nee ze hadden 3 kindjes vonk zieligquote:Op donderdag 3 september 2020 17:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k hou je niet tegen ;P
heb je al zon fazant te pakken gekregen?
oh ja idd.quote:Op donderdag 3 september 2020 17:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee ze hadden 3 kindjes vonk zielig
Drie babyfazantjes maakt ook nog wel een redelijke hap.quote:Op donderdag 3 september 2020 17:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee ze hadden 3 kindjes vonk zielig
Ik welquote:Op donderdag 3 september 2020 17:24 schreef Zilverberk het volgende:
Weekend weer. Werk nog niet af, echter.
quote:Op donderdag 3 september 2020 17:26 schreef Karzai het volgende:
laatste dag hier nog maar even van genieten
[ afbeelding ]
Ben je dronken?quote:Op donderdag 3 september 2020 17:26 schreef Lospedrosa het volgende:
Waar is Frantic met zijn 5 minuten kleine dingen verslagen?
Ik zou er ragout van maken.quote:Op donderdag 3 september 2020 17:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drie babyfazantjes maakt ook nog wel een redelijke hap.
quote:We staan vandaag voor de deur tussen 17.22 - 19.01 uur
Die staan wel lang voor je deur zeg.quote:Op donderdag 3 september 2020 17:34 schreef LTVDK het volgende:
Waarom klinken die berichten van pakketbezorgers altijd zo passief-agressief, als je niet thuis bent krijg je zo'n kaartje met 'helaas, we hebben je gemist'. En een mailtje met wanneer ze het komen bezorgen klinkt ook meer als een dreigement dat je maar beter kunt zorgen dat je er bent want anders ...
[..]
quote:Op donderdag 3 september 2020 17:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die staan wel lang voor je deur zeg.
Ook nog eens ja, tikkeltje ongemakkelijk wel als ze gewoon 1,5 uur in de voortuin blijven staanquote:Op donderdag 3 september 2020 17:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Die staan wel lang voor je deur zeg.
Ja schoon genoeg. net de slaapkamer en gang gedaanquote:Op donderdag 3 september 2020 17:46 schreef Zilverberk het volgende:
@:bitterbal, is je huis al schoon?
Ik moet na deze hele zware vrije week. zaterdag nog werken...quote:Op donderdag 3 september 2020 17:50 schreef UitStraling het volgende:
Zoooooooo weekend [ link | afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 september 2020 17:57 schreef bitterbal het volgende:
10 MINUTEN GELEDEN
GGD: testcapaciteit ruim overschreden, meerderheid testlocaties overbelast
De GGD kan in meerdere delen van het land de belofte om binnen 48 uur te testen, niet meer nakomen. "Vanochtend om 10.00 uur konden mensen bij 67 van de 105 testlocaties niet meer binnen 48 uur terecht", zegt een woordvoerder.
De GGD zegt signalen te ontvangen dat "ontzettend veel" mensen zonder klachten zich laten testen, waardoor veel locaties nu ruim boven de capaciteit zitten. "Hierdoor kunnen we mensen die echt klachten hebben niet testen. Leerkrachten en zorgpersoneel moeten nu soms dagen wachten", aldus de woordvoerder.
Eerder al riepen het ministerie van Volksgezondheid en de GGD op om alleen te laten testen bij klachten.
Zou echt lekker zijn als je 'm niet meer hoort zegquote:Op donderdag 3 september 2020 17:55 schreef bitterbal het volgende:
Stond met de buurman te luisteren of gnoom thuis is:P ik heb echt geen idee
zo dus dat. Maar hij zal wel niet thuis zijnquote:Op donderdag 3 september 2020 17:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou echt lekker zijn als je 'm niet meer hoort zeg
Hoe gaat het nu?quote:Op donderdag 3 september 2020 17:59 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zou echt lekker zijn als je 'm niet meer hoort zeg
Hoezo laten mensen zonder klachten zich eigenlijk testen? Voor als ze contact hebben gehad met iemand met covid ofzo?quote:Op donderdag 3 september 2020 17:57 schreef bitterbal het volgende:
10 MINUTEN GELEDEN
GGD: testcapaciteit ruim overschreden, meerderheid testlocaties overbelast
De GGD kan in meerdere delen van het land de belofte om binnen 48 uur te testen, niet meer nakomen. "Vanochtend om 10.00 uur konden mensen bij 67 van de 105 testlocaties niet meer binnen 48 uur terecht", zegt een woordvoerder.
De GGD zegt signalen te ontvangen dat "ontzettend veel" mensen zonder klachten zich laten testen, waardoor veel locaties nu ruim boven de capaciteit zitten. "Hierdoor kunnen we mensen die echt klachten hebben niet testen. Leerkrachten en zorgpersoneel moeten nu soms dagen wachten", aldus de woordvoerder.
Eerder al riepen het ministerie van Volksgezondheid en de GGD op om alleen te laten testen bij klachten.
Voor als ze iets leuks op de agenda hebben staan.quote:Op donderdag 3 september 2020 18:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo laten mensen zonder klachten zich eigenlijk testen? Voor als ze contact hebben gehad met iemand met covid ofzo?
Fijnquote:Op donderdag 3 september 2020 18:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]met mij. Gerrie ligt nogbin bed maar gaat al iets beter blijkbaar.
Hij heeft net 2 operaties achter de rug dus hij had al niet de beste weerstand denk ik hoor.quote:Op donderdag 3 september 2020 18:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
FijnIk ben vrijwel even oud als hij dus ben benieuwd hoe het verloopt
Alweerquote:
Omdat er steeds werd opgeroepen om meer te testen.quote:Op donderdag 3 september 2020 18:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoezo laten mensen zonder klachten zich eigenlijk testen? Voor als ze contact hebben gehad met iemand met covid ofzo?
Volgen mij had je het 3 dagen geleden nog?quote:
Goed nieuwsquote:Op donderdag 3 september 2020 18:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]met mij. Gerrie ligt nog in bed maar gaat al iets beter blijkbaar.
Watquote:Op donderdag 3 september 2020 18:05 schreef bitterbal het volgende:
oke qua lopen helpt het dus geen flikker
maar dat is contact geluid en dit wat ik heb gedaan is luchtgeluid maar die teringhoerendwerg loopt alsof het een fucking tientonner is.quote:
Fijn!quote:Op donderdag 3 september 2020 18:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]met mij. Gerrie ligt nog in bed maar gaat al iets beter blijkbaar.
Dan wordt t toch een kaartje door de bus.quote:Op donderdag 3 september 2020 18:05 schreef bitterbal het volgende:
oke qua lopen helpt het dus geen flikker
quote:Op donderdag 3 september 2020 18:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij is lelijk en homo. Echt lelijk trouwens
Oh wist niet eens dat daar verschil in zat.quote:Op donderdag 3 september 2020 18:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar dat is contact geluid en dit wat ik heb gedaan is luchtgeluid maar die teringhoerendwerg loopt alsof het een fucking tientonner is.
ja contact gaat via de contructie en lucht nou ja via luchtquote:Op donderdag 3 september 2020 18:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh wist niet eens dat daar verschil in zat.
Welk luchtgeluid had je last van normaal?quote:Op donderdag 3 september 2020 18:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja contact gaat via de contructie en lucht nou ja via lucht
Je kunt eisen dat de bovenbuurvrouw een geluidsdempende ondervloer neemt.quote:Op donderdag 3 september 2020 18:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja contact gaat via de contructie en lucht nou ja via lucht
Moet die zich wel eerst om laten bouwen.quote:Op donderdag 3 september 2020 18:20 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je kunt eisen dat de bovenbuurvrouw een geluidsdempende ondervloer neemt.
"Gnoma".quote:Op donderdag 3 september 2020 18:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet die zich wel eerst om laten bouwen.
Pluspunten voor mij.quote:Op donderdag 3 september 2020 18:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hij heeft net 2 operaties achter de rug dus hij had al niet de beste weerstand denk ik hoor.
Als vrouw heb je sowieso pluspunten huehuequote:
Dus hij mag ook lekker stofzuigenquote:Op donderdag 3 september 2020 18:36 schreef bitterbal het volgende:
heb met gnoom gesproken. hij was zich nergens van bewust. hj hoort mij niet dus dacht ikhem ook niet![]()
dat isolatiespul is bij hem door de vloer naar boven gekomen
ja heeft die net gedaanquote:Op donderdag 3 september 2020 18:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus hij mag ook lekker stofzuigen
Dus hij gaat er nu rekening mee houden?quote:Op donderdag 3 september 2020 18:36 schreef bitterbal het volgende:
heb met gnoom gesproken. hij was zich nergens van bewust. hj hoort mij niet dus dacht ikhem ook niet![]()
Wtfquote:dat isolatiespul is bij hem door de vloer naar boven gekomen
hij dacht dat als ik aanbelde ik een energieverkoper wasquote:Op donderdag 3 september 2020 18:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dus hij gaat er nu rekening mee houden?
[..]
WtfIs dat de reden waarom hij eindelijk wel wilde praten?
quote:Op donderdag 3 september 2020 18:38 schreef LTVDK het volgende:
Zou ook wel lullig zijn als er echt een groot gat ergens zou zitten en ze dat spul maar door zouden blijven spuiten dat die zijn huis niet meer had ingekund omdat het helemaal vol zat
Heel goed. Dat kan soms al zoveel oplossen.quote:Op donderdag 3 september 2020 18:36 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op donderdag 3 september 2020 18:38 schreef LTVDK het volgende:
Zou ook wel lullig zijn als er echt een groot gat ergens zou zitten en ze dat spul maar door zouden blijven spuiten dat die zijn huis niet meer had ingekund omdat het helemaal vol zat
Das me te moeilijk.quote:Op donderdag 3 september 2020 18:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Brief answers to the big questions, van Stephen Hawking
Is het een oud gebouw ofzo, dat het door de vloer bij hem is gegaan? Hier zit er een dikke betonplaat tussen alle verdiepingen.quote:Op donderdag 3 september 2020 18:40 schreef bitterbal het volgende:
was er al bang voor dat dat spul bij hem er door zou komen
ja 1927.quote:Op donderdag 3 september 2020 18:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is het een oud gebouw ofzo, dat het door de vloer bij hem is gegaan? Hier zit er een dikke betonplaat tussen alle verdiepingen.
quote:Op donderdag 3 september 2020 18:36 schreef bitterbal het volgende:
dat isolatiespul is bij hem door de vloer naar boven gekomen
Wacht maar tot die al jouw moordcomplotten zietquote:
moet die niet achterkomen :pquote:Op donderdag 3 september 2020 18:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wacht maar tot die al jouw moordcomplotten ziet
nee heeft die ook niet. De vloer lag er al in toen hij er ging wonenquote:Op donderdag 3 september 2020 18:45 schreef Zilverberk het volgende:
Maar als het bij hem door de vloer komt, dan heeft ie waarschijnlijk ook niet zoveel ondertapijt/ geluidsisolerende folie onder zijn vloerbedekking.
Hij moest eens wetenquote:
Dat is in flatgebouwen en appartementen eigenlijk altijd verplicht, hetzij via woningbouw, hetzij via VVE.quote:Op donderdag 3 september 2020 18:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee heeft die ook niet. De vloer lag er al in toen hij er ging wonen
niet als het niet in het regelement staat. Das hier het probleemquote:Op donderdag 3 september 2020 18:49 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat is in flatgebouwen en appartementen eigenlijk altijd verplicht, hetzij via woningbouw, hetzij via VVE.
Kachel aan, ramen dicht.quote:
Oh dan valt het dus nog wel mee.quote:Op donderdag 3 september 2020 19:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ramen zijn dicht. kachel moet nog
Ik wil je wel even komen opwarmenquote:
Volgens mij is het wettelijk huurrecht dat je bovenbuur een. 10dB dempende ondervloer heeft.quote:Op donderdag 3 september 2020 18:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet als het niet in het regelement staat. Das hier het probleem
maar ik huur nietquote:Op donderdag 3 september 2020 19:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Volgens mij is het wettelijk huurrecht dat je bovenbuur een. 10dB dempende ondervloer heeft.
Kun je gewoon vragen eerst en dan afwachten.
Hier ook volgens mij. Al schijnen de (ex) onderburen het te oren wanneer Sjefke blij trippelt..quote:Op donderdag 3 september 2020 18:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is het een oud gebouw ofzo, dat het door de vloer bij hem is gegaan? Hier zit er een dikke betonplaat tussen alle verdiepingen.
Nee maar gnoom wel toch?quote:
Nee joh ben je wel verplicht.quote:Op donderdag 3 september 2020 19:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar het staat niet in ons regelement en voor zover ik weet ben je het dan niet verplicht
Misschien moet je hem dan 'motiveren'.quote:Op donderdag 3 september 2020 19:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar het staat niet in ons regelement en voor zover ik weet ben je het dan niet verplicht
je zou zoiets misschien kunnen afdwingen bij de rechter maar zie ik niet zo zittenquote:Op donderdag 3 september 2020 19:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Woonappartementen recht dan.
Ah, shit.quote:Op donderdag 3 september 2020 18:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet als het niet in het regelement staat. Das hier het probleem
gewoon aardigr bovenbuurman dus, als je maar probeert geen energieverkoper te zijn dus?quote:Op donderdag 3 september 2020 18:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij dacht dat als ik aanbelde ik een energieverkoper was![]()
![]()
maar hij gaat lichtvoetig lopen en de eigenaar stalken
Ja het is ook geen onaardige gastquote:Op donderdag 3 september 2020 19:36 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon aardigr bovenbuurman dus, als je maar probeert geen energieverkoper te zijn dus?
eens, alle deur aan deur verkopers trouwensquote:Op donderdag 3 september 2020 19:37 schreef bitterbal het volgende:
energieverkopers zijn ook schijtirritant
Toch maar de vlammenwerper erbij pakkenquote:Op donderdag 3 september 2020 20:00 schreef CherryLips het volgende:
M'n fruitvliegjesval is minder succesvol dan m'n wespenval. De koningin leeft nog steeds
Doe em de groetenquote:Op donderdag 3 september 2020 20:02 schreef FranticDJ het volgende:
Dagje langer in Amsterdam.. dit weekend weer naar m’n maat Putin.
Hoe is t hier?
Ligt die boot nou nog niet op open zee?quote:Op donderdag 3 september 2020 20:02 schreef FranticDJ het volgende:
Dagje langer in Amsterdam.. dit weekend weer naar m’n maat Putin.
Hoe is t hier?
ga je weer een nachtelijke taart bakken?quote:Op donderdag 3 september 2020 20:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik lig lekker gestrekt op de bank maar moet nog boodschappen doen
Nee ik sla even over. Denk ik.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ga je weer een nachtelijke taart bakken?
Prednisonquote:Op donderdag 3 september 2020 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt die boot nou nog niet op open zee?
Ik ben vooral allemaal zenuwachtig voor die prednison die ik vannacht moet nemen voor de scan morgen
Ja heb het nog nooit op dus weet niet hoe mijn lijf er op gaat reageren.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Prednison
Nee zijn nog een beetje aan het beunen
Als je het maar uit je hoofd laat.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ja kan ik opproberen op ltvdk
pffquote:Op donderdag 3 september 2020 20:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als je het maar uit je hoofd laat.
quote:
mja ik was er snel weer mee gestopt. Naar spulquote:Op donderdag 3 september 2020 20:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heb het nog nooit op dus weet niet hoe mijn lijf er op gaat reageren.
Ja ‘T is Tering druk. Eerst gelost op een andere kade en nu grote onderhoudsklussen, groot deel van m’n bemanning nieuw in functie enzo.quote:Vermaak je je wel een beetje op die boot als die niet vaart?
Hoef het gelukkig alleen voor de ct-scan ivm contrastvloeistofallergie.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:09 schreef FranticDJ het volgende:
mja ik was er snel weer mee gestopt. Naar spul
Wat voor klusjes zijn dat, gewoon een beetje verven en zulks?quote:Op donderdag 3 september 2020 20:09 schreef FranticDJ het volgende:
Ja ‘T is Tering druk. Eerst gelost op een andere kade en nu grote onderhoudsklussen, groot deel van m’n bemanning nieuw in functie enzo.
Dagen van 16+ Uur zijn de standaard op t moment
Waarom vraag je dit, het begint toch niet nu al bij jou he?quote:Op donderdag 3 september 2020 20:17 schreef bitterbal het volgende:
Doen alle vrouwen van middelbare leeftijd zooo zeggen als ze gaan zitten ?
nee nog nietquote:Op donderdag 3 september 2020 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom vraag je dit, het begint toch niet nu al bij jou he?
Dit is vooral een ding onder wat oudere hipster mannen, zwaar irritant.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:17 schreef bitterbal het volgende:
Doen die dat ook?quote:Op donderdag 3 september 2020 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is vooral een ding onder wat oudere hipster mannen, zwaar irritant.
Die BBQ koning van Nederland, die Jord Althuizen, die kan echt geen zin uitspreken of zelfs maar een beweging maken zonder dat hij zoooo zegt, ik wil hem pijn doen.quote:
Ik begin te geloven dat jij last hebt van al het geluid dat door een ander mens veroorzaakt wordt.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:17 schreef bitterbal het volgende:
Nou wel veel jaquote:Op donderdag 3 september 2020 20:34 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik begin te geloven dat jij last hebt van al het geluid dat door een ander mens veroorzaakt wordt.
quote:Op donderdag 3 september 2020 20:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou wel veel jaJij zegt zo als je gaat zitten?
Net zoals mensen die elke keer zo ja zeggen. zonder iets er achter.
hehequote:
das toch irritant johquote:Op donderdag 3 september 2020 20:37 schreef Zilverberk het volgende:
Enne
[..]
Bij het gaan zitten, mag dat ook niet?
quote:Op donderdag 3 september 2020 20:38 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com/p/CEmM5lIHoYD/?igshid=1timc8sugyznz
Ik bij de wespen
quote:Op donderdag 3 september 2020 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch maar de vlammenwerper erbij pakken
quote:Op donderdag 3 september 2020 20:39 schreef CherryLips het volgende:
Jongens stuur me naar de supermarkt.
quote:Op donderdag 3 september 2020 20:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Toch maar de vlammenwerper erbij pakken
Schopt tegen CL aan zodat ze naar de supermarkt rolt.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:39 schreef CherryLips het volgende:
Ja en zet gelijk je vuil buitenquote:Op donderdag 3 september 2020 20:39 schreef CherryLips het volgende:
Dat heb ik al gedaan! Beetje laat alleen. Vandaar de 500 fruitvliegjes die nu rondom het glas met dreft en fruitazijn zitten, alsof ze elkaar aanmoedigen om te springen.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja en zet gelijk je vuil buiten
Gaan!quote:Op donderdag 3 september 2020 20:39 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n eerste Halloween-kaarsending al staanquote:Op donderdag 3 september 2020 20:42 schreef UitStraling het volgende:
Lekker juist dat donkere, kaarsjes aan
Stofzuigen die wolk, dan ben je er ook vanaf.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat heb ik al gedaan! Beetje laat alleen. Vandaar de 500 fruitvliegjes die nu rondom het glas met dreft en fruitazijn zitten, alsof ze elkaar aanmoedigen om te springen.
Alleen leuk met juiste gezelschap.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:42 schreef UitStraling het volgende:
Lekker juist dat donkere, kaarsjes aan
Plastic en batterijen?quote:Op donderdag 3 september 2020 20:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alleen leuk met juiste gezelschap.
Bij de Zonnebloem?quote:Op donderdag 3 september 2020 20:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb geboekt in het zwartewoud.
Vlg week nog ff een paar dagen weg.
waar woon je, kom ik even langsquote:Op donderdag 3 september 2020 20:39 schreef CherryLips het volgende:
Ja, neem mij pa mee dus.quote:
Oeh dat laatste is wel een beetje een hobby van mequote:Op donderdag 3 september 2020 20:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja, neem mij pa mee dus.
Maar hippe tent en 20 Michelin restaurants in de omgeving.![]()
Hier zitten er vlakbij en ook geboekt.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh dat laatste is wel een beetje een hobby van me
Daar zou ik oorspronkelijk ook zitten volgende week. Komt wel dichtbij zoquote:Op donderdag 3 september 2020 20:51 schreef Lospedrosa het volgende:
Heb geboekt in het zwartewoud.
Vlg week nog ff een paar dagen weg.
Leuk leesstukje.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hier zitten er vlakbij en ook geboekt.
https://www.tijd.be/sabat(...)e-woud/10099681.html
geen van beidequote:Op donderdag 3 september 2020 21:05 schreef UitStraling het volgende:
Irish coffee of een wijntje opsnorren?
Why not both?quote:Op donderdag 3 september 2020 21:05 schreef UitStraling het volgende:
Irish coffee of een wijntje opsnorren?
Schoonmaken van de ruimen (kolen geven veel troep die we er alleen voor de kant veilig kunnen schoonmaken), overhaal van Zware machinerie, periodiek onderhoud aan systemen, las werkzaamheden Etc.quote:Op donderdag 3 september 2020 20:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoef het gelukkig alleen voor de ct-scan ivm contrastvloeistofallergie.
[..]
Wat voor klusjes zijn dat, gewoon een beetje verven en zulks?
#traumaquote:Op donderdag 3 september 2020 21:09 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh.. Ja verder heb ik geen suggesties
quote:Op donderdag 3 september 2020 21:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
#trauma
Had eens een kapster als vriendin, die dronk echt drie anderhalf liter flessen cola per dag, sjouwde me kapot en als dank liet ze de hele dag scheten en boeren door alle cola.
*schrijft dit op.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
sinds dat ik ben gestopt met roken laat ik veel meer scheten
Bad Rippoldsauquote:Op donderdag 3 september 2020 21:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar zou ik oorspronkelijk ook zitten volgende week. Komt wel dichtbij zo
Welke plaats?
nee? Wat doet dat?quote:Op donderdag 3 september 2020 21:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor de toekomst.
Drink je dan niet in de ochtend lauw water met wat citroen erin?
Misschien eet je sindsdien anders.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Schijtbalquote:Op donderdag 3 september 2020 21:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
hmm nee geloof ik nietquote:Op donderdag 3 september 2020 21:16 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Misschien eet je sindsdien anders.
Ziet er tof uitquote:Op donderdag 3 september 2020 21:15 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bad Rippoldsau
Ga je ergens anders naar toe nu?
Helpt de darmen rustig te worden na het stoppen met roken, weet niet of het zo is maar hebben ze mij ooit wijsgemaakt.quote:
hmm geen ideequote:Op donderdag 3 september 2020 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Helpt de darmen rustig te worden na het stoppen met roken, weet niet of het zo is maar hebben ze mij ooit wijsgemaakt.
Iets anders wat zuur is?quote:Op donderdag 3 september 2020 21:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm geen ideeheb ook geen citroen in huis gelukkig maar
Wij hebben een klein bootje en daar zit al onderhoud van jewelste aanquote:Op donderdag 3 september 2020 21:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Schoonmaken van de ruimen (kolen geven veel troep die we er alleen voor de kant veilig kunnen schoonmaken), overhaal van Zware machinerie, periodiek onderhoud aan systemen, las werkzaamheden Etc.
Snel aflikkenquote:Op donderdag 3 september 2020 21:21 schreef Amarantha het volgende:
Kutzooi allemaal secondelijm op mijn vingers.
Niks aanraken voor een secondequote:Op donderdag 3 september 2020 21:21 schreef Amarantha het volgende:
Ah okay, ook prima, weer is volgens mij goed.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ziet er tof uit![]()
Naar de Harz. Ik heb een aanval van Ostalgie
Hoe typ je dit met je neus?quote:Op donderdag 3 september 2020 21:21 schreef Amarantha het volgende:
quote:Op donderdag 3 september 2020 21:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ah okay, ook prima, weer is volgens mij goed.
Wij zouden de Dolomieten doen maar was te ver icm Corona ofzo volgens mijn pa.
Oplossen met aceton toch?quote:Op donderdag 3 september 2020 21:21 schreef Amarantha het volgende:
Wat moet je daar nu weer mee?quote:Op donderdag 3 september 2020 21:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Volgende week perfect wandelweer.
![]()
Zwarte Woud is tof. Bergen zijn wat minder hoog. Maar je kunt wel een toffe koekoeksklok scoren.
Aan de muur hangen?quote:Op donderdag 3 september 2020 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat moet je daar nu weer mee?
Dan heb ik geen oplossing.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Heb ik niet, koop altijd nagellakremover zonder aceton.
Een moderne interpretatie lijkt me wel tof.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:30 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Van die klassieke of moderne dingen?
Die bestaan, kijk maar op Google.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een moderne interpretatie lijkt me wel tof.Bestaan die?
Dan wel met vogel die ‘s nachts zwijgt graag
Hier is de AH sinds kort tot tien uur open. Ik vroeg nog aan de caissière of het altijd zo rustig was op dit tijdstip. Ja dusquote:Op donderdag 3 september 2020 21:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier zijn ze al een half uur dicht
Klinkt een beetje als Poolse zuurkoolsoep.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:29 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wil in de Harz soljanka eten. Erfenisje van de Russische overheersing![]()
Wereldstad dat Edequote:Op donderdag 3 september 2020 21:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier is de AH sinds kort tot tien uur open. Ik vroeg nog aan de caissière of het altijd zo rustig was op dit tijdstip. Ja dus
verschrikkelijk.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wist niet dat je die als huisdier kon houden.
Klinkt ook een beetje als borsj en dat vond ik in Sint Petersburg echt superlekkerquote:Op donderdag 3 september 2020 21:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als Poolse zuurkoolsoep.
Hier ook alle supermarkten, vet handig.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier is de AH sinds kort tot tien uur open. Ik vroeg nog aan de caissière of het altijd zo rustig was op dit tijdstip. Ja dus
Geen idee maar heb weleens vaker gezien dat ze zich ingraven. Normaal gesproken gaat dat wat soepeler en sneller.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
verschrikkelijk.
wat voor 1 is het dan? Die vreet je cavia op hoor
170 meter doen wij met 11 man, maar is ontworpen voor 7quote:Op donderdag 3 september 2020 21:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wij hebben een klein bootje en daar zit al onderhoud van jewelste aan. Laat staan een schip als waar jij op zit.
Wow, Ede wordt nog eens watquote:Op donderdag 3 september 2020 21:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat wil ik ook.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier ook alle supermarkten, vet handig.
Ja, zal wel ietsje ander onderhoud zijnquote:Op donderdag 3 september 2020 21:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
170 meter doen wij met 11 man, maar is ontworpen voor 7
Dries bellen.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:37 schreef bitterbal het volgende:
trek in iets lekkers
https://9gag.com/gag/aBmEwvA
Kom hier wonen dan. Dichter bij Duitsland ook nog.quote:
Hoeveel argumenten zijn nog nodig.quote:Op donderdag 3 september 2020 21:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kom hier wonen dan. Dichter bij Duitsland ook nog.
Er staat hier een leuk appartement te koop. Gewoon doen.
En de Veluwequote:Op donderdag 3 september 2020 21:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kom hier wonen dan. Dichter bij Duitsland ook nog.
Er staat hier een leuk appartement te koop. Gewoon doen.
En dichter bij jou!quote:Op donderdag 3 september 2020 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoeveel argumenten zijn nog nodig.
Wat is gnoom?quote:Op donderdag 3 september 2020 21:40 schreef bitterbal het volgende:
gnoom gaat verhaal halen. hij woont naast die studenten
Hier hebben ze ook kantoren!quote:Op donderdag 3 september 2020 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En de Veluwe
Maar wel een beetje ver van mijn werk als ik ooit weer naar kantoor moet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |