Lekker op vissticksquote:
De tbs kliniiek heeft je verlof gegeven?quote:Op maandag 7 september 2020 16:43 schreef Maharski het volgende:
W@j00 ekt, iek zwierrrrrrrrrrrrrrrrrr eet die shizzle als een piemelotje, ekt ziek lekker
quote:Op maandag 7 september 2020 20:05 schreef Nine. het volgende:
[..]
Soberso bijna alles van Lekker Bekkie
Waar is hier?quote:Op maandag 7 september 2020 20:14 schreef jerney het volgende:
[..]Ik mis NL wel wat dat betreft, hier hebben ze niks
Mens wat zeik je, ik dacht minimaal Canada ofzoquote:
Hey @KerrieKipquote:Op maandag 7 september 2020 20:24 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Mens wat zeik je, ik dacht minimaal Canada ofzoJe bent zo in Roffa, kun je over de brug van @:Erasmus en dan bij kruiskade inslaan. Heb regelmatig een dagje Antwerpen gedaan.
Dacht dat jij een permban had met dit account?quote:
Dat dacht ik dus ook, heb nog ergens in mei proberen in te loggen. En ik wilde gister aan @blackmirror laten zien dat deze account geshreddered is. Kon ik opeens inloggenquote:Op maandag 7 september 2020 20:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Dacht dat jij een permban had met dit account?
quote:Op maandag 7 september 2020 20:28 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, heb nog ergens in mei proberen in te loggen. En ik wilde gister aan @:blackmirror laten zien dat deze account geshreddered is. Kon ik opeens inloggen
Sorry schat, zal er beter op letten ja?quote:Op maandag 7 september 2020 20:27 schreef vosss het volgende:
En ik zag die ninjaedit wel hoor. vossie
Voor deze keer zal ik het door de vingers zien. Laat het niet weer gebeuren, want dan zwaait er wat.quote:Op maandag 7 september 2020 20:28 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Sorry schat, zal er beter op letten ja?
quote:Op maandag 7 september 2020 20:24 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Mens wat zeik je, ik dacht minimaal Canada ofzoJe bent zo in Roffa, kun je over de brug van @:Erasmus en dan bij kruiskade inslaan. Heb regelmatig een dagje Antwerpen gedaan.
Ander wil ik wel een pellet opsturen hoor....quote:Op maandag 7 september 2020 20:29 schreef jerney het volgende:
[..]
Laat mij lekker dramatisch doen johhh
Deze man snapt hetquote:
Ahhh liefquote:Op dinsdag 8 september 2020 12:11 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Ander wil ik wel een pellet opsturen hoor....
( een doosje kan ook...)
Eerst langs de brienenoordquote:Op maandag 7 september 2020 20:24 schreef Domme_Gans het volgende:
[..]
Sowieso Sambal uit de supermarkt. In elk merk flikkeren ze tonnen suiker in.quote:Op zondag 6 september 2020 21:42 schreef Amee het volgende:
Een potje uit de supermarkt sambel oelek noemen
Je laat iets essentieels weg, waarom? We weten allemaal dat onze bekken niet de enige zijn die zullen branden.quote:Op zondag 6 september 2020 21:37 schreef Pendule het volgende:
Ohh godverdomme zeg. Wat ben ik gek op die zooi. Dat branden in je bek is een hel maar dat spul is zo godverdomme lekker. Een theelepeltje sambal eten zo lekker. Sambal overal bij. Sambal godver is zo lekker he.
Klacht: Mensen die sambal njef waarderen.
antiklaxht: temperanillo van de jumbo.
?quote:Op dinsdag 8 september 2020 18:17 schreef blackmirror het volgende:
[..]
Je laat iets essentieels weg, waarom? We weten allemaal dat onze bekken niet de enige zijn die zullen branden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |