Want het is bewezen dat het tegenwoordig ook een soa is?quote:Op zondag 6 september 2020 19:14 schreef Ven1972 het volgende:
Ik zou echt ook willen vrijen met een vrouw in deze tijd met condoom er bij, alles voor veiligheid en besmettingsgevaar van het coronavirus.
Geen idee, maar ik kan ook altijd soa krijgen als mijn partner met iemand anders onveilig seks heeft gehad. Maar het hoeft niet echt meteen soa zijn.quote:Op zondag 6 september 2020 19:26 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Want het is bewezen dat het tegenwoordig ook een soa is?
Jaja, goed verhaal wel verderquote:Op zondag 6 september 2020 19:31 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik kan ook altijd soa krijgen als mijn partner met iemand anders onveilig seks heeft gehad. Maar het hoeft niet echt meteen soa zijn.
Iedereen heeft eigen behoeftes zoals veilig of niet, is een persoonlijke zaak of zij of hij toch voorbehoedsmiddelen wil gebruiken bij het vrijpartij.quote:
Ja het heeft alleen geen klote (of kut) met Corona te maken.quote:Op zondag 6 september 2020 19:34 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Iedereen heeft eigen behoeftes zoals veilig of niet, is een persoonlijke zaak of zij of hij toch voorbehoedsmiddelen wil gebruiken bij het vrijpartij.
Precies, maar elke Nederlander neukt toch wel in deze coronatijd.quote:Op zondag 6 september 2020 19:36 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Ja het heeft alleen geen klote (of kut) met Corona te maken.
Blijf dan OT in je eigen topic.quote:Op zondag 6 september 2020 19:37 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Precies, maar elke Nederlander neukt toch wel in deze coronatijd.
Vertel dat je zusjequote:Op zondag 6 september 2020 20:12 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Laten bepalen hoe je moet neuken![]()
Lachwekkend.
Niet gelezen.quote:Op zondag 6 september 2020 20:20 schreef Socios het volgende:
[..]
Vertel dat je zusje
Bovendien mag jij allang blij zijn áls je mag nuecken.
Je hebt gelijk, maar ik neem aan dat Canadezen het liefst zonder mondkapjes willen vrijen en toch zoenen met elkaar.quote:Op zondag 6 september 2020 19:54 schreef derLudolf het volgende:
SEX is een betere plek.
Daarnaast, het is een advies en geen verplichting.
Een condoom is overigens sowieso wel handig indien het niet je vaste partner is.
Heb afgelopen week meegewerkt aan een enquête over seks in corona tijd, en daar kwamen ook vragen langs in hoeverre je 1,5m afstand hield tijdens de seks, of je mondkapje droeg, contact met lichaamsvocht vermeed, etc.quote:Op zondag 6 september 2020 19:08 schreef Ven1972 het volgende:
Infectiedeskundige uit Canada heeft haar medelanders geadviseerd om een mondkapje te dragen tijdens de seks, maar ze mogen ook elkaar niet zoenen...is het nog verstandiger om voor mannen een condoom aan zijn stijve penis te hebben en vrouwen een pessarium in haar vagina te doen, dan vrij je ook extra veilig tijdens de coronapandemie.
Bron: RTLnieuws.nl
Link: https://www.rtlnieuws.nl/(...)coronavirus-canadese
Wat vind je? Ik vind vrijen met mondkapjes echt niets hoor, draagt ook niet bij aan echt genieten van elkaars intimiteit, passie, liefde en aantrekkelijkheid van seks.
Mensen die niet samenwonen..quote:Op zondag 6 september 2020 19:39 schreef heywoodu het volgende:
TT klopt niet, want nergens staat dat dat moet. En er wordt vrij duidelijk bij gezegd dat het gaat om mensen die niet samenwonen/nieuwe partners. Lezen.
1,5 afstand houden tijdens de seks is voor iedereen soms wel moeilijk als om bepaalde standen gaat... En natuurlijk is aan iedereen de keus wat ze met de seks willen. Intimiteit is ook voor mij belangrijk als het om gevoelens voor elkaar gaat. Ik heb ooit 1 keer gevreeën met condoom, dat vond ik wel veilig maar minder lekker en gevoelig.. Bij seks gaat mij om voelen, liefkozen, zoenen, gevoel voor elkaar en genieten van elkaar.quote:Op maandag 7 september 2020 11:18 schreef Wantie het volgende:
[..]
Heb afgelopen week meegewerkt aan een enquête over seks in corona tijd, en daar kwamen ook vragen langs in hoeverre je 1,5m afstand hield tijdens de seks, of je mondkapje droeg, contact met lichaamsvocht vermeed, etc.
Ook of je een vaste corona seksbuddy had om wisselende contacten te beperken.
Zelf neem ik dat soort maatregelen niet. Het gaat mij om de intimiteit, en die is gauw weg als je een mondkapje draagt
quote:Op woensdag 9 september 2020 10:17 schreef eragon2890 het volgende:
Het *moet* niet, het is een ADVIES, en ik heb een "vermoeden" hoe de gemiddelde persoon zich hier aan gaat houden, zeker daar het gaat om mensen met wie je niet samen woont. Waarvan het advies dus al is om zowieso afstand te houden. De enige mensen die daar seks mee gaan hebben in de eerste plaats zijn dus mensen die niet zo bang zijn voor de 'rona, en die gaan dus ook niet een mondvod opzetten en niet lekker zoenen dan.
Zowieso natuurlijk achterlijk, seks met een mondkapje, dus niet lekker tongzoenen (dat is het leukste nou juist voor mij!), geen blowjobs (beetje lastig dan hé), niet aan elkaar likken etc? Dan is toch alle lol er compleet af? Echt geen hond die dat gaat doen, compleet kansloos, als je iemand leuk genoeg vind voor een one night stand is er meestal JUIST passie en ga je dus JUIST flink zoenen etc.
Compleet los van de realiteit die chick.
Ik neuk net zo veel als ik voor corona deed (en ik houd er nog al van, ben bi dude, heb niet voor niets voor de fun als sidejob/hobby een sexjobs-ad voor 50 euro per date), en ik tongzoen, cuddle, knuffel etc gewoon uitgebreid heerlijk met al m'n dates. Dat is een van de leukste dingen. <3
Kansloos gezwam.
Nou nou handboeien mogen 😍quote:Op vrijdag 25 september 2020 12:45 schreef LanaMyst het volgende:
[..]niets aan toe te voegen, spijker op zijn kop.
Ik begrijp precies wat je bedoeld, geen rare restricties tijdens seks.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
Handboeien, touw, blinddoek... tie me to my bed please 😍quote:Op vrijdag 25 september 2020 14:23 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Ja dat ook maar dat zie ik niet als restrictie, eerder als een verrijking
Ik zie het liever andersom eigenlijkquote:Op vrijdag 25 september 2020 15:37 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Handboeien, touw, blinddoek... tie me to my bed please 😍
Dat mag ook 😏😋quote:Op dinsdag 29 september 2020 09:41 schreef LanaMyst het volgende:
[..]
Ik zie het liever andersom eigenlijk
Een soa is een ziekte die voornamelijk via seksuele handelingen over gebracht wordt, door direct contact (slijmvliezen oa).quote:Op zondag 6 september 2020 19:26 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Want het is bewezen dat het tegenwoordig ook een soa is?
Maar een condoom gaat het verschil niet maken.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:23 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Een soa is een ziekte die voornamelijk via seksuele handelingen over gebracht wordt, door direct contact (slijmvliezen oa).
Dat betekent niet dat andere ziekten niet ook via seksuele handelingen over kunnen worden gebracht. Zonder dat het soa’s genoemd worden.
Het is vrij logisch dat seks met een besmet persoon een hoog risico is.
Daarvoor hoeft het geen soa te zijn.
Seks met iemand die ebola heeft zal ook niet zo verstandig zijn.
Seks met iemand die griep heeft geeft ook grote kans op besmetting.
Bij elke besmettelijke ziekte is er het risico dat het ook (ipv voornamelijk) via seksueel/direct contact over gebracht kan worden.quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:59 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Maar een condoom gaat het verschil niet maken.
quote:Op dinsdag 29 september 2020 10:59 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Maar een condoom gaat het verschil niet maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |