Laat ik voorop stellen dat Izzy73 zelf antwoord kan geven.quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:48 schreef Summers het volgende:
[..]
Tja wat doe je in het dagelijks leven als iemand steeds dezelfde vragen blijft stellen en het antwoord niet wilt horen ..
Ik vroeg naar een persoonlijke ervaring, niet naar wereldbeelden.quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:49 schreef Summers het volgende:
[..]
Ga kritische vragen stellen bij je eigen wereldbeeld en bij al het msm nieuws ALLEEN dan krijg je alle antwooren die je zoekt .
Welnee, beter elke dag bnw in de gaten houden om users aan de tand te voelen en de hoogste toon te voeren. Lijkt wel een dwangmatige stoornis.quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:49 schreef Summers het volgende:
[..]
Ga kritische vragen stellen bij je eigen wereldbeeld en bij al het msm nieuws ALLEEN dan krijg je alle antwoorden die je zoekt .
Wat is jouw persoonlijke ervaring met de corona maatregelen? En hoe denk jij dat de nieuwe wet je leven gaat beïnvloeden of beperken?quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:02 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Welnee, beter elke dag bnw in de gaten houden om users aan de tand te voelen en de hoogste toon te voeren. Lijkt wel een dwangmatige stoornis.
tja .quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Laat ik voorop stellen dat Izzy73 zelf antwoord kan geven.
Daarnaast is het een volledig legitieme vraag en hij heeft daar geen antwoord op gegeven.
Inmiddels zijn er wel al 20 posts over geweest hoe slecht het van mij is dat ik in een discussieforum een kritische vraag stel terwijl de vraag zelf nog altijd niet beantwoord is. Frappant.
Doe ermee wat je wilt , tenslotte heeft niet iedereen ECHT interesse om wijzer te worden .quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:02 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik vroeg naar een persoonlijke ervaring, niet naar wereldbeelden.
En dat geld voor iedereenquote:
Ik stel geregeld kritische vragen...quote:Op vrijdag 4 september 2020 11:49 schreef Summers het volgende:
[..]
Ga kritische vragen stellen bij je eigen wereldbeeld en bij al het msm nieuws ALLEEN dan krijg je alle antwooren die je zoekt .
quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Geld voor iedereen lijkt me fantastisch.
quote:Op vrijdag 4 september 2020 12:11 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Geld voor iedereen lijkt me fantastisch.
verplicht met winkelwagentje/mandje door de winkel lopenquote:Op vrijdag 4 september 2020 12:04 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wat is jouw persoonlijke ervaring met de corona maatregelen? En hoe denk jij dat de nieuwe wet je leven gaat beïnvloeden of beperken?
Moet je wel eens met het OV?
Je mag vragen wat je wil, maar ik ben niet verplicht antwoord te geven.quote:Op vrijdag 4 september 2020 10:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Wie zijn die verloren zielen? Waarom zijn ze verloren?
En als ik daar toe behoor: mag ik geen kritische vragen stellen?
Is kritisch zijn beperkt tot 1 richting?
Het idee van dit subforum is toch juist dat je kritisch moet zijn en geen schaap?
Het is toch geen circle jerk subforum?
Het staat je vrij om alleen in discussie te gaan met gelijk gestemden.quote:Op vrijdag 4 september 2020 15:43 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Je mag vragen wat je wil, maar ik ben niet verplicht antwoord te geven.
Totaal geen behoefte om met u in discussie te gaan. Maar dat had je vast al wel door en toch probeer je het terwijl ik iemand anders had gequote. Beetje hypocriet niet? Zie je antwoord eerder op de Onnoembare.
Ik maak zelf uit met wie ik in discussie ga en niet jij.
Met je domme zuigvragen altijd.
Het laat een paar dingen zien:quote:Op vrijdag 4 september 2020 15:31 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Politici zijn wel faalhazen.
Hier in Spanje is iedereen doodsbang.quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:16 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Het laat een paar dingen zien:
1. Vrijwel niemand met 2 hersencellen die niet al bijna dood is, is bang voor corona.
Dan spijt het me om te zeggen dat de Spanjaarden dan niet bijster intelligent zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:26 schreef illusions het volgende:
[..]
Hier in Spanje is iedereen doodsbang.
Die hebben het nu eenmaal snel Spaans benauwd.quote:Op vrijdag 4 september 2020 16:52 schreef De_Onnoembare het volgende:
[..]
Dan spijt het me om te zeggen dat de Spanjaarden dan niet bijster intelligent zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |