abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_194942492
quote:
7s.gif Op maandag 7 september 2020 20:44 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Het geeft op zich echt helemaal niks dat iemand meerdere chats runt, Dat is niet meer dan logisch zoals het swipe systeem werkt; soms heb je 3 dagen niks, soms heb je er 3 dagen oprij een paar per dag. We weten allemaal dat minstens de helft vd chats nergens heen gaat, in het begin is het meestal bericht op bericht, maar soms wordt het ineens minder, of je wordt geghost gewoon, dus een backup-chat kan helemaal geen kwaad. Je hebt niks met de andere kant, dus 'eisen' dat je de enige bent slaat nergens op.

Wat ik ik wél stomvervelend vind is al je van die oneliners terug krijgt op een heel verhaal (hahaha, ja, dat vind ik ook hoor !!! ), en dan ook nog steevast een halve dag of een paar uur op die reply moet wachten, terwijl je ziet dat iemand vrij veel online is.. 3 oneliners per dag vind ik geen 'gesprek' en dan haak ik vrij vlot af.. je zit dan gewoon in de wachtrij, en er is geen bandje van "Er zijn nog 11 wachtenden voor u, u wordt...", geen leuk muziekje, gewoon niks :N. Dat word ik echt vrij rap beu. Soms gooi ik er dan nog een 'harig' berichtje in (nee geen D-pic :+ ) , maar gewoon iets waar men op 'moet' reageren, soms worden ze dan ineens wakker, en soms heb je een block te pakken, ook prima, dan is het meteen duidelijk. 14.gif

Zelf probeer ik het altijd bij max 2 te houden (liefst gewoon één goede leuke), dat vind ik meer dan zat buiten het normale chatverkeer om (planning en communicatie voor mijn werk loopt ook grotendeels via wzp, dus het is allemaal vrij time-consuming), maatje hier, collega daar, wat ex-dates, 2 groepschats die altijd meelopen.. wazzap is echt gekkenhuis soms. -O-

Zorg gewoon dat je niet meer chats om je nek hangt als dat je fatsoenlijk kunt runnen, zo moeilijk is dat toch niet?
Ik wis de oneliners, antwoorden van 1 woord of iemand die niets terug vraagt altijd snel. Als ze op Tinder al geen interesse toont zie ik er weinig toekomst in.
Maar ik ben dan ook te gelukkig als vrijgezel als ik er niet beter van word hoeft het voor mij niet.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  maandag 7 september 2020 @ 21:52:06 #127
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194942638
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 21:47 schreef vipergts het volgende:

[..]

Ik wis de oneliners, antwoorden van 1 woord of iemand die niets terug vraagt altijd snel. Als ze op Tinder al geen interesse toont zie ik er weinig toekomst in.
Maar ik ben dan ook te gelukkig als vrijgezel als ik er niet beter van worst hoeft het voor mij niet.
Hmm, ik heb het best naar mijn zin, maar ik weet niet of ik 'gelukkig' word van single zijn.. Maar inderdaad; een relatie moet je wel ervaren als iets positiefs, anders ben je verkeerd bezig.. een relatie is geen musthave, maar een wannahave.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 7 september 2020 @ 21:55:47 #128
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194942769
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2020 17:10 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Hoe uit hun ogen kijken? Zelfverzekerd? Zwoel? Zielig? Hoezo is het onmogelijk om dat te omschrijven?
Dat tweede tja aan de ene kant begrijp ik dat en is het sowieso al vrij kansloos als mensen iets aan zichzelf moeten veranderen om indruk te maken want of ze kunnen het niet of ze willen niet, vaak althans. Aan de andere kant houdt men met zulke vaagheid het wel in stand dat anderen niet meer weten hoe ze in vredesnaam aantrekkelijk gevonden worden door de ander als ze worden afgewzen en het daar niet mee eens zijn en worden door het gebrek aan feedback wellicht steeds moedelozer.
[..]

Mee eens! Eigen record stond op 10, dat hij met nog 10 andere vrouwen chatte. Mijn eigen record op 3, dat ik met 3 verschillende jongens in contact was. In de realiteit dan.
[..]

Nouja, iedereen heeft uitstraling. Als het de uitstraling is van een dode mus of een zombie heb je nog steeds een uitstraling. Ja ik snap dat kleding iets oppervlakkigs is, maar het is ten minste een keuze in tegenstelling tot de vorm van iemands gezicht of zo dus vandaar dat ik dat als voorbeeld gaf.
En depressieve mensen kunnen het misschien juist een pluspunt vinden als iemand anders ook depressief kijkt dus het verschilt heel erg per individu. Misschien zijn er zelfs mensen die van onverzorgde mensen houden. Zoals vrouwen die vallen op stoere houthakkers of iets dergelijks. En je hebt mannen met een fetisj voor dikke vrouwen.
Dus het belangrijkste lijkt mij dat iemand 1 van deze 2 keuzes maakt:
- vind je het belangrijk dat je jezelf kunt zijn in een relatie? > vooral niet bezig zijn met wat anderen willen en alleen overkomen hoe je zelf wil. Dat is dus lekker makkelijk, maar je scoort er wellicht niet de meest perfecte partners mee.
- vind je het belangrijk om een act in perfectie op te voeren? > kijk wie je zelf aantrekkelijk vind en zorg dat je qua uitstraling op hun level komt.
Op ieder potje past ongetwijfeld een dekseltje :Y

Je eerste voorbeeld is imho hoe het moet, en het tweede verhaal is een sudden death relatie, want dat trek je sowieso nooit lang, maar wel dé manier om een snoepie te versieren.. Een 'act' is- en blijft precies dat; vroeg of laat ga je op je bakkes, en raken mensen gekwetst.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 7 september 2020 @ 21:59:05 #129
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194942893
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 19:15 schreef Uhmmpie het volgende:
Nou punt is als ik vind dat mensen een doortastende scherpe blik moeten hebben..
Maar ook ondeugend en vriendelijk en open..

Dan kun je al die termen toepassen en toch nog op iets heel anders uitkomen uiteindelijk.

Dat is meer het probleem denk ik.
da's nogal een lijstje, en dat zijn alleen nog maar zijn ogen _O-
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194943584
quote:
10s.gif Op maandag 7 september 2020 21:59 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

da's nogal een lijstje, en dat zijn alleen nog maar zijn ogen _O-
Maar ik heb dan weer geen eisen aan schouderbreedte, bovenarmomtrek, penislengte en dergelijke zaken.

Leuk gezicht is gewoon belangrijk... kan er niks aan doen.
Niet knap.. wel leuk.

En dat is een moeilijk te omschrijven begrip.

[ Bericht 5% gewijzigd door Uhmmpie op 07-09-2020 22:22:51 ]
  maandag 7 september 2020 @ 23:04:38 #131
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194944879
quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2020 22:17 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Maar ik heb dan weer geen eisen aan schouderbreedte, bovenarmomtrek, penislengte en dergelijke zaken.

Leuk gezicht is gewoon belangrijk... kan er niks aan doen.
Niet knap.. wel leuk.

En dat is een moeilijk te omschrijven begrip.
_O- _O- _O-

Ik heb al een hoop vragen gehad; maar eigenlijk moet de eerste keer "hoe lang is 'ie?" nog komen :D

Rest eigenlijk ook niet, maar daarvoor staan er ook foto's op je profiel natuurlijk. :P

Het verschil tussen 'leuk' en 'Leuk' is idd lastig te omschrijven; ik noem het altijd de X-factor, een 6je verandert soms gewoon in een 8 door één enkele oogopslag of dikke glimlach op foto 4 :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194945622
quote:
0s.gif Op maandag 7 september 2020 19:42 schreef Uhmmpie het volgende:
Snapte je voorbeeld.. maar zo gaat dat voor mij dus precies niet.
Die “blik” overstijgt eerder de stereotypes.

Maar het blijft tja.. lastig.

Echte fysieke kenmerken zijn makkelijker wat dat betreft.
Ja... wat dat betreft lijken veel mannen het makkelijker te hebben
Lichaamstype van hun voorkeur en ze zijn vaak al tevreden.
Maar als het ook alleen maar bij tevredenheid blijft en verder niks en ze daarom ook niet meer verder zoeken dan zullen ze misschien wel nooit echte verliefdheid ervaren.
Maar daar zoeken ze vaak toch al niet meer naar omdat de kans zo klein is dat je beiden iemand echt heel leuk vindt. Die kans is ook gewoon klein.

quote:
1s.gif Op maandag 7 september 2020 21:47 schreef vipergts het volgende:
Ik wis de oneliners, antwoorden van 1 woord of iemand die niets terug vraagt altijd snel. Als ze op Tinder al geen interesse toont zie ik er weinig toekomst in.
Maar ik ben dan ook te gelukkig als vrijgezel als ik er niet beter van word hoeft het voor mij niet.
Dat is mooi. Heb je een tip om dat te worden voor de mannen die dat niet zijn?

quote:
7s.gif Op maandag 7 september 2020 21:55 schreef Sounddragon het volgende:
Op ieder potje past ongetwijfeld een dekseltje :Y

Je eerste voorbeeld is imho hoe het moet, en het tweede verhaal is een sudden death relatie, want dat trek je sowieso nooit lang, maar wel dé manier om een snoepie te versieren.. Een 'act' is- en blijft precies dat; vroeg of laat ga je op je bakkes, en raken mensen gekwetst.
Nou ja het zou natuurlijk kunnen dat je kledingstijl (ik noem maar wat) van die ander echt overneemt omdat het sowieso je type is en als die ene je niet wil dan maak je alsnog daardoor misschien meer kans bij een soortgelijk type. Als je dat niet erg vindt is het geen act. Wel als je het eigenlijk spuuglelijk bij jezelf vindt staan ja.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194945663
Geeninspiratie doet toch niet aan relaties, intimiteit, gevoelens of seks? _O-
  dinsdag 8 september 2020 @ 00:31:44 #134
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194945757
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 00:09 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ja... wat dat betreft lijken veel mannen het makkelijker te hebben
Lichaamstype van hun voorkeur en ze zijn vaak al tevreden.
Maar als het ook alleen maar bij tevredenheid blijft en verder niks en ze daarom ook niet meer verder zoeken dan zullen ze misschien wel nooit echte verliefdheid ervaren.
Maar daar zoeken ze vaak toch al niet meer naar omdat de kans zo klein is dat je beiden iemand echt heel leuk vindt. Die kans is ook gewoon klein.
[..]

Dat is mooi. Heb je een tip om dat te worden voor de mannen die dat niet zijn?
[..]

Nou ja het zou natuurlijk kunnen dat je kledingstijl (ik noem maar wat) van die ander echt overneemt omdat het sowieso je type is en als die ene je niet wil dan maak je alsnog daardoor misschien meer kans bij een soortgelijk type. Als je dat niet erg vindt is het geen act. Wel als je het eigenlijk spuuglelijk bij jezelf vindt staan ja.
De kledingstijl van iemand overnemen? How about niet om te beginnen alvast je identiteit inleveren vóórdat je überhaupt een relatie hebt? My gawd, dan heb je wel ergens een beetje kortsluiting :|W _O-

Volgens mij heb jij het niet zo heel hoog op met manvolk he? :D
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194945916
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 00:15 schreef Huck_ het volgende:
Geeninspiratie doet toch niet aan relaties, intimiteit, gevoelens of seks? _O-
Nee maar daarom mag ik de zieligerds die het ongelukkige idee hebben dat ze er wel aan moeten doen er toch wel in theoretische zin over adviseren? Met het geruststellende besef dat ik het zelf niet nodig heb.

quote:
10s.gif Op dinsdag 8 september 2020 00:31 schreef Sounddragon het volgende:
De kledingstijl van iemand overnemen? How about niet om te beginnen alvast je identiteit inleveren vóórdat je überhaupt een relatie hebt? My gawd, dan heb je wel ergens een beetje kortsluiting :|W _O-

Volgens mij heb jij het niet zo heel hoog op met manvolk he? :D
Haha ja je hebt ook op zich wel gelijk daarin :P.
Maar je moet toch ergens beginnen om aansluiting te vinden?
Nou ja als ze aan 100 vrouwen dezelfde boodschap hey schatje hoe is ie kopieren niet nee.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_194945939
Wow...
  dinsdag 8 september 2020 @ 02:27:41 #137
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194946157
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 september 2020 01:08 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Nee maar daarom mag ik de zieligerds die het ongelukkige idee hebben dat ze er wel aan moeten doen er toch wel in theoretische zin over adviseren? Met het geruststellende besef dat ik het zelf niet nodig heb.
[..]

