quote:wat een
Op maandag 20 januari 2003 15:40 schreef Lurky het volgende:
-knip- -heel verhaal- -knip-
quote:gokken legaliseer ik altijd gelijk! scheelt vet veel poen
Op maandag 20 januari 2003 16:21 schreef HeavyD het volgende:
Is echt top zo'n verhaal maaruhpersoonlijk ga ik toch voor meer een industriele stad LEKKERUH veel geld verdienen.
En dan natuurlijk gokken legaal maken Las vegas returns !!!![]()
quote:Dat met ie gaten in het wegdek heb ik ook gehad, maar goed dat lag aan mezelf want ik had de subsidies verlaagt!
Op maandag 20 januari 2003 15:40 schreef Lurky het volgende:Gaan die mensen zich vermeerderen als idioten! Mijn mooie laagbouw worden stadshuizen, ze gaan overal met auto's rijden en files vormen terwijl ik me blauw betaal aan OV voor ze en ze eisen industrie!
Goed dus ik zet uit sociale rechtvaardigheid een fabriek neer: de ellende begint pas goed...
Om het drama compleet te maken: overbevolking, industrialisering, hoogbouw, vervuiling, files, brand, bezuinigingen, belastingverhoging. zwarte huizen, exploderende waterleidingen, gaten in het wegdek, overal stakingen...
quote:Je krijgt 100 per maand in het begin maar daarvoor krijg je ook veel meer crime wat weer resulteerd in lagere landvalue's en dus minder inkomsten. Ik laat gokken altijd illegaal!
Op maandag 20 januari 2003 16:22 schreef Bob.Ross het volgende:[..]
gokken legaliseer ik altijd gelijk! scheelt vet veel poen
Dat met die dieren is wel erg gaaf, maarja.. uit je verhaal begrijp ik toch dat de grootste fout geweest is om vervuilde industrie toe te laten (wat volgens mij ook weer criminaliteit toevoegt). Ben benieuwd naar wat screenies van je zonnige dorpje met kronkelende weggetjes en het strand natuurlijk!
bouw alleen de kleinste vorm van residents. als het goed is blijft het dan laag bouw....als het goed is
edit: BTW thnx Atreidez
[Dit bericht is gewijzigd door dtale op 20-01-2003 16:46]
Wat is de ideale grote voor een Residential Zone eigenlijk? En kun je objecten roteren?
Alles lekker op elkaar gefrot, ach wat wil je met zo weinig ruimte op dit kaartje
quote:Er kan nog wel een strand bij aan de rechterkant
Op maandag 20 januari 2003 16:52 schreef Dezz het volgende:
Een paar shots van mij stadje
-knip-Alles lekker op elkaar gefrot, ach wat wil je met zo weinig ruimte op dit kaartje
quote:Objecten kun je niet roteren, de map wel maar daar was je denk al achter ! Voor Residential zones maakt het volgens mij niet uit hoe groot ze zijn als je maar inde gaten houd dat alle zones bereikbaar zijn voor je sims (icoon met auto verschijnt als het niet zo is).
Op maandag 20 januari 2003 16:51 schreef Strolie75 het volgende:
Bij een stad met 15.000 inwoners begint het toch moelijk te worden!Wat is de ideale grote voor een Residential Zone eigenlijk? En kun je objecten roteren?
suc6
quote:Dat ik besloten heb geen demo's meer te downloaden.
Op maandag 20 januari 2003 16:08 schreef HeavyD het volgende:[..]
En die zijn ?!?!?!?!
![]()
quote:Ik zie hier het probleem niet. Als je ze met uninstall netjes weghaalt en ook regelmatig ff defragd heb je niet dat je windows verzand. Maar eigenlijk is dat een andere discussie
Op maandag 20 januari 2003 17:11 schreef gieling.com het volgende:[..]
Dat ik besloten heb geen demo's meer te downloaden.
Net winXP erop, en we willen hem zo goed/snel mogenlijk laten/blijven draaien. Dus niet te veel zooi (vooral niet als je het na 2weken weer weg doet)
quote:Je krijgt hiermee alleen maar herenhuizen als ze uitgroeien, zeer mooie en landelijk zullen we maar zegguh.
Op maandag 20 januari 2003 16:38 schreef dtale het volgende:
Tip:bouw alleen de kleinste vorm van residents. als het goed is blijft het dan laag bouw....als het goed is
edit: BTW thnx Atreidez
Terug naar mijn eigen Sim-pelveld. Gaten in het wegdek komen door bezuiniging. Staat lelijk maar er gaat tot nu toe niks door stuk dus het is een prima post om tijdelijk geld vandaan te halen.
Alle ellende begint inderdaad bij industrie. Ik maakte de fout te denken dat werkloos hoogopgeleiden daar een baan wilden. Ik luisterde te veel naar mijn adviseurs en deed wat de statistieken vroegen.Nu heb ik nog een paar fabrieken omdat het wel past bij de vuilstort en die militaire basis.
Zouden die militairen ooit nog iets bedreigends gaan doen of zijn ze echt alleen 'melkkoe'? Kan mij gewoon niet voorstellen. Zal budget achter de hand houden om ze bij de eerste vijandelijkheid meteen van de kaart te vegen. Ik heb ze heel leuk onderaan de heuvel in de bossen gezet. Het is allemaal meer esthetisch dan economisch.
Het gokken sta ik nog toe. Ik heb geen casino's en geen criminaliteit maar wel $100 inkomsten Maar bedankt voor de tip: zodra er weer berovingen komen zal ik erop bezuinigen. Dat is voordeliger dan overal politie te bekostigen. Vooralsnog zie ik dus eerder verband tussen crime & cops dan gokken en geweld.
Verder valt me op dat als je een gevarieerd akkerlandschap wilt je niet 2 akkers gelijk naast mekaar moet zetten, net als met huizen. Door dat schijnbaar lukraak te doen in het landschap komen er dan verschillende soorten naast elkaar: dat is een veel leuker gezicht. De grote van een akker zegt ook niks over de werkgelegenheid. En een lappendeken van kleine veldjes staat veel natuurlijker.
Het klinkt nu allemaal wel heel romantisch maar het blijft schipperen met het kubistische landschapsmodel. Die waterzuivering, de watertorens en industrietanks zijn wat dat betreft een verademing voor het oog. Vandaar dat ik als uitgangspunt een beetje grillig landschap heb gemaakt.
Dat geeft wel aanlegproblemen voor buizen, wegen gebouwen en velden. unsuitable construction las ik vaak. Dat kost dus ook handen vol geld om omwegen aan te leggen.Omleidingen die de visuele variatie wel weer ten goede komen maar ook behoorlijk in het budget hakken.
Wat dat betreft is het uitleggen van een stad op een biljartlakenstrakke ondergond veel verstandiger. Het ziet er wel uit alsof je een modelbaan op het huiskamertapijt hebt neergelegd maar het functioneerd. Wat me opvalt is dat mijn vriend, die heel solidair ook een beetje het landschapsmodel aanhangt, altijd maar aan het bouwen is. Binnenkort is mijn reservaat helemaal ingesloten door zijn metropolen.
O ja en ook ik wil best wel veel geld hoor maar dan krijg ik de neiging het te gaan uitgeven met alle ecologische en economische gevolgen van dien.
quote:Ok, dan is hier dus mijn challenge; Hoeveel fouten kan jij vinden in de reclametekst van EA? Ik in ieder geval 5 wat ik erg knap vind in nog geen 30 woorden tekst.
Sim City 4Nu overal te koop vanaf 17 januari.
Klik hier voor meer informatie
*link*
*link*Speel voor God.
Speel voor Burgemeester.
Speel met je Sims.Jou stad leeft.
EA Games
Challenge everything
Klik hier voor meer informatie
*link*
*link*
Speel voor God.
Speel voor Burgemeester.burgemeester is geen God, dus geen capital
Speel met je Sims.idem dito
Jou stad leeft. Jouw
EA Games
Challenge everything
Dat is wat ik kan vinden
quote:Hehehehe wat slegt zeg, geluckig maek ick noojt vaudten
Op maandag 20 januari 2003 17:39 schreef Short_stop het volgende:
Ik krijg vandaag een reclamemailtje van EA dat Sim City 4 uit is, staat het volgende in;
[..]Ok, dan is hier dus mijn challenge; Hoeveel fouten kan jij vinden in de reclametekst van EA? Ik in ieder geval 5 wat ik erg knap vind in nog geen 30 woorden tekst.
quote:en 't is toch Burgermeester ?
Op maandag 20 januari 2003 17:50 schreef Atreidez het volgende:
Sim City 4 Geen spatie nodig
Nu overal te koop vanaf 17 januari. vanaf 17 januari is overbodigKlik hier voor meer informatie
*link*
*link*Speel voor God.
Speel voor Burgemeester.burgemeester is geen God, dus geen capital
Speel met je Sims.idem ditoJou stad leeft. Jouw
EA Games
Challenge everything
Dat is wat ik kan vinden
quote:Stranden liggen aan de overkant, waar die brug op uit komt
Op maandag 20 januari 2003 16:55 schreef Atreidez het volgende:[..]
Er kan nog wel een strand bij aan de rechterkant
quote:Nee, het is echt burgemeester, maar je hebt wél 2 andere fouten gevonden. Jou moet inderdaad jouw zijn en de zin "nu overal te koop vanaf 17 januari" is inderdaad een samenstelling van twee zinnen, "Nu overal te koop" en "Overal te koop vanaf 17 januari".
Op maandag 20 januari 2003 17:55 schreef Bob.Ross het volgende:[..]
en 't is toch Burgermeester ?
De andere fouten zijn geen hoofdletter of spatiefouten maar één feit dat in feite helemaal geen feit is maar onzin en de andere twee fouten zijn taalkundig (volgens mij).
In het mailtje hebben ze allerlei woorden een hoofdletter gegeven die er eigenlijk niet thuis hoort maar die bedoelde ik niet en die spatie is een foutje van mij, sorry.
-edit-
oeps, ik heb twee mailtjes doorelkaar gehaald, sorry
De andere fouten zijn volgens mij trouwens Speel voor God en Speel voor Burgemeester. Voor God spelen doen alleen heel erg religieuze mensen volgens mij, als die al spelen, maar die leven in ieder geval voor God. Meneer of mevrouw Burgemeester ken ik niet maar als ze ooit langs komen wil ik wel een spelletje SimCity voor ze spelen. Want dat kan ik wél, SimCity spelen net als ik God kan spelen en ik kan ook wel burgemeester spelen.
En die andere fout is dat SimCity overal te koop is wat niet waar is want bij mij kan je geen SimCity kopen en bij mijn groenteboer ook niet dus is het niet overal te koop.
En dan dat vondt natuurlijk maar dat had ik toen ik het voorgaande schreef nog niet eens gezien.
[Dit bericht is gewijzigd door Short_stop op 20-01-2003 19:21]
"SimCity 4 - En jij vondt Amsterdam al een grote stad"
Beste xxx,
Wij zijn erg blij dat u uw ABN zo goed onder de knie heeft maar u mailt met de Customer Support afdeling.
Wij proberen mensen te helpen die problemen hebben met onze games.
Als u problemen heeft met onze nieuws brieven raad ik u aan uw registratie te deactiveren.
Dit kunt u doen door een mail te sturen naar: info.nl@europe.ea.com
Met vriendelijke groet,
Electronic Arts Benelux
Customer Support
www.eagames.nl
[Dit bericht is gewijzigd door Short_stop op 20-01-2003 18:32]
quote:
Op maandag 20 januari 2003 18:30 schreef Short_stop het volgende:
En nu krijg ik nóg een mailtje van EA...Beste ,
Wij zijn erg blij dat u uw ABN zo goed onder de knie heeft maar u mailt met de Customer Support afdeling.
Wij proberen mensen te helpen die problemen hebben met onze games.
Als u problemen heeft met onze nieuws brieven raad ik u aan uw registratie te deactiveren.
Dit kunt u doen door een mail te sturen naar: info.nl@europe.ea.com
Met vriendelijke groet,
Electronic Arts Benelux
Customer Support
www.eagames.nl
[Dit bericht is gewijzigd door blieblie op 20-01-2003 18:34]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |