abonnement Unibet Coolblue
  zondag 6 september 2020 @ 12:53:27 #151
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_194915141
quote:
7s.gif Op zondag 6 september 2020 12:43 schreef ExTec het volgende:

[..]

En als dat niet gebeurt, is dat interessant en nieuwswaardig.

Ik denk dat bijna niemand een probleem heeft met demonstraties die gewoon rustig verlopen.
Drie maanden lang zijn dagelijkse plundering, brandstichting en het hinderen van de politie bij hun werkzaamheden volkomen genegeerd door de Democrats. Activistische DA's weigerden gearresteerde relschoppers te vervolgen voor openbare geweldpleging, zelfs tegen politiemensen.
En nadat CNN Don Lemon de Democrats erop attent gemaakt had dat de publieke opinie zich tegen de "mostly peaceful protests" ging keren is het een agendapuntje geworden voor Joe Biden en de zijnen. En dit is een schande. De Democrats interesseerden het niets dat talloze middenstanders hun bestaan zagen vernietigd worden. En nu nog steeds niet. Dat het een agendapuntje is geworden is puur politieke calculatie.
En wat heeft blm de afgelopen maanden gedaan om de positie van de zwarte Amerikaan te verbeteren? Standbeelden van de sokkel slepen en in de rivier dumpen of een lokale schoenwinkel plunderen daar zit de zwarte gemeenschap niet op te wachten. Wat is er gebeurd met de miljoenen aan donaties aan blm?
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_194915142
quote:
83s.gif Op zondag 6 september 2020 12:50 schreef sp3c het volgende:

[..]

ongetwijfeld, dat is iedereen tegenwoordig
Weet je ook wat hypocriet is? dat de PRO BLM/Anti rechts strijders hier staan te juigen als bij corona protesten in Nederland undercover/stillen van arrestatie eenheid mensen oppaken en in busjes gooit.

Maar als Trump dat doet bij antifa relschoppers met undercover agenten, is het in eens compleet onrechtvaardig en wordt er moord en brand geschreeuwd.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_194915170
quote:
5s.gif Op zondag 6 september 2020 12:41 schreef ExTec het volgende:
Nee, dat een werkgever een marokkaan geen kans geeft, komt omdat die werkgever door schade en schande wijs is geworden. En ja, inderdaad, welwillende mensen leiden daar zeker onder.

Maar dat heeft met racisme niks te maken.
Een specifieke groep structureel afwijzen op basis van hun ethnische achtergrond is racisme dan wel discriminatie. Dat ontkennen is ook een beetje vreemd.

quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 12:36 schreef mcmlxiv het volgende:
Ik vind het persoonlijk nogal wat om structureel racisme in landen als de VS (en helaas ook hier) te ontkennen. Het is zeker niet de verklaring voor alle scheefgroei of verschillen, maar gewoon ontkennen dat het bestaat gaat tegen nogal wat onderzoeken in.
Scheefgroei? Kortom, zonder het vermeende structurele racisme zou alles gelijk zijn? Nogmaals, zo werkt het niet. Kijk naar Asian Americans in de VS, die blijven ook niet steken op exact hetzelfde gemiddelde inkomen als blanke Amerikanen. Die verdienen inmiddels stukken meer en dus is ook daar is weer een verschil in uitkomst ontstaan. En moeten we op basis daarvan dan concluderen dat er discriminatie is richting blanke Amerikanen?

Verschillen in uitkomst zijn de norm. Die heb je overal, bijvoorbeeld ook binnen subgroepen van één grote groep. Wist je bijvoorbeeld dat binnen de groep Asian Americans, Indian Americans gemiddeld bijna twee keer meer verdienen dan Nepalese Americans? Dan zou je dat ook weer als discriminatie of racisme kunnen bestempelen. Maar helaas, zo werkt het echt niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-09-2020 12:57:12 ]
  zondag 6 september 2020 @ 12:55:04 #154
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_194915177
quote:
83s.gif Op zondag 6 september 2020 12:47 schreef sp3c het volgende:

mwah ... een Louis Hamilton
Ik moest ff googlen want ik volg F1 niet echt.

Maar wat ik wel her en der vernomen heb is dat die persoon nogal leid aan het bono-complex.