Haha ja je hebt ook op zich wel gelijk daarin :P.
Maar je moet toch ergens beginnen om aansluiting te vinden?
Nou ja als ze aan 100 vrouwen dezelfde boodschap hey schatje hoe is ie kopieren niet nee.
Het besef dat je het niet nodig hebt is jouw feestje, maar om nou de rest van de wereld (naja, 95%) zieligerds te noemen gaat wel een beetje ver niet? :D

Hoe lang heb je op dating apps gezeten? :)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194946179
Nouja als het niet lukt dan is het toch logisch als ik jullie zieligerds noem?
Maar aan de andere kant zijn er als ik topics als deze lees ook heel veel mensen die dat niet boeit omdat ze het proces gewoon leuk vinden. Maar dan is het gewoon een soort hobby.
Ik heb een jaar of 7 met tussenpozen op van die onlibe ontmoetingssites gezeten waar veel vrijgezelle mensen waren
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  Moderator dinsdag 8 september 2020 @ 06:58:11 #139
441859 crew  Lenny77
pi_194947036
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 september 2020 01:08 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

Haha ja je hebt ook op zich wel gelijk daarin :P.
Maar je moet toch ergens beginnen om aansluiting te vinden?
Nou ja als ze aan 100 vrouwen dezelfde boodschap hey schatje hoe is ie kopieren niet nee.
Ik zie er uit als een vrouwelijke Sheldon qua kledingsstijl.
Iemand die valt op een popje met jurkje en hoge hakjes zal mij helemaal niets vinden. En dat vind ik echt niet erg want ik heb geen ambitie om mezelf in een popje te veranderen! Dus zoek maar lekker door dan!
De man die mij zo wel leuk vindt heeft sowieso al het karakter wat beter bij mij zal passen dan de popjes-man.
Geen verlies daar dus!

In relaties is het geven en nemen en je past je vanzelf wel een deel aan aan je partner en zo hoort het ook, maar je moet niet je ware zelf beginnen te verbuigen om maar een lief te kunnen krijgen. Het aanpassen begint pas als jullie als koppel al wat verder op het pad zitten.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194947050
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 06:58 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ik zie er uit als een vrouwelijke Sheldon qua kledingsstijl.
Iemand die valt op een popje met jurkje en hoge hakjes zal mij helemaal niets vinden. En dat vind ik echt niet erg want ik heb geen ambitie om mezelf in een popje te veranderen! Dus zoek maar lekker door dan!
De man die mij zo wel leuk vindt heeft sowieso al het karakter wat beter bij mij zal passen dan de popjes-man.
Geen verlies daar dus!

In relaties is het geven en nemen en je past je vanzelf wel een deel aan aan je partner en zo hoort het ook, maar je moet niet je ware zelf beginnen te verbuigen om maar een lief te kunnen krijgen. Het aanpassen begint pas als jullie als koppel al wat verder op het pad zitten.
Mja dat noemen ze deels rekening houden met elkaar... en deels heb je gewoon invloed op elkaar.
Doe je soms dingen die de ander leuk vind maar jij minder boeiend... en als je een fatsoenlijke relatie hebt gebeurd het andersom ook.
Op zich heel gezond.

Maar niet als je dat puur doet om een relatie te krijgen of wanneer je denkt Dat dat de enige manier is om je relatie te behouden inderdaad.
Dat is een disaster waiting to happen want dat hou je uiteindelijk toch niet vol en de andere partij weet voelt ergens ook wel dag het fake is.
  Moderator dinsdag 8 september 2020 @ 07:06:04 #141
441859 crew  Lenny77
pi_194947057
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 07:04 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Mja dat noemen ze deels rekening houden met elkaar... en deels heb je gewoon invloed op elkaar.
Doe je soms dingen die de ander leuk vind maar jij minder boeiend... en als je een fatsoenlijke relatie hebt gebeurd het andersom ook.
Op zich heel gezond.

Maar niet als je dat puur doet om een relatie te krijgen of wanneer je denkt Dat dat de enige manier is om je relatie te behouden inderdaad.
Dat is een disaster waiting to happen want dat hou je uiteindelijk toch niet vol en de andere partij weet voelt ergens ook wel dag het fake is.
Klopt helemaal! ^O^
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194947324
quote:
10s.gif Op maandag 7 september 2020 21:59 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

da's nogal een lijstje, en dat zijn alleen nog maar zijn ogen _O-
Dat is ook gewoon onmogelijk. Is pure interpretatie ook.
pi_194947346
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 00:09 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ja... wat dat betreft lijken veel mannen het makkelijker te hebben
Lichaamstype van hun voorkeur en ze zijn vaak al tevreden.
Maar als het ook alleen maar bij tevredenheid blijft en verder niks en ze daarom ook niet meer verder zoeken dan zullen ze misschien wel nooit echte verliefdheid ervaren.
Maar daar zoeken ze vaak toch al niet meer naar omdat de kans zo klein is dat je beiden iemand echt heel leuk vindt. Die kans is ook gewoon klein.
[..]

Dat is mooi. Heb je een tip om dat te worden voor de mannen die dat niet zijn?
[..]

Nou ja het zou natuurlijk kunnen dat je kledingstijl (ik noem maar wat) van die ander echt overneemt omdat het sowieso je type is en als die ene je niet wil dan maak je alsnog daardoor misschien meer kans bij een soortgelijk type. Als je dat niet erg vindt is het geen act. Wel als je het eigenlijk spuuglelijk bij jezelf vindt staan ja.
Als ik like puur op basis van de vrouwen waarbij ik echt een 'wow' gevoel heb (en dat hoeven niet per se de allermooiste vrouwen te zijn, maar voor mij wel een gezicht en haar combi waar ik spontaan verliefd op word), dan heb ik nooit een match. Sowieso is dat misschien 1 op de 200 vrouwen, de kans dat ze je ook liken (ook al stuur je superlike of whatever), is vrijwel net zo groot als de loterij winnen.
pi_194947529
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 07:57 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Dat is ook gewoon onmogelijk. Is pure interpretatie ook.
Dat zei ik.. en daarvan werd gezegd dat het niet klopte.
Dus ik denk ik schrijf het even uit.. _O-

Overigens kan het prima... dat is wel gebleken.
Je kunt je er alleen niet naar aanpassen.
  dinsdag 8 september 2020 @ 09:00:26 #145
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_194947783
quote:
7s.gif Op maandag 7 september 2020 20:44 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Het geeft op zich echt helemaal niks dat iemand meerdere chats runt, Dat is niet meer dan logisch zoals het swipe systeem werkt; soms heb je 3 dagen niks, soms heb je er 3 dagen oprij een paar per dag. We weten allemaal dat minstens de helft vd chats nergens heen gaat, in het begin is het meestal bericht op bericht, maar soms wordt het ineens minder, of je wordt geghost gewoon, dus een backup-chat kan helemaal geen kwaad. Je hebt niks met de andere kant, dus 'eisen' dat je de enige bent slaat nergens op.

Wat ik ik wél stomvervelend vind is al je van die oneliners terug krijgt op een heel verhaal (hahaha, ja, dat vind ik ook hoor !!! ), en dan ook nog steevast een halve dag of een paar uur op die reply moet wachten, terwijl je ziet dat iemand vrij veel online is.. 3 oneliners per dag vind ik geen 'gesprek' en dan haak ik vrij vlot af.. je zit dan gewoon in de wachtrij, en er is geen bandje van "Er zijn nog 11 wachtenden voor u, u wordt...", geen leuk muziekje, gewoon niks :N. Dat word ik echt vrij rap beu. Soms gooi ik er dan nog een 'harig' berichtje in (nee geen D-pic :+ ) , maar gewoon iets waar men op 'moet' reageren, soms worden ze dan ineens wakker, en soms heb je een block te pakken, ook prima, dan is het meteen duidelijk. 14.gif

Zelf probeer ik het altijd bij max 2 te houden (liefst gewoon één goede leuke), dat vind ik meer dan zat buiten het normale chatverkeer om (planning en communicatie voor mijn werk loopt ook grotendeels via wzp, dus het is allemaal vrij time-consuming), maatje hier, collega daar, wat ex-dates, 2 groepschats die altijd meelopen.. wazzap is echt gekkenhuis soms. -O-

Zorg gewoon dat je niet meer chats om je nek hangt als dat je fatsoenlijk kunt runnen, zo moeilijk is dat toch niet?
Ik denk dat veel mensen zich daar niet zo van bewust zijn.
Er is door de dag genoeg te doen, veel afleiding. Ze zijn niet alleen maar met de datingapps/ chats bezig.
Dat jij het zo doet, betekent niet dat anderen het ook zo moeten doen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_194948321
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 06:58 schreef Lenny77 het volgende:
Ik zie er uit als een vrouwelijke Sheldon qua kledingsstijl.
Iemand die valt op een popje met jurkje en hoge hakjes zal mij helemaal niets vinden. En dat vind ik echt niet erg want ik heb geen ambitie om mezelf in een popje te veranderen! Dus zoek maar lekker door dan!
De man die mij zo wel leuk vindt heeft sowieso al het karakter wat beter bij mij zal passen dan de popjes-man.
Geen verlies daar dus!

In relaties is het geven en nemen en je past je vanzelf wel een deel aan aan je partner en zo hoort het ook, maar je moet niet je ware zelf beginnen te verbuigen om maar een lief te kunnen krijgen. Het aanpassen begint pas als jullie als koppel al wat verder op het pad zitten.
Haha oke :D
Wat jij schrijft bedoelde ik ook met optie 1... het beste is natuurlijk gewoon om iemand te vinden die jou goed vindt zoals je bent.
Maar voor sommige mensen lukt dat op de 1 of andere manier niet maar ze accepteren dat ook niet. Dus tja dan zit er misschien niks anders op dan jezelf veranderen. Zo bedoelde ik dat. Bij jou is er dan dus wel een man die jou gewoon mooi genoeg vindt hoe je bent dus dan komt het natuurlijk ook niet in je op om je aan te passen


quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 07:04 schreef Uhmmpie het volgende:
Mja dat noemen ze deels rekening houden met elkaar... en deels heb je gewoon invloed op elkaar.
Doe je soms dingen die de ander leuk vind maar jij minder boeiend... en als je een fatsoenlijke relatie hebt gebeurd het andersom ook.
Op zich heel gezond.

Maar niet als je dat puur doet om een relatie te krijgen of wanneer je denkt Dat dat de enige manier is om je relatie te behouden inderdaad.
Dat is een disaster waiting to happen want dat hou je uiteindelijk toch niet vol en de andere partij weet voelt ergens ook wel dag het fake is.
Nou ja als iemand oprecht verandert omdat diegene inzag dat een relatie er anders niet inzit en diegene dat wel heel graag wil dan wilt diegene dat ook zelf.

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2020 08:01 schreef Cockwhale het volgende:
Als ik like puur op basis van de vrouwen waarbij ik echt een 'wow' gevoel heb (en dat hoeven niet per se de allermooiste vrouwen te zijn, maar voor mij wel een gezicht en haar combi waar ik spontaan verliefd op word), dan heb ik nooit een match. Sowieso is dat misschien 1 op de 200 vrouwen, de kans dat ze je ook liken (ook al stuur je superlike of whatever), is vrijwel net zo groot als de loterij winnen.
Best wel triest, vind je ook niet?
Dat je vanwege seks maar genoegen neemt met wat je zelf minder vindt, met iemand die misschien nog niet eens je 50ste keuze is, of waarbij je eerst je eerste keuze hebt, daarna heel erg lang niets en daarna eindelijk eens je tweede did je maar liket omdat de eerste je niet wou. Ik zou zelf op deze manier niet door iemand als jou geliket willen worden op een datingapp, maar dat er vrouwen zijn die dat wel leuk vinden is dan ook puur en alleen omdat ze het niet weten of zelf ook onverschillig zijn heh?
Maargoed, als jij jezelf en een ander wil voorliegen als een soort van bitch van de werkelijkheid dan moet je dat zelf weten.

[ Bericht 1% gewijzigd door geeninspiratie1235 op 08-09-2020 09:48:43 ]
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  Moderator dinsdag 8 september 2020 @ 09:46:28 #147
441859 crew  Lenny77
pi_194948453
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 09:36 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Haha oke :D
Wat jij schrijft bedoelde ik ook met optie 1... het beste is natuurlijk gewoon om iemand te vinden die jou goed vindt zoals je bent.
Maar voor sommige mensen lukt dat op de 1 of andere manier niet maar ze accepteren dat ook niet. Dus tja dan zit er misschien niks anders op dan jezelf veranderen. Zo bedoelde ik dat. Bij jou is er dan dus wel een man die jou gewoon mooi genoeg vindt hoe je bent dus dan komt het natuurlijk ook niet in je op om je aan te passen
.
Ik blijf liever alleen dan dat ik mij moet veranderen in iets wat ik niet ben. Dat wil niet zeggen dat ik een rigide persoon ben, integendeel zelfs! Ik heb meer water dan wijn in mijn glas in een relatie. Maar puur op eerste ontmoetingen, zal ik mij zeker niet anders voordoen dan dat ik ben of mij anders kleden. Je vindt het leuk of niet! Wat voor zin heeft het trouwens ook om een ander voor te liegen als je daarna toch door de mand zal vallen?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194948509
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 09:46 schreef Lenny77 het volgende:
Ik blijf liever alleen dan dat ik mij moet veranderen in iets wat ik niet ben. Dat wil niet zeggen dat ik een rigide persoon ben, integendeel zelfs! Ik heb meer water dan wijn in mijn glas in een relatie. Maar puur op eerste ontmoetingen, zal ik mij zeker niet anders voordoen dan dat ik ben of mij anders kleden. Je vindt het leuk of niet! Wat voor zin heeft het trouwens ook om een ander voor te liegen als je daarna toch door de mand zal vallen?
Ja klopt, dat heb ik ook. Alleen wat ik dus bedoelde was jezelf veranderen op een manier die deels ook voor jezelf is. Omdat er dus blijkbaar mensen zijn die op de manier van echt zichzelf blijven helemaal nooit iemand vinden. Maar ja, dat kan ook gewoon een probleem zijn met niet alleen kunnen zijn, terwijl dat in dat geval eigenlijk wel beter is.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
  Moderator dinsdag 8 september 2020 @ 10:02:12 #149
441859 crew  Lenny77
pi_194948635
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2020 09:51 schreef geeninspiratie1235 het volgende:

[..]

Ja klopt, dat heb ik ook. Alleen wat ik dus bedoelde was jezelf veranderen op een manier die deels ook voor jezelf is. Omdat er dus blijkbaar mensen zijn die op de manier van echt zichzelf blijven helemaal nooit iemand vinden. Maar ja, dat kan ook gewoon een probleem zijn met niet alleen kunnen zijn, terwijl dat in dat geval eigenlijk wel beter is.
Geef dan eens een voorbeeld van dat veranderen?
Bv ik: kleden als Sheldon. Zou ik dan ipv een jurkje wat niet bij me past, gewoon een nette broek kunnen aan doen met ballerina's en net shirtje? Terwijl ik het liefste ronddartel in een Back to the Future shirt met jeans en sneakers?
Of heb je het dan over grotere ingrepen: ander kapsel, lenzen ipv bril, misschien zelfs plastische chirurgie?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_194948725
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 10:02 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

misschien zelfs plastische chirurgie?
Lennard77? ;(
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')