt weer een paar avondjes griezelen op de bank, merk ik al.

Herinner me trouwens dat er ooit, lang lang geleden, ook een programma op tv was met paranormale zaken. Er staat me nog bij dat er eentje was met een hond die met een auto meerende en waarvan de bestuurder hem herkende als zijn eigen hond. Maar de hond in kwestie was even daarvoor overleden, dus dat kon niet. Toch maar gestopt om te kijken, en er was niets, natuurlijk. Maar als hij niet was gestopt, dan had hij midden in een kettingbotsing terecht gekomen.
Of van een jongen die iemand op het vliegveld zag lopen die precies op hem leek, hij achter hem aan & waardoor hij zijn vlucht miste. De jongen in kwestie was z'n evenbeeld, maar met een grote moedervlek op z'n gezicht. Het vliegtuig, waar hij in had moeten zitten, is verongelukt... Hij vertelde het voorval aan z'n ouders, die op dat moment moesten bekennen dat hij bij de geboorte een tweelingbroer had, die snel was overleden. Deze jongen had een grote moedervlek op z'n gezicht.

Krijg echt de rillingen van dit soort dingen.
Sorry voor 't lange verhaal. Na 25 jaar weet ik 't nog steeds. Heeft veel indruk gemaakt.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
  Moderator dinsdag 8 september 2020 @ 17:47:21 #10
441859 crew  Lenny77
pi_194956713
quote:
88s.gif Op dinsdag 8 september 2020 17:42 schreef Natalie het volgende:
Oeh, dat wordt weer een paar avondjes griezelen op de bank, merk ik al.

Herinner me trouwens dat er ooit, lang lang geleden, ook een programma op tv was met paranormale zaken. Er staat me nog bij dat er eentje was met een hond die met een auto meerende en waarvan de bestuurder hem herkende als zijn eigen hond. Maar de hond in kwestie was even daarvoor overleden, dus dat kon niet. Toch maar gestopt om te kijken, en er was niets, natuurlijk. Maar als hij niet was gestopt, dan had hij midden in een kettingbotsing terecht gekomen.
Of van een jongen die iemand op het vliegveld zag lopen die precies op hem leek, hij achter hem aan & waardoor hij zijn vlucht miste. De jongen in kwestie was z'n evenbeeld, maar met een grote moedervlek op z'n gezicht. Het vliegtuig, waar hij in had moeten zitten, is verongelukt... Hij vertelde het voorval aan z'n ouders, die op dat moment moesten bekennen dat hij bij de geboorte een tweelingbroer had, die snel was overleden. Deze jongen had een grote moedervlek op z'n gezicht.

Krijg echt de rillingen van dit soort dingen.
Sorry voor 't lange verhaal. Na 25 jaar weet ik 't nog steeds. Heeft veel indruk gemaakt.
Oh wauw.. dat laatste stuk :o
Eigenlijk echt wel mooi
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194957589
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 08:21 schreef dimmak het volgende:

[..]

Die eerste is ook echt heel overdreven maar wel vermakelijk af en toe. Die zenden ze nog steeds uit op Fox in NL. DIe 2e is ook gemaakt door Zak Bagans dus voorspelt niet veel goed. Toch ga ik hem eens checken. Thanks.
Ja, Fox idd. Thanks. :)
In die 2e is Zak Bagan niet te zien maar de opzet is wel zo'n beetje het zelfde.
Ik heb ook het idee dat er wat meer "actie" te zien is maar het is allemaal behoorlijk zweverig en vergezocht.
Ik kijk het dan ook maar af en toe.
  dinsdag 8 september 2020 @ 18:39:54 #12
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_194957614
Paranormal caught on camera: het is zo jammer dat de deskundigen niet kritisch zijn.
Praat over de hel en je komt er.
  dinsdag 8 september 2020 @ 19:03:13 #13
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_194957915
Welke kunnen jullie me aanraden? Ik wil wel eens wat zien.
pi_194957950
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2020 19:03 schreef Boca_Raton het volgende:
Welke kunnen jullie me aanraden? Ik wil wel eens wat zien.
Ik durf niet meer naar dit soort films te kijken. Heb nog steeds af en toe een nachtmerrie over een griezelfilm die ik ooit gezien heb.
  dinsdag 8 september 2020 @ 19:07:27 #15
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_194957971
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 19:06 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik durf niet meer naar dit soort films te kijken. Heb nog steeds af en toe een nachtmerrie over een griezelfilm die ik ooit gezien heb.
Ook zo’n Ghost Hunters...? Dus geen film maar show?
pi_194957986
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2020 19:07 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Ook zo’n Ghost Hunters...? Dus geen film maar show?
Ik weet de naam niet meer.

Oh ja, Rosemary's daughter was het.
  dinsdag 8 september 2020 @ 19:09:10 #17
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_194958001
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 19:08 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik weet de naam niet meer.

Oh ja, Rosemary's daughter was het.
Rosemary’s baby denk ik. Oh jasses dat durf ik ook niet. :N
pi_194958025
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2020 19:09 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Rosemary’s baby denk ik. Oh jasses dat durf ik ook niet. :N
En ik zie dat ik hier helemaal fout zit. Het gaat over paranormale shows, sorry people :@
Ja, Rosemary's baby.
pi_194958155
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 19:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En ik zie dat ik hier helemaal fout zit. Het gaat over paranormale shows, sorry people :@
Ja, Rosemary's baby.
Oh, zo'n mooie film, met Mia Farrow.
pi_194959376
Ghost brothers is wel grappig. 3 grote afro Amerikanen die op zoek gaan naar geesten.

Paranormal Lockdown heb je ook nog, is de nieuwe show van Nick groff, die ook in ghost adventures zat.

En ook een show met jack Osbourne, ben de naam even kwijt.

Ghost Chasers, ghost asylum en ghost lab zijn ook wel aardig
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_194959404
Haunted collector heb je ook nog...
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
  dinsdag 8 september 2020 @ 20:23:20 #22
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_194959712
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 20:10 schreef ErwinDikkie het volgende:
Haunted collector heb je ook nog...
Dank je voor je suggesties!
pi_194960664
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2020 20:23 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Dank je voor je suggesties!
Geen probleem :)
De meeste zijn op tv geweest op spike, vice, of investigation discovery, syfy channel ook.
“Satan has been the best friend the church has ever had, as he has kept it in business all these years!”
pi_194963520
Als je Nuke's Top 5 mag geloven zitten alle spoken tegenwoordig op TikTok :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_194966711
Ik heb meer tv zenders nodig... :')
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')