Oh dat weet ik nietquote:Op vrijdag 4 september 2020 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat klinkt goedLijkt me ook lekker met een biertje.
Lekker! Ik heb nog nooit mett gezien in een Duits hotel. Maar wie weet in mijn hotel on de Harzquote:Op vrijdag 4 september 2020 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat weet ik nietHier mijn ontbijt van vanochtend
![]()
[ afbeelding ]
Ben je tochtig vandaag?quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:41 schreef bitterbal het volgende:
kan je dat rauw eten dan varkensvlees?
NOg nooit van rauwe ham gehoord??quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:41 schreef bitterbal het volgende:
Ik zag in een filmpje dat mett in Duitsland met extra hygiëne-maatregelen moet worden bereid en alleen op de dag van productie gegeten mag worden.quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:41 schreef bitterbal het volgende:
ik vind het wat schamelquote:Op vrijdag 4 september 2020 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat weet ik nietHier mijn ontbijt van vanochtend
![]()
[ afbeelding ]
Leuk als 2e huisje. Maar ze kijken van alle kanten in je tuin. Kun je nooit met blote kont lopen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:43 schreef bitterbal het volgende:
k ga een crowdfunding voor dit starten
https://www.funda.nl/koop(...)98960-kruiskade-2-c/
Bijzonder smaakvol. Je viel voor die flamingo he?quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:43 schreef bitterbal het volgende:
k ga een crowdfunding voor dit starten
https://www.funda.nl/koop(...)98960-kruiskade-2-c/
jaquote:Op vrijdag 4 september 2020 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bijzonder smaakvol. Je viel voor die flamingo he?
Geen enkel huis is perfect. Zou je doneren?quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Leuk als 2e huisje. Maar ze kijken van alle kanten in je tuin. Kun je nooit met blote kont lopen.
Voor dat geld zou ik idd wel een vrijstaand huis kopen op een leuke plek.quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Leuk als 2e huisje. Maar ze kijken van alle kanten in je tuin. Kun je nooit met blote kont lopen.
Het word pas erg als je zo nachtenlang hoort krikkenquote:Op vrijdag 4 september 2020 19:48 schreef bitterbal het volgende:
koop je zon huis hoor je daar ook je bovenburen
Dit ja, voor dat geld kun je ook een klein landgoedje kopen.quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voor dat geld zou ik idd wel een vrijstaand huis kopen op een leuke plek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |