abonnement Unibet Coolblue
pi_194867455
Nav de posts in het Netflix-topic besloten om Below Deck een eigen topic te geven. Ik zelf heb alle seizoenen, met de enige moeite al gezien, en ben bij met Amerika.

Below Deck begon hun eerste seizoen in 2013 en werd een succes. (BD)
In 2016 kwam daar dan ook de de eerste spin-off: Below Deck Mediterranean *O* (BDM)
En in 2020 de tweede spin-of: Below Deck Sailing Yacht. (BDSY)


In Below Deck volgen we het reilen en zeilen ( :P ) van de mensen aka "yachties" die op de boot werken en hun zeer rijke en vooral extravagante, dronken en typische gasten.
Alles komt wel voorbij en natuurlijk is een deel gescript, zoals met al dit soort series maar het is gewoon vermakelijk om te kijken.







Onze favoriete kapitein is natuurlijk Captain Lee, the stud of the sea O+

Als je net als ik alles hebt gezien dan weet je dat er heel veel koks de revue zijn gepasseerd, maar er is er maar 1 zoals Chef Ben

Waar te zien?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op Netflix staan de eerste 2 seizoenen van BD.

De rest van de seizoenen van zowel BD als BDM staan in ieder geval op peacocktv.com. Dit is een amerikaanse streamingsite alleen heb je daar wel VPN voor nodig. De reunies staan daar helaas niet op.

Op Amazon staan ze ook, geen idee of dat ook op de Nederlandse is.

[ Bericht 19% gewijzigd door mascara-klodder op 03-09-2020 17:12:21 ]
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_194867496
De OP wordt aangevuld, suggesties welkom natuurlijk!
Maar wilde eerst dit al gepost hebben voordat mijn post ofzo zou verdwijnen of FOK! weer down is :P

[ Bericht 0% gewijzigd door mascara-klodder op 03-09-2020 18:40:58 ]
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_194869647
Fox heeft de hele zomer 4 seizoenen van Below Deck Mediterranean uitgezonden, 5 dagen per week overdag en op zaterdag de herhalingen van de week ervoor. Ik heb vele zaterdagen met veel plezier gekeken *O* Captain Sandy is the best ^O^
pi_194869794
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 18:26 schreef frosty87 het volgende:
Fox heeft de hele zomer 4 seizoenen van Below Deck Mediterranean uitgezonden, 5 dagen per week overdag en op zaterdag de herhalingen van de week ervoor. Ik heb vele zaterdagen met veel plezier gekeken *O* Captain Sandy is the best ^O^
Jaaaaa, leuk dat je gepost hebt!
Ik wist van een vriend dat hij dit idd op FOX heeft gekeken maar ik heb al jaren geen tv-zenders meer ;)

BDM S05 wordt nu uitgezonden in Amerika. Captain Sandy ga je niet meer the best vinden denk ik :D

In S05 is nu, we zitten inmiddels op afl14, Aesha teruggekomen O+
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator donderdag 3 september 2020 @ 19:01:19 #5
9859 crew  Karina
Woman
pi_194870141
Nog een fan hier :) Ik heb inmiddels alle Below Deck gekeken en ben nu begonnen met Mediterranean. Ik sta elke keer versteld van die fooi die ze krijgen, gemiddels wel 1250 USD per 'rit'. Als ik dat eerder had geweten had ik ooit zelf een baantje op zo een charter gezocht :D

Captain Lee vind ik wel een baas, hij heeft ook van die grappige uitdrukkingen _O-

Sailing Yacht was ik aan begonnen, maar die vind ik niet zo leuk, dus die sla ik over.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_194870561
quote:
99s.gif Op donderdag 3 september 2020 19:01 schreef Karina het volgende:
Nog een fan hier :) Ik heb inmiddels alle Below Deck gekeken en ben nu begonnen met Mediterranean. Ik sta elke keer versteld van die fooi die ze krijgen, gemiddels wel 1250 USD per 'rit'. Als ik dat eerder had geweten had ik ooit zelf een baantje op zo een charter gezocht :D

Captain Lee vind ik wel een baas, hij heeft ook van die grappige uitdrukkingen _O-

Sailing Yacht was ik aan begonnen, maar die vind ik niet zo leuk, dus die sla ik over.
Echt he..niet normaal die tips. Ondanks het harde werk lijkt het me echt geniaal om te doen als je begin 20 bent ofzo. Maar goed, dit is wel de top van de industrie, dus die tips zullen niet echt normaal zijn en je komt niet zomaar op zo'n boot.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Moderator donderdag 3 september 2020 @ 19:24:09 #7
9859 crew  Karina
Woman
pi_194870598
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 19:22 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Echt he..niet normaal die tips. Ondanks het harde werk lijkt het me echt geniaal om te doen als je begin 20 bent ofzo. Maar goed, dit is wel de top van de industrie, dus die tips zullen niet echt normaal zijn en je komt niet zomaar op zo'n boot.
Wel een goede: hoe kom je aan zo een baantje, want als ik sommige van die werknemers zie, krijg ik het idee dat ze niet allemaal echt supergoed zijn. Dat geldt voor alle functies daar. Beetje ons kent ons denk ik.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_194870662
quote:
99s.gif Op donderdag 3 september 2020 19:24 schreef Karina het volgende:

[..]

Wel een goede: hoe kom je aan zo een baantje, want als ik sommige van die werknemers zie, krijg ik het idee dat ze niet allemaal echt supergoed zijn. Dat geldt voor alle functies daar. Beetje ons kent ons denk ik.
Laten we realistisch zijn, dit is casting ;)

Het is ook wel duidelijk dat het voor de meesten heel tijdelijk is. Iemand die zogenaamd veel ervaring heeft is 6 maanden aan het werk op charters..in iedere andere industrie is dat compleet onervaren.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Moderator donderdag 3 september 2020 @ 19:29:27 #9
9859 crew  Karina
Woman
pi_194870708
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 19:27 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Laten we realistisch zijn, dit is casting ;)

Het is ook wel duidelijk dat het voor de meesten heel tijdelijk is. Iemand die zogenaamd veel ervaring heeft is 6 maanden aan het werk op charters..in iedere andere industrie is dat compleet onervaren.
Ja idd het is zeker casting. Ik heb nog de meeste bewondering voor de koks, zo een klein keukentje en dan heerlijke maaltijden maken, lijkt me echt heel moeilijk. Denk dat de koks wel de rest van het jaar een 'normale' baan als kok hebben.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_194871184
quote:
99s.gif Op donderdag 3 september 2020 19:29 schreef Karina het volgende:

[..]

Ja idd het is zeker casting. Ik heb nog de meeste bewondering voor de koks, zo een klein keukentje en dan heerlijke maaltijden maken, lijkt me echt heel moeilijk. Denk dat de koks wel de rest van het jaar een 'normale' baan als kok hebben.
Ben geniet gewoon van de ingredienten die hij tot zijn beschikking heeft en heeft pure passie. Leon en zijn beef cheeks daarentegen...die heeft echt nul passie voor zijn werk en was ook totaal niet flexibel _O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_194871499
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 19:27 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Laten we realistisch zijn, dit is casting ;)

Het is ook wel duidelijk dat het voor de meesten heel tijdelijk is. Iemand die zogenaamd veel ervaring heeft is 6 maanden aan het werk op charters..in iedere andere industrie is dat compleet onervaren.
Had het ook al in de OP gezet dat er ook een hoop gescript is maar het blijft echt zo erg vermakelijk.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De tips zijn gigantisch, maar wel keihard werken, dat geven ze wel heel goed weer. Tot aan seksuele intimidatie van gasten en je collega's aan toe :r
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_194871569
quote:
0s.gif Op donderdag 3 september 2020 19:53 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ben geniet gewoon van de ingredienten die hij tot zijn beschikking heeft en heeft pure passie. Leon en zijn beef cheeks daarentegen...die heeft echt nul passie voor zijn werk en was ook totaal niet flexibel _O-
En Leon was niet eens de slechtste kok van het hele zooitje :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_194871603
quote:
99s.gif Op donderdag 3 september 2020 19:01 schreef Karina het volgende:
Nog een fan hier :) Ik heb inmiddels alle Below Deck gekeken en ben nu begonnen met Mediterranean. Ik sta elke keer versteld van die fooi die ze krijgen, gemiddels wel 1250 USD per 'rit'. Als ik dat eerder had geweten had ik ooit zelf een baantje op zo een charter gezocht :D

Captain Lee vind ik wel een baas, hij heeft ook van die grappige uitdrukkingen _O-

Sailing Yacht was ik aan begonnen, maar die vind ik niet zo leuk, dus die sla ik over.
_O_ wilde die clip ook nog in de OP zetten maar die is nu wel lang genoeg.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_194871998
Hier kun je ook alle afleveringen zien. De eerste maand is gratis. Is een streamingdienst https://www.hayu.com
  donderdag 3 september 2020 @ 21:29:17 #15
71048 Tokay
makes your day!
pi_194873137
Yeah, goed topic!

Heb de eerste twee seizoenen BD die op Netflix staan in no time gekeken; zo leuk en zo verslavend!
Ik wil alle andere seizoenen en spin-offs ook nog zien, dus ik heb nog heel wat afleveringen voor de boeg.
Eens kijken hoe ik dat ga aanpakken... B-)

Chef Ben met z’n heerlijke Britse accent en maniakale lachje is tot nu toe toch wel m’n favoriete bemanningslid. Volgens mij smaakt zijn eten echt fantastisch.
Chief stew Adrienne vond ik een heel naar mens, zo humorloos en autoritair.
Captain Lee is goed, streng maar rechtvaardig.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  Moderator vrijdag 4 september 2020 @ 15:15:58 #16
9859 crew  Karina
Woman
pi_194884436
Wat ik me afvraag is wat de gasten denken als ze later de beelden terugkijken. De bemanning spreekt over de meesten nou niet echt complimenteus (en dat is nog zacht uitgedrukt!). Soms terecht overigens, maar soms ook niet.

Ik las wel ergens, op de Bravo site denk ik, dat de gasten op deze charters korting krijgen omdat ze gefilmd worden, misschien verzacht dat de pijn wat (en misschien moeten ze ook van te voren iets tekenen? ).

Overigens zou ik, zelfs als ik stinkend rijk zijn, het geld er niet voor over hebben, daarvoor ga ik liever een maand op een exotisch eiland zitten :D plus de hele tijd al dat personeel om me heen zou ik ook helemaal niks vinden.

Dit kost het trouwens:
quote:
Below Deck Yacht Rental Costs
Hiring a yacht from Below Deck isn’t cheap. The majority cost in the neighborhood of $150,000 per week. Yet, that charter rate doesn’t include expenses, including fuel, dockage fees, and taxes.
Hier staan alle prijzen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 5 september 2020 @ 07:31:03 #17
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_194895628
Leuk!Ik lees mee! Wij zitten vooral in bdm.. heerlijk naar de incompetentie , arrogantie en gezichtsuitdrukkingen van Hannah kijken ^O^ _O_

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij vonden scirocco overigens wel de mooiste boot. O+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_194896098
BD Med is nog leuker dan BD tot nu toe. Op basis van 3 seizoenen de gewone en 2 van Med :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 8 september 2020 @ 08:40:16 #19
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_194947605
Must watch?

In 1985 een half jaartje zelf een soort van "Below Deck"gewerkt.
Ik was een Rijnvaartstewardess. :D
Engelse en Amerikaanse toeristen.
Reizen van 2 weken op de Rijn. en de fooi was inderdaad geweldig!
tussen de 200 en 300 gulden per crewlid was geen uitzondering.
Dus ik ga dit maar eens kijkend enk ik. :D
  woensdag 9 september 2020 @ 16:13:19 #20
71048 Tokay
makes your day!
pi_194972728
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 08:40 schreef baniekje het volgende:
Must watch?

In 1985 een half jaartje zelf een soort van "Below Deck"gewerkt.
Ik was een Rijnvaartstewardess. :D
Engelse en Amerikaanse toeristen.
Reizen van 2 weken op de Rijn. en de fooi was inderdaad geweldig!
tussen de 200 en 300 gulden per crewlid was geen uitzondering.
Dus ik ga dit maar eens kijkend enk ik. :D
O ja, dan voor jou zéker een must watch! :Y
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  woensdag 9 september 2020 @ 16:55:25 #21
71048 Tokay
makes your day!
pi_194973469
Inmiddels ben ik dankzij Peacock tv (geweldige tip, maskara-klodder :* ) beland in seizoen 6 van de originele Below Deck-reeks. Het is elke aflevering weer smullen! :9

Wat een nutcases zitten er elk charterseizoen tussen, zeg.
En dan heb ik het alleen nog maar over de crew. Ik heb me best wel geërgerd aan Rocky (luidruchtige zeemeermin stew), Leon (contactgestoorde chef), Kyle (kom niet aan mijn eten, dan vermoord ik je-deckhand) en Caroline (hyperventilerende stew). 8)7

Maar er zijn gelukkig ook een hoop grappige en kundige bemanningsleden. O+
Kate (chagrijnig kijken is een kunst - chief stew), Ben (cheers love! chef), Lee (Goddamnit! captain), Amy (stew, zo lief en professioneel), Adrian (zweverige maar steengoede jonge chef).

Ja, ik ben verslaafd. ;( :')
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_194973578
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 september 2020 08:40 schreef baniekje het volgende:
Must watch?

In 1985 een half jaartje zelf een soort van "Below Deck"gewerkt.
Ik was een Rijnvaartstewardess. :D
Engelse en Amerikaanse toeristen.
Reizen van 2 weken op de Rijn. en de fooi was inderdaad geweldig!
tussen de 200 en 300 gulden per crewlid was geen uitzondering.
Dus ik ga dit maar eens kijkend enk ik. :D
Het is sowieso vermakelijke pulp :D
Hier krijgen de lui soms wel 1500 euro pp voor 3 dagen als tip.

Als ik jou was zou ik op NF beginnen met de eerste 2 seizoenen van de gewone Below Deck. En dan alle seizoenen op volgorde kijken, dan BDM en als laatste BDSY. Laatste vind ik persoonlijk weinig aan.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_194973684
quote:
7s.gif Op woensdag 9 september 2020 16:55 schreef Tokay het volgende:
Inmiddels ben ik dankzij Peacock tv (geweldige tip, maskara-klodder :* ) beland in seizoen 6 van de originele Below Deck-reeks. Het is elke aflevering weer smullen! :9

Wat een nutcases zitten er elk charterseizoen tussen, zeg.
En dan heb ik het alleen nog maar over de crew. Ik heb me best wel geërgerd aan Rocky (luidruchtige zeemeermin stew), Leon (contactgestoorde chef), Kyle (kom niet aan mijn eten, dan vermoord ik je-deckhand) en Caroline (hyperventilerende stew). 8)7

Maar er zijn gelukkig ook een hoop grappige en kundige bemanningsleden. O+
Kate (chagrijnig kijken is een kunst - chief stew), Ben (cheers love! chef), Lee (Goddamnit! captain), Amy (stew, zo lief en professioneel), Adrian (zweverige maar steengoede jonge chef).

Ja, ik ben verslaafd. ;( :')
YW :D

Ik ben echt dol op Kate, ik ben begonnen met 7, toen 6, toen 5. Daarna 1t/m4. Kate was echt hilarisch, alleen de laatste 2 seizoen niet meer zo, het is goed dat ze gestopt is.
Ook met die lul die ze had gevouwen op 1 van de gasten zijn bed toen ze door hem restless bitch face werd genoemd _O- En dat werd later gewoon haar favoriete charter-guest :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_194974225
Ik kijk het wel eens met een schuin oog mee als mijn man kijkt :@
BDM vind ik ook leuker om te zien :Y
dag
  woensdag 9 september 2020 @ 18:14:31 #25
71048 Tokay
makes your day!
pi_194974971
quote:
0s.gif Op woensdag 9 september 2020 17:05 schreef mascara-klodder het volgende:
YW :D

Ik ben echt dol op Kate, ik ben begonnen met 7, toen 6, toen 5. Daarna 1t/m4. Kate was echt hilarisch, alleen de laatste 2 seizoen niet meer zo, het is goed dat ze gestopt is.
Ook met die lul die ze had gevouwen op 1 van de gasten zijn bed toen ze door hem restless bitch face werd genoemd _O- En dat werd later gewoon haar favoriete charter-guest :D
O ja, die mister Slover, met zijn ‘raket’ fleecedeken. B-) :D Erg leuk, dat spel tussen hem en Kate.
Dat ze gestopt is, wist ik niet. Ze is wel geknipt voor deze functie hoor.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')