Ik kan 1 ding goed, en daarom is mijn mening over allerlei andere dingen ook vast wel wat waard. Maar dat is dus zelden zo.

Dus wmb doet dat weinig af aan dat volgens mij meeste mensen geen probleem hebben met protesten die daadwerkelijk vreedzaam verlopen.

En dan zal ik niet aanstippen dat we oa. op CNN dus hebben mogen zien dat 'vreemdzaam' blijkbaar ook nogal aan slijtage onderhevig is.
&lt;signature here&gt;.
  zondag 6 september 2020 @ 12:58:02 #155
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_194915243
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 12:48 schreef AchJa het volgende:

Hoe verzin je het. :')
[..]

"Structureel" racisme nog wel... Jaja, u leest het hier... :')
Denk er nog eens even over na zou ik zeggen. Als het leven per definitie oneerlijk is (waar ik het mee eens kan zijn) en samenlevingen hebben daarin geen herstellende werking, waarom zou ik mij dan iets gelegen laten aan de wetten en regels van die samenleving?

De kern van de protesten is het feit dat de samenleving sommige groepen niet beschermd, sterker nog dat vertegenwoordigers van de staat leden van die groepen mishandelen of vermoorden, puur vanwege lidmaatschap van die groep. Daar kun jij het niet mee eens zijn, nogal wat leden van die groepen voelen dat zo.

Wat de belastingdienst deed met Toeslagen kun je gerust structureel racisme noemen. Het komt gewoon voor, het sluipt er steeds weer in. Juist onderkennen dat het bestaat is belangrijk om het te kunnen bestrijden. Ook het voorbeeld van "ik neem geen Marokkaan meer aan, want die vorige 10 Marokkanen deugden ook niet" is gewoon discriminatie. Natuurlijk kun je dat ontkennen, natuurlijk kun je dat gezond verstand noemen, maar het is en blijft discriminatie.
pi_194915324
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 12:26 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Bevriende media zoals Fox News?
Volgens mij heeft ze alleen bevestigd dat ook zij van een anonieme bron heeft gehoord die het weer van Trump gehoord zou hebben. Dus niet uit de eerste hand. Ze bevestigd de geruchten, niet dat het klopt.

https://theintercept.com/(...)il49AMflL1vnCNYQeiNc

Grappig genoeg moeten we al die anonieme bronnen die het over de handtastelijkheid van JB hebben niet serieus nemen volgens de MSM.

En zoveel respect heeft JB voor militairen.

twitter


En

twitter


[ Bericht 4% gewijzigd door Aurelius op 06-09-2020 13:12:59 ]
pi_194915357
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 12:22 schreef mcmlxiv het volgende:
Het grappige is dat Achja inmiddels het recht van de sterkste propageert. Zwarten moeten niet janken, het leven is niet eerlijk is zijn stelling. Waarom hij dan het geweld en de plunderingen veroordeeld begrijp ik dan niet. Recht van de sterkste toch? Die winkeliers moeten niet janken, het leven is niet eerlijk.
Het leven is ook niet eerlijk. Daar kan je je hele leven om janken, of je kan je handen uit je mouwen steken om wat van je eigen leven te maken in plaats van te eisen dat anderen dat voor je doen. Uiteraard is er niets mis mee om bepaalde misstanden aan te kaarten en op te lossen, maar als je denkt dat Biden straks wint en elke zwarte persoon in de VS op magische wijze een gratis opleiding en goede baan in z'n schoot geworpen gaat krijgen dan kom je echt van een hele koude kermis thuis. Dat is niet hoe de wereld werkt, en zo gaat hij ook nooit werken.

Het wezenlijke verschil in jouw domme voorbeeld is namelijk dat die winkeliers (blank, zwart, Chinees, hispanic) na al deze chaos weer opstaan, hun shit weer bij elkaar rapen en waar nodig opnieuw beginnen. Die mensen pakken het leven bij de strot en bouwen hun eigen toekomst, zelfs als een paar idioten de boel voor hun neus afbreken.

Die idioten zitten op dat zelfde moment een gevangenisstraf uit van een aantal jaar voor vandalisme, bedreiging, moord, mishandeling, etc. En al die tijd zitten ze zichzelf op te vreten want oh oh oh het zijn weer die boze blanke mensen die ze dit hebben aangedaan. Er is 0,0 eigen verantwoording. Er wordt nooit naar zichzelf gekeken. Als er een spiegel wordt voorgehouden dan gaat er linea recta een steen doorheen, en iedereen die kritiek heeft is per definitie een nazi en een extremist. Als je immers niet aan de 'goede' kant staat, dan sta je per definitie aan de 'foute' kant, toch?
No amount of money ever bought a second of time.
  zondag 6 september 2020 @ 13:03:16 #158
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_194915374
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 12:58 schreef mcmlxiv het volgende:
Daar kun jij het niet mee eens zijn, nogal wat leden van die groepen voelen dat zo.
Da's een eindpunt. Reality don't care about feelings.

quote:
Wat de belastingdienst deed met Toeslagen kun je gerust structureel racisme noemen.
Ook niet.

Ook dat begon natuurlijk bij dat de belastingdienst wel erg vaak fraude in die hoek constateerde.

Daarna is het ruim ontspoort, excessen die het licht niet verdragen. Zijn we het zonder meer over eens.

Maar ook dit ging totaal niet over ras of huidskleur.
&lt;signature here&gt;.
  zondag 6 september 2020 @ 13:04:38 #159
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_194915397
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 12:58 schreef mcmlxiv het volgende:

Denk er nog eens even over na zou ik zeggen. Als het leven per definitie oneerlijk is (waar ik het mee eens kan zijn) en samenlevingen hebben daarin geen herstellende werking, waarom zou ik mij dan iets gelegen laten aan de wetten en regels van die samenleving?
Echt joh, wat voor kronkel moet je wel niet in je hersens hebben als jij het oneerlijk vindt dat de buurman vaker op vakantie kan dan jou om dan de wet maar te gaan overtreden... Wat is dat voor raar iets?

quote:
De kern van de protesten is het feit dat de samenleving sommige groepen niet beschermd, sterker nog dat vertegenwoordigers van de staat leden van die groepen mishandelen of vermoorden, puur vanwege lidmaatschap van die groep. Daar kun jij het niet mee eens zijn, nogal wat leden van die groepen voelen dat zo.
De staat vermoordt en mishandelt op basis van afkomst... Dat zijn nog eens uitspraken.

En het laatste stukje is nou net het punt, ze kunnen dat wel zo voelen danwel zichzelf zoiets aangepraat hebben maar dat maakt het nog geen waarheid.

quote:
Wat de belastingdienst deed met Toeslagen kun je gerust structureel racisme noemen. Het komt gewoon voor, het sluipt er steeds weer in. Juist onderkennen dat het bestaat is belangrijk om het te kunnen bestrijden. Ook het voorbeeld van "ik neem geen Marokkaan meer aan, want die vorige 10 Marokkanen deugden ook niet" is gewoon discriminatie. Natuurlijk kun je dat ontkennen, natuurlijk kun je dat gezond verstand noemen, maar het is en blijft discriminatie.
Structureel racisme? Legio blanken die genaaid zijn met die toeslagenaffaire... Of is het erger als bij een marokkaan de toeslag gestopt wordt?
  zondag 6 september 2020 @ 13:06:49 #160
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_194915444
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 13:02 schreef TigerXtrm het volgende:

Daar kan je je hele leven om janken, of je kan je handen uit je mouwen steken om wat van je eigen leven te maken in plaats van te eisen dat anderen dat voor je doen.
In dat opzicht zijn die spotjes van Biden ook stuitend. Ik denk dat hij daar behoorlijk wat zwarten mee tegen zich in het harnas gejaagd. Wat als zwarte word je door hem gewoon verteld dat je een loser was, een loser bent, en altijd zal blijven. Tenzij je op hem stemt, natuurlijk.
&lt;signature here&gt;.
pi_194915486
quote:
2s.gif Op zondag 6 september 2020 13:06 schreef ExTec het volgende:

[..]

In dat opzicht zijn die spotjes van Biden ook stuitend. Ik denk dat hij daar behoorlijk wat zwarten mee tegen zich in het harnas gejaagd. Wat als zwarte word je door hem gewoon verteld dat je een loser was, een loser bent, en altijd zal blijven. Tenzij je op hem stemt, natuurlijk.
Doe eens een linkje? Ik volg de campagne filmpjes van de VS over het algemeen niet.
No amount of money ever bought a second of time.
  zondag 6 september 2020 @ 13:09:43 #162
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_194915509
quote:
83s.gif Op zondag 6 september 2020 12:50 schreef sp3c het volgende:

[..]

ongetwijfeld, dat is iedereen tegenwoordig
Ik ben inmiddels overleden
  zondag 6 september 2020 @ 13:11:00 #163
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_194915540
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zondag 6 september 2020 @ 13:12:44 #164
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_194915565
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 13:08 schreef TigerXtrm het volgende:

[..]

Doe eens een linkje? Ik volg de campagne filmpjes van de VS over het algemeen niet.
Hij zegt niet dat je een loser bent, maar het is eigenlijk precies 100% gedraaid van de shouders eronder mentaliteit die jij aanstipt.

Een groot feest van het constant benadrukken van het vermeende slachtofferschap.

Ik zou er misselijk van worden, door hem verteld worden dat je toch een slachtoffer bent, louter vanwege je huidskleur, ongeacht of je je leven op de rails hebt of niet.

Dit sentiment zie je behoorlijk gereflecteerd bij een hoop republikeinse zwarten.
&lt;signature here&gt;.
pi_194915568
quote:
2s.gif Op zondag 6 september 2020 13:06 schreef ExTec het volgende:

[..]

In dat opzicht zijn die spotjes van Biden ook stuitend. Ik denk dat hij daar behoorlijk wat zwarten mee tegen zich in het harnas gejaagd. Wat als zwarte word je door hem gewoon verteld dat je een loser was, een loser bent, en altijd zal blijven. Tenzij je op hem stemt, natuurlijk.
Dat de zwarte bevolking op hen stemt is ook erg belangrijk voor de Democraten. Mede daarom wordt ook vaak het narratief gepusht dat er enorm veel racisme is, de zwarte burger in de VS wordt onderdrukt en de oplossing is ... *tromgeroffel* ... stemmen op de Democraten :7 *O*. Zij lossen alle problemen op.

Je hebt ook immers gehoord van Biden zei, als je zwart bent en niet op hem stemt, dan ben je niet zwart. Een naar mijn mening uiterst discriminerende uitspraak.
pi_194915596
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 11:27 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Veel nieuwe posts. Even overheen gelezen dus ;)
[..]

Waar spreek ik de data betreffende de demonstraties tegen? Daar heb ik het niet over. Ik heb al meermaals aangegeven dat ik zelf ook van mening ben dat het gros van de demonstraties vredig zal zijn verlopen. Mijn punt was meer dat ook al is het een klein deel dat tot rellen, geweld en pyromanie leidt, zullen deze beelden (die overigens grotendeels uit Portland komen) zich waarschijnlijk sneller verspreiden dan beelden van een vredige demonstratie. De mens is nu eenmaal gericht op sensatie, helemaal op social media.
Nou ja, je begint al met 'Lastig om serieus te nemen' en nadat ik vraag wat er dan mis mee is begin je de Guardian aan te vallen. Ironisch genoeg doet de Guardian eigenlijk niet veel meer dan de onderliggende bron napraten en vervolgens ga je ook nog eens zeggen dat je het niet oneens bent met die bron. Die bron kijkt ook expliciet naar hoeveel geweld er door de overheid wordt gebruikt en ook hoe dat correleert met toe- of afname van rellen. Daarbij wordt ook geconstateerd dat BLM-protesten vaker op politiegeweld kunnen rekenen dan bijvoorbeeld coronaprotesten:

quote:
Data show that they have disproportionately used force while intervening in demonstrations associated with the BLM movement, relative to other types of demonstrations.

Despite the fact that demonstrations associated with the BLM movement have been overwhelmingly peaceful, more than 9% — or nearly one in 10 — have been met with government intervention, compared to 3% of all other demonstrations. This also marks a general increase in intervention rates relative to this time last year. In July 2019, authorities intervened in under 2% of all demonstrations — fewer than 30 events — relative to July 2020, when they intervened in 9% of all demonstrations — or over 170 events.

Authorities have used force — such as firing less-lethal weapons like tear gas, rubber bullets, and pepper spray or beating demonstrators with batons — in over 54% of the demonstrations in which they have engaged. This too is a significant increase relative to one year ago. In July 2019, government personnel used force in just three documented demonstrations, compared to July 2020, when they used force against demonstrators in at least 65 events. Over 5% of all events linked to the BLM movement have been met with force by authorities, compared to under 1% of all other demonstrations.
Dat zegt natuurlijk niet direct wat over causaliteit, maar het idee dat het met law & order allemaal pais & vree wordt lijkt in ieder geval niet te worden bevestigd.

En de KKK wordt ook gewoon genoemd waar het gaat om zogenaamde non-state actors en specifiek om één van de gevallen van zogenaamde car rammings:





De data geeft ook een heel ander beeld dan "De VS staat in de fik en het is allemaal de schuld van Antifa!!!!" wat nogal de tendens lijkt in deze topicreeks op basis van vooral sensationalistische dumps van foto's en filmpjes.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 6 september 2020 @ 13:14:55 #167
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_194915605
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 13:04 schreef AchJa het volgende:

[..]

Echt joh, wat voor kronkel moet je wel niet in je hersens hebben als jij het oneerlijk vindt dat de buurman vaker op vakantie kan dan jou om dan de wet maar te gaan overtreden... Wat is dat voor raar iets?
Misschien moet je een iets minder grote karikatuur van eerlijkheid en oneerlijkheid maken?
• Is dezelfde behandeling bij dezelfde regeling redelijk?
• Is dezelfde kans op dezelfde baan bij geschiktheid redelijk?
• Is dezelfde straf voor dezelfde misdaad redelijk?

quote:
De staat vermoordt, mishandelt op basis van afkomst... Dat zijn nog eens uitspraken.
Als leden van bevolkingsgroepen het gevoel hebben niet veilig op straat te kunnen verkeren vanwege repressie of erger door leden van het politiekorps, uitmondend in de dood van individuen die geen gevaar vormden, ja dan kun je dat best moord noemen. En om maar met een nieuw voorbeeld te komen. Die naakte man in Rochester die een plastic zak over zijn hoofd kreeg door zeven agenten vormde geen enkel gevaar. Dus waarom dan?

quote:
Structureel racisme? Legio blanken die genaaid zijn met die toeslagenaffaire... Of is het erger als bij een marokkaan de toeslag gestopt wordt?
Het nieuws niet gevolgd? De Belastingdienst geeft het nota bene zelf gewoon toe! Ethisch profileren als middel om fraude te achterhalen.
pi_194915769
quote:
White House memo calls for ban on federal agency training that suggests U.S. is racist

Labeling it "propaganda," President Donald Trump took aim on Friday at employee training at federal agencies on topics that include "white privilege" and "critical race theory."

"It has come to the President's attention that Executive Branch agencies have spent millions of taxpayer dollars to date 'training' government workers to believe divisive, anti-American propaganda," states a memo released Friday by Office of Management and Budget, which was sent to the heads of federal agencies.

They were ordered to stop funding any such lessons.

Written by the office's director, Russell Vought, it denounces training that frames the United States as historically racist and white people as beneficiaries of racism.

"Employees across the Executive Branch have been required to attend trainings where they are told that 'virtually all white people contribute to racism' or where they are required to say that they 'benefit from racism,'" the memo states, citing unspecified "press reports."

"We can be proud of our continued efforts to welcome all individuals who seek to serve their fellow Americans as Federal employees," it continues. "However, we cannot accept our employees receiving training that seeks to undercut our core values as Americans and drive division within our workforce."

Vought directed all agencies to begin identifying contracts or spending related to training on critical race theory and white privilege, as well as training that suggests the "United States is an inherently racist or evil country" or that "any race or ethnicity is inherently racist or evil."

He writes such training "engenders division and resentment within the Federal workforce."

The memo, which is just over a page long, alludes to a critique of affirmative action policies as well, claiming such training has contradicted "the belief that the most qualified person should receive a job."

OMB will "shortly issue more detailed guidance on implementing the President's directive."
https://amp.usatoday.com/amp/5728226002
  zondag 6 september 2020 @ 13:24:43 #169
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_194915777
Dat Princeton University studie laat ook zien dat in dezelfde tijdspanne, van 24 mei tot 20 augustus, 570 gewelddadige demonstraties hebben plaatsgevonden in 220 locaties door heel de Verenigde Staten.

bron

Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zondag 6 september 2020 @ 13:26:20 #170
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_194915801
quote:
2s.gif Op zondag 6 september 2020 13:24 schreef dellipder het volgende:
Dat Princeton University studie laat ook zien dat in dezelfde tijdspanne, van 24 mei tot 20 augustus, 570 gewelddadige demonstraties hebben plaatsgevonden in 220 locaties door heel de Verenigde Staten.

bron

[ afbeelding ]
Een plaatjes fittie c_/
&lt;signature here&gt;.
  zondag 6 september 2020 @ 13:27:56 #171
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_194915821
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 13:14 schreef mcmlxiv het volgende:

Het nieuws niet gevolgd? De Belastingdienst geeft het nota bene zelf gewoon toe! Ethisch profileren als middel om fraude te achterhalen.
En waarom deden ze dat dan?

Hadden ze soms een hekel aan bruine huidskleurtjes? :)
&lt;signature here&gt;.
  Moderator zondag 6 september 2020 @ 13:32:58 #172
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_194915880
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 12:53 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Weet je ook wat hypocriet is? dat de PRO BLM/Anti rechts strijders hier staan te juigen als bij corona protesten in Nederland undercover/stillen van arrestatie eenheid mensen oppaken en in busjes gooit.

Maar als Trump dat doet bij antifa relschoppers met undercover agenten, is het in eens compleet onrechtvaardig en wordt er moord en brand geschreeuwd.
weet je wat ook hypocriet is?

dat zorgmedewerkers niet meer loon krijgen terwijl we al maanden doodgegooid worden met hoe belangrijk ze zijn en hoeveel dank we ze wel niet verschuldigd zijn met zijn allen

heeft ook niet zoveel met wat ik zeg te maken
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zondag 6 september 2020 @ 13:35:34 #173
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_194915913
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 12:52 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik las volgens mij een aantal aantijgingen richting mijn persoon.
naja ik kan ze teruglezen en het was min of meer 2x hetzelfde

genoeg hierover ... game on
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator zondag 6 september 2020 @ 13:36:29 #174
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_194915928
quote:
0s.gif Op zondag 6 september 2020 12:52 schreef AchJa het volgende:

[..]

Daar heeft volgens mij niemand moeite mee. Iedereen mag van mij een eind weg demonstreren (ook al ben ik het er totaal niet mee eens, zie bv. die antivax/ viruswaanzin wappies) mits binnen de wet.
ja prima toch dan, dan moet BLM ook kunnen

tot ze iets kapot maken ... dan zijn we het gewoon eens :)
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_194916002
quote:
2s.gif Op zondag 6 september 2020 13:24 schreef dellipder het volgende:
Dat Princeton University studie laat ook zien dat in dezelfde tijdspanne, van 24 mei tot 20 augustus, 570 gewelddadige demonstraties hebben plaatsgevonden in 220 locaties door heel de Verenigde Staten.

bron

[ afbeelding ]
Vooral niet discussiëren, maar lekker langs iemand heen praten. Ik zal wel even reageren. Het relevante trefwoord hier is perspectief. Dat er rellen zijn mag geen verrassing heten. Daar staat het hele topic vol mee. Wat in het topic enorm ontbreekt is enige nuancering en perspectief. Als je dit als je nieuwsbron gebruikt, dan denk je dat de hele VS in de fik staat en die BLM demonstraties niets anders zijn dan een en al rellen, terwijl het tegendeel dus waar is. Zoals in het onderzoek zelf ook wordt gesteld:

quote:
Yet, despite data indicating that demonstrations associated with the BLM movement are overwhelmingly peaceful, one recent poll suggested that 42% of respondents believe “most protesters [associated with the BLM movement] are trying to incite violence or destroy property”
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')