abonnement Unibet Coolblue
pi_195052590
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 09:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Hier volleybal, lijkt niets veranderd te zijn.

Heeft ook totaal geen zin staan met 12 man (+reserve spelers op een kluitje) en zouden dan niet mogen douchen en alles constant moeten ontsmetten . Dit terwijl je allemaal de zelfde (bezwete bal) aanraakt. En dan zou je niet mogen douchen. Leg dan de competitie stil want dit gaat nergens over.
Maar, zijn er wel protocollen voor of dat ook niet? Gisteren werd op de voetbalclub ook weer pijnlijk duidelijk dat het (grotendeels) niet werkt:

- Kantine in- en uitgang (looprichtingen) werden genegeerd, registreren voordat je naar binnen komt dus ook (lag een lijst om je naam etc op te schrijven).
- Bezoekende teams kwamen aan niet wetende dat ze niet konden omkleden of douchen. Of zoals onze tegenstander deed - die gingen toch omkleden in een lege kleedkamer omdat deze nou eenmaal open en vrij waren.
- Verdelen over meerdere kleedkamers gaat nog wel, maar douchen per 2-3 mensen :N zoek het lekker uit, iedereen wil z.s.m. douchen en vervolgens naar huis/de kantine in.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_195052615
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 10:03 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Maar, zijn er wel protocollen voor of dat ook niet? Gisteren werd op de voetbalclub ook weer pijnlijk duidelijk dat het (grotendeels) niet werkt:

- Kantine in- en uitgang (looprichtingen) werden genegeerd, registreren voordat je naar binnen komt dus ook (lag een lijst om je naam etc op te schrijven).
- Bezoekende teams kwamen aan niet wetende dat ze niet konden omkleden of douchen. Of zoals onze tegenstander deed - die gingen toch omkleden in een lege kleedkamer omdat deze nou eenmaal open en vrij waren.
- Verdelen over meerdere kleedkamers gaat nog wel, maar douchen per 2-3 mensen :N zoek het lekker uit, iedereen wil z.s.m. douchen en vervolgens naar huis/de kantine in.
vanuit de nevobo en sporthal wel. Maar dat zijn van die schijnveiligheidsmaatregelen.
Al heeft de sporthal het ventilatiesysteem platgelegd. Super handig nu ipv en kleine kans op besmetting via dat systeem hebben we nu een grote kans op besmetting omdat er helemaal geen besmetting is :') .
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_195052795
Het is allemaal zo dubbel... ik zwem als vrijwilliger met mensen met een handicap.
Deze week zijn we weer begonnen. Niet iedere deelnemer kan starten ivm de 1,5 meter. Want in de praktijk betekent dat, dat ik iemands rolstoel niet naar het zwembad mag duwen, maar eenmaal in het water zouden we probleemloos met onze gezichten dicht bij elkaar kunnen zijn (ivm begeleiding). Dus die mensen zijn voorlopig afgezegd.

De groep die zelfstandig het water in kan mag wel komen. En in het water mag je zowat op elkaar zitten, maar eenmaal buiten het water.... afstand houden!

Alsof dat virus zich in het water anders gedraagt dan op de kant :') :') :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_195053156
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 september 2020 13:02 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Ja hier precies hetzelfde.

Er zijn overal looplijnen, er liggen overal formulieren maar helemaal niemand die zich ook maar ergens aan houdt.

De kantine na de wedstrijd stampvol en na 5 bier gaat het dak eraf

Het publiek langs de lijn staat gewoon naast elkaar en loopt door elkaar heen.

Eigenlijk is er niks veranderd.

Woon ik gelukkig in een gebied met amper besmettingen, dus mensen voelen de noodzaak ook niet zo.
Net als overal in de rest van Nederland dus, duidelijk. :)
#WeesGeenWhales
  maandag 14 september 2020 @ 10:59:07 #55
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_195053232
Zaterdag gewoon lekker wedstrijdje gekeken en gepilst bij de club. Weinig te merken van de maatregelen: iedereen gebruikt 1x ontsmetting bij aankomst, verder bier in een plastic beker ipv een glas en de intekenlijsten worden door vrijwel niemand (meer) ingevuld.

Strikt 1,5 meter overal is gewoon niet te doen de hele tijd, maar mensen proberen wel zoveel mogelijk elkaar iets meer ruimte te geven op het terras en aan de tafeltjes.
pi_195055154
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 10:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Strikt 1,5 meter overal is gewoon niet te doen de hele tijd, maar mensen proberen wel zoveel mogelijk elkaar iets meer ruimte te geven op het terras en aan de tafeltjes.
Dit dus. Voor zover het makkelijk mogelijk is afstand houden maar dat lukt niet altijd op anderhalve meter. In de praktijk is het bij ons op het terras nog wel (bijna) anderhalve meter maar als het kouder/natter is zitten we binnen. Dan is een kleine meter het max haalbare vrees ik. Maar iedereen gunt elkaar wel ruimte en tijd om het gezellig en zo veilig mogelijk te houden.

Wij sporten (en zitten na) met een min of meer vaste club. Het noteren van namen is dan volstrekt nutteloos natuurlijk. Mocht iemand besmet zijn dan meldt ie dat wel in de app-groep. Mocht het aantal besmettingen in de regio weer oplopen dan is het nazitten gewoon weer even over vrees ik.
pi_195063173
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:29 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Dit dus. Voor zover het makkelijk mogelijk is afstand houden maar dat lukt niet altijd op anderhalve meter. In de praktijk is het bij ons op het terras nog wel (bijna) anderhalve meter maar als het kouder/natter is zitten we binnen. Dan is een kleine meter het max haalbare vrees ik. Maar iedereen gunt elkaar wel ruimte en tijd om het gezellig en zo veilig mogelijk te houden.

Wij sporten (en zitten na) met een min of meer vaste club. Het noteren van namen is dan volstrekt nutteloos natuurlijk. Mocht iemand besmet zijn dan meldt ie dat wel in de app-groep. Mocht het aantal besmettingen in de regio weer oplopen dan is het nazitten gewoon weer even over vrees ik.
Een kleine meter maar? Met praten ook nog? BINNEN!? oooh foei foei, moet ik even de politie bellen? ;)
#WeesGeenWhales
pi_195066952
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 22:08 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Een kleine meter maar? Met praten ook nog? BINNEN!? oooh foei foei, moet ik even de politie bellen? ;)
Heb ik een gevoelige snaar bij je geraakt in een ander topic?

[ Bericht 1% gewijzigd door qajariaq op 15-09-2020 09:33:57 ]
  dinsdag 15 september 2020 @ 10:03:17 #59
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_195067524
quote:
0s.gif Op maandag 14 september 2020 13:29 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Dit dus. Voor zover het makkelijk mogelijk is afstand houden maar dat lukt niet altijd op anderhalve meter. In de praktijk is het bij ons op het terras nog wel (bijna) anderhalve meter maar als het kouder/natter is zitten we binnen. Dan is een kleine meter het max haalbare vrees ik. Maar iedereen gunt elkaar wel ruimte en tijd om het gezellig en zo veilig mogelijk te houden.

Wij sporten (en zitten na) met een min of meer vaste club. Het noteren van namen is dan volstrekt nutteloos natuurlijk. Mocht iemand besmet zijn dan meldt ie dat wel in de app-groep. Mocht het aantal besmettingen in de regio weer oplopen dan is het nazitten gewoon weer even over vrees ik.
Ja same here, mochten er problemen zijn dan lees ik dat wel in de appgroep.
pi_195067562
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 09:22 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Heb ik een gevoelige snaar bij je geraakt in een ander topic?
Nu ja, ik bedoel., als je roept dat het volkomen normaal en wenselijk is om politie te bellen voor een tuinfeest waarvan de volksvertegenwoordiging godbeterd heeft aangegeven dat de regels daar niet moeten gelden, en vervolgens zonder schaamte uitlegt dat de 1,5m niet mogelijk si altijd en dat je daarom regelmatig met meerdere mensen op minder dan 1 meter binnen ipv in een tuin maar gezellig gaat zitten drinken (want direct naar huis is natuurlijk geen optie, dat is ongezellig - net als geen tuinfeest houden), dan is dat wel beetje érg hypocriet, vind je zelf ook niet?
#WeesGeenWhales
  dinsdag 15 september 2020 @ 10:36:50 #61
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_195068000
Als ik de berichtjes zo lees van de lokale voetbalSV waar ik wel eens kwam dan is de gezelligheid ver te zoeken. Juist een club die het als zovelen van de horeca-omzet moet hebben.
  dinsdag 15 september 2020 @ 13:21:45 #62
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_195070531
quote:
19s.gif Op dinsdag 15 september 2020 10:36 schreef Gunner het volgende:
Als ik de berichtjes zo lees van de lokale voetbalSV waar ik wel eens kwam dan is de gezelligheid ver te zoeken. Juist een club die het als zovelen van de horeca-omzet moet hebben.
Hier is de afgelopen weken gelukkig veel omzet gedraaid en was het ouderwets gezellig. Maar goed, het is nu nog lekker weer, de deuren van de kantine staan wagenwijd open en bijna iedereen zit buiten op het terras, waar voldoende plek is. In de koudere maanden wordt dat uiteraard anders.
pi_195070558
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 september 2020 10:05 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Nu ja, ik bedoel., als je roept dat het volkomen normaal en wenselijk is om politie te bellen voor een tuinfeest waarvan de volksvertegenwoordiging godbeterd heeft aangegeven dat de regels daar niet moeten gelden, en vervolgens zonder schaamte uitlegt dat de 1,5m niet mogelijk si altijd en dat je daarom regelmatig met meerdere mensen op minder dan 1 meter binnen ipv in een tuin maar gezellig gaat zitten drinken (want direct naar huis is natuurlijk geen optie, dat is ongezellig - net als geen tuinfeest houden), dan is dat wel beetje érg hypocriet, vind je zelf ook niet?
Er zit inderdaad verschil tussen een half uurtje koffie drinken (zittend) met een paar mensen of een hele avond veertig man in een achtertuintje te bieren en dansen. Maar inderdaad, als we er op aangesproken worden dan gaan we daar niet moeilijk over doen.

Maar die discussie hoort niet hier maar in dat andere topic.
pi_195170498
Vandaag bij ons in de voetbalkantine , ook controle van Grapperhaus soldaten
Iedereen zat keurig op 1,5 m

Mensen beginnen het echt zat te worden
pi_195171073
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 21:51 schreef Freecky28 het volgende:
Vandaag bij ons in de voetbalkantine , ook controle van Grapperhaus soldaten
Iedereen zat keurig op 1,5 m

Mensen beginnen het echt zat te worden
Grapperhaus soldaten :')
Mensen worden het zat maar houden wel de afstand?
pi_195178036
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 21:51 schreef Freecky28 het volgende:
Vandaag bij ons in de voetbalkantine , ook controle van Grapperhaus soldaten
Iedereen zat keurig op 1,5 m

Mensen beginnen het echt zat te worden
Nou wat voor kantine dat is weet ik niet, maar er zullen er veel nat gaan als ze echt komen controleren.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_195178731
Bij onze rugbyclub hebben ze ook allerlei protocollen. Maar goed, we moesten gisteren tegen twee (vrij corporale) studententeams spelen en die studenten houden zich uiteraard totaal niet aan welk protocol dan ook. Dus lekker met z'n 25'en dicht bij elkaar zitten op de tribune en kijken naar de tweede wedstrijd terwijl de kratten pils werden aangesleept (want bar dicht ivm maatregelen) en er na elk pilsje harder werd geschreeuwd. De QR code bij de ingang werd ook door iedereen genegeerd.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_195179004
quote:
0s.gif Op zondag 20 september 2020 21:51 schreef Freecky28 het volgende:
Vandaag bij ons in de voetbalkantine , ook controle van Grapperhaus soldaten
Iedereen zat keurig op 1,5 m

Mensen beginnen het echt zat te worden
De enige kantine in Nederland waar dat zo is zeker :')
  maandag 21 september 2020 @ 13:58:47 #69
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_195179065
Ik denk dat ze elke club wel kunnen beboeten als ik de foto's van verenigingen uit de buurt van afgelopen weekend zo eens bekijk.
pi_195187804
quote:
0s.gif Op maandag 21 september 2020 13:54 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

De enige kantine in Nederland waar dat zo is zeker :')
Nou? Hahaha
  maandag 28 september 2020 @ 20:48:03 #71
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_195314323
Kantines dicht dus. Killing voor de lol van recreatieve competitieteams, maar wel fijn voor veel verenigingsvrijwilligers dat er weer een heldere lijn is. Werd toch op behoorlijk verschillende manieren invulling gegeven aan de vorige instructies.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_195316171
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 20:48 schreef InTrePidIvity het volgende:
Kantines dicht dus. Killing voor de lol van recreatieve competitieteams, maar wel fijn voor veel verenigingsvrijwilligers dat er weer een heldere lijn is. Werd toch op behoorlijk verschillende manieren invulling gegeven aan de vorige instructies.
Een wirwar van regels , instructies , adviezen en taken
Puinhoop hebben ze er van gemaakt
pi_195318226
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 22:09 schreef Freecky28 het volgende:

[..]

Een wirwar van regels , instructies , adviezen en taken
Puinhoop hebben ze er van gemaakt
Ze = kabinet, neem ik aan? Ik zie juist dat allw verenigingen op zichzelf allemaal maar wat doen maar wel allemaal met de beste bedoelingen.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_195318233
Maargoed, mijn theorie is nog altijd dat we over een maand ofzo weer tijdelijk stilliggen. Kleedkamers dicht is de volgende stap en als we dan mogen omkleden met 4 graden en regen kan je de week erna iedereen wel testen :')
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_195319479
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 00:26 schreef kalinhos het volgende:

[..]

Ze = kabinet, neem ik aan? Ik zie juist dat allw verenigingen op zichzelf allemaal maar wat doen maar wel allemaal met de beste bedoelingen.
Klopt , kabinet
pi_195319506
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 00:27 schreef kalinhos het volgende:
Maargoed, mijn theorie is nog altijd dat we over een maand ofzo weer tijdelijk stilliggen. Kleedkamers dicht is de volgende stap en als we dan mogen omkleden met 4 graden en regen kan je de week erna iedereen wel testen :')
Zie ik het ook naartoe gaan helaas..
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_195320152
quote:
6s.gif Op maandag 21 september 2020 13:36 schreef Nielsch het volgende:
Bij onze rugbyclub hebben ze ook allerlei protocollen. Maar goed, we moesten gisteren tegen twee (vrij corporale) studententeams spelen en die studenten houden zich uiteraard totaal niet aan welk protocol dan ook. Dus lekker met z'n 25'en dicht bij elkaar zitten op de tribune en kijken naar de tweede wedstrijd terwijl de kratten pils werden aangesleept (want bar dicht ivm maatregelen) en er na elk pilsje harder werd geschreeuwd. De QR code bij de ingang werd ook door iedereen genegeerd.
Mjah aan de andere kant is het natuurlijk wel krom dat je een halfuur ervoor met ze allen in de scrum heb staant te schreeuwen op 30 cm afstand ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_195320209
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 08:59 schreef raptorix het volgende:

[..]

Mjah aan de andere kant is het natuurlijk wel krom dat je een halfuur ervoor met ze allen in de scrum heb staant te schreeuwen op 30 cm afstand ;)
Dat is inderdaad ook zeer opvallend en krom. In Engeland is vorige week (mede daarom) al het amateurrugby voorlopig stilgelegd.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_195320407
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 00:27 schreef kalinhos het volgende:
Maargoed, mijn theorie is nog altijd dat we over een maand ofzo weer tijdelijk stilliggen. Kleedkamers dicht is de volgende stap en als we dan mogen omkleden met 4 graden en regen kan je de week erna iedereen wel testen :')
Ga ik ook vanuit. Eigenlijk zou iedereen ook apart moeten rijden naar uitwedstrijden maar dat is bij de jongeren ook geen doen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 08:59 schreef raptorix het volgende:

[..]

Mjah aan de andere kant is het natuurlijk wel krom dat je een halfuur ervoor met ze allen in de scrum heb staant te schreeuwen op 30 cm afstand ;)
Hier bij volleybal ook. Mag elkaar geen hand geven maar vervolgens speel je wel bijna 2 uur met dezelfde bezwete bal en sta je op 10 cm van een aanstormende aanvaller te blokken.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_195332266
Bij ons (tafeltennis) komt nu de 1,5 meter in het geding. De kantines sluiten vaak aan op de zaal. Dus als je even niet speelt (wat in deze sport altijd even is) kon je voorheen de mensen goed verdelen over de zaal en kantine. Nu moeten we alles in de zaal stoppen. Ik stop er ook voorlopig mee, het is nu niet te doen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')