SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
[ Bericht 1% gewijzigd door H_T op 05-09-2020 12:36:01 ]Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
OMG lief schattig smeltquote:
Deze man weet.quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:07 schreef Fred_B het volgende:
Goeden TT![]()
Straks om 3 uur de kraker Gibraltar-San Marino in de Nations League
Dat wordt spannendquote:Op zaterdag 5 september 2020 11:07 schreef Fred_B het volgende:
Goeden TT![]()
Ja. En Noord-Macedonië-Armeniëquote:Op zaterdag 5 september 2020 11:07 schreef Fred_B het volgende:
Goeden TT![]()
Voetballanden die er zelfs op het ESF maar weinig van bakkenquote:
Ik neem de schuld graag op me (maar wel samen met @Meke en @molloot200) als het allemaal niet veel blijktquote:Op zaterdag 5 september 2020 11:14 schreef BillDauterive het volgende:
Zin in WidM vanavond! Dit kan alleen maar tegen gaan vallen na al dat gehype hier
Ja, jullie zorgen wel voor het meeste gehype, hehequote:Op zaterdag 5 september 2020 11:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik neem de schuld graag op me (maar wel samen met @:Meke en @:molloot200) als het allemaal niet veel blijkt
De zomer is weer ten eindequote:Op zaterdag 5 september 2020 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
De ventilatoren weer opgeborgen op zolder. Heb het er gelijk warm van gekregen.
Ja, doet toch altijd weer een beetje pijn om ze weer op te bergen.quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De zomer is weer ten einde
Jaquote:Op zaterdag 5 september 2020 10:08 schreef Arizona het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Strani, nu zelfs in het weekend al
Ik voel me niet zo goed, heb even een dipje door een onverklaarbaar lichamelijk pijntje en dan merk ik wel dat de hypochondrie nog niet uit mijn systeem is. Voel me lang niet zo k*t als eerder maar ook niet goed dus.
Einde klaagzang.
Tijd voor de kerstverlichting.quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, doet toch altijd weer een beetje pijn om ze weer op te bergen.
Ja die reactie van de kandidaten onderling als ze elkaar ontdekken, dat zou ik ook zo tof vinden als ze dat erin latenquote:Op zaterdag 5 september 2020 11:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, jullie zorgen wel voor het meeste gehype, hehe
Het kan een hele interessante eerste aflevering worden, zeker omdat de kandidaten in het begin ook niet weten wie hun medekandidaten zijn, toch? Voor de serie zou het ook heel goed zijn als Ron er meteen uit gaat, dan heeft iedereen het daar dagen over.
Dat heb ik altijd met de kerstboomquote:Op zaterdag 5 september 2020 11:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, doet toch altijd weer een beetje pijn om ze weer op te bergen.
Ahhhh wat een lieverdje!!quote:Op zaterdag 5 september 2020 11:08 schreef Fred_B het volgende:
Tevens![]()
![]()
voor ESF1Gamer’s kat
[ afbeelding ]
Portugal-Kroatiëquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |