Venkel is al anijsachtigquote:
juist dus iets zoetigs zit er al welquote:Op vrijdag 4 september 2020 18:52 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Venkel is al anijsachtig
Venkel is viesquote:Op vrijdag 4 september 2020 18:52 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Venkel is al anijsachtig
Het zal de combi met mierzoet ijs wel zijn of ietsquote:Op vrijdag 4 september 2020 18:52 schreef chufi het volgende:
[..]
juist dus iets zoetigs zit er al wel
Ja , maar goed ... de een vindt het wel lekker en de ander nietquote:Op vrijdag 4 september 2020 18:53 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Het zal de combi met mierzoet ijs wel zijn of iets
Je moet t ook niet rauw eten.quote:
eens.. maar een keer proberen, tja. En anders flikker je t weg.quote:Op vrijdag 4 september 2020 18:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja , maar goed ... de een vindt het wel lekker en de ander niet
Ik ook niet, maar afgelopen zaterdag wel, een chocoladeverrassing, met mousse, brownie, en nog iets chocoladeachtigsquote:
Chocolade is meestal wel lekker jaquote:Op vrijdag 4 september 2020 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar afgelopen zaterdag wel, een chocoladeverrassing, met mousse, brownie, en nog iets chocoladeachtigs
Wacht ff, ik heb een leuke koelkastmagneet, zit wel niet op mijn koelkast maar ik ga ff foto nemen.quote:
Kaasplankje is wel welkom somsquote:
OK .. we zien het zo wel verschijnenquote:Op vrijdag 4 september 2020 19:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wacht ff, ik heb een leuke koelkastmagneet, zit wel niet op mijn koelkast maar ik ga ff foto nemen.
Ja zeker meestal heb ik genoeg gegeten in een restaurantquote:
datquote:Op vrijdag 4 september 2020 19:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zeker meestal heb ik genoeg gegeten in een restaurant
quote:Op vrijdag 4 september 2020 19:06 schreef chufi het volgende:
[..]
OK .. we zien het zo wel verschijnen
Hm ijsje is binnen 5 minuten op... kaasplankje = natafelenquote:
Is dit een corona deken?quote:
Weet ik veelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|