abonnement Unibet Coolblue
pi_194950308
Dat Copacobana dansje :') is de balts, de paringsdans. Dat laatste woord zegt het al, je zult er 2 moeten hebben. Een paartje Vrouw/Man, zonder vrouwtje zal het mannetje niet echt willen baltsen en is het ook maar een saaie gefrustreerde eenzame vogel.

Net als bij kippen zijn ze nogal hiėrarchisch, beste combinatie is meer dan 1 vrouwtje... Mogelijk krijgt 1 vrouwtje teveel te verduren en wordt te vaak verkracht...

Lees hier
http://www.huisdierinfo.be/pauw

daar staat het ook al, 1 haan met 2 tot 6 hennen en veel ruimte, ze slapen in de boom als het even kan. Heb je dat niet wordt het een ongelukkig zootje dat alles onder schijt. Gefrustreerd en ziek wordt..

[ Bericht 14% gewijzigd door Watuntrik op 08-09-2020 11:56:10 ]
pi_194950515
Herriebeesten.
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  dinsdag 8 september 2020 @ 12:02:22 #28
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_194950643
Ik weet niet of je heel erg afgelegen woont, maar indien niet voorzie ik een toename van het aantal pauwgerelateerde klachten dat je gaat krijgen.
  dinsdag 8 september 2020 @ 12:17:31 #29
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_194950861
Hier trouwens info...1000 m2 per paartje hebben ze nodig :B
https://www.levendehave.nl/dierenwikis/pluimvee/pauwen
pi_194960856
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 11:56 schreef Resistor het volgende:
Herriebeesten.
Ja, inderdaad. Besef wel dat ze meer herrie maken dan een haan en al vroeg beginnen.
Woon je achteraf of in de stad?
pi_194961118
quote:
14s.gif Op zaterdag 5 september 2020 17:51 schreef Hyaenidae het volgende:
Voor in de tuin, lijkt me vetjes om te hebben.
Maar heb totaal geen verstand ervan en of het praktisch haalbaar is.
Iemand ervaring met pauwen hier, moet je er veel tijd insteken of is een bakje kippenvoer en water voldoende?
Ik zou het gewoon doen.

Vroeger wilde ik altijd een dwerggeitje voor op mijn balkon, maar dat is er nooit van gekomen en daar heb ik, met de kennis van nu, achteraf, altijd spijt van gehad.

Zorg dat jij niet ook diezelfde spijt krijgt.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_194961664
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 september 2020 21:39 schreef vosss het volgende:

[..]

Ik zou het gewoon doen.

Vroeger wilde ik altijd een dwerggeitje voor op mijn balkon, maar dat is er nooit van gekomen en daar heb ik, met de kennis van nu, achteraf, altijd spijt van gehad.

Zorg dat jij niet ook diezelfde spijt krijgt.
Je hebt nu toch een huis met 2-persoonsdouche? Kan nog steeds die geit!
pindazakje
pi_194961682
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 11:47 schreef Watuntrik het volgende:
Dat Copacobana dansje :') is de balts, de paringsdans. Dat laatste woord zegt het al, je zult er 2 moeten hebben. Een paartje Vrouw/Man, zonder vrouwtje zal het mannetje niet echt willen baltsen en is het ook maar een saaie gefrustreerde eenzame vogel.

Net als bij kippen zijn ze nogal hiėrarchisch, beste combinatie is meer dan 1 vrouwtje... Mogelijk krijgt 1 vrouwtje teveel te verduren en wordt te vaak verkracht...

Lees hier
http://www.huisdierinfo.be/pauw

daar staat het ook al, 1 haan met 2 tot 6 hennen en veel ruimte, ze slapen in de boom als het even kan. Heb je dat niet wordt het een ongelukkig zootje dat alles onder schijt. Gefrustreerd en ziek wordt..
Dank, dit is goede info _O_
Het moeten er dus minimaal 2 worden.
pindazakje
pi_194961724
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 22:09 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Je hebt nu toch een huis met 2-persoonsdouche? Kan nog steeds die geit!
Ja zeker, maarja, dan staat ie misschien heel raar te kijken (of nog erger???) als ik mijn ballen sta te scheren als we samen onder de douche staan. Dus ik weet niet. :@ :X
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 8 september 2020 @ 22:15:24 #35
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_194961803
Weet je hoeveel herrie die beesten maken? Misschien even de buren informeren. _O-
pi_194961805
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 september 2020 22:12 schreef vosss het volgende:

[..]

Ja zeker, maarja, dan staat ie misschien heel raar te kijken (of nog erger???) als ik mijn ballen sta te scheren als we samen onder de douche staan. Dus ik weet niet. :@ :X
Geloof dat maakt die geit geen reet uit, zolang jullie maar plezier hebben onder de douche.
pindazakje
pi_194961833
quote:
17s.gif Op dinsdag 8 september 2020 22:15 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Geloof dat maakt die geit geen reet uit, zolang jullie maar plezier hebben onder de douche.
Met samen bedoelde ik die geit en ik en niet Brennie, die geit en ik.

Ik vrees jij ook :'(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_194961849
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 september 2020 22:15 schreef Zwansen het volgende:
Weet je hoeveel herrie die beesten maken? Misschien even de buren informeren. _O-
Valt best mee, in de Efteling hebben ze ook pauwen nou ik heb ze nog nooit gehoord.

pindazakje
pi_194961882
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 september 2020 22:16 schreef vosss het volgende:

[..]

Met samen bedoelde ik die geit en ik en niet Brennie, die geit en ik.

Ik vrees jij ook :'(
Brennie mag toekijken hoe jullie genieten.
pindazakje
pi_194967052
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 22:10 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Dank, dit is goede info _O_
Het moeten er dus minimaal 2 worden.
Ja 2 hennen en 1 haan... :) Dat zijn er minimaal 3... Dit is zo'n beetje de stelregel voor bijna alle vogelsoorten van die aard houden. De balts is altijd leuk en mooi om te zien maar de paringsdaad zelf lijkt meer op een brute verkrachting. Hennen worden soms gewoon tijdens het scharrelen zonder aankondiging besprongen door de haan en overrompeld, hij grijpt dan met zijn snavel de nek van de hen vast druk haar tegen de grond en ze wordt allerminst zachtzinnig genomen. Het is niet ongebruikelijk dat de hen hierbij een paar veren verliest. En zo gaat de haan het rijtje hennen af zoals hem dat uitkomt.

Bij de Pauw is dit ook gebruikelijk, vandaar de stelregel minimaal 2 hennen op 1 haan liefst nog meer. Dit geldt ook voor kippen en die heb ik gehad en de verkrachting vaak gezien. En wanneer 1 hen dit tafereel continue als enige te verduren krijgt en te vaak en te veel wordt nagejaagd kan ze behoorlijke schade oplopen.

Eenden zijn nog een slag erger. die doen echt aan Gangbangen.. Niet ongebruikelijk dat 1 vrouwtje gewoon wordt opgejaagd, verkracht en dood geneukt (verzopen) door een groep mannetjes.

Of je moet ze al apart houden, zodat ze elkaar wel kunnen zien zonder (teveel) fysiek contact...

[ Bericht 0% gewijzigd door Watuntrik op 09-09-2020 10:58:51 ]
  woensdag 9 september 2020 @ 10:58:59 #41
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_194967258
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 10:47 schreef Watuntrik het volgende:

[..]

Ja 2 hennen en 1 haan... :) Dat zijn er minimaal 3... Dit is zo'n beetje de stelregel voor bijna alle vogelsoorten van die aard houden. De balts is altijd leuk en mooi om te zien maar de paringsdaad zelf lijkt meer op een brute verkrachting. Hennen worden soms gewoon tijdens het scharrelen zonder aankondiging besprongen door de haan en overrompeld, hij grijpt dan met zijn snavel de nek van de hen vast druk haar tegen de grond en ze wordt allerminst zachtzinnig genomen. Het is niet ongebruikelijk dat de hen hierbij een paar veren verliest. En zo gaat de haan het rijtje hennen af zoals hem dat uitkomt.

Bij de Pauw is dit ook gebruikelijk, vandaar de stelregel minimaal 2 hennen op 1 haan liefst nog meer. Dit geldt ook voor kippen en die heb ik gehad en de verkrachting vaak gezien. En wanneer 1 hen dit tafereel continue als enige te verduren krijgt en te vaak en te veel wordt nagejaagd kan ze behoorlijke schade oplopen.

Eenden zijn nog een slag erger. die doen echt aan Gangbangen.. Niet ongebruikelijk dat 1 vrouwtje gewoon wordt opgejaagd, verkracht en dood geneukt (verzopen) door een groep mannetjes.
Wat is de natuur toch mooi.
pi_194969385
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 22:17 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Valt best mee, in de Efteling hebben ze ook pauwen nou ik heb ze nog nooit gehoord.

Dan heb je er nog nooit een in de buurt gehad. Wat een kutherrie kunnen die beesten maken. Vroeger hadden we er ook in de buurt, die hoorde je van een enorme afstand al.
Don't let my username fool you...
pi_194990408
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 september 2020 17:58 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Super toch zo'n beest in je tuin, dan is elke dag vakantie _O_ _O_
Vraag je ff af of die pauw ook in jou achtertuin wil staan i.p.v. dat jij m alleen wilt
pi_194990457
quote:
81s.gif Op zaterdag 5 september 2020 18:19 schreef Farenji het volgende:
Ik ken nog een mop over een kalkoen die een pauw vanachter pakt maar die is alleen leuk als je hem vertelt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-
pi_194992958
quote:
81s.gif Op zaterdag 5 september 2020 18:19 schreef Farenji het volgende:
Ik ken nog een mop over een kalkoen die een pauw vanachter pakt maar die is alleen leuk als je hem vertelt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is echt een goeie :'( :'( :'( :'(
pindazakje
pi_194992989
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 18:52 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Vraag je ff af of die pauw ook in jou achtertuin wil staan i.p.v. dat jij m alleen wilt
Ik denk dat die pauw een heerlijk leven heeft bij mij, zou hem iedere dag komen knuffelen O+ O+
pindazakje
pi_194993022
quote:
0s.gif Op donderdag 10 september 2020 21:41 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Ik denk dat die pauw een heerlijk leven heeft bij mij, zou hem iedere dag komen knuffelen O+ O+
Nou dan is het goed. O+
pi_194993050
quote:
Op donderdag 10 september 2020 21:41 schreef Hyaenidae het volgende:

Ik denk dat die pauw een heerlijk leven heeft bij mij, zou hem iedere dag komen knuffelen O+ O+
pi_194997786
quote:
6s.gif Op donderdag 10 september 2020 21:44 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Een erwtjespiemel? ;(
pindazakje
pi_195004697
https://www.dierenbescher(...)n/vogels/dier/155731

Vanmorgen hallo tegen gezegd O+ *O* Hij deelt zijn huis met een hangbuikzwijn, misschien kun je een gezinnetje adopteren *;
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')